Goed zo, giet die Marcia nog maar eens volquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
heeft dat nu nut dan nu etienne weg is ik bedoel veel spannend zal er niet gebeurdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed zo, giet die Marcia nog maar eens vol
Die jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou het niet andersom zijn geweest?![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We duimen
Rik is een belangrijke schakel in het huis
Shit, dat verhaal kenden we alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
Tuurlijk wel, Hoppa, lekker etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
Stond op het plasmascherm geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Gehaald.
Keihard BB
Ze willen gewoon een hoerefeest zien
Ze vallen meteen op het eten aan ??????? Mag dat wel bikbrodder?
In elke vrouw schuilt een bakvisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
M/n oren. Wat doen jullie!
Dat gegil en gekrijs.![]()
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
maakt nou toch niet meer uit ,het enige wat dat betekend is dat tijn en jeroen morgen geen luxe ontbijt krijgen ,dat is wel op te geven denkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |