Dat zal haar vast stemmen op gaan leverenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Sexy blote schouder Marlies... WOW ...
[afbeelding]
Ze zitten weer te schakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Day het volgende:
Jemig, al meer dan een half uur geen posts?
Dat beloof niet veel goed.
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om de streams überhaubt aan te zetten, dat is best erg.
Klopt. Bovendien is de groep nu zo uitgedund dat ik niet verwacht dat er iets gebeurd. Je kan zeggen wat je wil over Etiënne maar hij bracht wel leven in de brouwerij, ik heb me ontzettend aan 'm kunnen ergeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.
Maar eigenlijk is het wel triest dat het dan pas wat kan worden.
Beperkt drank dat dan weer wel, en deze bewoners moeten al aan de sterke drank gaan willen ze loskomen en dat zegt (helaas) erg veel over deze groepquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.
Maar eigenlijk is het wel triest dat het dan pas wat kan worden.
Ik heb Tijn als vervangerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Bovendien is de groep nu zo uitgedund dat ik niet verwacht dat er iets gebeurd. Je kan zeggen wat je wil over Etiënne maar hij bracht wel leven in de brouwerij, ik heb me ontzettend aan 'm kunnen ergeren.
Bad karma.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb Tijn als vervanger
Monique ziet eruit als een lijk!
Watskeburt?
Die ging vannacht om 4:30 pas slapen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Monique ziet eruit als een lijk!
Watskeburt?
Ze heeft he inderdaad voldoende lang uitgehouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:07 schreef Day het volgende:
Marlies denkt dat zij er maandag uitgaat, want zij is veel extremer dan Marcia.
Maar het is okeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zegt ze tegen Tijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |