Ze gelooft zeker ook nog in sinterklaasquote:
Gezien t feit dat ze Egbert constant "mijn papa" blijft noemen zou dat nog best s kunnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gelooft zeker ook nog in sinterklaas![]()
Rob komt af en toe even checkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
BB heeft goeie contacten met de familie van de zusjes. Elke keer is het precies wat ze willen ;x
Er zal wel een compromie gesloten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet helemaal want er wordt niet meer gecensureerd bij mo en tijn
eerst was er sprake van alleen een kaart maken en dat moest in het geheim, maar nu krijgt ze een hele verrassingsdoos en mag iedereen het weten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef Capaja het volgende:
das toch niet zo moeilijk zeg
als ik van een kind(meisje) van 6 zou weten dat ze gek is op prinsesjes dan kan ik ook wel zo'n doos samenstellen hoor
maar het moest toch geheim blijven voor de andere bewoners ?
Voor een meisje van 6 is dat de mooiste prinsessenjurkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
wat is dat voor spuuglelijke carnavals jurk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Voor een meisje van 6 is dat de mooiste prinsessenjurk![]()
dat zou ik dat kind niet aandoen, wat een taferelen dat kan geven als de 10 minuten voorbij zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef berney het volgende:
Voor de kijkknikkers is het natuurlijk beter dat moeders dochter live feliciteerd.
bv een tien minutenbezoekje in dagboekkamer
Zou de kist ook goed passen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
howel de blauwe van sneeuwitje ook mooi is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |