mag ik u heel lief vragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
ja waar is dat nummer!
mijn dank is grootquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
zo
Een TO moet je dan ook goed bij opletten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
vrouwen kunnen ook geen 2 dingen tegelijk![]()
Wel hoor!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
Dat jij toevallig geen 2 dingen tegelijk kunt wil niets zeggen over vrouwen in het algemeen hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
nja ik wild er niet te lang over doen, had al aan SC gedacht. vond ik heel watquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een TO moet je dan ook goed bij opletten.
ow sorry.. ik kan het normaal gesproken ook.. vandaag alleen even nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij toevallig geen 2 dingen tegelijk kunt wil niets zeggen over vrouwen in het algemeen hoor.
Ik was scherpquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nja ik wild er niet te lang over doen, had al aan SC gedacht. vond ik heel wat
en toen moets ik opletten bij een vervelend telefoongesprek
maar gelukkig hebben we dan altijd jou nog![]()
Ik open geen topics meerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was scherp
Maar ben straks ook weg
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij toevallig geen 2 dingen tegelijk kunt wil niets zeggen over vrouwen in het algemeen hoor.
You never knowquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet de post waarmee ik dit topic terug ga vinden gok ik zo
Dan is ie het zeker niet iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan hem snel sluiten en verstoppen in KEL![]()
Zou je kunnen doen, verdikkie dat kan ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of verstop hem in FC. Je zou immers niet de eerste zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja en waarom deed jij het nummer niet veranderen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen, verdikkie dat kan ik ook
toch geen vieze verhaaltjes vandaag hequote:
net wat gegeten, dus we zullen het zo merkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
toch geen vieze verhaaltjes vandaag he
al wat gegeten wat binnen blijft?
Het gaat de goede kant op , thxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
He Fruts
Gaat het al weer wat beter?
ja precies maar die verhalen doelde ik dus op.. voor als het dus niet binnen blijftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
net wat gegeten, dus we zullen het zo merken![]()
vieze verhalen vandaag?![]()
Kan k wel doen maar jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er eentje van dat blauwe schorum ff de topicreports in GC nalopen?
ow ik dacht die andere, die je gister verteldequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja precies maar die verhalen doelde ik dus op.. voor als het dus niet binnen blijft
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik dacht die andere, die je gister vertelde
quote:
Ik denk dat ik straks maar naar huis ga,quote:
voetbalmanager spelen bedoel jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar naar huis ga,
ziek zijn
Dat zou ook kunnen dan, hangend in een stoel onder een dekenquote:
Met gemak blijkbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Nee precies...du hoe kun je dat zeggen![]()
Hij is niet helemaal zichtzelf nuquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar.. dat doet maar enzo![]()
ach als ie daarna zijn mond maar gaat spoelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal zichtzelf nu, dus het komt er zo nu en dan wat ongelukkig uit he
ow hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
ik zit niet meer in de ontkenningsfase
Wat ontkende je danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
ik zit niet meer in de ontkenningsfase
En die verhalen wil AE dus niet meerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ontketen van alles...![]()
Maarruhh... ik ben weer even van fok weg![]()
ik hou niet van ontketende dingen enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die verhalen wil AE dus niet meer
Weg ze
jij bent liever geketend? Ja dat zei je gister al idd...zie je welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik hou niet van ontketende dingen enzo![]()
kinkyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent liever geketend? Ja dat zei je gister al idd...zie je wel![]()
moet je gewoon oplettenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:20 schreef Angel-Eyez het volgende:ben ik er even niet.. wordt er zo over me gepraat he
jij bent wel vlot zeg... volgens mij doe je het heel goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stage verslag ook zo goed als af
Volgende PMW-jeugdbeleid
ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiOver 3 kwartier ga ik weer naar huis
Het volgende verslag gaat ik denk met mijn handen in haar zitten enzo, m'n instelling heeft geen jeugdbeleidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
jij bent wel vlot zeg... volgens mij doe je het heel goed![]()
je kan het kom opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het volgende verslag gaat ik denk met mijn handen in haar zitten enzo, m'n instelling heeft geen jeugdbeleid
Mijn weekend is alweer begonnenquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Vanavond was het weer lekker druk in de trein, voelde me net een tonijntje in een blikkie sap
Dat heb ik ook standaard, behalve op het 1ste stuk, dan is het nog lekker rustigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Als ik 's Ochtends naar school ga kan ik niet eens zitten. Ik moet dan al automatisch staan
Met genoeg vrouwelijks om je heen is dat amper een probleem te noemenquote:
Leuk idee alleen is die iPod toch intressanter op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met genoeg vrouwelijks om je heen is dat amper een probleem te noemen
grotendeel was helaas manquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met genoeg vrouwelijks om je heen is dat amper een probleem te noemen
IPodquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Leuk idee alleen is die iPod toch intressanter op de een of andere manier
Gelukkig is het alweer winterjassentijdquote:
Ik heb vandaag in me zomerjackie nog gelopen hoor, heerlijk weer!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het alweer winterjassentijd
foon-blikkerigspeakertje is ook leukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die had ik niet bij me, althans, niet de oordopjes voor me foon
Da's echt ultiem pauper. Als je er ook nog eens Sean Paul ofzo uit laat "knallen" is het tokkie-plaatje helemaal compleetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foon-blikkerigspeakertje is ook leuk
Boejje, als je mensen wil irriteren is dat The way to go lijkt mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's echt ultiem pauper. Als je er ook nog eens Sean Paul ofzo uit laat "knallen" is het tokkie-plaatje helemaal compleet
Hoiquote:
Truequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, als je mensen wil irriteren is dat The way to go lijkt me
Bwa, blij dat ik geen gezaag meer ga hebben ja (maar dat zal alleen maar lukken als ik een week lang geen smartschool open.. soit, mijn collega's zijn verwittigd, ik ben niet thuisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Toch wel een beetje zin in je vakantie?
Waarom laat je hem dan gaan of heb je echt geen keus?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, blij dat ik geen gezaag meer ga hebben ja (maar dat zal alleen maar lukken als ik een week lang geen smartschool open.. soit, mijn collega's zijn verwittigd, ik ben niet thuis), maar het zal ff balen zijn, voor het eerst in meer dan 2 jaar weer alleen slapen, geen warm lichaam tegen mij, geen armen rond mij... en dat zeker 4 hoogstwaarschijnlijk 5 nachten achter elkaar...
Stel je niet zo BELACHELIJK aan goedverdoemequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
weer alleen slapen, geen warm lichaam tegen mij, geen armen rond mij... en dat zeker 4 hoogstwaarschijnlijk 5 nachten achter elkaar...
Nopez geen keus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan gaan of heb je echt geen keus?
Ga jij er dan ook heen en dat regelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo BELACHELIJK aan goedverdoeme
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez geen keus.
Maar ik stel me blijkbaar gewoon aandus laten we er maar over ophouden. Ik mag me namelijk niet slecht voelen, bepaalde mensen mogen dat heel duidelijk wel, maar ja... laten we vooral daar niet over beginnen want dan zouden sommige mensen zo hard op hun teentjes getrapt kunnen zijn en dat willen we toch helemaal niet
Ik heb wel wat ideeen, maar dat zal wel niet mensvriendelijk enzo zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Dat werkt dus niet zo goed bij mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.
ja, ben drukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij er dan ook heen en dat regelen
Aceton dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet zo goed bij mij![]()
Ik ga de dvd-speler meedoen denk ik en alle 4 de HP's en mijn 2 dvd-boxen met friendsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?
En ja, je mag je echt wel slecht voelen hoor,
al is het beter als dat niet nodig is
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dikke zwarte randen onder mijn ogenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan, dan ga ik mezelf zo uitputten dat ik gewoon in slaap val
Maar wenen met Friends, hoort er gewoon bij. De afleveringen over het niet kunnen krijgen van kinderen en de adoptieprocedure en de geboorte van de tweeling zijn gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
Die is nog aan het werkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem dan![]()
hier schijnt de zon nog jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het al avond![]()
Vette cremequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet je niet eerst lelijk tegen haar doen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
Ne, ik probeer het net weer goed te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je niet eerst lelijk tegen haar doen natuurlijk.
OOOhhhh!!!! De zooquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Leo, weet jij waar ik gisteren was
Spamt
Hier dus
Ja hoi, ik bied Augustus 1985quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef leonieke het volgende:
OOOhhhh!!!! De zooHet is al een eeuwigheid geleden dat ik daar nog eens ben geweest.
Merkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
euh... heb je daar een merknaam voor?![]()
Maar hoogstwaarschijnlijk ga ik dat niet hebben![]()
Hmz, eens kijken in de kast van mijn schoonmoeder. Die zal wel zoiets staan hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Merk. Alles dat vet is voldoet volgens mij wel, Nivea, Uierzalf, Vaseline... En als je niets van dat alles hebt neem je gewoon een lik boter, da's ook vet (daarna kun je je toch wassen
).
Nee joh, ik word debiel in een zoo... dan wil ik al die dieren meenemen naar huis en mag ik niet en begin ik te wenen enzoquote:
Dus dat verklaart het gedrag van de mensen daarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee joh, ik word debiel in een zoo... dan wil ik al die dieren meenemen naar huis en mag ik niet en begin ik te wenen enzo
Dat wenen nu niet, maar al de rest eigenlijk wel![]()
Dat is nou zo flauw he,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef leonieke het volgende:
Vroeger wou ik echt heel graag een nijlpaard in de tuin![]()
Maar ik mocht niet van mijn ma![]()
Dat vond ik dus ook...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou zo flauw he,
zo'n nijlpaard past best wel
Dus als jullie straks een eigen huis hebben komt die gewoon als eerstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook...
En weet je... ze wil het nog steeds niet![]()
I wishquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een eigen huis hebben komt die gewoon als eerste![]()
Dan moet je het goed doen,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
I wish![]()
Phille is er ook niet voor te vinden.
Soms snap ik de mensen echt niet meerAltijd die teleurstelling, keer op keer...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je het goed doen,
gewoon 5 olifanten eisen, dan is men al snel blij met 2 nijlpaarden
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ga ik de volgende keer proberen...
Nee, ik wil geen labrador, zo'n klein mormel, ik wil 5 olifanten, en wel NU![]()
Ik zou liever een stokstaartje hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ga ik de volgende keer proberen...
Nee, ik wil geen labrador, zo'n klein mormel, ik wil 5 olifanten, en wel NU![]()
Hebben jullie ook dat programma?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou liever een stokstaartje hebben.
Oh nee, we zouden stoppen met huisdieren (yeah, right).
Welk programmaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat programma?Die zijn wel grappig idd
![]()
Je hebt 4 kinderen, die zullen altijd huisdieren willen, maak je maar geen illusies![]()
Dat je rood staat is niet de schuld van de Postbank hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik ben ineens niet meer zo blij met de postbank
Bij ons was er een tijd terug op tv het programma "de stokstaartjes" en dat was een documentaire-reeks over twee families van stokstaartjesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Welk programma.
Mijn kinderen zijn het probleem niet, ik vrees dat ik dat zelf ben. De veestapel is inmiddels uitgedund van 16 naar 4 dieren (en dan tel ik die domme vissekom met 5 guppen als 1 ). Ik moet zeggen dat ik trots op mezelf ben dat er niet alweer iets nieuws is
.
Dat ineens zomaar mijn codes geblokkeerd zijn welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je rood staat is niet de schuld van de Postbank hoor.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij ons was er een tijd terug op tv het programma "de stokstaartjes" en dat was een documentaire-reeks over twee families van stokstaartjes![]()
Hoe heb je dat gedaan om van 16 naar 4 te gaan?Alle beesten vermoord?
Dat is (zacht gezegd) nogal waardeloosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ineens zomaar mijn codes geblokkeerd zijn wel
Mja, knaagdieren leven idd niet langquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Vermoorden
. Nee, dat is natuurlijk verloop, en dat was niet van de ene dag op de andere hoor. Ratten leven niet zo lang jammer genoeg
. 1 konijn ging ook spontaan dood, een ander konijn ging naar Dude (en was stiekum een mannetje
), vogeltjes bleek ik nog steeds allergisch voor te zijn en die zijn naar mijn schoonmoeder gegaan, caaf deed het ook gewoon op een morgen niet meer (arme Storm, zijn lieve caafje
).
Wijsheidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef leonieke het volgende:
lol
vraag: De laatavondvertoning op zaterdag trekt gemiddeld 6000 bezoekers, op zondag slechts 2300. Verklaar.
Antwoord van een leerling: het leven is zo, ge kunt niet op alles een verklaring hebben.
Ons konijn is al oud, we hebben het al zeker 7 jaar en het was een 'tweedehandsje'...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, knaagdieren leven idd niet langhamsters leefden bij ons gemiddeld 2.5 jaar, cavia's zijn ook zo tenger, vanaf dat ze iets mankeren is het meestal gedaan (wij zijn nog met onze cavia naar de dierenarts geweest die daar zelfs nog 3 dagen gelogeerd heeft... de dierenarts verklaarde ons wel zot
).
Dat is zo triestig aan dieren houden, het feit dat ze opeens ook moeten sterven. Dieren zouden moeten blijven leven![]()
Ik vind het een punt waardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef leonieke het volgende:
lol
vraag: De laatavondvertoning op zaterdag trekt gemiddeld 6000 bezoekers, op zondag slechts 2300. Verklaar.
Antwoord van een leerling: het leven is zo, ge kunt niet op alles een verklaring hebben.
Dat heb ik hem ook gegevenquote:
En was dat een beetje leuk, het vieren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef qu63 het volgende:
hoi
druk dagje gehad
vandaag Halloween gevierd
morgen laatste ochtend!
Een klein beetje maar, de rest van het leven is stukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja klein beetje
wat een vrolijkheid![]()
ja die is moe en gaat zo naar bedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een klein beetje maar, de rest van het leven is stuk
Truste AEquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
weltrusten marc.. dat je maar gauw beter wordt![]()
tis?quote:
Buikpijnquote:
Rustig, wat is datquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei Es, da's nie best lijkt me
Doe je rustig?
Blaasontsteking dus, meer vervelend en pijnlijk dan ernstig....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
goeiemorgen
*hoopt dat het niets ernstig is voor Es![]()
ow gelukkig maar... en ja is wel heel vervelend en pijnlijk ja... helaas heb ik daar ook ervaring meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Blaasontsteking dus, meer vervelend en pijnlijk dan ernstig....
ach .. vervelend Es.. beterschap!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nationale knuffelochtendquote:
het is niet verplicht hoor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens,
en ik moet hier niet zijn dus lees ik al
beterschap!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
het is niet verplicht hoor...![]()
knuppel![]()
tsssssssssssss.. waar ben je bang voor.. ?quote:
ah jij houdt niet van knuffelen natuurlijk.. deze dan maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens,
en ik moet hier niet zijn dus lees ik al
Niemand is erquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wie is er nu wel en wie nu niet
Hoe is het verder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
dat dacht ik al ja
we zitten ergens te knuffelen.. zoek maar ff...quote:
Idd, kunnen er een paar sloten op die kamer,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
we zitten ergens te knuffelen.. zoek maar ff...![]()
Daarvoor ben je toch niet gegaan, voor dat drukke levenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier is alles goed, net terug van een weekje Lombok (amper twee uurtjes vliegen en ik ben er). Nu ga ik me voorbereiden op November, in ieder geval een verlenging van mijn visum en een drietallige delegatie uit Nederland die de 15e aankomt in Indonesië.
Ach, het lijkt net of ik een druk leven heb hier, ben net een Nederlander
Niemand is er, dus jij, indah, ik, echt geen van allenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja maar ik ben er alleen voor jou niet
voor de rest wel![]()
mja... je begint wartaal uit te slaan... hoge koorts?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand is er, dus jij, indah, ik, echt geen van allen![]()
Maar verder gaat het wel goed met jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mja... je begint wartaal uit te slaan... hoge koorts?![]()
behalve dat ik die hele zin niet zo begreep.. gaat het wel goed met mij jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, kunnen er een paar sloten op die kamer,
zijn we daar ook meteen vanaf
of hij komt nooit iemand tegen omdat ie het niet leuk vindquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ooit kom je iemand tegen en dan zeg je zoiets niet meer..want dan vindt je het ook leuk.. echt waar..![]()
Nog al zo'n rare...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
knuffelen? Wat een klef gedoe zeg
nou.... dat geloof ik ergens niet helemaal...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
of hij komt nooit iemand tegen omdat ie het niet leuk vind![]()
Dus de hel gaat bevriezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ooit kom je iemand tegen en dan zeg je zoiets niet meer..want dan vindt je het ook leuk.. echt waar..![]()
Zie je wel, het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nog al zo'n rare...
knuffelen.. kuddelen.. i can't wait..![]()
T is bijna weekend he, dan ben je niet zo scherp meer natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
behalve dat ik die hele zin niet zo begreep.. gaat het wel goed met mij ja
Wat houd je tegen dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
die mep had ik uit willen delen ja
ow marc.. tegen zóveel negativiteit kan ik niet op..quote:
Beloof ik je een keer sneeuw en ijs is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow marc.. tegen zóveel negativiteit kan ik niet op..![]()
nou jij typt je zin een beetje raar.. ik ben heel scherp vandaagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is bijna weekend he, dan ben je niet zo scherp meer natuurlijk![]()
Die zin was precies zoals ik hem hebben wou hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou jij typt je zin een beetje raar.. ik ben heel scherp vandaag![]()
ow dan komt het omdat ik je niet wil begrijpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin was precies zoals ik hem hebben wou hoor![]()
Niet verrassend tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow dan komt het omdat ik je niet wil begrijpen
Ja, alle applewinkels platbrandenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
hehe is te vrolijk voor jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Das wel een goed plan iddquote:
quote:
Goed tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee ik ga dus wel iets doen... vrolijke dingenalles waar ik blij van wordt
nee ach.. het is toch wat he.. het leven is niet gemakkelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor ben je toch niet gegaan, voor dat drukke leven
aso hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee ach.. het is toch wat he.. het leven is niet gemakkelijk
Ben trouwens ook nog vergeten de sproeier in de tuin te verzetten. Doet ie niet eens vanzelf![]()
'ja tis wel lekker met jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb Cara wel echt weggejaagd deze keer
nah, valt wel mee, het trekt vrij snel de grond in, dus het blijft de komende drie dagen vochtig daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
aso he
Je hebt nu 1 stuk verzopen en 1 stuk verbrand gras?
Smakelijk en prettige avondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jee, alweer bijna zes uur.. ffies douchen en dan op zoek naar wat eten geloof ik. Ik heb zin in geitensate
Ook lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is fast-food geworden: geitensate met ketjap saus, wat kool en een portie nasi
Klinkt helemaal niet verkeerd neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is fast-food geworden: geitensate met ketjap saus, wat kool en een portie nasi
Red alertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Tha_T het volgende:
klote mediamarkt. Ik wil Command&Conquer The First Decade hebben want ik zag die in Eindhoven nog liggen. In Eindhoven hadden ze slechts 15 doosjes liggen ofzo en ik denk "Ow dan zullen ze in Heerlen en Maastricht ook nog wel zijn". Maar nee hoor. Alletwee de winkels helemaal niets
. Dan wordt het maar weer Bol.com
Bol.com werkt toch wel goed? Of zijn die duurder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Tha_T het volgende:
klote mediamarkt. Ik wil Command&Conquer The First Decade hebben want ik zag die in Eindhoven nog liggen. In Eindhoven hadden ze slechts 15 doosjes liggen ofzo en ik denk "Ow dan zullen ze in Heerlen en Maastricht ook nog wel zijn". Maar nee hoor. Alletwee de winkels helemaal niets
. Dan wordt het maar weer Bol.com
Vreemd zeg dat dat beest dood isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hey T
zekers lekker, en nog vers ook, geitje hang nu nog in de vitrine met zijn buikje opengesnedenDa's tenminste vers. (Dood trouwens, dat wel;) )
quote:
De eerste Command & Conquerquote:
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bol.com werkt toch wel goed? Of zijn die duurder?
Generalsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was goed,
Generals ook nog wel
Je zou het ook kunnen downloadenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]Inda
[..]
De eerste Command & Conquer
[afbeelding]
[..]
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99
De eerste was ook verslavendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inda
[..]
De eerste Command & Conquer
[afbeelding]
[..]
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99
He, online was dat best leuk,quote:
sterker nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen downloaden![]()
Zeker maar met de eerste is het toch begonnen he daarom ligtm ijn hart er ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste was ook verslavend
Maar Red Alert had het allemaal. Tanya
geprobeerd maar schiet niet opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen downloaden![]()
nou, soms is het zo vers dat ik twijfel hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd zeg dat dat beest dood is
Ik heb er een aantalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
sterker nog
Maar ik heb alle oude cds wel gekocht.
ergens anders proberen danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeker maar met de eerste is het toch begonnen he daarom ligtm ijn hart er ook![]()
[..]
geprobeerd maar schiet niet op
Sorryquote:
quote:
Je kan ook een ramkraak plegen maar dat geeft zo'n rotzooi hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Jatten kan ook trouwens.
Niet bij de mediamarkt, want daar hebben ze het niet hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Jatten kan ook trouwens.
Wrijf het maar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bij de mediamarkt, want daar hebben ze het niet he
Marcquote:
Toch niet bij een cd'tjesboer, dat moet je bij een juwelier doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kan ook een ramkraak plegen maar dat geeft zo'n rotzooi he
Daar zit ook weer wat in ja,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc![]()
.
Nee, maar daar kan ik weinig aan veranderen, dus ik ga gewoon maar door.
Wat heeft ie nou weer aan juwelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch niet bij een cd'tjesboer, dat moet je bij een juwelier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |