Ga jij er dan ook heen en dat regelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo BELACHELIJK aan goedverdoeme
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez geen keus.
Maar ik stel me blijkbaar gewoon aandus laten we er maar over ophouden. Ik mag me namelijk niet slecht voelen, bepaalde mensen mogen dat heel duidelijk wel, maar ja... laten we vooral daar niet over beginnen want dan zouden sommige mensen zo hard op hun teentjes getrapt kunnen zijn en dat willen we toch helemaal niet
Ik heb wel wat ideeen, maar dat zal wel niet mensvriendelijk enzo zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Dat werkt dus niet zo goed bij mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.
ja, ben drukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij er dan ook heen en dat regelen
Aceton dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet zo goed bij mij![]()
Ik ga de dvd-speler meedoen denk ik en alle 4 de HP's en mijn 2 dvd-boxen met friendsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?
En ja, je mag je echt wel slecht voelen hoor,
al is het beter als dat niet nodig is
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dikke zwarte randen onder mijn ogenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan, dan ga ik mezelf zo uitputten dat ik gewoon in slaap val
Maar wenen met Friends, hoort er gewoon bij. De afleveringen over het niet kunnen krijgen van kinderen en de adoptieprocedure en de geboorte van de tweeling zijn gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
Die is nog aan het werkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem dan![]()
hier schijnt de zon nog jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het al avond![]()
Vette cremequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet je niet eerst lelijk tegen haar doen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
Ne, ik probeer het net weer goed te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je niet eerst lelijk tegen haar doen natuurlijk.
OOOhhhh!!!! De zooquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Leo, weet jij waar ik gisteren was
Spamt
Hier dus
Ja hoi, ik bied Augustus 1985quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef leonieke het volgende:
OOOhhhh!!!! De zooHet is al een eeuwigheid geleden dat ik daar nog eens ben geweest.
Merkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
euh... heb je daar een merknaam voor?![]()
Maar hoogstwaarschijnlijk ga ik dat niet hebben![]()
Hmz, eens kijken in de kast van mijn schoonmoeder. Die zal wel zoiets staan hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Merk. Alles dat vet is voldoet volgens mij wel, Nivea, Uierzalf, Vaseline... En als je niets van dat alles hebt neem je gewoon een lik boter, da's ook vet (daarna kun je je toch wassen
).
Nee joh, ik word debiel in een zoo... dan wil ik al die dieren meenemen naar huis en mag ik niet en begin ik te wenen enzoquote:
Dus dat verklaart het gedrag van de mensen daarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee joh, ik word debiel in een zoo... dan wil ik al die dieren meenemen naar huis en mag ik niet en begin ik te wenen enzo
Dat wenen nu niet, maar al de rest eigenlijk wel![]()
Dat is nou zo flauw he,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef leonieke het volgende:
Vroeger wou ik echt heel graag een nijlpaard in de tuin![]()
Maar ik mocht niet van mijn ma![]()
Dat vond ik dus ook...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou zo flauw he,
zo'n nijlpaard past best wel
Dus als jullie straks een eigen huis hebben komt die gewoon als eerstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook...
En weet je... ze wil het nog steeds niet![]()
I wishquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een eigen huis hebben komt die gewoon als eerste![]()
Dan moet je het goed doen,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
I wish![]()
Phille is er ook niet voor te vinden.
Soms snap ik de mensen echt niet meerAltijd die teleurstelling, keer op keer...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je het goed doen,
gewoon 5 olifanten eisen, dan is men al snel blij met 2 nijlpaarden
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ga ik de volgende keer proberen...
Nee, ik wil geen labrador, zo'n klein mormel, ik wil 5 olifanten, en wel NU![]()
Ik zou liever een stokstaartje hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ga ik de volgende keer proberen...
Nee, ik wil geen labrador, zo'n klein mormel, ik wil 5 olifanten, en wel NU![]()
Hebben jullie ook dat programma?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou liever een stokstaartje hebben.
Oh nee, we zouden stoppen met huisdieren (yeah, right).
Welk programmaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat programma?Die zijn wel grappig idd
![]()
Je hebt 4 kinderen, die zullen altijd huisdieren willen, maak je maar geen illusies![]()
Dat je rood staat is niet de schuld van de Postbank hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee ik ben ineens niet meer zo blij met de postbank
Bij ons was er een tijd terug op tv het programma "de stokstaartjes" en dat was een documentaire-reeks over twee families van stokstaartjesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Welk programma.
Mijn kinderen zijn het probleem niet, ik vrees dat ik dat zelf ben. De veestapel is inmiddels uitgedund van 16 naar 4 dieren (en dan tel ik die domme vissekom met 5 guppen als 1 ). Ik moet zeggen dat ik trots op mezelf ben dat er niet alweer iets nieuws is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |