Ga jij er dan ook heen en dat regelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo BELACHELIJK aan goedverdoeme
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez geen keus.
Maar ik stel me blijkbaar gewoon aandus laten we er maar over ophouden. Ik mag me namelijk niet slecht voelen, bepaalde mensen mogen dat heel duidelijk wel, maar ja... laten we vooral daar niet over beginnen want dan zouden sommige mensen zo hard op hun teentjes getrapt kunnen zijn en dat willen we toch helemaal niet
Ik heb wel wat ideeen, maar dat zal wel niet mensvriendelijk enzo zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je echte toneel make-up moet verwijderen?![]()
Dat werkt dus niet zo goed bij mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat het best met water en zeep.
ja, ben drukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij er dan ook heen en dat regelen
Aceton dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet zo goed bij mij![]()
Ik ga de dvd-speler meedoen denk ik en alle 4 de HP's en mijn 2 dvd-boxen met friendsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel, dan maar proberen het beste er van te maken toch?
En ja, je mag je echt wel slecht voelen hoor,
al is het beter als dat niet nodig is
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dikke zwarte randen onder mijn ogenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook gewoon wachten tot het er vanzelf afslijt? Hoe ziet het er uit btw?
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan, dan ga ik mezelf zo uitputten dat ik gewoon in slaap val
Maar wenen met Friends, hoort er gewoon bij. De afleveringen over het niet kunnen krijgen van kinderen en de adoptieprocedure en de geboorte van de tweeling zijn gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
Die is nog aan het werkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Normaal de taak van Phille toch? Nou, bel hem dan![]()
hier schijnt de zon nog jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het al avond![]()
Vette cremequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet je niet eerst lelijk tegen haar doen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet wenen
dan moet ik weer knuffelen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |