nee ach.. het is toch wat he.. het leven is niet gemakkelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor ben je toch niet gegaan, voor dat drukke leven
aso hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee ach.. het is toch wat he.. het leven is niet gemakkelijk
Ben trouwens ook nog vergeten de sproeier in de tuin te verzetten. Doet ie niet eens vanzelf![]()
'ja tis wel lekker met jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb Cara wel echt weggejaagd deze keer
nah, valt wel mee, het trekt vrij snel de grond in, dus het blijft de komende drie dagen vochtig daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
aso he
Je hebt nu 1 stuk verzopen en 1 stuk verbrand gras?
Smakelijk en prettige avondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jee, alweer bijna zes uur.. ffies douchen en dan op zoek naar wat eten geloof ik. Ik heb zin in geitensate
Ook lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is fast-food geworden: geitensate met ketjap saus, wat kool en een portie nasi
Klinkt helemaal niet verkeerd neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is fast-food geworden: geitensate met ketjap saus, wat kool en een portie nasi
Red alertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Tha_T het volgende:
klote mediamarkt. Ik wil Command&Conquer The First Decade hebben want ik zag die in Eindhoven nog liggen. In Eindhoven hadden ze slechts 15 doosjes liggen ofzo en ik denk "Ow dan zullen ze in Heerlen en Maastricht ook nog wel zijn". Maar nee hoor. Alletwee de winkels helemaal niets
. Dan wordt het maar weer Bol.com
Bol.com werkt toch wel goed? Of zijn die duurder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Tha_T het volgende:
klote mediamarkt. Ik wil Command&Conquer The First Decade hebben want ik zag die in Eindhoven nog liggen. In Eindhoven hadden ze slechts 15 doosjes liggen ofzo en ik denk "Ow dan zullen ze in Heerlen en Maastricht ook nog wel zijn". Maar nee hoor. Alletwee de winkels helemaal niets
. Dan wordt het maar weer Bol.com
Vreemd zeg dat dat beest dood isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hey T
zekers lekker, en nog vers ook, geitje hang nu nog in de vitrine met zijn buikje opengesnedenDa's tenminste vers. (Dood trouwens, dat wel;) )
quote:
De eerste Command & Conquerquote:
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bol.com werkt toch wel goed? Of zijn die duurder?
Generalsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was goed,
Generals ook nog wel
Je zou het ook kunnen downloadenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]Inda
[..]
De eerste Command & Conquer
[afbeelding]
[..]
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99
De eerste was ook verslavendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inda
[..]
De eerste Command & Conquer
[afbeelding]
[..]
Duurder ja. In Eindhoven 26 euro en bij Bol.com 29,99
He, online was dat best leuk,quote:
sterker nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen downloaden![]()
Zeker maar met de eerste is het toch begonnen he daarom ligtm ijn hart er ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste was ook verslavend
Maar Red Alert had het allemaal. Tanya
geprobeerd maar schiet niet opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen downloaden![]()
nou, soms is het zo vers dat ik twijfel hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd zeg dat dat beest dood is
Ik heb er een aantalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
sterker nog
Maar ik heb alle oude cds wel gekocht.
ergens anders proberen danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeker maar met de eerste is het toch begonnen he daarom ligtm ijn hart er ook![]()
[..]
geprobeerd maar schiet niet op
Sorryquote:
quote:
Je kan ook een ramkraak plegen maar dat geeft zo'n rotzooi hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Jatten kan ook trouwens.
Niet bij de mediamarkt, want daar hebben ze het niet hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Jatten kan ook trouwens.
Wrijf het maar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bij de mediamarkt, want daar hebben ze het niet he
Marcquote:
Toch niet bij een cd'tjesboer, dat moet je bij een juwelier doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kan ook een ramkraak plegen maar dat geeft zo'n rotzooi he
Daar zit ook weer wat in ja,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc![]()
.
Nee, maar daar kan ik weinig aan veranderen, dus ik ga gewoon maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |