Dat ineens zomaar mijn codes geblokkeerd zijn welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je rood staat is niet de schuld van de Postbank hoor.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij ons was er een tijd terug op tv het programma "de stokstaartjes" en dat was een documentaire-reeks over twee families van stokstaartjes![]()
Hoe heb je dat gedaan om van 16 naar 4 te gaan?Alle beesten vermoord?
Dat is (zacht gezegd) nogal waardeloosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ineens zomaar mijn codes geblokkeerd zijn wel
Mja, knaagdieren leven idd niet langquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Vermoorden
. Nee, dat is natuurlijk verloop, en dat was niet van de ene dag op de andere hoor. Ratten leven niet zo lang jammer genoeg
. 1 konijn ging ook spontaan dood, een ander konijn ging naar Dude (en was stiekum een mannetje
), vogeltjes bleek ik nog steeds allergisch voor te zijn en die zijn naar mijn schoonmoeder gegaan, caaf deed het ook gewoon op een morgen niet meer (arme Storm, zijn lieve caafje
).
Wijsheidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef leonieke het volgende:
lol
vraag: De laatavondvertoning op zaterdag trekt gemiddeld 6000 bezoekers, op zondag slechts 2300. Verklaar.
Antwoord van een leerling: het leven is zo, ge kunt niet op alles een verklaring hebben.
Ons konijn is al oud, we hebben het al zeker 7 jaar en het was een 'tweedehandsje'...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, knaagdieren leven idd niet langhamsters leefden bij ons gemiddeld 2.5 jaar, cavia's zijn ook zo tenger, vanaf dat ze iets mankeren is het meestal gedaan (wij zijn nog met onze cavia naar de dierenarts geweest die daar zelfs nog 3 dagen gelogeerd heeft... de dierenarts verklaarde ons wel zot
).
Dat is zo triestig aan dieren houden, het feit dat ze opeens ook moeten sterven. Dieren zouden moeten blijven leven![]()
Ik vind het een punt waardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef leonieke het volgende:
lol
vraag: De laatavondvertoning op zaterdag trekt gemiddeld 6000 bezoekers, op zondag slechts 2300. Verklaar.
Antwoord van een leerling: het leven is zo, ge kunt niet op alles een verklaring hebben.
Dat heb ik hem ook gegevenquote:
En was dat een beetje leuk, het vieren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef qu63 het volgende:
hoi
druk dagje gehad
vandaag Halloween gevierd
morgen laatste ochtend!
Een klein beetje maar, de rest van het leven is stukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja klein beetje
wat een vrolijkheid![]()
ja die is moe en gaat zo naar bedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een klein beetje maar, de rest van het leven is stuk
Truste AEquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
weltrusten marc.. dat je maar gauw beter wordt![]()
tis?quote:
Buikpijnquote:
Rustig, wat is datquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei Es, da's nie best lijkt me
Doe je rustig?
Blaasontsteking dus, meer vervelend en pijnlijk dan ernstig....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
goeiemorgen
*hoopt dat het niets ernstig is voor Es![]()
ow gelukkig maar... en ja is wel heel vervelend en pijnlijk ja... helaas heb ik daar ook ervaring meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Blaasontsteking dus, meer vervelend en pijnlijk dan ernstig....
ach .. vervelend Es.. beterschap!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Blaasontsteking dus, meer vervelend en pijnlijk dan ernstig....
Nationale knuffelochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |