Jij kijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef ioko het volgende:
Serieus, dit kan echt nooit goed gaan!!
Je menu is echt TE nederlands voor woorden.
Issie ook lelijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef ioko het volgende:
En je kunt ook geen nederlands .....
Ik had dit topic nog niet gezien, maar dit is gewoon leedvermaak hoor. Je gelooft het gewoon echt niet!!!quote:
Hij kan ook geen Engels en zijn vriendin is lelijk als de nacht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef ioko het volgende:
En je kunt ook geen nederlands .....
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef kollie het volgende:
Wel blij dat ze in Griekenland zijn gaan wonen, is Nederland van die 2 oelewappers af![]()
Na dat menu moest ik echt ff kijken of er een topic was:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef kollie het volgende:
hilarischdat menu, en ze spreken ook zo goed grieks
![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef StefanCJ het volgende:
Hehehehe .. Dit is echt te sneu voor woorden!
Een uur lang, mijn God.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef elamesa.eu het volgende:
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Patat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het menu gemist.Vertel eens?
6 soorten schnitzel (saus lijkt op de soepquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het menu gemist.Vertel eens?
Mss iets voor dat meisje dat klaagde over het niet kunnen krijgen van een Pizza Hawaii in Italie.quote:
Koken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef ioko het volgende:
Ow my god, ze gaan koken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad...laat het dan een kleuter doen, ik denk dat die het zelfs hygiënischer zou kunnen serveren dan dat smerige wijf.quote:
Die zit in Griekenland, en is hard aan het werk (als het goed isquote:
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Afgelopen...
Valt me trouwens mee dat het alsnog is gaan lopen.
Volgens mij had de Tros geen geld meer om daar een kijkje te gaan nemen met een cameraploeg en moesten ze het doen met een wat subjectief verslag van de TS door de telefoon. Maar dat is maar een vermoeden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Afgelopen...
Valt me trouwens mee dat het alsnog is gaan lopen.
is geen optimisme, maar pure domheidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Posdnous het volgende:
al heb ik wel respect hoe je zo'n aartsoptimist kunt zijn.
'Kom binnen'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef skiczukie het volgende:
'Ela Mesa .. geen idee wat het betekent, maar boeiend.'
Ieder weldenkend mens was daar niet heengegaan, maar als ze het er kunnen redden, dan vidnd ik dat wel knapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef kollie het volgende:
[..]
is geen optimisme, maar pure domheid![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit was prachtige TV. Wat een nitwits. "Ze missen Nederland niet" -- nou, Nederland mist ook niet veel aan hen.
Whehehehequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij had de Tros geen geld meer om daar een kijkje te gaan nemen met een cameraploeg en moesten ze het doen met een wat subjectief verslag van de TS door de telefoon. Maar dat is maar een vermoeden...
Ja, zeker sterk, die volslagen naiviteitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit was prachtige TV. Wat een nitwits. "Ze missen Nederland niet" -- nou, Nederland mist ook niet veel aan hen.
Een aanraderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
ow dit moet ik nog wel effe gaan kijken via uitzendinggemist
quote:Nu heeft Ela Mesa nog geen sterren maar het wordt een 4 sterren restaurant.
Ja, dat je er nooit meer naar toe gaat.quote:Onze slogan is dan ook: "Eet 't en je weet 't"
yepquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Posdnous het volgende:
Ow.. wacht even.... die kerel van die zaak.... is de TS?
omgbril-fucking-jant.
Please laat hem terugkomen.
je kan er ook terecht voor bruiloften en partijenquote:
Als je met 2 mensen komt en een omelet wiltquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef kollie het volgende:
[..]
je kan er ook terecht voor bruiloften en partijen![]()
Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef elamesa.eu het volgende:
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Nee, die zit gewoon weer aan de overkant, zijn mijn burenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Die zit in Griekenland, en is hard aan het werk (als het goed is)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, die zit gewoon weer aan de overkant, zijn mijn buren
ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepagequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef E.T. het volgende:
ligt het aan mijn apple, of doet het menu op die site het nou gewoon niet en is er alleen maar een homepage?
Als je in IE kijkt, doet het menu het welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:20 schreef kollie het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepage
he verrek ja. Ik gebruik FF. Bedanktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je in IE kijkt, doet het menu het wel
http://www.elamesa.eu/fondue.htmlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Geloof me, IE voor Mac gaat dan helemaal niet werken
Ik vond het helemaal GENIAAL toen hij zei: "Vergunningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Fiama het volgende:
Ik moest zo lachen in het begin;
"gasflessen, gasflessen, hoe zeg je dat in het engels"
"uh..."
"where are the gasflesses"
en dan die keuken en naďviteit, prachtig voor een TV-programma.
Totdat ik me realiseerde dat het daadwerkelijk ook echt gebeurd is kreeg ik toch een beschamend gevoel over me heen...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef surfenvind het volgende:
Nou Broertje
Was leuk hoor lol hebben ze mooi in elkaar gezet !
doe mij maar een uhm uitsmijtertje
![]()
surfenvind.nl
![]()
Die positieve reacties waren zeker dat het een vermakelijk programma was?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[...]
Ze hebben heel veel positieve reacties gekregen, behalve natuurlijk op FOK!
[...]
Ja duh, wie komt er nou in griekenland om te fonduen of gourmetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel jammer was in de uitzending is, dat hun specialiteit niet naar voren werd gebracht.
Ze mogen dan niet in het bruisende centrum zitten. Zij hebben fondue en gourmet. Wat ze daar niet kennen.
En dat doe je toch liever op een rustiger plekje dan in een druk schreeuwerig centrum.
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wintermaanden (tot april) zijn ze terug in Nederland. En ze werken beiden alweer keihard hier.
Ik heb respect voor ze, maar ik kijk er dan ook niet objectief naar, omdat ik ze persoonlijk heel goed ken.
Dit is een topic over André en Henka. En ik snap alles wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
a. Lef hebben en inspelen op kookboeken/internetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
Alles, behalve dat......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Woon je in een tokkiebuurt?
En als je die uitzending ziet als een 'Tokkie" die initiatief neemt, dan heb jij een groter probleem dan André..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Woon je in een tokkiebuurt?
Die vrouw links lijkt anders wel verdacht veel op ma Tokkiequote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, dat moet je ze wel nageven idd.
Ik noem het lefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:59 schreef kollie het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Maar dat doet niets af aan het feit dat ik me gister bescheurd heb om zoveel naďviteit![]()
Vertel me wanneer jij uitgezonden wordt. Dan ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem het lef
Een week ervoor zouden ze naar Spanje gaan. Met een beetje meer zekerheid dan wat ze nu hadden.
Ik noem het lef tonen. Wie kent nu Torrevieja? Dan kies je toch voor "zeker" voor Kreta, als je uit het niets iets wilt beginnen?
En het verschil tussen naief en impulsief is best wel klein.....
André heeft beide.
Maar het is een doorzetter. En lukt het op Kreta niet......![]()
We zullen zeker meer van hem zien...![]()
Over de moeder niets dan goeds. Ze is een ex van me, maar nu een allerbeste vriendin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef SigmundFreud het volgende:
LekkerSimpel: het is natuurlijk aardig van je om ze te verdedigen, maar wat jij impulsiviteit noemt zien de meesten hier als naiviteit. Een nuanceverschil, maar toch. Het is zeker dapper om zo'n grote stap te nemen, maar ik vond het genant en bijna beschamend om te kijken. Dat moeder toch bleef steunen is te prijzen, en het leverde mooie beelden op, maar sommige mensen mogen best een beetje voor zichzelf beschermd worden. Overigens praat je alleen over Andre, loopt Henka als een hondje achter hem aan?
[edit]
Directe link naar de uitzending: mms://cachemedia.omroep.nl/bongo03/0/tv/tros/ikvertrek/bb.20061026.asf
[/edit]
Zo werkt het niet altijd.quote:maar sommige mensen mogen best een beetje voor zichzelf beschermd worden...
Ik vind het wel leuk en aardig dat ze het doen. Dromen en die vervolgens waarmaken, niks mis mee. Maar als je dit programma vaker hebt gezien, zal je toch wel moeten opmerken dat dit stel het wel erg slecht had geregeld. Al die andere mensen hebben ook lef, maar denken wel iets langer na...quote:
Maar dat is ook het fijne ervan. Ze leren zelf ook van die uitzending en ze zien zelf ook wat er fout ging.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk en aardig dat ze het doen. Dromen en die vervolgens waarmaken, niks mis mee. Maar als je dit programma vaker hebt gezien, zal je toch wel moeten opmerken dat dit stel het wel erg slecht had geregeld. Al die andere mensen hebben ook lef, maar denken wel iets langer na...
Ja het zou wel leuk zijn wanneer hij zelf nog terugkomt op de uitzending. Hij heeft immers zelf het topic geopend. Weet je wat mij niet zo lekker zit. Ik heb een beetje het vermoeden dat hij alleen maar een restaurant in Kreta opent om een restaurant in Kreta te openen. Maar dan ben je ook verplicht aan je klanten kwaliteit te leveren. Wanneer je daar niet voor kan waarborgen, bijvoorbeeld omdat je de ervaring en/of diplomas niet hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen, vind ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is ook het fijne ervan. Ze leren zelf ook van die uitzending en ze zien zelf ook wat er fout ging.
Maar het was wel een beetje "gekleurd" zo erg als de uitzending was het in werkelijkheid niet.
Dat anderhalf uur eten opdienen..... daar was wel meer mee...![]()
Maar dat mag André uitleggen
Allicht, dit programma is natuurlijk puur ter ontspanning. Het is geen zware documantaire over een maatschappelijk probleem. Maar dan toch zie je dat andere deelnemers aan het programma voornamelijk externe problemen hebben (leveranciers e.d.) en hier voornamelijk een hoop interne problemen boven water kwamen drijven....quote:Het gaat om TV maken. Neem dat wel in je gedachte.
Hier heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja het zou wel leuk zijn wanneer hij zelf nog terugkomt op de uitzending. Hij heeft immers zelf het topic geopend. Weet je wat mij niet zo lekker zit. Ik heb een beetje het vermoeden dat hij alleen maar een restaurant in Kreta opent om een restaurant in Kreta te openen. Maar dan ben je ook verplicht aan je klanten kwaliteit te leveren. Wanneer je daar niet voor kan waarborgen, bijvoorbeeld omdat je de ervaring en/of diplomas niet hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen, vind ik.
Het was ook slecht voorbereid. Een week eerder zouden we naar Spanje gaan. Omdat ik Spaans beheers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef Fiama het volgende:
Je begint toch een restaurant/onderneming om van het geld wat de onderneming binnen brengt te leven, niet om daarnaast nog eens 8 uur ergens anders centen verdienen.
Ik waardeer het dat hij daarnaast wél werkt en zo alles nog weet te financiëren, maar echt, het was allemaal wel heel slecht voorbereid.
Waar maak jij uit op dat hij snel geld wil verdienen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef VeX- het volgende:
Het klinkt interessant en props voor hun lef. Maar je ziet wel vaker van die mensen die snel geld willen verdienen in het buitenland in de horeca en met slechte herinneringen weer terugkomen. Ik hoop het niet, want ik vind jonge ondernemers sowieso wel een positieve ontwikkeling.
Ja, dat zie je zo. Zo'n onmisbare schakel wil iedereen in de familiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Tante Greet" een onmisbare schakel in de familie.
[afbeelding]
Dat was dus niet waar....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Boschkabouter het volgende:
Als ze konden koken en de taal zouden kunnen, zou het best goed af kunnen lopen met ze.
Maar als iedereen daar anderhalf uur moet wachten op het eten, én nog eens in gebrekkig Engels wordt aangesproken, zal het heel moeilijk zijn.
Een cursus koken, Engels en Spaans zou niet verkeerd zijn geweest voordat ze zich in het avontuur stortten.
Zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo. Zo'n onmisbare schakel wil iedereen in de familie![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zegt meer over jou.
Het innerlijke van Tante Greet....
Als moeders (diana, de moeder van de kids, ne zegt)
En Tante Greet zegt ,,,, Ja
Dan kan moeders het shaken....
Zoals te lezen is op BB, ja die familie heef een instelling van kampers zijnde. Ik zie ze als GITANOS.
Mensen met een hart en een ziel. Geen kampers als een E10 en een scanman.
Verkeerde topic... Sowwy
quote:Geboortedatum: 25-03-1965
Ok..... Leer Engels, leer koken, leer ondernemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:46 schreef surfenvind het volgende:
Zit nu naast André die van "Ik vertrek" Ben LS op account van zijn broer.
Kom maar op met jullie commentaar
jij bent iets te wanhopig daarom heb jij ook geen meid maar een schaap.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij kan ook geen Engels en zijn vriendin is lelijk als de nacht.
thx maar ja al het begin is moeilijk maar ze maken het op de tv als of het helemaal niks wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ok..... Leer Engels, leer koken, leer ondernemen.
Beetje de basis, voor de rest is alles perfect![]()
ik weet dat het vaak financieel fout gaatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had hier een tijdje geleden ook al een topic over gestart: [TROS] Ik Vertrek (Nederlanders die emigreren)
Maar het wordt nu dus op de donderdag uitgezonden
Wat me wel opvalt is dat het meestal "aparte types" zijn die zo'n grote sprong in het diepe wagen en dat het ook vaak helemaal fout loopt, meestal financieel...
Je hebt iig een positieve instelling, dat is al een groot voordeel met het oog op doorzettingsvermogen en je toekomstige doel te bereikenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:13 schreef elamesa.eu het volgende:
[..]
ik weet dat het vaak financieel fout gaat
maar het rare is dat alle mensen veel geld hebben als ze iets starten
ik weet ook niet hoe dat komt
maar mijn ervaring gaat zeker volgend jaar berg op waarts door
ik denk daar anders over al mijn gasten (dat waaren er veeeeeeel meer als dat ze lieten zien op de tv) hebben lekker gegeten ja oke dat laten ze er uit want ja je moet imers denken dat het heel slecht gaat .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja het zou wel leuk zijn wanneer hij zelf nog terugkomt op de uitzending. Hij heeft immers zelf het topic geopend. Weet je wat mij niet zo lekker zit. Ik heb een beetje het vermoeden dat hij alleen maar een restaurant in Kreta opent om een restaurant in Kreta te openen. Maar dan ben je ook verplicht aan je klanten kwaliteit te leveren. Wanneer je daar niet voor kan waarborgen, bijvoorbeeld omdat je de ervaring en/of diplomas niet hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen, vind ik.
[..]
Allicht, dit programma is natuurlijk puur ter ontspanning. Het is geen zware documantaire over een maatschappelijk probleem. Maar dan toch zie je dat andere deelnemers aan het programma voornamelijk externe problemen hebben (leveranciers e.d.) en hier voornamelijk een hoop interne problemen boven water kwamen drijven....
Maar begrijp ik nou goed dat er volgend jaar de TROS cameraploeg terugkomt voor opnames? Dat zou leuk zijn.
Ik vond je altijd een kreng, maar soms kan je ook wel lief zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je hebt iig een positieve instelling, dat is al een groot voordeel met het oog op doorzettingsvermogen en je toekomstige doel te bereiken
Succes en geniet van jullie avontuur...
En jij bent Jezus met 00-00-0000quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:39 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
paupers
heb de uitzending met verbazing en veel plezier zitten kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:13 schreef elamesa.eu het volgende:
ik weet dat het vaak financieel fout gaat
maar het rare is dat alle mensen veel geld hebben als ze iets starten
ik weet ook niet hoe dat komt
maar mijn ervaring gaat zeker volgend jaar berg op waarts door
Een gezellig maf wijf met veel levenservaring.... Ja, denk wel dat sommigen daar behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo. Zo'n onmisbare schakel wil iedereen in de familie![]()
Andre had 15k geleend, voor 6k heeft ie de inboedel opgekocht, hij huurt het pand voor 500 euro per maand.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:10 schreef bbstreams het volgende:
[..]
heb de uitzending met verbazing en veel plezier zitten kijken![]()
over geld en volgend jaar gesproken, weet je zeker dat je de zaak gekocht hebt en niet gehuurd (leasecontract)?. in het begin van het programma werd gesproken over (en op de omroep/tros site staat ook zoiets) over 15 duizend euro. voor een eetcafe met 40 zitplekken(?) is dat een vrij laag bedrag. zelfs voor een achterafstraatje. want op het eeste oog kan het best lukken om gemiddeld 20 stoelen per dag te draaien, dat zou echt minimaal haalbaar zijn, gewoon stevig promoten en flyeren met bv 10euro maaltijden incl een drankje. heb je 200 euro omzet per dag.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:30 schreef elamesa.eu het volgende:
hey falco nou maakt het jou wat uit waar je vork en mes ligt ,mij niet als het er maar bij ligt zodat ik niet met de handen hoef te eten
...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:30 schreef elamesa.eu het volgende:
hey falco nou maakt het jou wat uit waar je vork en mes ligt ,mij niet als het er maar bij ligt zodat ik niet met de handen hoef te eten
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe wil je eigenlijk aan die vier sterren komen?
dat is bedoeld als bewijze van`` kijk veel mensen dromen over iets te beginnen en gelijk aan de top te beginnen nou ik wis gewoon dat ik onderaan zou beginnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe wil je eigenlijk aan die vier sterren komen?
kijk ik wil jou best in die waan idee laten geloofenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:18 schreef KhaZ het volgende:
Ach over 6 - 12 maanden issie failliet en komt er op die plek misschien wél een goed restaurant![]()
Liggen mes en vork nu wel goed dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef elamesa.eu het volgende:
[..]
dat is bedoeld als bewijze van`` kijk veel mensen dromen over iets te beginnen en gelijk aan de top te beginnen nou ik wis gewoon dat ik onderaan zou beginnen
en dat het dus moeilijk zou worden met klanten binnen krijgen
maar alle mensen die zijn weze eten vonden het lekker
dus ok mischien eerst maar 1ster voor de kwaliteid van het eten want dat was echt goed
ja oke mischien duurt het wat langer en liggen de vork en het mes verkeerd om maar ja ik moet onderaan de trap beginnen maar geen stress want`` ik klim op!!![]()
Wat schuift dat buurman.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef elamesa.eu het volgende:
weet je ik ben daar ook een beetje bang voor ik heb al een paar keer me zaak helemaal vol gehad en nee dat valt niet mee om met 2personen klaar te stomen
het zweet loopt me nu al door me bil naad ik hoop dat ik dan een kok kan vinden die een paar uur perdag bij komt werken anders word het te gek
kijk oke er kunnen maar 40 man eten maar als er 40 man zit en ze willen allemaal wat anders ...pfffff
daar wil ik nog ff niet aan denken
Geef toe dat ze 1.088.000 haddenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:45 schreef KhaZ het volgende:
Tokkies United?![]()
Geef toe, dit is ernstig.
Lef of niet eerst nadenken, dingen nachecken voordat je iets gaat doen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef toe dat ze 1.088.000 hadden
En ze lef tonen.... '
Achter beeldscherm zittende fokkers heb je ook niet veel aan![]()
![]()
ja je hebt gelijk ene gezelig is het zekkers bij onsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Als die 40 man n.a.v de tv-uitzending komen dan zijn ze al op de hoogte van het feit dat 40 man voor jullie behoorlijk pittig is en dat het even kan duren![]()
Als het maar gezellig is, toch!![]()
waar vind jij die menu kaart want ik heb mijn menu kaart nog niet op het internet staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef Aventura het volgende:
Elamesa, ik zei het eerder ook al, maar je moet wat aan de spelling van je menukaart doen. Haast elk gerecht is wel verkeerd gespeld. Als je professioneel wilt overkomen moet je er echt nog even naar kijken!
Zeg maar gerust onwetend en niet al slim blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het meestal "aparte types" zijn die zo'n grote sprong in het diepe wagen en dat het ook vaak helemaal fout loopt, meestal financieel...
Maar ze zeiden aan het eind van de uitzending dat het al heel druk was enzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef elamesa.eu het volgende:
weet je ik ben daar ook een beetje bang voor ik heb al een paar keer me zaak helemaal vol gehad en nee dat valt niet mee om met 2personen klaar te stomen
het zweet loopt me nu al door me bil naad ik hoop dat ik dan een kok kan vinden die een paar uur perdag bij komt werken
anders word het te gek
kijk oke er kunnen maar 40 man eten maar als er 40 man zit en ze willen allemaal wat anders ...pfffff
daar wil ik nog ff niet aan denken
ja dat klopt ook maar 40 man is gewoon heeeeeel druk voor ons we hebben dat nu pas een paar keer mee gemaakt maar ja dat valt niet meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Maar ze zeiden aan het eind van de uitzending dat het al heel druk was enzo?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil je nog even bedanken André! Ik heb echt in tijden niet zo hard gelachen om een tv-programma!
graag gedaan ik kon wel huilen van die tv programma maar ja je doet er niks aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil je nog even bedanken André! Ik heb echt in tijden niet zo hard gelachen om een tv-programma!
ook weer bij te tros te zien , of dan bij de smaakpolitie hihihi ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:00 schreef elamesa.eu het volgende:
1 tip kom volgend jaar maar langs dan ben ik ook weer van de partij!!!![]()
ik laat me ook niet uit het veld slaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
Nou Andre, ik heb de uitzending gezien (en gelachen) en ik vind je lef hebben hoor dus zet 'm op!Niets is mooier dan je dromen waarmaken. Bovendien, nooit geschoten is altijd mis en gaat het mis dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Dus laat je niet uit het veld slaan door de zwartkijkers op Fok maar leer van van het negatief commentaar. Een tafel goed dekken is bijv. al op internet te vinden: http://members.home.nl/hmunster/tafeldekken.htm
Ik wens je heel veel succes met je restaurant in Kreta!![]()
ik ben het helemaal met je eens .quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:35 schreef HPayne het volgende:
Ja ik heb het net ff gekeken. Vind het echt fantastisch dat jullie zoveel lef hebben, en laat die mensen hier maar op Fok in hun waarde, wat hebben die allemaal gepresteerd?? Waarschijnlijk minder dan jullie![]()
En tuurlijk alle begin is moeilijk, en moeten er dingen beter, maar gewoon er heen gaan en doen.. Hulde![]()
Succes ermee, en laat ff weten hoe het nu verder gaat![]()
Oke, je zegt dat je nu klanten hebt etc. en dat het beter gaat doordat je ervaring opdoet. Primaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:34 schreef elamesa.eu het volgende:
[..]
ik denk daar anders over al mijn gasten (dat waaren er veeeeeeel meer als dat ze lieten zien op de tv) hebben lekker gegeten ja oke dat laten ze er uit want ja je moet imers denken dat het heel slecht gaat .
maar als al me gasten lekker kunnen eten en dat hebben ze allemaal dus kwaliteit krijgen ze, ja mischien duurt het in een restaurant waar profs werken 20 min voor een maaltijd bij mij duurt het 30 min maar ja ik ben nog in de leer .
ik zie het zo je gaat nooit werken want als je bij een bedrijf gaat werken is dat allemaal nieuw dus geen ervaring .
nee ik niet in iedergeval ik word het liefst in het diepe ge gooit want daar leer je gewoon het beste van .
ik weet in het begin liep het niet zo goed (de eerste 3weken) maar ja je opent een zaak , dan kan je niet verwachten dan je gelijk aan de top begint .
iedereen moet onderaan beginnen .
na die 3weken ging het berg op waarts zoal met klanten als de wacht tijd voor het eten
Ik neem aan dat hij zichzelf heeft opgegeven, dat kan nl. via: http://tros.nl/index.php?id=512quote:Maar net als Isabeau vroeg ik me af: Hoe kom je zo bij dat programma .. ?
ik ben bij ik vertrek gekomen omdat andere mensen mij opgegeven haddenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef jens007 het volgende:
Heb de aflevering hier ook gezien, en dan kom ik je tegen op FOK!. Toch wel grappig eigenlijk #hihi
Maar net als Isabeau vroeg ik me af: Hoe kom je zo bij dat programma .. ?
![]()
Dit heb je nou al zovaak geschreven.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Resumé van dit topic. Want vanavond is er een nieuwe. Waarbij ik wel benieuwd ben of er ook 5 pagina's over wordt gesproken en dat betroffende persoon hier ook komt reageren, cq er een topic over durft te openen.
TS opent een topic. En natuurlijk, omdat hij die aandacht wel wilde. Min of meer omdat publiciteit nooit verkeerd is.
TS kan ook heel goed tegen negatief kritiek (ook al heeft me dat al een 4-voudige vervanging van mijn ruiten gekost..... GARPJEEEE)
Als buurman van TS kan ik maar één ding zeggen. Zeker als rasechte FOK!ker sinds 2000.
Hij heeft het lef!!!!!!! Wat hij zelf al aanhaalde. Hij wilde eerste naar Spanje en daar had hij zich beter kunnen voorbereiden. Iets wat hem meerdere malen wordt verteld.
Maarrrrr TS nam het advies van ondergetekende aan. Maar wilde toch zijn droom verwezenlijken.
De afspraken voor de opname over Spanje waren min of meer al klaar. Maar lef wat hij had en de negatieve berichten om iets te beginnen op zijn locatie in Spanje, koos hij voor Kreta.
En laten we eerlijk zijn met z'n allen. Wie kent Torrevieja? Dan kies je toch voor Kreta, want dat kent iedereen.
Wat zeker ook niet vergeten moet worden is dat het TV is.
André en Henka wisten dat. Maar dat was ook weer een uitdaging voor hun.
Natuurlijk wordt één en ander op TV iets anders weergegeven, dan zoals het in werkelijkheid is gegaan. En daar zijn fora dan weer voor. Om je daarover uit te kunnen spreken en één en ander te kunnen weerleggen.
Niet omdat André een zoon van mijn buuf is, maar ik vind persoonlijk dat hij het verdomd goed heeft gedaan.
pssssssssssssssst ....quote:Op donderdag 2 november 2006 17:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dit heb je nou al zovaak geschreven.Nu weet ik het wel.
Je bent vergeten te vertellen dat jouw fakkin' boom in beeld kwam.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pssssssssssssssst ....
Er stond ook resumé....
U hebt gezocht op resume:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
re·su·me·ren (ov.ww.)
1 beknopt samenvatten
2 (notulen) voorlezen en goedkeuren
Volgens meneer van Dale
Begonnen...quote:Op donderdag 2 november 2006 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering om 20:30 op Ned.1...
Heei, doe even normaal. Die mongolen zitten op Kreta, hoewel ze eerst wel naar Spanje wilden, maar door de overtuigingskracht van de buurman (die met die boom die in beeld kwam), en het LEF van André zijn ze uiteindelijk niet gegaan. Dus!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
WOW...wat hebben ze er toch iets moois van gemaakt daar in Spanje...echt een verademing vergeleken met die mongolen van vorige week.
Als je goed had opgelet, dan had je gezien dat het mensen waren met een hoop geld.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
WOW...wat hebben ze er toch iets moois van gemaakt daar in Spanje...echt een verademing vergeleken met die mongolen van vorige week.
he ik ken maar 1 ding zeggen en dat is dat jij je pillen moet nemen want er is maar 1 mongool en dat ben jij .quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef elamesa.eu het volgende:
[..]
he ik ken maar 1 ding zeggen en dat is dat jij je pillen moet nemen want er is maar 1 mongool en dat ben jij .
maar jij durft niet bij je moeder weg tegaan want jij bent moeders kindje
ik denk dat jij een gekke huis moet beginnen dan kan jij voor de rest van je leven de isoleercel uitproberen jij hoor niet thuis in deze samen leefing
dat dacht ik dus ook. ik ben echt weg gegaan van de tv omdat ik het zo;n vervelende vent vondquote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand het vandaag gezien? Ik zou toch zweren dat die man 100% homo was
dat had ik dus ook...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat viel ons ook nogal op.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
ja ik dus ook..daardoorbleef ik kijken want ik wilde weten hoe het nou zat. Ik begon zelfs theorietjes te bedenken dat zij misschien op vrouwen viel en hij op mannen maar dat ze daar allebei niet voor uit wilden komen dus dan maar zo....quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Meen je? Dat vond ik ook al zo vreemd....Maar die man die achterbleef praatte heel gek hé? Of ie aldoor dronken was...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef freiss het volgende:
Iedereen die het heeft gezien zei dat![]()
Overigens hoorde ik ook dat zo'n man die een paar maanden geleden in de uitzending was, ook eens bij Opgelicht te gast was, alleen niet als slachtofferHet was die man die naar huis ging omdat hij ziek was en zijn makker achterliet in Frankrijk
En omdat ze allebei toch wel kinderen wilde en elkaar wel aardig vonden....wat moet je???quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja ik dus ook..daardoorbleef ik kijken want ik wilde weten hoe het nou zat. Ik begon zelfs theorietjes te bedenken dat zij misschien op vrouwen viel en hij op mannen maar dat ze daar allebei niet voor uit wilden komen dus dan maar zo....
euh..ja..![]()
Ja, ik dacht, wat is dat dat in dat oude huis voor zooitje in die hoek, zat dat varken daarquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef kortsluiting87 het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik vond het wel een goede afsluiter:
http://www.koopmijnbedrijf.nl/profiel/1265
quote:Kijken is kopen!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef kortsluiting87 het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik vond het wel een goede afsluiter:
http://www.koopmijnbedrijf.nl/profiel/1265
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |