dat dacht ik dus ook. ik ben echt weg gegaan van de tv omdat ik het zo;n vervelende vent vondquote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand het vandaag gezien? Ik zou toch zweren dat die man 100% homo was
dat had ik dus ook...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat viel ons ook nogal op.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
ja ik dus ook..daardoorbleef ik kijken want ik wilde weten hoe het nou zat. Ik begon zelfs theorietjes te bedenken dat zij misschien op vrouwen viel en hij op mannen maar dat ze daar allebei niet voor uit wilden komen dus dan maar zo....quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Meen je? Dat vond ik ook al zo vreemd....Maar die man die achterbleef praatte heel gek hé? Of ie aldoor dronken was...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef freiss het volgende:
Iedereen die het heeft gezien zei dat![]()
Overigens hoorde ik ook dat zo'n man die een paar maanden geleden in de uitzending was, ook eens bij Opgelicht te gast was, alleen niet als slachtofferHet was die man die naar huis ging omdat hij ziek was en zijn makker achterliet in Frankrijk
En omdat ze allebei toch wel kinderen wilde en elkaar wel aardig vonden....wat moet je???quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja ik dus ook..daardoorbleef ik kijken want ik wilde weten hoe het nou zat. Ik begon zelfs theorietjes te bedenken dat zij misschien op vrouwen viel en hij op mannen maar dat ze daar allebei niet voor uit wilden komen dus dan maar zo....
euh..ja..![]()
Ja, ik dacht, wat is dat dat in dat oude huis voor zooitje in die hoek, zat dat varken daarquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef kortsluiting87 het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik vond het wel een goede afsluiter:
http://www.koopmijnbedrijf.nl/profiel/1265
quote:Kijken is kopen!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef kortsluiting87 het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik vond het wel een goede afsluiter:
http://www.koopmijnbedrijf.nl/profiel/1265
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |