Jij kijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef ioko het volgende:
Serieus, dit kan echt nooit goed gaan!!
Je menu is echt TE nederlands voor woorden.
Issie ook lelijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef ioko het volgende:
En je kunt ook geen nederlands .....
Ik had dit topic nog niet gezien, maar dit is gewoon leedvermaak hoor. Je gelooft het gewoon echt niet!!!quote:
Hij kan ook geen Engels en zijn vriendin is lelijk als de nacht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef ioko het volgende:
En je kunt ook geen nederlands .....
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef kollie het volgende:
Wel blij dat ze in Griekenland zijn gaan wonen, is Nederland van die 2 oelewappers af![]()
Na dat menu moest ik echt ff kijken of er een topic was:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef kollie het volgende:
hilarischdat menu, en ze spreken ook zo goed grieks
![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef StefanCJ het volgende:
Hehehehe .. Dit is echt te sneu voor woorden!
Een uur lang, mijn God.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef elamesa.eu het volgende:
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Patat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het menu gemist.Vertel eens?
6 soorten schnitzel (saus lijkt op de soepquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het menu gemist.Vertel eens?
Mss iets voor dat meisje dat klaagde over het niet kunnen krijgen van een Pizza Hawaii in Italie.quote:
Koken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef ioko het volgende:
Ow my god, ze gaan koken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad...laat het dan een kleuter doen, ik denk dat die het zelfs hygiënischer zou kunnen serveren dan dat smerige wijf.quote:
Die zit in Griekenland, en is hard aan het werk (als het goed isquote:
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Afgelopen...
Valt me trouwens mee dat het alsnog is gaan lopen.
Volgens mij had de Tros geen geld meer om daar een kijkje te gaan nemen met een cameraploeg en moesten ze het doen met een wat subjectief verslag van de TS door de telefoon. Maar dat is maar een vermoeden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Afgelopen...
Valt me trouwens mee dat het alsnog is gaan lopen.
is geen optimisme, maar pure domheidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Posdnous het volgende:
al heb ik wel respect hoe je zo'n aartsoptimist kunt zijn.
'Kom binnen'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef skiczukie het volgende:
'Ela Mesa .. geen idee wat het betekent, maar boeiend.'
Ieder weldenkend mens was daar niet heengegaan, maar als ze het er kunnen redden, dan vidnd ik dat wel knapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef kollie het volgende:
[..]
is geen optimisme, maar pure domheid![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit was prachtige TV. Wat een nitwits. "Ze missen Nederland niet" -- nou, Nederland mist ook niet veel aan hen.
Whehehehequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij had de Tros geen geld meer om daar een kijkje te gaan nemen met een cameraploeg en moesten ze het doen met een wat subjectief verslag van de TS door de telefoon. Maar dat is maar een vermoeden...
Ja, zeker sterk, die volslagen naiviteitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit was prachtige TV. Wat een nitwits. "Ze missen Nederland niet" -- nou, Nederland mist ook niet veel aan hen.
Een aanraderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
ow dit moet ik nog wel effe gaan kijken via uitzendinggemist
quote:Nu heeft Ela Mesa nog geen sterren maar het wordt een 4 sterren restaurant.
Ja, dat je er nooit meer naar toe gaat.quote:Onze slogan is dan ook: "Eet 't en je weet 't"
yepquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Posdnous het volgende:
Ow.. wacht even.... die kerel van die zaak.... is de TS?
omgbril-fucking-jant.
Please laat hem terugkomen.
je kan er ook terecht voor bruiloften en partijenquote:
Als je met 2 mensen komt en een omelet wiltquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef kollie het volgende:
[..]
je kan er ook terecht voor bruiloften en partijen![]()
Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef elamesa.eu het volgende:
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Nee, die zit gewoon weer aan de overkant, zijn mijn burenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Die zit in Griekenland, en is hard aan het werk (als het goed is)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, die zit gewoon weer aan de overkant, zijn mijn buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |