Wat schuift dat buurman.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef elamesa.eu het volgende:
weet je ik ben daar ook een beetje bang voor ik heb al een paar keer me zaak helemaal vol gehad en nee dat valt niet mee om met 2personen klaar te stomen
het zweet loopt me nu al door me bil naad ik hoop dat ik dan een kok kan vinden die een paar uur perdag bij komt werken anders word het te gek
kijk oke er kunnen maar 40 man eten maar als er 40 man zit en ze willen allemaal wat anders ...pfffff
daar wil ik nog ff niet aan denken
Geef toe dat ze 1.088.000 haddenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:45 schreef KhaZ het volgende:
Tokkies United?![]()
Geef toe, dit is ernstig.
Lef of niet eerst nadenken, dingen nachecken voordat je iets gaat doen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef toe dat ze 1.088.000 hadden
En ze lef tonen.... '
Achter beeldscherm zittende fokkers heb je ook niet veel aan![]()
![]()
ja je hebt gelijk ene gezelig is het zekkers bij onsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Als die 40 man n.a.v de tv-uitzending komen dan zijn ze al op de hoogte van het feit dat 40 man voor jullie behoorlijk pittig is en dat het even kan duren![]()
Als het maar gezellig is, toch!![]()
waar vind jij die menu kaart want ik heb mijn menu kaart nog niet op het internet staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef Aventura het volgende:
Elamesa, ik zei het eerder ook al, maar je moet wat aan de spelling van je menukaart doen. Haast elk gerecht is wel verkeerd gespeld. Als je professioneel wilt overkomen moet je er echt nog even naar kijken!
Zeg maar gerust onwetend en niet al slim blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het meestal "aparte types" zijn die zo'n grote sprong in het diepe wagen en dat het ook vaak helemaal fout loopt, meestal financieel...
Maar ze zeiden aan het eind van de uitzending dat het al heel druk was enzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef elamesa.eu het volgende:
weet je ik ben daar ook een beetje bang voor ik heb al een paar keer me zaak helemaal vol gehad en nee dat valt niet mee om met 2personen klaar te stomen
het zweet loopt me nu al door me bil naad ik hoop dat ik dan een kok kan vinden die een paar uur perdag bij komt werken
anders word het te gek
kijk oke er kunnen maar 40 man eten maar als er 40 man zit en ze willen allemaal wat anders ...pfffff
daar wil ik nog ff niet aan denken
ja dat klopt ook maar 40 man is gewoon heeeeeel druk voor ons we hebben dat nu pas een paar keer mee gemaakt maar ja dat valt niet meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Maar ze zeiden aan het eind van de uitzending dat het al heel druk was enzo?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil je nog even bedanken André! Ik heb echt in tijden niet zo hard gelachen om een tv-programma!
graag gedaan ik kon wel huilen van die tv programma maar ja je doet er niks aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil je nog even bedanken André! Ik heb echt in tijden niet zo hard gelachen om een tv-programma!
ook weer bij te tros te zien , of dan bij de smaakpolitie hihihi ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:00 schreef elamesa.eu het volgende:
1 tip kom volgend jaar maar langs dan ben ik ook weer van de partij!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |