Programma over Nederlanders die emigreren, met alle (lachwekkende) gevolgen vandien Het programma loopt al een tijdje, elke woensdag om 21:30 op Ned.2 Nu op Ned.2...
Toch opvallend dat het vaak van die "enigszins" labiele mensen zijn die besluiten om ineens naar het buitenland te vertrekken En dan gaat het in de meeste gevallen ook nog bergafwaarts als ze eenmaal in het buitenland zitten Maar ik ben benieuwd, misschien zijn het deze keer wel normale mensen...
Toch heb ik er wel respect voor dat mensen het proberen.. ik heb gisteren even gekeken, lijkt veel op het engelstaligeprogramma van een van de commerciele zenders, kom zo niet op de naam.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".