ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepagequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef E.T. het volgende:
ligt het aan mijn apple, of doet het menu op die site het nou gewoon niet en is er alleen maar een homepage?
Als je in IE kijkt, doet het menu het welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:20 schreef kollie het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepage
he verrek ja. Ik gebruik FF. Bedanktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je in IE kijkt, doet het menu het wel
http://www.elamesa.eu/fondue.htmlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Geloof me, IE voor Mac gaat dan helemaal niet werken
Ik vond het helemaal GENIAAL toen hij zei: "Vergunningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Fiama het volgende:
Ik moest zo lachen in het begin;
"gasflessen, gasflessen, hoe zeg je dat in het engels"
"uh..."
"where are the gasflesses"
en dan die keuken en naïviteit, prachtig voor een TV-programma.
Totdat ik me realiseerde dat het daadwerkelijk ook echt gebeurd is kreeg ik toch een beschamend gevoel over me heen...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef surfenvind het volgende:
Nou Broertje
Was leuk hoor lol hebben ze mooi in elkaar gezet !
doe mij maar een uhm uitsmijtertje
![]()
surfenvind.nl
![]()
Die positieve reacties waren zeker dat het een vermakelijk programma was?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[...]
Ze hebben heel veel positieve reacties gekregen, behalve natuurlijk op FOK!
[...]
Ja duh, wie komt er nou in griekenland om te fonduen of gourmetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel jammer was in de uitzending is, dat hun specialiteit niet naar voren werd gebracht.
Ze mogen dan niet in het bruisende centrum zitten. Zij hebben fondue en gourmet. Wat ze daar niet kennen.
En dat doe je toch liever op een rustiger plekje dan in een druk schreeuwerig centrum.
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wintermaanden (tot april) zijn ze terug in Nederland. En ze werken beiden alweer keihard hier.
Ik heb respect voor ze, maar ik kijk er dan ook niet objectief naar, omdat ik ze persoonlijk heel goed ken.
Dit is een topic over André en Henka. En ik snap alles wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
a. Lef hebben en inspelen op kookboeken/internetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
Alles, behalve dat......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Woon je in een tokkiebuurt?
En als je die uitzending ziet als een 'Tokkie" die initiatief neemt, dan heb jij een groter probleem dan André..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Woon je in een tokkiebuurt?
Die vrouw links lijkt anders wel verdacht veel op ma Tokkiequote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, dat moet je ze wel nageven idd.
Ik noem het lefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:59 schreef kollie het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Maar dat doet niets af aan het feit dat ik me gister bescheurd heb om zoveel naïviteit![]()
Vertel me wanneer jij uitgezonden wordt. Dan ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem het lef
Een week ervoor zouden ze naar Spanje gaan. Met een beetje meer zekerheid dan wat ze nu hadden.
Ik noem het lef tonen. Wie kent nu Torrevieja? Dan kies je toch voor "zeker" voor Kreta, als je uit het niets iets wilt beginnen?
En het verschil tussen naief en impulsief is best wel klein.....
André heeft beide.
Maar het is een doorzetter. En lukt het op Kreta niet......![]()
We zullen zeker meer van hem zien...![]()
Over de moeder niets dan goeds. Ze is een ex van me, maar nu een allerbeste vriendin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef SigmundFreud het volgende:
LekkerSimpel: het is natuurlijk aardig van je om ze te verdedigen, maar wat jij impulsiviteit noemt zien de meesten hier als naiviteit. Een nuanceverschil, maar toch. Het is zeker dapper om zo'n grote stap te nemen, maar ik vond het genant en bijna beschamend om te kijken. Dat moeder toch bleef steunen is te prijzen, en het leverde mooie beelden op, maar sommige mensen mogen best een beetje voor zichzelf beschermd worden. Overigens praat je alleen over Andre, loopt Henka als een hondje achter hem aan?
[edit]
Directe link naar de uitzending: mms://cachemedia.omroep.nl/bongo03/0/tv/tros/ikvertrek/bb.20061026.asf
[/edit]
Zo werkt het niet altijd.quote:maar sommige mensen mogen best een beetje voor zichzelf beschermd worden...
Ik vind het wel leuk en aardig dat ze het doen. Dromen en die vervolgens waarmaken, niks mis mee. Maar als je dit programma vaker hebt gezien, zal je toch wel moeten opmerken dat dit stel het wel erg slecht had geregeld. Al die andere mensen hebben ook lef, maar denken wel iets langer na...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |