Vijf? Is dat niet een beetje weinig?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:54 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
De regels
1. Iedere Fokker! geeft zijn/haar 5 favoriete nummers in een lijst. Lijsten met meer of minder nummers worden niet in de telling meegenomen.
Ik denk niet dat TS heeft gerekend op lijstjes van 50-100quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:40 schreef nipeng het volgende:
We houden gewoon de regels van vorig jaar aan.
Vijftig? Is dat niet een beetje weinig?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS heeft gerekend op lijstjes van 50-100![]()
Je mag je er gerust mee bemoeien, geef je mening, zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Had een search op een top100 gedaan maar ben m niet tegen gekomen in de searchresults... Maar als er al 1 is dan ga ik me er niet verder mee bemoeien![]()
Waarom zou dat niet een representatief lijstje geven? Lijstjes van 100 of lijstjes van 5, uiteindelijk hou je de grootste gemene deler overquote:Maar denk wel dat als je lijstjes van 1 tot 100 kan gaan posten dat dat qua uitslag niet een geheel representatief lijstje geeft. Maar dat is dan weer mijn mening
Via een weging gaat dat best goed. Het gaat in elk geval al een jaar of 5 of langer goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Het punt is dat er mensen zullen zijn die een lijst van 100 nummers maken en mensen die met een lijst van 5 komen. Het is een beetje vreemd om te proberen die met elkaar gelijk te trekken.
Ik heb geen zin, maar ontkom er toch niet aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:12 schreef Z het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in een Top 100, maar dan wel 'oude stijl'.
Het is inderdaad een soort van zelfkastijding, maar toch ook een soort van leuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, maar ontkom er toch niet aan.
Dat zou wel heel cool zijn ja, de albumlijst is altijd wel erg okee!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zat al te denken om de top 100 binnenkort te starten als menjo niet meer wil... maar dan wel eerst de albums en volgens de normale regels. Maar eerst weten of menjo echt niet meer wil.
Volgens mijn info is het niet een kwestie van niet willen van Menjo, maar meer dat de tijd hem ontbreekt. Mail m andersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zat al te denken om de top 100 binnenkort te starten als menjo niet meer wil... maar dan wel eerst de albums en volgens de normale regels. Maar eerst weten of menjo echt niet meer wil.
En zijn gewone mail dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef ranja het volgende:
Ik kwam hem een jaar geleden een keer tegen bij een concert en toen zei hij ook dat hij sowieso minder zon had om het voor de zoveelste keer te doen. Toch heeft hij het vorig jaar wel gedaan.
Ik heb al een pm geprobeerd maar dat lukt niet, heeft-ie niet aan staan.
en wanneer ongeveer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:06 schreef nipeng het volgende:
Yup Beat doet de Album top 100.
mods. achterkamertjespolitiek. geheime pm's enzo. kun je als user niet tegenopquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:33 schreef ranja het volgende:
[..]
mods. achterkamertjespolitiek. geheime pm's enzo. kun je als user niet tegenop
Ik had nog niet gelezen dat jij het wilde doen, had menjo een paar weken geleden een mailtje gestuurd of hij het misschien wilde doen maar hij had helaas geen tijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:33 schreef ranja het volgende:
[..]
en wanneer ongeveer?
[..]
mods. achterkamertjespolitiek. geheime pm's enzo. kun je als user niet tegenop
Dank je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:14 schreef Beathoven het volgende:
Ga je gang als jij het wil opstarten
Dat kan alsnog als de albums klaar zijn...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Wel jammer ... traditie is een beetje om aan het eind van het jaar een song top 100 te doen ...
Als je het dan op dezelfde manier doet als nu de album top 100 (en dus zoals de laatste zoveel jaar gebruikelijk), primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:35 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Ben wel bereid om de song top100 te organiseren.. Mits men het daar mee eens is
Waarom nu al beginnen tegelijk met de albums?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |