Ik heb geen zin, maar ontkom er toch niet aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:12 schreef Z het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in een Top 100, maar dan wel 'oude stijl'.
Het is inderdaad een soort van zelfkastijding, maar toch ook een soort van leuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, maar ontkom er toch niet aan.
Dat zou wel heel cool zijn ja, de albumlijst is altijd wel erg okee!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zat al te denken om de top 100 binnenkort te starten als menjo niet meer wil... maar dan wel eerst de albums en volgens de normale regels. Maar eerst weten of menjo echt niet meer wil.
Volgens mijn info is het niet een kwestie van niet willen van Menjo, maar meer dat de tijd hem ontbreekt. Mail m andersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zat al te denken om de top 100 binnenkort te starten als menjo niet meer wil... maar dan wel eerst de albums en volgens de normale regels. Maar eerst weten of menjo echt niet meer wil.
En zijn gewone mail dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef ranja het volgende:
Ik kwam hem een jaar geleden een keer tegen bij een concert en toen zei hij ook dat hij sowieso minder zon had om het voor de zoveelste keer te doen. Toch heeft hij het vorig jaar wel gedaan.
Ik heb al een pm geprobeerd maar dat lukt niet, heeft-ie niet aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |