Lieve schat, ik ben altijd heel lief met newbee's!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Maar je hebt goede kans dat ik er niet meer levend onder vandaan kom!![]()
yepsquote:
wat is er aan de hand?quote:
privewoorden van mij belanden op internetquote:
komta?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
quote:
ren maar weg ja, forrest!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
het was geniaal!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.quote:
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!![]()
het was gewoon een typfout heurquote:
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoor![]()
ben 33, oldtimer!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijn![]()
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtiggggggggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggen![]()
Hoe oud zijn de meisjes precies?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
dan ga ik alleen nog maar onzin vertellenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtigggggggggg
9, 12 en 14 dus erg puberig vooral de laatste 2quote:
goessow doe ik ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan ga ik alleen nog maar onzin vertellen![]()
![]()
zo nu en dan wel muts!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
drom hoort ie nog niet stram te zijn![]()
Nee wilde reppen op gladys en er stond geen topic klaar. Had geen zin om de TT te makenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:07 schreef chas het volgende:
Deze SC is niet goed aangemaakt, Bommie!
Wilde je weer haantje de voorste zijn?
Hehehehehe
stijf is wat anders dan stram lullo, als ik aan stram denk denk ik aan ouwe mensen die amper kunnen bewegen.quote:
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
9, 12 en 14 dus erg puberig vooral de laatste 2
mij mag je wel pakken hoor Heur!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
goessow doe ik ookmij pakken ze niet
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?![]()
zeg maar niets meer tegen mijquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee wilde reppen op gladys en er stond geen topic klaar. Had geen zin om de TT te maken
pfff gaan we nu allemaal bommie taal lullenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
mij mag je wel pakken hoor Heur!
goed he bommels![]()
1x dan nooit weerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
pfff gaan we nu allemaal bommie taal lullen
Komop zeg, ik maak ook fouten. Hoef je er niet gelijk bij te zitten of je net een fragmentatiebom in je doos heb gehad!quote:
Ik probeerde ook helemaal niet om de oudste te zijn!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heeft al een ouder persoon op een van de 3 uitgeprobeerd dus, laat ik het niet merken![]()
![]()
yeah jij weet hetquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
1x dan nooit weer
Dr is maar 1 Stijl je Eigen Stijl![]()
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekersquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?![]()
tis je vergeven, kon je niet wetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik probeerde ook helemaal niet om de oudste te zijn!![]()
Wat godvergeten KUT. Dat heb ik nou altijd!![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, ik maak ook fouten. Hoef je er niet gelijk bij te zitten of je net een fragmentatiebom in je doos heb gehad!![]()
Dat is nog best lastig zo'n inburgeringscursus, geloof ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekers![]()
Ja kun je nu wel schijnheilig zitten lachen maar slaat natuurlijk nergens op. Heb me helemaal bloot gegeven aan je, we hebben een paar keer een fantastische nacht gehad en ik begon zelfs iets van genegenheid te voelen voor je en dan kom je nu over zoiets kleins zeiken???quote:
doegggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef petraa het volgende:
Ben nu echt weg, anders trek ik het niet morgen doeggggggggggg allemaal![]()
?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig zo'n inburgeringscursus, geloof ik.![]()
Als Petraa ook maar enigzins op Gladus zou lijken dan is mijn advies: hak je kloten af en ga het klooster in ....! Run zo hard als je korte pootjes je kunnen dragenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
doei petrahou je kids bij demins weg zou ik zeggen
fantastische nachtquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kun je nu wel schijnheilig zitten lachen maar slaat natuurlijk nergens op. Heb me helemaal bloot gegeven aan je, we hebben een paar keer een fantastische nacht gehad en ik begon zelfs iets van genegenheid te voelen voor je en dan kom je nu over zoiets kleins zeiken???
Kan heel veel hebben van vrouwen maar jij bent me een kut portret zeg!![]()
tegen mij is ze altijd liefquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Petraa ook maar enigzins op Gladus zou lijken dan is mijn advies: hak je kloten af en ga het klooster in ....! Run zo hard als je korte pootjes je kunnen dragen![]()
![]()
Joh misschien voelde ik wel instinctief aan dat je slechts een kwak kliko was voor mequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
fantastische nacht![]()
zoveel stelde het allemaal niet voor HEUR!!! en wees blij dat ik niet over andere kleine zaken nog eens ga zeiken...
En ja voor mannen als jij ben ik een kut portret ja,you get what you see![]()
leg is ff uit wat je bedoelde k denk toch dat je t anders bedoeld als dat ik t interpeteer althans dat hoop ikquote:
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
Joh misschien voelde ik wel instinctief aan dat je slechts een kwak kliko was voor me![]()
en een vrouw die in en in verrot van binnen is die voelt idd weinig!
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intraptequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef chas het volgende:
[..]
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?
Sjesussssss
Zulke vrouwen zouden gelijk gedumpt moeten worden in de kliko!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intrapte
De stijlfiguur wordt wel eens ironie genoemd. Ik heb twee dochters van 13 en 16.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekers![]()
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef chas het volgende:
[..]
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?
Sjesussssss
Je trouwe slaaf!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef chas het volgende:
Zeg hallo, is er verder nog iemand behalve Bommie??????
Want daar krijg ik onderhand ook een beetje de schijt van!
![]()
hou op met me te bellen ja ... en je smsjes lees ik ook niet hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intrapte
Maar wel een eerste klas loser !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkMên wat een eerste klas loser is het ook
Noem het loser. Ik heb je vantevoren aangegeven dat ik voor een vrouw mezelf compleet bloot kan geven. die macho schil wilde je zelfs niet en nu gaan janken?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkMên wat een eerste klas loser is het ook
Dat doet ie altijd als Bommie het niet kan winnen! Hihihihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
had ik er zo snel niet achter gezochtquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef demins het volgende:
[..]
De stijlfiguur wordt wel eens ironie genoemd. Ik heb twee dochters van 13 en 16.
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou op met me te bellen ja ... en je smsjes lees ik ook niet hoor![]()
![]()
No Doubt!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef chas het volgende:
[..]
De eerste loserT ben jij toch nog altijd?![]()
die wilde ik wel juist... je hebt dus helemaal niet eens geluisterd... Nee ipv daarvan krijg ik gedichten over een noorderlicht en weet ik wat voor vage shitquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem het loser. Ik heb je vantevoren aangegeven dat ik voor een vrouw mezelf compleet bloot kan geven. die macho schil wilde je zelfs niet en nu gaan janken?
nou dan zal ie straks wel weer jankend en hysterisch bij je op de stoep staanquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd als Bommie het niet kan winnen! Hihihihi
rot toch op met poetische rotzooi johquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!![]()
OMFG!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!
Wat?quote:
maar zullen we dit maar verder prive ff uitvechten ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!
ik ben het vechten beu schat!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar zullen we dit maar verder prive ff uitvechten ?![]()
Ik verBLOEM mijn gevoelens nimmerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef demins het volgende:
[..]
Rosarium, of je een emmer leeg gooit!![]()
ik ook schat maar je moet me niet meer zo kwetsen hoorquote:
Zeg maar gerust aan een elastiekje...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef demins het volgende:
De geloofwaardigheid balanceert hier op het slappe koord!
kom zo,ff wat afmaken hierquote:
Ik weet wel wat een rosarium is!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verBLOEM mijn gevoelens nimmer
Ik zal proberen rekening te houden met je gevoelens!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook schat maar je moet me niet meer zo kwetsen hoor![]()
shhhhtttquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef chas het volgende:
[..]
Zeg maar gerust aan een elastiekje...![]()
geleuf me, was echt niet in de veronderstelling dat je het niet zou wetenquote:
Weet niet of demins skype heeft ?quote:
Als kind kon je kiezen, door het rosarium of langs de kerk. Als je naar de bieb wilde. Op de Deken van Oppensingel altijd vragen of een mevrouw je kon helpen met oversteken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
geleuf me, was echt niet in de veronderstelling dat je het niet zou weten
what the F wat is n Hut-zenderquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Wat ben ik blij dat Talpa een hut-zender is![]()
Vanavond geen tijd gehad om de wedstrijden te bekijken maar nu bij de 2de herhaling zit ik er helemaal voor klaar![]()
Na de onderbreking................ Feyenoord-Ajax![]()
Mooi doelpunt van Ricky Kruys![]()
alweerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal proberen rekening te houden met je gevoelens!![]()
![]()
NEUKEN?
Hut is eigenlijk Lodder maar dan met een K ervoor maar ik ben netjesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
what the F wat is n Hut-zender
ps ga zo maar is pleitos denk
zwaai maar vast![]()
Streng geometrisch aangelegd.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
what the F wat is n Hut-zender
ps ga zo maar is pleitos denk
zwaai maar vast![]()
ps is rosarium nu iets bijzonders ofzo is toch gewoon n rozentuin?
Nee, wat heeft jou in godesnaam het idee gegeven dat je mijn woordvoerder zou zijn?quote:
www.skype.comquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, wat heeft jou in godesnaam het idee gegeven dat je mijn woordvoerder zou zijn?
Wat is Skype? Dat wil il ook!
http://www.skype.nl/quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, wat heeft jou in godesnaam het idee gegeven dat je mijn woordvoerder zou zijn?
Wat is Skype? Dat wil il ook!
je zit in het verkeerde sc topic! doe nummer 90 maar! Daar zit Basje wel in!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef puntoortje het volgende:
ik pak me nog maar een bakkie koffie
Kan ík je niet wakker houden, popje?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef puntoortje het volgende:
ik pak me nog maar een bakkie koffie
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo ik ben er weer!!!
heej icequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo ik ben er weer!!!
Hoi Demins!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ík je niet wakker houden, popje?![]()
ben blij dat we het goedgemaakt hebben....quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!![]()
![]()
Leuk dat je er weer bent!![]()
Hoi Chasquote:
Heerlijk gevoel 1quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben blij dat we het goedgemaakt hebben....luv ya
![]()
alleen als je op skype komtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef demins het volgende:
Eigenlijk gaat het maar om één ding... Houdt er iemand van Demins?![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie heeft er nog meer Skype [url=http://www.skype.com ]www.skype.com [/url] ???
Gezellig er klinken Limburgse klanken uit mijn speakers!!!![]()
Jij bent opzoek naar een voorbindADOquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef demins het volgende:
Eigenlijk gaat het maar om één ding... Houdt er iemand van Demins?![]()
die zachte roermondse g laat me smelten 1quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie heeft er nog meer Skype [url=http://www.skype.com ]www.skype.com [/url] ???
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde sc topic! doe nummer 90 maar! Daar zit Basje wel in!
en zeg dat nu zonder heel hard te lachen ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
die zachte roermondse g laat me smelten 1
volgend weekend tochquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ík je niet wakker houden, popje?![]()
voor watquote:
Trustequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was ff inslaap gevallen van je saaie post
Heb zelfs een skype telefoonquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie heeft er nog meer Skype http://www.skype.com ???
Fuck vergat even dat je me nu ook hoordequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
en zeg dat nu zonder heel hard te lachen ?![]()
yeah rightquote:
nou komermaarop zou ik zeggen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb zelfs een skype telefoonVeel familie in het buitenland
![]()
En jullie skype-namen zijn dezelfde als hierquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
ja komt er nog iemand op skype? tis reuze gezellig nu met ice_rules, Chas, Gladys en moi
het valt niet mee he, interpunctiequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was ff inslaap gevallen van je saaie post
Heb ik ook,maar bellen buiten limburg is ook al buitenland hequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Kom erbij, zou ik zo zeggen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
... ben inmiddels alweer wakker..hihi ...blijf dus nog ff gezellig hier rond spokenquote:
Roermond is kak!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
die zachte roermondse g laat me smelten 1
We hebben nog 2 plekkies over!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeh tuurlijk nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jullie skype-namen zijn dezelfde als hier![]()
mijne : bommenleggerquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ha fijn! Je bent er weer! Ik doe het tenslotte allemaal voor jou!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ben inmiddels alweer wakker..hihi ...blijf dus nog ff gezellig hier rond spoken![]()
In remunj laupe de hunJ met de kunJ euver de grunjquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef demins het volgende:
[..]
Roermond is kak!
In Rurmung laupe de hung met de kung euver de strung!
De Venlose tongval is daarentegen het verleidelijkste wat in je in Limburg tegen kan komen!
U hebt gezocht op interpunctie:quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
het valt niet mee he, interpunctie![]()
Interpunctiequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
U hebt gezocht op interpunctie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Heb een praatzieke zus in Maastricht en in Frankrijk wonen en een broer in Nieuw Zeelandquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
Heb ik ook,maar bellen buiten limburg is ook al buitenland he![]()
Daat heb jij helemaal niks te zoeken op de late zondagavond!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
U hebt gezocht op interpunctie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daat heb jij helemaal niks te zoeken op de late zondagavond!
Bommiequote:
lees ik morgen wel ... maar ik denk dat de kans klein is dat ik het ga gebruiken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Interpunctie
megauitleg van een woord
- Xxxx.
doe eens weghalenquote:
Yepsquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
schijnbaar wel...als we woorden gaan gebruiken die ik nooit gebruik zal ik ze toch echt ff opzoeken..hihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daat heb jij helemaal niks te zoeken op de late zondagavond!
he waar haal jij dat vandaan [vraagteken]quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef Gladys het volgende:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens![]()
je vergat dat PI ding te doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn! Je bent er weer! Ik doe het tenslotte allemaal voor jou!![]()
googlen op interpunctie en dalequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he waar haal jij dat vandaan [vraagteken]
... ik heb het gevonden ... is toch was hoor...net wakker van het lezen van saaie posts en dan zo'n woord opzoekenquote:
goed he en dat met een onafgemaakte HBO-opleidingquote:
lul er maar overheenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik heb het gevonden ... is toch was hoor...net wakker van het lezen van saaie posts en dan zo'n woord opzoeken![]()
Je slaat je er dapper doorheen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik heb het gevonden ... is toch was hoor...net wakker van het lezen van saaie posts en dan zo'n woord opzoeken![]()
quote:
waaroverheen???quote:
ja [komma] ik doe me best [punt] [kussmile]quote:
he je loopt met me quote te fuckenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef chas het volgende:
[quote]Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Inodder het volgende:
He, wat is je Skype, joh?![]()
wa?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:34 schreef demins het volgende:
Kijk Bommie, dat maakt nou het verschil!![]()
dat moet je toch zelf ff doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef demins het volgende:
OOOOKEEEEE !!!! Meldt me maar aan op Scipe, of hoe het heten mag!
makkelijke woorden svpquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je bereidwilligheid is bewonderingswaardig!![]()
versabommiequote:
boom roos vis vuurquote:
en nu nog ff goed quoten dan is het ook te lezenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef demins het volgende:
[..]
versabommie
Wijs, barmhartig,fenomenaal.
versabommie - maandag 23 oktober 2006 @ 01:33
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik heb het gevonden ... is toch was hoor...net wakker van het lezen van saaie posts en dan zo'n woord opzoeken
lul er maar overheen
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
Versabommie, gebanned wegens complotten smeden en gezagsondermijnend gedrag.demins
We weten niks
demins - maandag 23 oktober 2006 @ 01:33
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik heb het gevonden ... is toch was hoor...net wakker van het lezen van saaie posts en dan zo'n woord opzoeken
Je slaat je er dapper doorheen!
quote:
aap mies nootquote:
kijk dat snap ik tenminstequote:
ik heb ze even op gezocht ... ik doe me bestquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je bereidwilligheid is bewonderingswaardig!![]()
Fritsquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Inodder het volgende:
en nu namen!
p u n t o o r t j equote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Inodder het volgende:
en nu namen!
quote:
Alleen maar omdat het niks kost!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef puntoortje het volgende:
zitten ze allemaal te skypen?
nee hoor,ben allang uitgeskyptquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef puntoortje het volgende:
zitten ze allemaal te skypen?
doe ik ook met me vader hoor...wordt anders zo duur bellen met een mobieltjequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:10 schreef demins het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het niks kost!![]()
Waar zullen we gaan eten vrijdag?
Is er iets wat je niet slikt lust?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:22 schreef puntoortje het volgende:
dat mag jij verzinnen verras me maar![]()
ik lust allesquote:
haha...ga maar lekker slapen jijquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:08 schreef Inodder het volgende:
o wat zielug
k ga wel van je dromenquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha...ga maar lekker slapen jij
slaap lekkerquote:
een aantal mensen zijn hard aan het werk...maar de rest ligt nog met zijn/haar gat in bed... kop om mensen wakker worden allemaalquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een aantal mensen zijn hard aan het werk...maar de rest ligt nog met zijn/haar gat in bed... kop om mensen wakker worden allemaal
een hele goeiemorgen mevrouwquote:
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef Inodder het volgende:
hey hey was er al uit hoor tijd voor n bakkie en n peuk
![]()
morgen touwens iedereen
oké, ik ga alquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?![]()
Ja hoor prima thnxquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?![]()
een hele goeiemorgen lief PHtje van mequote:
zo beter?quote:
you have mail ... als het goed is op je niewequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja hoor prima thnx![]()
jij?
ps je zou me nog wat uitleggen
heb ik je weggejaagd met me ochtend gym?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef Inodder het volgende:
Dat dromen daar is trouwens niets van terecht gekomen![]()
Dat niet, maar kreeg wel de neiging weer terug m'n bed in te kruipen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik je weggejaagd met me ochtend gym?
oké, ik ga alquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wel een leuke, zo op de maandagmorgen![]()
moet ik dat ding nog in n bepaalde map gooien ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
you have mail ... als het goed is op je niewe
ik heb heerlijk geslapen... iets wat kort .. maar helemaal![]()
nee gewoon ff dubbel klikken en dan wijs alles zichtzelf...wel ff dat EXE veranderen hequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
moet ik dat ding nog in n bepaalde map gooien ofzo?
...okee dan is het goed ... bedje is nog zo lekker warmmmm..hiihquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat niet, maar kreeg wel de neiging weer terug m'n bed in te kruipen.![]()
quote:
Tis net de Surpriseshow hè!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wel een leuke, zo op de maandagmorgen![]()
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligtquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies! Kies er maar één uit. Dozen genoeg hier.![]()
een verrassings doos..hihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies! Kies er maar één uit. Dozen genoeg hier.![]()
nou k heb ook niet van n ander gerdoomd hoor dus stel je gerustquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou voel ik me een beeeeetje beledigd ... een beetje maar hoor
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou k heb ook niet van n ander gerdoomd hoor dus stel je gerust![]()
En? Wat zit erin?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligt![]()
En wat vond je in die doosquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligt![]()
doei noddiequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Inodder het volgende:
ik ga ff weer wat werk verzetten
Toch geen beschimmelde doos hoop ik?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef PH52 het volgende:
Beetje vochtige doos, dit![]()
Voorzichtig de verpakking verwijderen.
...jeggiequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch geen beschimmelde doos hoop ik?
..weggooien die handelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef PH52 het volgende:
Gatver, dr zit een ouwe taart in, blegh.
Hij is zo stil, volgens mij is ie met z'n doos aan het spelen.quote:
daar lijkt het wel op ...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is zo stil, volgens mij is ie met z'n doos aan het spelen.![]()
goeiemorgen meidquote:
hoiquote:
nog een beetje lekker geslapen?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog een beetje lekker geslapen?
dat is minder, maar het komt idd allemaal wel weer goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef Gladys het volgende:
[..]helaas niet... komt wel weer goed...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
zoals ik al zei toen ik nog niet ingelogd was, 't is goed dat het niks kost, anders zou je toch flink de tering inkrijgen![]()
![]()
boeien joh, het valt nog mee met de uitvalquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
zoals ik al zei toen ik nog niet ingelogd was, 't is goed dat het niks kost, anders zou je toch flink de tering inkrijgen![]()
![]()
PEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEERTJUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |