ik heb ze even op gezocht ... ik doe me bestquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je bereidwilligheid is bewonderingswaardig!![]()
Fritsquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Inodder het volgende:
en nu namen!
p u n t o o r t j equote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Inodder het volgende:
en nu namen!
quote:
Alleen maar omdat het niks kost!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef puntoortje het volgende:
zitten ze allemaal te skypen?
nee hoor,ben allang uitgeskyptquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef puntoortje het volgende:
zitten ze allemaal te skypen?
doe ik ook met me vader hoor...wordt anders zo duur bellen met een mobieltjequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:10 schreef demins het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het niks kost!![]()
Waar zullen we gaan eten vrijdag?
Is er iets wat je niet slikt lust?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:22 schreef puntoortje het volgende:
dat mag jij verzinnen verras me maar![]()
ik lust allesquote:
haha...ga maar lekker slapen jijquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:08 schreef Inodder het volgende:
o wat zielug
k ga wel van je dromenquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha...ga maar lekker slapen jij
slaap lekkerquote:
een aantal mensen zijn hard aan het werk...maar de rest ligt nog met zijn/haar gat in bed... kop om mensen wakker worden allemaalquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een aantal mensen zijn hard aan het werk...maar de rest ligt nog met zijn/haar gat in bed... kop om mensen wakker worden allemaal
een hele goeiemorgen mevrouwquote:
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef Inodder het volgende:
hey hey was er al uit hoor tijd voor n bakkie en n peuk
![]()
morgen touwens iedereen
oké, ik ga alquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?![]()
Ja hoor prima thnxquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen inodder... lekker geslapen schat?![]()
een hele goeiemorgen lief PHtje van mequote:
zo beter?quote:
you have mail ... als het goed is op je niewequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja hoor prima thnx![]()
jij?
ps je zou me nog wat uitleggen
heb ik je weggejaagd met me ochtend gym?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef Inodder het volgende:
Dat dromen daar is trouwens niets van terecht gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |