Als Petraa ook maar enigzins op Gladus zou lijken dan is mijn advies: hak je kloten af en ga het klooster in ....! Run zo hard als je korte pootjes je kunnen dragenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
doei petrahou je kids bij demins weg zou ik zeggen
fantastische nachtquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kun je nu wel schijnheilig zitten lachen maar slaat natuurlijk nergens op. Heb me helemaal bloot gegeven aan je, we hebben een paar keer een fantastische nacht gehad en ik begon zelfs iets van genegenheid te voelen voor je en dan kom je nu over zoiets kleins zeiken???
Kan heel veel hebben van vrouwen maar jij bent me een kut portret zeg!![]()
tegen mij is ze altijd liefquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Petraa ook maar enigzins op Gladus zou lijken dan is mijn advies: hak je kloten af en ga het klooster in ....! Run zo hard als je korte pootjes je kunnen dragen![]()
![]()
Joh misschien voelde ik wel instinctief aan dat je slechts een kwak kliko was voor mequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
fantastische nacht![]()
zoveel stelde het allemaal niet voor HEUR!!! en wees blij dat ik niet over andere kleine zaken nog eens ga zeiken...
En ja voor mannen als jij ben ik een kut portret ja,you get what you see![]()
leg is ff uit wat je bedoelde k denk toch dat je t anders bedoeld als dat ik t interpeteer althans dat hoop ikquote:
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
Joh misschien voelde ik wel instinctief aan dat je slechts een kwak kliko was voor me![]()
en een vrouw die in en in verrot van binnen is die voelt idd weinig!
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intraptequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef chas het volgende:
[..]
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?
Sjesussssss
Zulke vrouwen zouden gelijk gedumpt moeten worden in de kliko!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intrapte
De stijlfiguur wordt wel eens ironie genoemd. Ik heb twee dochters van 13 en 16.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekers![]()
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef chas het volgende:
[..]
Is zij nou dat kutwijf wat jou zo'n pijn hebt gedaan, Bommie?
Sjesussssss
Je trouwe slaaf!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef chas het volgende:
Zeg hallo, is er verder nog iemand behalve Bommie??????
Want daar krijg ik onderhand ook een beetje de schijt van!
![]()
hou op met me te bellen ja ... en je smsjes lees ik ook niet hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps Chas...weken in de wolken, wilde alles opzij zetten en je weet nu zelf ook wel hoe hard ze me de stront intrapte
Maar wel een eerste klas loser !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkMên wat een eerste klas loser is het ook
Noem het loser. Ik heb je vantevoren aangegeven dat ik voor een vrouw mezelf compleet bloot kan geven. die macho schil wilde je zelfs niet en nu gaan janken?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach gusss heeft ie bij jou liggen janken... pfff van dat stoer blijft ook al nix over als ik er nu zo over nadenkMên wat een eerste klas loser is het ook
Dat doet ie altijd als Bommie het niet kan winnen! Hihihihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef Gladys het volgende:
had ik er zo snel niet achter gezochtquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef demins het volgende:
[..]
De stijlfiguur wordt wel eens ironie genoemd. Ik heb twee dochters van 13 en 16.
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou op met me te bellen ja ... en je smsjes lees ik ook niet hoor![]()
![]()
No Doubt!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef chas het volgende:
[..]
De eerste loserT ben jij toch nog altijd?![]()
die wilde ik wel juist... je hebt dus helemaal niet eens geluisterd... Nee ipv daarvan krijg ik gedichten over een noorderlicht en weet ik wat voor vage shitquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem het loser. Ik heb je vantevoren aangegeven dat ik voor een vrouw mezelf compleet bloot kan geven. die macho schil wilde je zelfs niet en nu gaan janken?
nou dan zal ie straks wel weer jankend en hysterisch bij je op de stoep staanquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd als Bommie het niet kan winnen! Hihihihi
rot toch op met poetische rotzooi johquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat jij alleen mijn hart kan laten opbloeien tot een volwaardige tuin der liefde?
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Tuin der Liefde? Tuin der Liefde? Is dat niet te vroeg wat hoog gegrepen? Be perkje!![]()
OMFG!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!
Wat?quote:
maar zullen we dit maar verder prive ff uitvechten ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Gladys bij mij teweeg brengt is vergelijkbaar met een rosarium!
ik ben het vechten beu schat!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar zullen we dit maar verder prive ff uitvechten ?![]()
Ik verBLOEM mijn gevoelens nimmerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef demins het volgende:
[..]
Rosarium, of je een emmer leeg gooit!![]()
ik ook schat maar je moet me niet meer zo kwetsen hoorquote:
Zeg maar gerust aan een elastiekje...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef demins het volgende:
De geloofwaardigheid balanceert hier op het slappe koord!
kom zo,ff wat afmaken hierquote:
Ik weet wel wat een rosarium is!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verBLOEM mijn gevoelens nimmer
Ik zal proberen rekening te houden met je gevoelens!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook schat maar je moet me niet meer zo kwetsen hoor![]()
shhhhtttquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef chas het volgende:
[..]
Zeg maar gerust aan een elastiekje...![]()
geleuf me, was echt niet in de veronderstelling dat je het niet zou wetenquote:
Weet niet of demins skype heeft ?quote:
Als kind kon je kiezen, door het rosarium of langs de kerk. Als je naar de bieb wilde. Op de Deken van Oppensingel altijd vragen of een mevrouw je kon helpen met oversteken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
geleuf me, was echt niet in de veronderstelling dat je het niet zou weten
what the F wat is n Hut-zenderquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Wat ben ik blij dat Talpa een hut-zender is![]()
Vanavond geen tijd gehad om de wedstrijden te bekijken maar nu bij de 2de herhaling zit ik er helemaal voor klaar![]()
Na de onderbreking................ Feyenoord-Ajax![]()
Mooi doelpunt van Ricky Kruys![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |