Dat niet, maar kreeg wel de neiging weer terug m'n bed in te kruipen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik je weggejaagd met me ochtend gym?
oké, ik ga alquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wel een leuke, zo op de maandagmorgen![]()
moet ik dat ding nog in n bepaalde map gooien ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
you have mail ... als het goed is op je niewe
ik heb heerlijk geslapen... iets wat kort .. maar helemaal![]()
nee gewoon ff dubbel klikken en dan wijs alles zichtzelf...wel ff dat EXE veranderen hequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
moet ik dat ding nog in n bepaalde map gooien ofzo?
...okee dan is het goed ... bedje is nog zo lekker warmmmm..hiihquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat niet, maar kreeg wel de neiging weer terug m'n bed in te kruipen.![]()
quote:
Tis net de Surpriseshow hè!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wel een leuke, zo op de maandagmorgen![]()
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligtquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies! Kies er maar één uit. Dozen genoeg hier.![]()
een verrassings doos..hihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies! Kies er maar één uit. Dozen genoeg hier.![]()
nou k heb ook niet van n ander gerdoomd hoor dus stel je gerustquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou voel ik me een beeeeetje beledigd ... een beetje maar hoor
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou k heb ook niet van n ander gerdoomd hoor dus stel je gerust![]()
En? Wat zit erin?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligt![]()
En wat vond je in die doosquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nie zo moeilijk, ik pak gewoon de doos die het dichtsbij staat ligt![]()
doei noddiequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Inodder het volgende:
ik ga ff weer wat werk verzetten
Toch geen beschimmelde doos hoop ik?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef PH52 het volgende:
Beetje vochtige doos, dit![]()
Voorzichtig de verpakking verwijderen.
...jeggiequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch geen beschimmelde doos hoop ik?
..weggooien die handelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef PH52 het volgende:
Gatver, dr zit een ouwe taart in, blegh.
Hij is zo stil, volgens mij is ie met z'n doos aan het spelen.quote:
daar lijkt het wel op ...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is zo stil, volgens mij is ie met z'n doos aan het spelen.![]()
goeiemorgen meidquote:
hoiquote:
nog een beetje lekker geslapen?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog een beetje lekker geslapen?
dat is minder, maar het komt idd allemaal wel weer goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef Gladys het volgende:
[..]helaas niet... komt wel weer goed...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
zoals ik al zei toen ik nog niet ingelogd was, 't is goed dat het niks kost, anders zou je toch flink de tering inkrijgen![]()
![]()
boeien joh, het valt nog mee met de uitvalquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
zoals ik al zei toen ik nog niet ingelogd was, 't is goed dat het niks kost, anders zou je toch flink de tering inkrijgen![]()
![]()
PEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEERTJUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |