quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
En Sara, springen nu. Spring.
Ze zeggen wel eens van.
" Wie niet springt is een homo of pot".
Maar homo's en potten kunnen ook springen of niet?
Spring gewoon eens, dan laat je zien dat je een pot bent
Ik ben hetero maar ik weet dat potten en homo's ook 10100101101010 kilometer hoog kunnen springen. Grote feestbeesten kunnen dat zijn.
wie is dat lekker wijf met dat witte kleed?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Springen Sara
Hier nog een nummer om op te springen
http://www.youtube.com/watch?v=b1qEBv_RLPA
Geweldige mensen zijn datquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en of homo's en potten kunnen springen.
Ik was vorige week op de Pink Party in Maastricht. Een en al springende pot en nicht.
Maar ik moet zeggen dat ze in Nijmegen beter springen
Mozart opzoeken????????quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef sararaats het volgende:
ben nog steeds in de weer (dansen dansen dansen)
wil iets rustigs (een mooi pianostuk ofzo)
doe maar Friedrich Bürgmuller ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mozart opzoeken????????
Wie weet heeft youtube wel Mozart in de aanbieding
Google heeft youtube vorige week gekocht voor bijna 2 miljard dollar.
Google die youtube in bezit heeft. Kan alleen maar goeds betekenen![]()
Zometeen ff koffie![]()
Is dat ene topic ook op dreef????quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
We gaan gewoon in twee topics verder tot er 1 op slot gedaan wordt?
Nope.... erg rustig daarquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is dat ene topic ook op dreef????
Mij maakt het niet uit. Ik ga sowieso slapen zometeen. Met muziek naar bed. Guns N' Roses luisteren.
Deze mag voorlopig op slot wat mij betreft. Mag hij later open als deel 139.
Raving nightmare.
Ashavan, ik zal morgen even op je link drukken.
Wat jij zegt van Metal, inderdaad is dat zwaarder dan hardcore. Maar het zijn 2 stijlen apart. Je kunt die 2 niet vergelijken met elkaar.
Dan ga ik daar even postenquote:
Verveel je je? Kom je toch op msnquote:
helaas hoor ik mn bedje roepen...quote:
Je bedje of de inhoud?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
helaas hoor ik mn bedje roepen...
nee,ik ben onrustig van mijzelf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog steeds onrustig
iemand tips om rustig te worden?
succes !!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee,ik ben onrustig van mijzelf.
Over een paar uurtjes naar het ziekenhuis
Ow dat is echt vervelend! moet je nog een keer wachtenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:
![]()
Vanochtend heeeeeeeeel vroeg een telefoontje gemist, nummer onbekend.
Blijkt het ziekenhuis te zijn.
Hele dienst is opgeschort, iets met een arts en nog ene heel verhaal..... ze hebben mij 6 november opnieuw ingepland.ik heb zitten stressen en voelde mij beroerd
nou, over 1,5 week nog een keer er tegenaan hikken dus
nokwanda, DV, sara en vamp... dank jullie wel !!
* Metro2005 voelt een nieuwe verliefdheid opkomen bij sararaatsquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
wie is dat lekker wijf met dat witte kleed?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:
![]()
Vanochtend heeeeeeeeel vroeg een telefoontje gemist, nummer onbekend.
Blijkt het ziekenhuis te zijn.
Hele dienst is opgeschort, iets met een arts en nog ene heel verhaal..... ze hebben mij 6 november opnieuw ingepland.ik heb zitten stressen en voelde mij beroerd
nou, over 1,5 week nog een keer er tegenaan hikken dus
nokwanda, DV, sara en vamp... dank jullie wel !!
http://www.scottmccloud.com/comics/icst/icst-3/3-xtraA1.htmlquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je nu eindelijk eens tijd om je mail te beantwoorden?
Nee schat.... dan kun je helemaal niet meer slikken. Kan ik je niet aan doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
http://www.scottmccloud.com/comics/icst/icst-3/3-xtraA1.html
lieve nokwanda... knip mijn hoofd evenuit 1 van de foto's uit dit topic....
hou die voor je beeld scherm en klik dan op bovenstaande link.
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..quote:Saraats heeft elke paar dagen weer een crush op een ander onbereikbaar iemand. Dat is inderdaad storend, maar behoor je gewoon over heen te lezen ipv om af te vallen.
Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:
[..]
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
In Engeland bij een boekenhandel kwam ik iemand tegen met een goede tip voor de hik. Moet recht op staan met borst naar voren. Diep inhalen en even vasthouden om vervolgens los te laten. Door de lucht e.d. zou het 1 en ander weer recht gaan zitten of zo iets had hij het over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef displission het volgende:
ohw k..ach ja whatever..it's a fokked up day anyway..heb de hik al de ganze dag..
kan ik u..HIK..(GVD) helpen?
tasje (hick) erbij?
kost ook veel energie..dat hele dag hikken..
Prima zo hoort het ook. Maar jij hebt niet elke 2-3 dagen weer een andere verliefdheid. En daarnaast zei ik...als je je er aan stoort gewoon overheen lezen en/of niet reageren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:
[..]
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
sorry dv, maar daar heb jij niks mee te maken toch? no hard feelings..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?
Ze is ziek in de kop. En ziekte heb ik een antwoord op
hey ho, dat is iets uit het verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara je hebt Yvonne liggen stalken en ook Lucille. En je vermeldt de naam van je nieuwe liefdes constant.
Je hebt Yvonne liggen achtervolgen naar een ander forum. Yvonne was daar niet blij mee toen.
Je moet jezelf laten nakijken, anders kijk je jezelf eens na. Kom je tot de conclusie dat je eens moet opgroeien als 27 jarige.
Je komt over als een kleuter, en zelfs kleuters zijn vaak verstandiger.
Dus dan moeten we jouw ook harder aanpakken? Zachte woorden hebben ook niet echt geholpen bij jouw.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik bedoel het niet slecht, en ik mag best een spiegel voorhouden. Mensen eens de waarheid vertellen zoals ze in de forum R&P hadden staan als cartoon. Als je niet toe bent aan de waarheid dan.....weet niet meer hoe dat ging.
Iemand die niet 100 procent is die kun je niet helpen met zachte woorden.
De waarheid is bikkelhard te noemen. Ben je niet hard dan schiet het niet op.
STALKEN?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey iets anders gelukkig.
Ik heb zoveel aan mijn kop en ik heb geen zin in ellende hier. Ik heb andere zaken aan mijn kop.
Ben weg nu.
Mijn karma is verziekt door jou Sara, je bent bezig mijn karma te verzieken. Denk daar ook maar eens over na. Stoor-zenders noem ik dat ook wel.
En over displission met eroverheen lezen. Als Sara hier aan het stalken is en nog meer, dan maak ik dat mee, ik vang het op en het stoort me dus. Ze haalt mij uit mijn element.
Ze weet niet eens half wat voor schade ze aanricht met haar kinderlijke gedrag zonder verstand.
En kinderen hebben dus wel verstand.
Ik ga weg. Ik ga iets anders doen. Ik moet tot rust komen weer. Anders gaat mijn hart te snel kloppen.
Bedankt Sara
Bedankt voor de moeite
Laten we galgje spelen. Zit er een J in?quote:
neequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Laten we galgje spelen. Zit er een J in?
quote:
nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef displission het volgende:
iedereen heeft het recht tot spreken .. je kunt er gewoon overheen lezen als het je stoord..
Daar gaat mijn anonimiteitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * * v i n c e n t
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:59 schreef displission het volgende:
[..]
nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Ashavan het volgende:
Op je vraag Displission. Stoord is met een T.
Ik stoor
Hij/zij/jij/je stoort
stoor jij/je
wij storen
worden gestoord
ik stoorde
hij/zij/jij/je stoorde
stoorde jij/je
wij stoorden
werden gestoord
zoiets geloof ik
[..]
Daar gaat mijn anonimiteit
jaaaaa, en nu achternaam en adres nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * *
v i n c e n t
Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaa, en nu achternaam en adres nog![]()
![]()
en ow... ashavan..... ik meen me linkjes te herinneren waar je visitekaartje op stond met al deze info hoor..... over ouwe koeien gesproken :p
:p Jij vergeet er ook een.... gestoord, gestoorder, gestoordst????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef displission het volgende:
je vergeet er eentje..jij bent gestoord.. LOL
En het adres klopt binnenkort toch niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:06 schreef Ashavan het volgende:
Nee hoor dat is ook een of ander moeilijk voltooid deelwoord gevalletje. Heb al heel lang geen nederlandse les meer gehad dus weet de vaktermen niet meer
[..]
Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hey allemaal.
vandaag is spannend..... voor het eerst van mijn leven een nieuwe bank (= niet tweedehands) gekocht en straks komt ie![]()
![]()
![]()
Gisteravond dus nog even geschilderd wat er geschilderd moest worden.Heb echt alles compleet anders gedaan en het voor elkaar gekregen dat het nog steeds typisch van mij is. Ben trots op mezelf.
Zal es kijken of ik een foto kan maken van mijn schouw zoals ik die gister geschilderd heb![]()
Jij zult het nog steeds een gekkenhuis vinden. Hey..... het blijft "mij" he!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
Ben benieuwd hoe het hele huis veranderd is.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
Ben benieuwd hoe het hele huis veranderd is.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hey allemaal.
vandaag is spannend..... voor het eerst van mijn leven een nieuwe bank (= niet tweedehands) gekocht en straks komt ie![]()
![]()
![]()
Waarom verbaast mij dat nu niet?quote:Gisteravond dus nog even geschilderd wat er geschilderd moest worden.Heb echt alles compleet anders gedaan en het voor elkaar gekregen dat het nog steeds typisch van mij is. Ben trots op mezelf.
Welke kleuren heb je gebruikt?quote:Zal es kijken of ik een foto kan maken van mijn schouw zoals ik die gister geschilderd heb![]()
Simultaanpost. Kijk boven jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Waarom verbaast mij dat nu niet?
[..]
Welke kleuren heb je gebruikt?
Dat vind ik inderdaad, maar vindt het nog steeds "inspirerend" (=gebrek aan beter woord)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij zult het nog steeds een gekkenhuis vinden. Hey..... het blijft "mij" he!
Oh ik was te snel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met deze gordijnen
[afbeelding]
En dan een lichtbruine bank (ja, een keer effen van kleur)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:41 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad, maar vindt het nog steeds "inspirerend" (=gebrek aan beter woord)
Deze is behoorlijk accuraat... doe es soepenquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met deze gordijnen
[afbeelding]
En dan een lichtbruine bank (ja, een keer effen van kleur)
Heb al een paar basisstukken die dieprood zijn en die blijven ook zo. Het is allemaal al paars geweest en groen. Groen was niks. Werd er gelijk al zo naar van dat het paars er al de dag erna overheen zat. Maar ik was me al een jaar aan het ergeren aan al het paars en had de blauwe verf al al die tijd staan. Alleen ontbrak het me aan energie.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]vet
Blauw is niet helemaal mijn smaak (had hem zelf rood gemaakt denk ik) maar het is wel heel kleurrijk zo
gaaf hoor!
Wel fijn dat het blijft staanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb al een paar basisstukken die dieprood zijn en die blijven ook zo. Het is allemaal al paars geweest en groen. Groen was niks. Werd er gelijk al zo naar van dat het paars er al de dag erna overheen zat. Maar ik was me al een jaar aan het ergeren aan al het paars en had de blauwe verf al al die tijd staan. Alleen ontbrak het me aan energie.
Maar de laatste tijd ben ik alles echt van boven naar beneden aan gaan pakken.
Toen ik hier kwam wonen heb ik er niet veel aan gedaan omdat het een afbraakwoning was. Maar nu blijkt dat ze toch blijven staan en dat ze tot het oude stadsaangezicht gaan horen. Dus nu doe ik er iets meer aan.
Annemie volgend slachtoffer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:24 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
yupquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Annemie volgende slachtoffer liefde?
Meiske meiske meiske toch....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
yup
maar eigenlijk weet ik het niet meer
tjaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Meiske meiske meiske toch....
Wat maakt het dat je steeds maar verliefd wil zijn...Op elke vrouw die maar voorbij komt, lijkt wel....
quote:I love Metal because :
1)as a metalhead you can be who you want to be, you´re not bound to any religious or political groups. The energy in this music is just completely amazing, you can nearly express EVERYTHING "in metal" and there will always be people that understand you through music. I would go so far and say that Metal is not just a subgenre of music but a completely other music universe where you can find something for everyone.
quote:Depending on what I'm listening to, music is affecting my mood and metal have pretty much all spectre of moods in it. From happy and "energetic" power metal to "agressive" death metal and then to doom metal (funeral doom is my favorite ). I also enjoy listening to complex riffs and melodies, odd timing e.t.c., but the "mood thing" is the most important
quote:Some reasons:
- Musicians play their instruments live as a band, a metalband doing playback would probably nopt leave the stage unharmed
- It is powerful music, not some whiny bitchy pop/RnB crap
- It deals with feelings and emotions the 'normal' (read: stupid) people would rather not recognize as existant
- It tells you to make the best out of your live because if you die you're gone
- It keeps a fraction of the 'good old' values such as honor an pride alive (not to be confused with some Nazishit)
- It pisses of Christians (cmon, thats funny)
quote:I think metal is my favorite genre for various reasons. First, I love the musicianship that goes into metal. All the music nowadays is very lazy, sloppily made music in most genres. For the most part, this is not true in metal, as the bands try to put every last bit of energy they have into expressing their musical creativity. This ties in with talent, which many metal bands hold. Metal, (along with jazz) holds some of the most talented drummers, bassists, and guitarists out there. The amount of time,energy, and effort that goes into metal music also leads to something else, how powerful it can be. Metal can be very emotional, powerful, and sometimes even epic music that some genres have yet to match. It can range from extreme aggression, to extremely brooding and slow or very melodic depending on the band and genre. The sheer variety in metal is reason alone to love it, it has something for EVERYONE. I think metal and its musicians show a true love for music and its instruments. The passion for music apparent in metal makes it very appealing to me.
The emotional spectrum that metal covers in its lyrics are pretty impressive. It ranges from hate, anger, depression....to coping with hardships, fantasy, and bravery and pride. Not many genres have such a wide lyrical library, nor do they write lyrics as well. For a good portion of metal bands, they write quite artistic and well written lyrics. It shows an apt use of poetry or story telling that incorporate wonderfully into the music. Myself personally, I have yet to find a genre of music that has been as pleasing to my ears as metal.
Of course, I cannot look at metal without looking at the cultural aspect of it. I will reject all the accusations metal has recieved over its lifespan, and I will state clearly: Metal is a good thing for society. As an individual, metal makes you feel like you are different from everyone else, and that your individuality is a good thing for you. I cannot stress how many genres nowadays just tell everyone to do what everyone is doing and to go along with what you may not even agree with. Metal is about rejecting the shackles of mainstream behavior and being an individual and thinking for yourself. Metal is also global in effect, and is great for friendships. The metal community are very close knit people, if you like metal, you're accepted and liked among people who have been in the predicament of choosing between themselves and what everyone else is doing, just like yourself. When you listen to metal, you feel different, but in a good way. You feel like "No one else I know listens to this, but I DON'T GIVE A DAMN CAUSE I LIKE IT.", and that feeling is really something to experience. Metal also keeps kids out of trouble for the most part: While some music, like mainstream rap, preaches to go "make money, sell drugs, bang chicks, kill people", metal is there for the music, and it inspires kids to take up instruments and become musicians, which I am sure we can agree is a very admirable choice compared to the former. Metalheads can also be some of the best friends you can ever make if you are a metalhead.....some friendships between metalheads last very long, because of their bond in music. No matter what nationality, age, or race, the language of metal is universal and is understood by all those who understand it.
I guess I might have gone on pretty long, but metal is important to me, so I figured I'd go off on this.
Maar....Ben je dan ook steeds ECHT verliefd?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
tja
niet op elke vrouw hoor
ik weet welke vrouwen m'n type zijn
maar ik heb me nu voorgenomen niet meer verliefd te worden op een collega
een ex-lerares telt niet mee, ik ben meerderjarig en afgestudeerd
ik ben altijd ECHT verliefdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar....Ben je dan ook steeds ECHT verliefd?
En in een relatie...? Wordt je dan ook maar steeds verliefd op anderen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Ashavan het volgende:
Zal even wat quotes plaatsen van een ander forum "Why do you love metal?"
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar .... Als ik verliefd ben heb ik geen oog voor een ander..Ook niet als degene op wie ik verliefd ben onbereikbaar is voor me... En bij mij gaat dat gevoel ook niet zomaar over.....Ook na het verbreken van een relatie...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben altijd ECHT verliefd
ik heb nog maar 1 relatie gehad![]()
ik doe m'n best om Marie-Paule te vergeten (ik had het vandaag echt kwaad toen ze een paar keer voorbij kwam)
Maar Dat bedoel ik ook een beetje, alleen kan ik het niet goed onder woorden krijgen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef Ashavan het volgende:
Wil niet zeuren ofzo, maar ik herken wel veel. Een tijdje terug viel ik ook op de é©® na de ander puur omdat ik onzeker was over veel zaken inclusief de liefde voor mezelf die ik steeds buiten me om bleef zoeken. Zoekende naar bevestiging van anderen. Telkens onbeantwoorde liefdes hebben wat voor veel leed zorgde.
Remedie: Kappen met telkens die nep verliefdheid en eerst eens even een flinke portie introspect gaan toepassen waarom bepaald gedrag zich systematisch blijft herhalen en voor dezelfde problemen keer op keer bleef zorgen.
De laatste tijd zeggen wel meer mensen dat ik geweldig ben. What can I say...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Danke voor de link Ashavan
Je bent geweldig
Sowieso ga ik nog die sites van jou gebruiken om te downloaden. Die muziek is super handig man!!! Die muziek is de beste muziek die bestaat
Die muziek zorgt voor rust. Die muziek zorgt voor vrijheid. Die muziek zorgt voor genezing.
Ik ga al die sites in mijn favouriten zetten en luisteren nog. Ik wil ook mijn mp3 speler vol hebben staan met die muziek. Gewoon 30 GB vol aan die muziek. Op dit moment heb ik albums op mijn mp3 speler staan die totaal niets toevoegen. Softe muziek dus. Ik heb agressieve muziek nodig die zich afzet tegen het systeem. Muziek die mijn denken kapot maakt, en dan is kapot maken tevens heel maken.
ik neem even het voorbeeld Annemie van der Voortquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar .... Als ik verliefd ben heb ik geen oog voor een ander..Ook niet als degene op wie ik verliefd ben onbereikbaar is voor me... En bij mij gaat dat gevoel ook niet zomaar over.....Ook na het verbreken van een relatie...
Ik kan iemand dan leuk vinden... maar verliefd.....Nee... Dat "overkomt" me dan opeens weer....Een teken dat ik weer open sta voor nieuw liefdes is juist het verliefd worden...
Het lijkt er op dat jij koste wat kost verliefd wil zijn .....
Lijkt me erg vermoeiend....
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik neem even het voorbeeld Annemie van der Voort
wat Marie-Paule betreft: dat was een bevlieging
Weet je dat heel zeker? Je eigen onderschrift spreekt je namelijk tegen.quote:Ik ben verliefd op Annemie Van der Voort
of ben ik nog op Marie-Paule Vandevenne?
nee dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef Ashavan het volgende:
[..]
[..]
Weet je dat heel zeker? Je eigen onderschrift spreekt je namelijk tegen.
Er is een verschil tussen "iemand nog graag zien" en "verliefd" zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet zeker
ik weet het gewoon niet meer
ik zie Marie-Paule nog graag
Ik heb daar de vorige keer al eens gekeken op die site waar je online kunt kopen. Eerst moet ik wat geld verdienen maar dat komt vanzelf nog wel. Zodra ik meer geld heb ga ik muziek aanschaffen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef Ashavan het volgende:
[..]
De laatste tijd zeggen wel meer mensen dat ik geweldig ben. What can I say...rofl
Zelf heb ik een hardeschijf van 120gb grotendeels vol staan met dit soort muziek. Normaliter zet ik dan een reeks op me IPod, maar daar moet naar gekeken worden. Wellicht dat er iets is met de hardeschijf van dat ding. Erg jammer.
Cannibal Corpse is te bruut voor bibliothekenIn Amsterdam heb je wel een klein tentje in de buurt van het station zitten waar ze veel verkopen. En anders heb je nog Dis-order die als link in me signature staat.
daar zit em juistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "iemand nog graag zien" en "verliefd" zijn.
Ik denk dat jij eerst voor jezelf eens uit moet maken welke gevoelens bij verliefd zijn en iemand graag mogen horenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar zit em juist
ik ben helemaal gedesoriënteerd door m'n gevoelens voor Marie-Paule Vandevenne en Annemie Van der Voort
pfffffff
Volgens mij ben jij verliefd op het verliefd zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat m'n gevoelens voor Marie-Paule niet oprecht zijn
ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen, ik zit in een tweestrijd
maar goed, heel die situatie zit me wel hoog
Ergens is het wel logisch, groepsbinding enzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef senesta het volgende:
Toch is het eigenlijk een gek iets, huilen van blijdschap.
Ik kan soms ook gewoon zo ontroerd zijn door kleine dingen dat de tranen me in de ogen schieten, ben nogal een watje denk ik![]()
Soms gewoon een opmerking of gebaartje van mijn kinderen of zo.
Ach ja maar goed dat we die emotie's hebben nietwaar?
Doe lekker rustig aan, koppie thee mee naar bed, een goed boek.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef sararaats het volgende:
goedenavond
ik ga zo weer naar het bedje toe
ik denk dat ik maar eens een snipperdag neem (ik hoop dat m'n verstand ook een snipperdag neemt)
het wordt me even teveel maar wees gerust, ik doe geen domme dingen
slaapwel iedereen
Hmm staat er geen belgisch woordenboek op internet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.. Bedoelen ze in Belgie met Iemand graag zien niet hetzelfde als wij hier in "holland" van iemand houden, verliefd op iemand zijn........
Zou best eens kunnen ja.............quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.. Bedoelen ze in Belgie met Iemand graag zien niet hetzelfde als wij hier in "holland" van iemand houden, verliefd op iemand zijn........
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Mirage het volgende:
iemand hier ervaring met of kennis van cranio sacraal therapie ?
Ow, en natuurlijk een heel goede avond (nacht al geloof ik)
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef senesta het volgende:
Toch is het eigenlijk een gek iets, huilen van blijdschap.
Ik kan soms ook gewoon zo ontroerd zijn door kleine dingen dat de tranen me in de ogen schieten, ben nogal een watje denk ik![]()
Soms gewoon een opmerking of gebaartje van mijn kinderen of zo.
Ach ja maar goed dat we die emotie's hebben nietwaar?
Geen idee. Maar ik zit met smart op foon te wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Mirage het volgende:
iemand hier ervaring met of kennis van cranio sacraal therapie ?
Ow, en natuurlijk een heel goede avond (nacht al geloof ik)
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:28 schreef Ashavan het volgende:
Emo's![]()
Kan wel goed om ze lachen
Alle Gothic vooroordelen behoren de emo's toe
[afbeelding]
www.fourfa.com
[afbeelding]
[afbeelding]
I love that one
Bij een muis met snoertje gaat de kabel irriteren, ik heb liever een muis zonder kabels. Sowieso irriteren kabels me. Ik vind snoeren en kabels en stekker-dozen staan voor ouderwetse techniekquote:
Ja hijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, die laatste is goed
Maar in mijn geval is het gewoon zelfspot dat me doet lachen..... fijn te weten dat je op me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hijop ons, maar goed dat doet me dan weer niets
![]()
Krijg je straks een echte fok! community daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef Ashavan het volgende:
Vanmiddag huisje weer terug zien. Schijnbaar ga ik een fokkert in me blok krijgen
Ben jij zo'n snijder danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, die laatste is goed
Maar in mijn geval is het gewoon zelfspot dat me doet lachen..... fijn te weten dat je op me![]()
![]()
Ja, ik ben best erg. Alleen weet ik tegenover wie ik dat wel of niet wil uiten en soms keer ik dan maar gewoon naar binnen als het erg is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:05 schreef Ashavan het volgende:
Ben jij dan ook zo'n idiote extreme emo?
Zo leer je nog es wat over mensen
Niet letterlijkquote:
quote:
Krassen op mijn auto zijn pas kutquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Krassen is klote. Ook krassen op dvd's en cd's. Lang leve blu-ray zometeen. Nooit meer krassen op je dvd's. Iedere vorm van krassen is een taboe. Behalve een kras-lot waarmee je 200,000 euro wint die met een factor 12 vermenigvuldigd wordt.
Ik ga in de toekomst een casino openen op het fok! eiland die echt gaat bestaan. Bouw ik kras-gokkasten. Alleen zonder scheer-mesjes
Ik ben dus echt van plan om straks een groot eiland te kopen. Een fok! eiland. Met alle soorten kroegen en discotheken en nog meer. Heavy metal en rave en pop en rock. Hip hop, rap, country, Jazz en de rest van alle muzieksoorten. De klant is koning en alles moet voorhanden zijn.Ik vind echt dat de klant koning is. Veel ondernemingen hebben die instelling niet. Je moet je klanten in de watten leggen. Maar veel bedrijven zien dat niet in.
Maar dat is niet kopen straks, dat is zelf ontwikkelen.
Ik ga straks niet meer betalen. Zoals mijn weblog ook zegt. Ik heb een weblog die staat voor een cyber-discotheek. 100,000 penningen halen, 42 betalen en die 42 krijg je ook gratis100,000 penningen halen waarmee je alle drank kunt kopen die bestaat, waarmee je alle gerechten kunt krijgen. En dan tijdens een feest van 448 uur al die 100,000 penningen opzuipen en opwreten. Een grote orgie!!!
Zo hoort een goed bestaan te zijn![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef Ashavan het volgende:
![]()
We weten nu tenminste wel wat we je als cadeau kunnen geven. Een pak mesjes kun je lekker aan zelfmutilatie doen zoals die andere emo's
Misschien dt iemand graag zien door de belgjes ook gezegd wordt als ze van iemand houden of verliefd zijn....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef sararaats het volgende:
wat moest ik nu verklaren?
ik sliep al dus weet van niks
Maar is het niet zo dat de dingen uit het verleden waar je mee bezig bent misschien zo moeilijk onder ogen te komen zijn dat je je verliefdheid gebruikt als bliksemafleider?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef sararaats het volgende:
het is moeilijk om de problemen in kaart te brengen vooral omdat er "verkeerde" dingen tussenzitten
ik denk dat jullie niet weten wat er soms in me omgaat maar dat terzijde
ik maak even een korte schets:
m'n gevoelens voor Annemie Van der Voort en Marie-Paule Vandevenne kunnen toch niet beantwoord worden maar ik zit er dan toch mee
dan enkele dingen uit het verleden maar daar ga ik het niet over hebben
ik zou liever niet verliefd worden maar kan het niet tegenhouden
ik had gisteren 1 van de moeilijkste dagen uit m'n leven
dat kanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat de dingen uit het verleden waar je mee bezig bent misschien zo moeilijk onder ogen te komen zijn dat je je verliefdheid gebruikt als bliksemafleider?
Beetje vertrouwen in jezelf heequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat kan
ik ben nog bezig met het verwerkingsproces in samenwerking met een psychologe
ik ben zo bang dat ik weer ga instorten
Soms moet je eerst iets afbreken om iets nieuws op te kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat kan
ik ben nog bezig met het verwerkingsproces in samenwerking met een psychologe
ik ben zo bang dat ik weer ga instorten
Helaas niet. Was uitgenodigd om vanavond naar Lex Noise te komen. Schijnt een heftige avond te worden. Maar jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey
Dus geen heavy metal tent waar je uit je dak gaat
Heb even op die site gekeken, leuk project is dat!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:31 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Helaas niet. Was uitgenodigd om vanavond naar Lex Noise te komen. Schijnt een heftige avond te worden. Maar ja
Denk dat ik ga aanbieden om een betere site op te zetten voor ze die ze dan zelf bij kunnen houden. Zoals het nu is...
Ik heb geen moeite met mensen of met geloven.quote:
Je zegt van, laat iedereen zijn eigen ding doen op zijn eigen manier. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mensen of met geloven.
Het is alleen zo jammer dat er meteen zoveel oordelen zijn.
Laat iedereen gewoon zijn eigen ding doen op zijn eigen manier.
Als er een god was en hij had graag hersenloze robotjes gehad dan had hij ze wel zo gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |