Tijd voor bier, tis 0400 PM
Vier uur cup a soup kunnen ze me in de kont stoppen. Ik ga geen waterige soep drinken om 1600, ik drink bier om 1600.
Bedrijven die hun medewerkers cup a soup geven zijn 3e rangs. Ze moeten echt voedsel serveren.
Maar dan krijg je weer de geld-kwestie die naar voren komt.
Geld
Ook op straat altijd. Mensen kijken je aan op een bepaalde manier. Ik heb geen probleem als mensen me aankijken maar je hebt nogmaals verschillende manieren van aankijken. Soms is het aankijken waarbij ik denk dat het zo is dat het erin zit als fout. Ze kijken soms aan alsof ze geprogrammeerd zijn om zo te kijken allemaal. En dan moet ik terug kijken en dan kijken ze snel weer weg.
Ik let daar dus op altijd als ik over straat loop, hoe oogcontact gaat en nog meer. Het lijkt soms een soort actie en reactie te zijn de hele tijd. Mensen kijken je aan, je kijkt terug en ze kijken snel weg. En vervolgens krijg je weer nieuwe mensen die je aankijken op een idiote foute manier.
Zo is dat altijd gegaan, alsof het fout is. Het is dus ook fout maar zo is er veel meer fout.
Heb al eens gezegd dat ik vroeger wegkeek als mensen me bedreigend aandeden kijken, het is ook een soort bedreiging die ervan uitgaan. Vroeger voelde ik me bedreigd daardoor steeds. Tegenwoordig weet ik waar het aan ligt. Vanmorgen toen ik met de hond liep kwam weer zo'n auto langs, man met snor die er chagerijnig uitzag, en dan kijkt hij me echt aan op een bepaalde manier, hij draait zijn hoofd, hij werpt een bepaalde blik en dan moet ik weer terug kijken zodat hij gaat wegkijken. Steeds terugkijken dus. Kom ik die man nog eens tegen en kijkt hij weer, dan kijk ik nog harder terug. Totdat hij voor zich uit blijft kijken, hij mag best kijken en gedag zeggen, maar niet kijken op zijn manier die hij nu heeft. Alsof hij denkt van.....weet ik niet wat hij dacht, ik had de mp3-speler aanstaan. Als ik de mp3-speler niet had aanstaan wist ik precies wat hij dacht, en dan had ik het vervolgens kunnen aanpassen door twijfel toe te voegen
![]()
Dus ik kijk altijd terug op deze manier....
Niet met opzet maar dat gaat vanzelf. Het maakt ook niet uit wie me aankijkt, al is het een persoon van 2 meter die van gewapend beton is met 100 wapens. Nog steeds laat ik me niet bedreigen door mensen die onbewust kijken.
Het is een virus. En of virus de juiste naam is dat is ook maar de vraag. Het is een web. Ik weet niet wat het is maar ik zoek dat uit. Er zit ergens wat in wat eruit moet. Het kleeft ook aan elkaar vast allemaal. Het is te klef voor woorden. De bijbel is ook te klef voor woorden en zo is meer te klef voor woorden. Plakkerig en klef dus.
Het is ook vrijheid die niet naar voren komt, mensen die zo kijken die zorgen voor beperking van vrijheid, zelfs al kijk ik terug, het feit dat ze zo kijken zorgt ervoor dat er een bepaalde spanning komt op het hele gebeuren.
Niet iedereen kijkt zo, het zijn volgens mij de onbewuste mensen. Je hebt bewuste mensen en onbewuste mensen dus. Heeeeel veel mensen zijn niet bewust, ze missen het complete besef. Het zijn ook zombies en nog meer.
En dan gaan ze anderen onbewust het leven zuur maken. Omdat ze niet bewust zijn. Bewustwording is ook niet makkelijk. Bewustwording is een kwestie van je mind openen en je ogen openen en denken ook. Eens proberen te beseffen wat het betekend om hier te leven in dit systeem. Je kunt natuurlijk zomaar leven zonder te denken, maar dan twijfel ik weer waar je dan mee bezig bent als mens.
Ik vind het niets meer dan logisch dat ik twijfel trek aan het huidige bestaan. Mij zie je niet snel roepen. Ohlee God, God is okey ole ole. Niets daarvan, het is niet okey.
![]()
Ik ga naar buiten. Fouten eruit halen dus. Alle fouten eruit. Het systeem is fout. Het systeem moet onderuit gehaald worden. Net zoals de economie onderuit gehaald moet worden. Tackelen dus. Alles tackelen dat getackeld moet worden.
Er zitten mooie kanten aan het huidige systeem natuurlijk, maar er is veel mis.
Rust nu.
Geen rust dus, ik ga vanzelf door tot ik ga slapen. Ik ga door totdat ik half dood in bed val van de inspanning. Nu lekker de spanning opvoeren, positieve spanning, en plof ik neer op bed dan gaat de spanning eraf en dan val ik in een diepe slaap
![]()
Tot zo
![]()
Tis hier dus gezellig in huis, maar het is gewoon niet in orde. Ik ben vaak te druk nog, en zo zijn er meer problemen. Ik blijf dus nog thuis wonen totdat ik de lotto win. Daarna bouw ik een huis voor mezelf, ook een huis naast het huis van mijn ouders in een ander land. Ik heb niet veel te klagen maar ik heb nog te klagen dus. Een huis naast het huis van mijn ouders, misschien hier op de haansberg maar ook huizen alleen overal te wereld. En niet alleen op deze wereld, de wereld is niet het enige dat te krijgen is. Eigen werelden en daar eigen huizen bouwen. Eigen tuinen en eigen planeten. Voor God spelen dus. De "macht" van God afpakken en vervolgens zelf die macht toepassen. Alleen een mooier bestaan opbouwen, God was een under-achiever van hier tot ginder. Een God die slechts 1 wereld schept voor zijn mensen is geen God. Dat is een sadist.
Mijn vader is in een groot gezin opgegroeid als kind, 10 kinderen ongeveer als ik het goed heb. Hij moest toen hij bijna volwassen was om 1800 naar bed omdat zijn jongere broer ook naar bed moest. Een streng gezin dus. En dat brengt in trauma met zich mee. Ik heb de beste pa van de wereld net zoals iedereen de beste ouders heeft.
Het feit dat ouders fout opvoeden ligt aan hun eigen opvoeding. Opvoeding gaat nogmaals van ouder op kind.
Ik leer van mijn opvoeding, en ik zal niet dezelfde fouten maken. Mijn kinderen krijgen vrijheid maar ik breng ze wel verantwoordelijkheid mee. Ze mogen feesten en alles en ze mogen nog meer. Maar het is zo erg niet.
Het probleem zit in de bijbel. De bijbel is de wortel van al het kwaad. Ze noemen de bijbel een heilig boek maar het is gewoon de wortel van al het kwaad in deze wereld.
Lees de bijbel maar eens en trek je conclusies.
God als straffer in de bijbel. Te idioot voor woorden. Christus heeft niet te straffen, Christus heeft totaal geen vinger in de pap te hebben. Dat geldt voor alle Goden. Geen enkele God mag God zijn. Geen enkele macht mag aanwezig zijn.
Vrijheid betekend dat er geen macht is. Geen macht van Goden boven mensen en ook geen macht van mensen boven mensen. Zelfs geen macht van mensen boven dieren. En natuurlijk ook geen macht van dieren boven dieren.
Alle macht weg. De macht in de wiskunde heb je nog. Machts-verheffen in de wiskunde. En het tegenover gestelde van machts-verheffen is toch wortel trekken of niet soms?
De macht van 2 dat is 4. En de wortel uit 4 dat is 2.
Met de wortel haal je macht weg, met worteltrekken haal je alle problemen weg. Het gaat niet om machtsverheffen maar het gaat om wortel trekken.
De wortel van al het kwaad eruit trekken dus
![]()
Zo zit het in elkaar. Wiskunde is okey. Ik heb niet alle wiskunde kennis in me. Maar wil dat wel nog krijgen.
Machts-verheffen en wortel-trekken dat kan iedereen. Je hebt nog circels en veel meer. Priem-getallen spelen ook mee.
Wil je het probleem oplossen dan is wiskunde ook nodig.
Alles is nodig om de wortel van al het kwaad eruit te trekken. Niet alleen de wortel eruit trekken maar ook oplossen. De wortel trekken en vervolgens oplossen met Chemie
![]()
Ik ga weer naar buiten toe
![]()
Alles komt goed
Het komt niet alleen goed, het wordt ideaal. En het wordt niet alleen ideaal. Het wordt zelfs ultiem
![]()
En ultiem is niet goed genoeg. De overtreffende trap mag niet ten einde komen
![]()
Weet je wat het ook is
![]()
De remmen zitten teveel erop overal. Ik heb ook een rem maar ik rem zo min mogelijk. Ik merk vaak dat mensen teveel remmen. Mensen zijn vaak geen goede coureurs. Ze zijn bang om de remmen los te gooien. Als ik hier thuis praat over het koppelen van alle paarden zodat je een krachtige denk-tank krijgt, dan krijg ik te horen dat ik te druk ben. Het liefst zie ik dat mensen meepraten en meedenken. Maar nee, dan ben ik te druk. Dus is het wel zo gezellig hier???
Aanpassen heb je nog, maar ik ben niet van plan om mezelf aan te blijven passen, ik heb me genoeg aangepast in mijn leven, andere mensen mogen zich ook eens aanpassen aan mijn tempo. En dus moeten ze maar eens de remmen los gooien. Soms lijken mensen net bejaarden te zijn.
Niet alleen thuis hier, maar ook op straat en overal. Mensen lijken bejaard te zijn vaak. Je hebt ook bejaarde mensen van 20 en 30. Mensen die bang zijn om eens los te gaan. Saaie mensen ook wel.
En dan krijg ik te horen dat ik te druk ben???? Dan moet ik mijn mond houden???? Ik ben dan gek in de kop???
Volgens mij is het omgekeerde het geval. Mensen die bang zijn om te leven in volle glorie die moeten naar de dokter.
Die stemmings-stabilisator mogen ze ook door de reet stoppen.
Ik gebruik geen medicatie meer. Ik ga sneller dan snel. Ik heb geen rem nodig meer. Mocht ik een rem nodig hebben dan weet ik die rem zelf wel te vinden.
Het wordt tijd voor actie. Lang genoeg hebben mensen liggen slapen.
Ik ga naar buiten.
Gezellig is het af en toe hier, maar ze mogen wel eens uit de dood opstaan ondertussen. Lang genoeg hebben ze hier liggen slapen in huis. Het dak mag eraf hier. En daar ga ik voor zorgen. En dat is niet om te straffen want ik straf niet. Het is voor hun eigen bestwil. Dat geldt voor ieder mens.
Als mensen achter de geraniums willen zitten dan moeten ze dat niet zelf weten, feest in de tent is het motto. Mijn oma breng ik dat ook bij. Nooit achter de geraniums gaan zitten. Want dan wordt je een kas-plantje.
En je hebt op deze wereld miljarden kas-plantjes.
![]()
![]()
Het ligt ook aan de energie en kracht, mensen zijn vaak futloos en missen energie. Ze zijn moe geboren ook. Veel mensen zijn moe geboren. Sommige mensen zijn zo moe als een hond. En dat heeft weer een reden. Ziektes kunnen je moe maken. Je hebt ziektes waarbij je niet eens meer kunt lopen en je hebt ziektes waarbij je spontaan op de grond valt.
Die klote ziektes. Maar goed, wederom zeg ik. De wortel moet getrokken worden. Anders blijft het een dooie boel. En dat is niet de bedoeling
![]()
Ik ga buiten biertje pakken
![]()
Het feest gaat nog wel losbarsten
![]()
Party forever!!!!
Van 1600 tot 0400 feest. En om 0400 begint gewoon een nieuwe party. Slapen niet meer nodig. Slapen is zonde van de tijd.
Slapen is voor mensen die moe zijn, mensen horen niet moe te zijn.
Fit zijn is okey
![]()
Moe zijn is ook onnodig. Heb je altijd een volle lading energy dan wordt je nooit meer moe. Vanzelf hoef je dan nooit meer te slapen
![]()
Teveel Testeron heb je nog, dat zorgt toch voor agressie bij mannen of niet??? Of zit dat anders in elkaar?
Mannen worden agressief en vrouwen worden hysterisch.
Agressie en hysterie. En je hebt nog hormonen en nog meer. Teveel hormonen, teweinig hormonen. Blah blah blah. De evolutie maakt een vreemd gebaar. Maar je kunt alles aanpassen dus. Alles kun je zo aanpassen totdat het in orde is.
Het denken heb je nog. De genen. Onzekerheid. Onzeker voelen. Geen zelf-vertrouwen hebben. Je hebt zoveel. Maar zelf-vertrouwen daar kun je zelf aan werken. Ik heb op de zorg een dossier van 400 pagina's. Ging ook vaker over zelf-vertrouwen maar nu is dat ff anders. Hoewel ze daar nog steeds denken dat ik hulp nodig heb
Mijn hulpverlener ziet er dus echt niet gezond uit, en dan wilt ze mij helpen. Ik zal ooit tegen haar gaan vertellen dat ze eerst maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Zelf komt ze zenuwachtig over en nog meer. Ik heb dat precies in de gaten.
Wie weet zeg ik het de volgende keer al.
" Zorg eerst dat je zelf meer dan 100 procent in orde en gezond bent, vervolgens mag je een poging doen om mij te helpen en de les te lezen".
Geen enkele persoon is in staat om mij de les te lezen. Ik wil ook niet graag de les lezen. Ik vertel gewoon hoe het eraan toe gaat.
Die hulpverlener van mij daar neem ik nog in 2006 afscheid van. Ik neem in 2006 afscheid van de hele mondriaan zorg. Wie weet spoel ik 10 jaar vooruit zodat de hele mondriaan niet meer bestaat. Wie weet wis ik alles van mondriaan. Alle schilderijen en zijn complete erfenis.
![]()
Ik zit af en toe buiten en ben aan het "denken". Er komt iets binnen en ik loop weer naar binnen richting de computer. En zo hou ik het lekker fris in mijn hoofd.
Ruimte scheppen dus. Mijn hulpverlener de waarheid vertellen gebeurt de volgende keer wel. Ik heb me nooit echt laten onderdrukken en de les laten lezen. Ze moet eerst haar pan vinden zoals mijn vader altijd zegt. Dat ze maar gaat zoeken naar die pan die van haar huis gewaaid is. Daarna mag ze terug komen hier
![]()
De zorg heeft dus altijd opgeschreven wat ik had, maar ze hebben me nooit kunnen helpen. Ik heb mijn persoonlijke overwinningen dus aan mezelf te danken. De mondriaan zorg heeft totaal niets toegevoegd. Nog sterker, ze hebben me van alle kanten liggen tegenwerken.
Mind-tuning weten ze geen zak vanaf dus. Ze hebben gebrek aan kennis en verstand. En er lopen alleen maar amateuren rond daar. Een 5e rangs instelling is het. En dus moet het verdwijnen of beter worden daar.
Amateuren ontslaan, laat de amateuren maar op zoek gaan naar pannen in het panhuis
![]()
Tis ouwehoeren dus. Echt ouwehoeren zoals je in een kroeg doet dus
![]()
Ze zeggen toch wel eens dat mensen een pan af hebben. Die heeft een pan af!!!! Daarom zegt mijn vader dat ze haar pan moet gaan zoeken. Er ontbreekt een pan aan haar huis
![]()
Nu weet ik waarom mijn pa dat zegt. Ze heeft een aantal pannen af, en ze moet die pannen gaan zoeken. Dus wat doe ik daar op die gesprekken??? Ik vertel dat misschien de volgende keer. " Jij gaat al je pannen zoeken en bouwt een mooi dak op je huis, en ondertussen stop ik met verdovende rotzooi en stop ik hier met gesprekken en ga ik mijn tijd beter besteden".
Ik heb daar genoeg lef voor, ik bouw het lef hier op. Ik schrijf het op en de volgende keer flapt het gewoon eruit. Vaak genoeg heb ik opmerkingen daar. Ik vertel ze de complete waarheid nog.
De mondriaan zorg heeft de grootste pan af die bestaat, en samen met de mondriaan zorg de rest van al die instellingen.
Ze moeten zich laten nakijken
![]()
Psychiatrische instellingen moeten zich laten nakijken inplaats van dat ze mensen nakijken
![]()
Ik zou ook mijn wilde haren verliezen volgens die persoon die de pannen niet op het huis heeft liggen. Ze vertelde mij een keer..." Jij verliest nog wel je wilde haren"
![]()
De volgende keer kom ik daar met haar op terug. Ik ga eens van me afbijten als een cobra.
Ik zal haar vertellen dat ik wilde haren laat groeien juist.
" Born to be wild" Ik zal haar vertellen dat mensen van oorsprong oermensen zijn. En oermensen zijn in het wild geboren.
Dat mens heeft alle pannen van haar dak, volgens mij waait er constant een orkaan door haar hoofd die alle pannen weg laat waaien.
Dan denkt ze ook nog dat ze mij de les kan lezen
![]()
Ben ik daar aan het vertellen over een puzzel, over de grote puzzel. Probeert ze mij te vertellen hoe je moet puzzelen
![]()
Komt ze met een belachelijk verhaal aanzetten over grote en kleine stukjes in de puzzel. En verder komt ze niet
Dat geldt voor alle psychiaters die ik ben tegen gekomen tot nu toe, en dat geldt voor de complete zorg-instelling. Daar mag kabinet Balkenende nu aan de slag mee gaan. De psychiatrische zorg afschaffen of je ontslaat daar alle amateuren. Het kost klauwen vol geld en ze werken alleen maar tegen.
Ze hebben vanaf 2000 mijn ontwikkeling tegen gehouden dat wil je gewoon niet weten. Dat wil je wel weten maar ook niet. Dus dan is het tijd dat ik eens verzet ga voeren want ook de zorg doet aan onderdrukking van het individu.
Ik zal de hele psychiatrie gaan aanpakken en dan hoe ik het niet alleen bij de mondriaan. De wereldwijde psychiatrie moet onderuit ook.
De psychiatrie, de huidige politiek en de economie.
Alles moet onderuit dat niet deugt. Alles moet kapot gemaakt worden
Buiten had ik het hardcore nummer opstaan van...
ALLES NAAR DE KLOTE!!!!!En zeker te weten dat het allemaal naar de klote moet. Het complete systeem op deze wereld moet naar de klote geholpen worden. Zodat de juiste mensen een nieuw systeem kunnen opbouwen.
Wisseling van de wacht. Of is het afbreken van de macht?
Tot zo
![]()
Buiten weer, en buiten komt een vers nieuw idee naar voren
Het is ook zoals in de film the matrix waar je in the matrix al die mensen ziet lopen als automaten. Mensen worden van alle kanten beheersd door de macht en onderdrukt zodat mensen niet meer vrij kunnen bewegen. In principe is de mondriaan zorg zoals de agenten van the matrix. Nu pas zie ik in dat panhuis een agent is zoals in de film the matrix. Ze is van de gedachten-politie en heeft mij willen bestelen van mijn besef en eigen leven. Dat geldt voor alle psychiaters en hulpverleners dus.
En zo is er meer aan de hand.
De menselijke oer-instincten zijn door het systeem afgepakt. Mensen hebben ook geen intuitie meer en niets meer. Al het mooie heeft het systeem afgepakt van de mensheid. En ook de bijbel is een systeem.
Maar ik zoek dat verder uit.
Die gedachten-politie van de mondriaan zorg op meezenbroekerweg 1 te Heerlen ga ik aanpakken alsof ik Neo ben. Alleen in de vorm van Danny of h4.
Ik ga die hele instelling met de grond gelijk maken
Er is straks geen mondriaan meer te vinden op deze wereld. Zelfs zijn schilderijen gaan eraan en alles van mondriaan gaat eraan. Kijk eens goed naar die "kunst" en zie hoe slecht het is. In hokjes stoppen van mensen dus, net zoals die gore hokjes van Mondriaan. Zodra mensen in hokjes worden gestopt op welke manier dan ook, dan moet je gaan oppassen. Je moet dan goed oppassen en vervolgens moet je verzet voeren tegen hokjes-denkers. Psychiaters zijn mensen die in hokjes denken en hulpverleners ook. Ze geven je een etiket mee waar je je hele leven mee rondloopt als je niet uitkijkt. Ik ben dus ook niet meer manisch depressief. Hoe erg ze het ook willen op mondriaan. Al ben ik anders dan anders, ik ben niet manisch depressief. Ik ben nooit manisch depressief geweest. Manisch depressiviteit heeft nooit bestaan. Het zijn mensen met een levensverhaal. Zoiets verdiend geen etiket. Het zijn unieke indivuen die zich afzetten tegen het huidige systeem en dat geldt misschien wel voor alle geestelijke ziektes die bestaan. Het zijn geen ziektes ook. Ik kom daar later op terug.
De persoon die met een mes heeft gestoken in dat schilderij van 15 miljoen euro dat door konining Beatrix gerenoveerd is door belasting-geld is een held.
Ieder schilderij van mondriaan verdient een mes in de rug. En dat geldt tevens voor de mondriaan zorg en alle psychiatrische instellingen.
Het verdient geen bestaansrecht. Het moet kapot gemaakt worden. Het moet naar de klote allemaal.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 17:58:23 ]