so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..quote:Saraats heeft elke paar dagen weer een crush op een ander onbereikbaar iemand. Dat is inderdaad storend, maar behoor je gewoon over heen te lezen ipv om af te vallen.
Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:
[..]
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
In Engeland bij een boekenhandel kwam ik iemand tegen met een goede tip voor de hik. Moet recht op staan met borst naar voren. Diep inhalen en even vasthouden om vervolgens los te laten. Door de lucht e.d. zou het 1 en ander weer recht gaan zitten of zo iets had hij het over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef displission het volgende:
ohw k..ach ja whatever..it's a fokked up day anyway..heb de hik al de ganze dag..
kan ik u..HIK..(GVD) helpen?
tasje (hick) erbij?
kost ook veel energie..dat hele dag hikken..
Prima zo hoort het ook. Maar jij hebt niet elke 2-3 dagen weer een andere verliefdheid. En daarnaast zei ik...als je je er aan stoort gewoon overheen lezen en/of niet reageren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:
[..]
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
sorry dv, maar daar heb jij niks mee te maken toch? no hard feelings..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?
Ze is ziek in de kop. En ziekte heb ik een antwoord op
hey ho, dat is iets uit het verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara je hebt Yvonne liggen stalken en ook Lucille. En je vermeldt de naam van je nieuwe liefdes constant.
Je hebt Yvonne liggen achtervolgen naar een ander forum. Yvonne was daar niet blij mee toen.
Je moet jezelf laten nakijken, anders kijk je jezelf eens na. Kom je tot de conclusie dat je eens moet opgroeien als 27 jarige.
Je komt over als een kleuter, en zelfs kleuters zijn vaak verstandiger.
Dus dan moeten we jouw ook harder aanpakken? Zachte woorden hebben ook niet echt geholpen bij jouw.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik bedoel het niet slecht, en ik mag best een spiegel voorhouden. Mensen eens de waarheid vertellen zoals ze in de forum R&P hadden staan als cartoon. Als je niet toe bent aan de waarheid dan.....weet niet meer hoe dat ging.
Iemand die niet 100 procent is die kun je niet helpen met zachte woorden.
De waarheid is bikkelhard te noemen. Ben je niet hard dan schiet het niet op.
STALKEN?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey iets anders gelukkig.
Ik heb zoveel aan mijn kop en ik heb geen zin in ellende hier. Ik heb andere zaken aan mijn kop.
Ben weg nu.
Mijn karma is verziekt door jou Sara, je bent bezig mijn karma te verzieken. Denk daar ook maar eens over na. Stoor-zenders noem ik dat ook wel.
En over displission met eroverheen lezen. Als Sara hier aan het stalken is en nog meer, dan maak ik dat mee, ik vang het op en het stoort me dus. Ze haalt mij uit mijn element.
Ze weet niet eens half wat voor schade ze aanricht met haar kinderlijke gedrag zonder verstand.
En kinderen hebben dus wel verstand.
Ik ga weg. Ik ga iets anders doen. Ik moet tot rust komen weer. Anders gaat mijn hart te snel kloppen.
Bedankt Sara
Bedankt voor de moeite
Laten we galgje spelen. Zit er een J in?quote:
neequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Laten we galgje spelen. Zit er een J in?
quote:
nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef displission het volgende:
iedereen heeft het recht tot spreken .. je kunt er gewoon overheen lezen als het je stoord..
Daar gaat mijn anonimiteitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * * v i n c e n t
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:59 schreef displission het volgende:
[..]
nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Ashavan het volgende:
Op je vraag Displission. Stoord is met een T.
Ik stoor
Hij/zij/jij/je stoort
stoor jij/je
wij storen
worden gestoord
ik stoorde
hij/zij/jij/je stoorde
stoorde jij/je
wij stoorden
werden gestoord
zoiets geloof ik
[..]
Daar gaat mijn anonimiteit
jaaaaa, en nu achternaam en adres nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * *
v i n c e n t
Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaa, en nu achternaam en adres nog![]()
![]()
en ow... ashavan..... ik meen me linkjes te herinneren waar je visitekaartje op stond met al deze info hoor..... over ouwe koeien gesproken :p
:p Jij vergeet er ook een.... gestoord, gestoorder, gestoordst????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef displission het volgende:
je vergeet er eentje..jij bent gestoord.. LOL
En het adres klopt binnenkort toch niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:06 schreef Ashavan het volgende:
Nee hoor dat is ook een of ander moeilijk voltooid deelwoord gevalletje. Heb al heel lang geen nederlandse les meer gehad dus weet de vaktermen niet meer
[..]
Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |