abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42928970
laat maar, ik ben zoals altijd weer vreselijk over m'n toeren geraakt

ik ben de schuldige
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:28:12 #102
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_42929051
ohw k..ach ja whatever..it's a fokked up day anyway..heb de hik al de ganze dag..

kan ik u..HIK..(GVD) helpen?
tasje (hick) erbij?

kost ook veel energie.. dat hele dag hikken..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:29:05 #103
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929084
Hehehe sorry, maar ik lig in een deuk op het moment. Iemand die zelf moeite heeft om "normaal" te doen vermeld hoe een ander zich moet gedragen. Starseed had net zo'n situatie nodig om te bestuderen voor haar huiswerk en heb haar de link gegeven.

Moet zeggen dat DV nu wel erg ver gaat. Aan de andere kant vind ik wel dat hij deels gelijk heeft. Saraats heeft elke paar dagen weer een crush op een ander onbereikbaar iemand. Dat is inderdaad storend, maar behoor je gewoon over heen te lezen ipv om af te vallen.

Heb trouwens een huisje bekeken en vrijdag de 2e bezichtiging. Me adviseur heeft er meteen een optie op laten zetten zodat niemand anders kan bekijken en bieden. Als hij er vrijdag mee akkoord gaat zullen de raderen draaien om mij dat huis te gaan bezorgen
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:30:08 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929114
Displission, ik stoor me dus aan die herhaling. Ik vertel wat ik vertel en wat ik denk.

Sararaats is een herhaling die constant blijft terugkeren. En dan kun jij het nergens op vinden slaan. Ik stoor me gigantisch aan die herhalende berichten van haar verliefdheid. Lijkt wel alsof ze iedere keer hetzelfde bericht aan het schrijven is.

Piano, verliefdheid, piano verliefdheid. Een grammafoon-plaat die vast blijft hangen.

Een groot deja vus. En laat mij even geen zin hebben in deja vus. Heb genoeg deja vus gehad. Ik heb geen behoefte in een deja vus in de vorm van sara.

Laat mij ook lekker displission. Lees mijn teksten anders nog eens en zie waar ik mee bezig ben op dit moment.

Ik ben fouten eruit aan het halen. En sara is ook een grote fout. Kan ze waarschijnlijk niets aan doen.

Genoeg mensen bevatten geen fouten gelukkig. Gelukkig maar dat er mensen zijn die wel in orde zijn. Anders was het een grote ramp die niet te voorzien is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_42929135
ik was alleen maar wat happy omdat ik m'n grootste liefde ga terugzien

maar soit, ik zwijg want heb hoofdpijn (van de spanning)
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:32:22 #106
91333 displission
pi_42929191
quote:
Saraats heeft elke paar dagen weer een crush op een ander onbereikbaar iemand. Dat is inderdaad storend, maar behoor je gewoon over heen te lezen ipv om af te vallen.
so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_42929193
ik kan geen brieven meer zien

maar morgen moet ik enkel nog de postzegels plakken

pffff, het leven van een receptioniste gaat niet over rozen
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:32:39 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929199
Ik bedoel het niet slecht, en ik mag best een spiegel voorhouden. Mensen eens de waarheid vertellen zoals ze in de forum R&P hadden staan als cartoon. Als je niet toe bent aan de waarheid dan.....weet niet meer hoe dat ging.

Iemand die niet 100 procent is die kun je niet helpen met zachte woorden.

De waarheid is bikkelhard te noemen. Ben je niet hard dan schiet het niet op.

De mensen waar je hard tegen doet optreden die worden geholpen. Iemand met zijden handschoenen behandelen daar wordt niemand beter van. Als je zieke mensen met zijden handschoenen aanpakt dan zien ze niet in dat ze fout gedrag vertonen dus. Ze zien het op dat moment niet. Je kunt pas laten zien dat ze ziek zijn door hard op te treden. Anders blijven ze ziek. Op fok hebben ze mij ook hard aangepakt toen ik ziek gedrag vertoonde en daar ben ik dankbaar voor. Mensen die grof waren zijn okey. Ze hebben me laten inzien dat ik niet van deze wereld was. Had iedereen verteld dat ik zo goed bezig was dan had ik nooit ingezien dat ik fout bezig was.

Ik ga weer naar buiten.

Mijn karma is niet in orde door Sara. Ze haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan. Mag ik dan even reageren daarop??? Anders heb je in 3090 nog steeds haar berichten over haar neurotische verliefdheid
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:33:10 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929214
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:

[..]

so fokking what? ja sorry hoor, moet je mij eens horen als ik verliefd ben..dan springen er rozen uit de grond..
Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?

Ze is ziek in de kop. En ziekte heb ik een antwoord op
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:33:18 #110
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929216
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef displission het volgende:
ohw k..ach ja whatever..it's a fokked up day anyway..heb de hik al de ganze dag..

kan ik u..HIK..(GVD) helpen?
tasje (hick) erbij?

kost ook veel energie.. dat hele dag hikken..
In Engeland bij een boekenhandel kwam ik iemand tegen met een goede tip voor de hik. Moet recht op staan met borst naar voren. Diep inhalen en even vasthouden om vervolgens los te laten. Door de lucht e.d. zou het 1 en ander weer recht gaan zitten of zo iets had hij het over.

-wijziging- was bij een winkel in Nederland heheh. En je moet dan ook eventjes naar rechts kijken. Starseed verbeterde me even.
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef displission het volgende:

[..]

Prima zo hoort het ook. Maar jij hebt niet elke 2-3 dagen weer een andere verliefdheid. En daarnaast zei ik...als je je er aan stoort gewoon overheen lezen en/of niet reageren.

Wat een paradox dat ik nu wel opeens reageer om te zeggen dat je niet moet reageren

[ Bericht 19% gewijzigd door Ashavan op 25-10-2006 18:39:32 ]
pi_42929243
ik stalk niemand, waar haal je dat vandaan?
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:35:03 #112
91333 displission
pi_42929260
iedereen heeft het recht tot spreken DV, je kunt er gewoon overheen lezen als het je stoord..is dat nu met een d of t..damn dat fokschaap..stoord met een d dus
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:36:28 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929293
Sara je hebt Yvonne liggen stalken en ook Lucille. En je vermeldt de naam van je nieuwe liefdes constant.

Je hebt Yvonne liggen achtervolgen naar een ander forum. Yvonne was daar niet blij mee toen.

Je moet jezelf laten nakijken, anders kijk je jezelf eens na. Kom je tot de conclusie dat je eens moet opgroeien als 27 jarige.

Je komt over als een kleuter, en zelfs kleuters zijn vaak verstandiger.
pi_42929317
but hey

ik kan nog over iets ander praten hoor

ik zat daarstraks vast in Brasschat ---> spitsuur
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:39:03 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929374
Okey iets anders gelukkig.

Ik heb zoveel aan mijn kop en ik heb geen zin in ellende hier. Ik heb andere zaken aan mijn kop.

Ben weg nu.

Mijn karma is verziekt door jou Sara, je bent bezig mijn karma te verzieken. Denk daar ook maar eens over na. Stoor-zenders noem ik dat ook wel.

En over displission met eroverheen lezen. Als Sara hier aan het stalken is en nog meer, dan maak ik dat mee, ik vang het op en het stoort me dus. Ze haalt mij uit mijn element.

Ze weet niet eens half wat voor schade ze aanricht met haar kinderlijke gedrag zonder verstand.

En kinderen hebben dus wel verstand.

Ik ga weg. Ik ga iets anders doen. Ik moet tot rust komen weer. Anders gaat mijn hart te snel kloppen.

Bedankt Sara

Bedankt voor de moeite
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:39:47 #116
91333 displission
pi_42929402
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ben jij iedere dag verliefd op iemand anders en ga je die vrouwen stalken?

Ze is ziek in de kop. En ziekte heb ik een antwoord op
sorry dv, maar daar heb jij niks mee te maken toch? no hard feelings..

enne jij gaat dus maar even "beslissen" hoe ze zich "goed" moet gedragen..uhm..
pi_42929437
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara je hebt Yvonne liggen stalken en ook Lucille. En je vermeldt de naam van je nieuwe liefdes constant.

Je hebt Yvonne liggen achtervolgen naar een ander forum. Yvonne was daar niet blij mee toen.

Je moet jezelf laten nakijken, anders kijk je jezelf eens na. Kom je tot de conclusie dat je eens moet opgroeien als 27 jarige.

Je komt over als een kleuter, en zelfs kleuters zijn vaak verstandiger.
hey ho, dat is iets uit het verleden

je gaat godverde geen oude koeien uit de gracht halen

ik zwijg want krijg toch altijd alles over m'n brood
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:41:04 #118
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929448
De enige die iets kan verzieken is de individu zelf. Schuld afschuiven naar een anders is een zwakte. Neem eerst verantwoordelijkheid voor je eigen woorden daden en gedachten alvorens je anderen gaat afvallen.
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik bedoel het niet slecht, en ik mag best een spiegel voorhouden. Mensen eens de waarheid vertellen zoals ze in de forum R&P hadden staan als cartoon. Als je niet toe bent aan de waarheid dan.....weet niet meer hoe dat ging.

Iemand die niet 100 procent is die kun je niet helpen met zachte woorden.

De waarheid is bikkelhard te noemen. Ben je niet hard dan schiet het niet op.
Dus dan moeten we jouw ook harder aanpakken? Zachte woorden hebben ook niet echt geholpen bij jouw.

Weet je wat het verschil is. DV denkt veel te weten en slaat de plank ontzettend vaak mis met zijn gedachtespinsels en denkt even anderen te kunnen melden wat wel en niet mag en wel of niet echt is. En hij heeft het schijnbaar niet eens door. Ok ik doe het ook, maar ben er wel van op de hoogte en draaf ook niet zover door als hij doet.

Vindt het zwak om iemand zo maar af te vallen. Houdt je bek gewoon es wat vaker ipv een topic vol te spammen met je oeverloos gelul. Stoor me daar meer aan dan wat welk ander individu te melden heeft. Maar zeggen mensen daar wat van? Neen, ze lezen gewoon over teksten heen die hen niet bevalt.

Displission mag het verder op nemen voor Sara. Ik ga weer verder met waar ik mee bezig was.

[ Bericht 45% gewijzigd door Ashavan op 25-10-2006 18:50:47 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:41:12 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929454
Heb ik wel wat mee te maken displission, dat leg ik nog wel uit.

Ik leg je precies uit wat ik daarmee te maken heb. Als mensen ziek zijn dan heb ik daar wat mee te maken dus.

Je weet niet eens voor de helft hoe veel ik daarmee te maken heb. Het systeem ook wel.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:41:44 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42929469
Ik ga richting onzin.

Heb geen zin hierin.

Even leuke topics opzoeken. Geen ziekte om me heen meer.
pi_42929471
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey iets anders gelukkig.

Ik heb zoveel aan mijn kop en ik heb geen zin in ellende hier. Ik heb andere zaken aan mijn kop.

Ben weg nu.

Mijn karma is verziekt door jou Sara, je bent bezig mijn karma te verzieken. Denk daar ook maar eens over na. Stoor-zenders noem ik dat ook wel.

En over displission met eroverheen lezen. Als Sara hier aan het stalken is en nog meer, dan maak ik dat mee, ik vang het op en het stoort me dus. Ze haalt mij uit mijn element.

Ze weet niet eens half wat voor schade ze aanricht met haar kinderlijke gedrag zonder verstand.

En kinderen hebben dus wel verstand.

Ik ga weg. Ik ga iets anders doen. Ik moet tot rust komen weer. Anders gaat mijn hart te snel kloppen.

Bedankt Sara

Bedankt voor de moeite
STALKEN?

die vrouw zit godverde niet op FOK!
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:42:03 #122
91333 displission
pi_42929477
thx for the tip Ashavan..zal kijken of ik hem toepas, wat bij mij vaakt werkt is gewoon er op los-vreten..
pi_42929629
ik zal eens uitleggen wat er gisteren gebeurd is

ik heb op m'n werk naar m'n kloten gehad omwille van Marie-Paule

daarom heb ik het moeilijk en daardoor flipte ik
Werewolf
pi_42929682
hey... okay... stop met bitchen hier en nu please.

DV, wat je schrijft is zo, maar geef Sara een nieuwe kans. Die hebben we allemaal nodig op zijn tijd.
Als die mensen die jij hierboven noemden zelf wel redelijk normaal op Sara kunnen reageren dan hoef jij noch iemand anders daar iets mee te doen.

Ashavan heeft een verdomd goed punt hier door te zeggen: lees er dan overheen.

En Sara..... Mooi... heb het dan nu ook over andere dingen. Er zijn andere dingen waar je vast ook weleens over nadenkt die niks met verliefdheden te maken hebben.
Ideeen over hoe de wereld draait of zo. Hoe jij de wereld ziet.
Als DV zegt dat het oude gedoe irritant is heeft ie gelijk.
En als jij zegt dat het ouwe koeien zijn heb jij gelijk. Maar als je mensen met naam en toenaam gaat vermelden dan zijn het niet echt ouwe koeien want het is wel hetzelfdde gedrag dat eerder tot problemen heeft geleid.

Dus ga nu niet piepen dat je toch niks goed kunt doen maar pik jezelf op en ga het gewoon anders en positief aanpakken. Dat kan je best. Kom op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_42929708
Ik ben verliefd op *******
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:50:15 #126
91333 displission
pi_42929710
die ken ik niet sorry, klinkt als een Fransman..maar zo te lezen hiero is het een vrouw en daar ben je dus verliefd op ofzow?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:51:34 #127
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929736
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:50 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Ik ben verliefd op *******
Laten we galgje spelen. Zit er een J in?
pi_42929746
*piep*

wist je dat ik m'n kuikens leerde vliegen maar dat het geen goed piloten waren?

en nu shut up over verliefd zijn
Werewolf
pi_42929754
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Laten we galgje spelen. Zit er een J in?
nee
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:54:06 #130
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929791
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:52 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

nee

Zo dat ging snel
pi_42929846
Jup hij heet Vincent hehe
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:59:08 #132
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929943
Hoe moest ik dat raden. Zoveel sterretjes stonden er niet eens
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:59:27 #133
91333 displission
pi_42929951
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef displission het volgende:
iedereen heeft het recht tot spreken .. je kunt er gewoon overheen lezen als het je stoord..
nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..
pi_42930014
Jawel
* * * * * * *
v i n c e n t
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:02:09 #135
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930039
Op je vraag Displission. Stoord is met een T.

Ik stoor
Hij/zij/jij/je stoort
stoor jij/je
wij storen
worden gestoord

ik stoorde
hij/zij/jij/je stoorde
stoorde jij/je
wij stoorden
werden gestoord

zoiets geloof ik
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * * v i n c e n t
Daar gaat mijn anonimiteit
pi_42930066
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:59 schreef displission het volgende:

[..]

nu we toch op de verbeter toer zijn..nokwanda..
ik zie het nu ja... heel veel typo's.
Ben ook tig dingen tegelijk aan het doen

Schilderen (bijna klaar nu) en eten en af en toe loer ik hier mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:03:14 #137
91333 displission
pi_42930073
jammer dat er op het toetsenbord geen smilies zitten enzo..die zitten niet standaard in het pakket he? en echte sterren? Misschien een mooi handeltje..of moet je dan ook gelijk msdos aanpassen? denk het wel he?
pi_42930101
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Ashavan het volgende:
Op je vraag Displission. Stoord is met een T.

Ik stoor
Hij/zij/jij/je stoort
stoor jij/je
wij storen
worden gestoord

ik stoorde
hij/zij/jij/je stoorde
stoorde jij/je
wij stoorden
werden gestoord

zoiets geloof ik
[..]

Daar gaat mijn anonimiteit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:04:42 #139
91333 displission
pi_42930110
n waar staat dat ook alweer voor? micro systems digital operating system?? is toch ook van die gates?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:05:33 #140
91333 displission
pi_42930127
je vergeet er eentje..jij bent gestoord.. LOL
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:05:51 #141
91333 displission
pi_42930135
k vat dat op als een grapje en alles komt goed..
pi_42930138
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Jawel
* * * * * * *
v i n c e n t
jaaaaa, en nu achternaam en adres nog

en ow... ashavan..... ik meen me linkjes te herinneren waar je visitekaartje op stond met al deze info hoor..... over ouwe koeien gesproken :p
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:06:24 #143
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930154
Nee hoor dat is ook een of ander moeilijk voltooid deelwoord gevalletje. Heb al heel lang geen nederlandse les meer gehad dus weet de vaktermen niet meer
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jaaaaa, en nu achternaam en adres nog

en ow... ashavan..... ik meen me linkjes te herinneren waar je visitekaartje op stond met al deze info hoor..... over ouwe koeien gesproken :p
Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.
pi_42930197
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef displission het volgende:
je vergeet er eentje..jij bent gestoord.. LOL
:p Jij vergeet er ook een.... gestoord, gestoorder, gestoordst????
Voorafgegaan door prettig is wel prettig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42930218
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:06 schreef Ashavan het volgende:
Nee hoor dat is ook een of ander moeilijk voltooid deelwoord gevalletje. Heb al heel lang geen nederlandse les meer gehad dus weet de vaktermen niet meer
[..]

Oh? Was ik totaal vergeten. Even opzoeken waar dat staat en verwijderen. Is toch mainly outdated.
En het adres klopt binnenkort toch niet meer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:08:38 #146
91333 displission
pi_42930221
daar zorgen de foksmilies weer voor he nok!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:09:40 #147
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930254
Prettig, prettiger, prettigst
gestoord, gestoorder, gestoordst
ziek, zieker, ziekst

Ok kappen maar stelletje taal puristen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:10:15 #148
91333 displission
pi_42930278
Ashavan gefeliciflapgestaard uhm..verhuizen jah?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:11:37 #149
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930306
Nog niet. Moet vrijdag tweede bezichtiging doen. Maar als hij er mee akkoord gaat zal alles gedaan worden. Heb zelf niets gezien waar de adviseur nee op zal zeggen en kreeg nergens de indruk dat het niet door kan gaan. Het staat allemaal al een tijdje klaar dus de molen van papierwerk zal snel doorlopen worden. Verwacht eind december/begin januari te verhuizen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:12:49 #150
91333 displission
pi_42930336
ik werd ziek gestoord toen ik gestoord werd op een prettig gestoorde afdeling: aflslag 14 na het stoplicht. Maar het gestoorde is nu gelukkig over ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')