Mijn bedoeling is dus om alle bijbels te formateren en alle kruizen van Jezus in huis en buiten huis.
Ik ga dat met schrijven doen. Er is straks geen enkele bijbel meer aanwezig, en alle kruizen waar Jezus aan hangt gaan weg. Kunnen ze nooit meer bloemen liggen bij zijn kruis.
De kerken schrijf ik ook nog weg.
Het hele culturele erfgoed van het Christendom gaat weg.
De Islam laat ik met rust nu. Ik heb dus echt niet veel tegen de Islam. Het is het Christendom waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het Christus en het Christendom. Ik ben een gigantische anti-Christ te noemen dus. Echt een gigantische anti Christ. Misschien wel de grootste in dit heelal
![]()
Ik ga dus echt doorschrijven. Het Christendom gaat met de grond gelijk gemaakt worden. Er blijft niets meer van over. Geen bijbel meer, geen kerk meer en geen kruis van Jezus.
Het Christendom gaat geformateerd worden. En ze kunnen niets doen eraan, het gaat gewoon gebeuren in 2006. 2006 is het jaar van Doom-day. Alles gaat eraan. Ook de Jehova's en de rest dat niet deugt
![]()
Ik rap gewoon lekker door
![]()
Het is dus een rap-game die ik aan het opvoeren ben. Extince staat op en dat schrijft lekker door. Met rap op de mp3-speler kan ik lekker schrijven
![]()
Iedere zin, ieder woord en ieder letter en ieder cijfer dat geschreven is over Christus en het Christendom wordt gedelete. Ik ga het Christendom fomateren
Kerstmis formateer ik dus ook
Weg met die klote kerstboom
Alsof een kerstboom mooi is, niets moois aan. Het zorgt voor rotzooi en het kost tijd om dat prul op te zetten. Slaat nergens op. En het volwreten met kerst slaat ook nergens op. Jezelf volwreten omdat het kerstmis is???
Ik eet met kerstmis niets, ik vier de ramadan met kerstmis. Uit protest.
Straks geen vuiltje meer aan de lucht. Geen wolk meer aan de hemel. Een strak blauwe hemel voor altijd. Wie weet ook wel 's avonds en 's nachts een strakke blauwe hemel. Ik weet niet waar het schrijven naartoe gaat. Schrijven is krachtig. De bijbel heeft kracht gehad maar de bijbel verliest zijn kracht.
Het testament van de bijbel gaat eraan. Zowel het oude als het nieuwe testament. Het is een klote testament. Een vuil en vies en besmet testament. Dus dan moet het testament van de bijbel weg. Wissen met die hap. Tegen woorden leveren. Weerwoord geven. Ieder woord in de bijbel een tegen woord bieden.
Geen vuiltje aan de lucht straks. Als ik ook maar 1 wolk zie dan irriteer ik me dus. Je hebt ook nog wormpjes in de lucht, die wormpjes zijn niet meer zo erg bij mij. Ik heb vaak van die bewegende dingen gezien in de lucht. Het was geen helder en zuiver zicht. Ik zag dingen bewegen in de lucht als ik buiten stond.
Een fout in het systeem dus. Of dat nu in de lucht zit of aan de ogen ligt dat weet ik niet maar dat gaat verdwijnen. Ik wil een super visie hebben, en super is niet goed genoeg. Mega visie tot de macht miljard. Door de realiteit heenkijken.
En een hemel die blauwer is dan blauw. Strakker dan strak. Een zon die feller schijnt dan vel. Een eeuwig brandende zon.
Let's burn in hell
Ik noem het even hel, omdat het Katholieke het een hel vind. Voor anderen is het een heaven on earth of een paradijs. Maar het blijft niet bij dit paradijs. Er komen verse paradijzen naar voren.
Ik zei het al eerder, mensen maken het paradijs. En we maken meer dan 1 paradijs. Straks is het samenwerken en paradijzen schrijven
![]()
En of het alleen bij schrijven blijft weet ik niet. Je kunt ook schilderen en muziek maken natuurlijk
![]()
Samen sterk hoor ik nu op de mp3 speler, van Extince. En dat is ook zo.
Samen sterk tegen de bijbel en nog meer. We zitten samen in dezelfde boot hoor ik nu ook. En dat is ook een feit. Allemaal slachtoffer van het Christendom, en niet alleen slachtoffer van het Christendom. Slachtoffer van het systeem ook.
Deze vuist op deze vuist. En zo gaan wij naar boven
![]()
Alle vrije metselaren moeten zich verenigen
[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 13:18:56 ]