Je moet niet denken in het leven, je moet weten. Denken schiet je niets mee op. Denken moet je aan een paard overlaten, de meest wijze uitspraak van mijn vader. Maar mijn vader heeft het vaker over de auto-execute.bat ook. Mijn vader weet meer maar hij weet niet goed te spitten maar dat komt nog wel. Mijn vader weet wel te spitten, mijn vader wist altijd te spitten. Maar ondanks dat kan hij niet genoeg spitten. Ik kan ook nog steeds niet genoeg spitten. Maar het spitten dat eist gewoon oefening en tijd. Je kunt ook niet verwachten dat je in 1 dag alles te weten komt van het systeem en de rest van alles. Tijd is nodig. En haastige spoed is zelden goed.
Buiten zat ik even en ik kreeg een gesprek binnen, iemand wist niet wat te doen. Het ging over rechte wegen. Het ging over rechte wegen in visie. Als je kijkt dan is er altijd een rechte weg als je om je heen kijkt. Ik leg dat later uit. Er zijn veel rechte wegen in het kijken en observeren en in de visie.
Hoe beter je leert kijken en observeren, des te beter je zicht gaat worden. Je krijgt dan super-visie. Maar super-visie is niet eens het juiste woord. Mega-visie niet eens. Je kijkt dan dwars door de realiteit heen. Je kunt dan zien wat zich achter de realiteit afspeelt, en weet je wat zich achter de realiteit afspeelt dan kun je daar zaken verwijderen of toevoegen.
Mijn zicht begint loep-zuiver te worden. Als ik over straat loop dan is het echt een genot om te kijken, tis gewoon geweldig mijn visie en zicht. En mijn visie en zicht wordt na ieder bericht beter hier.
De datum op de kalender lezen bijvoorbeeld. Tis gewoon zo dat ik het zie zoals het hoort. Volgens mij komt er een tijd dan kan ik van 100 Km afstand kijken wat er klein gedrukt staat op een muur.
Dat is pas kijken uit je ogen. Dat is pas zicht hebben. Het is niet eens het zicht van alle uilen samen nemen. Het is uit je ogen kijken zoals het hoort. Goed observeren de hele tijd. Nadenken hoe het gaat als je aan het kijken bent. Niet zomaar kijken om te kijken, visie. Echte visie. You don't need eyes to see, you need vision.
En vision kan oneindig groot en ruim zijn.
Blindheid kent ook een achtergrond dus. Ook daar wil ik me in verdiepen. Ik zit buiten en ben aan het opletten hoe rechte lijnen lopen tijdens het kijken dus. Ik probeer in rechte lijnen te kijken. En dan ben ik de hele tijd bezig met het hoofd draaien en dan probeer ik die rechte lijn vast te houden de hele tijd. Zodat ik de realiteit doe waarnemen zoals het hoort. Zodat mijn zicht en visie beter gaat zijn.
Ook in 3D beter kunnen zien. Meer diepte zien. En ook meer kleur zien. Je kunt kleuren zien of je ziet kleuren. Rood is rood, maar je hebt ook roder dan rood. En groener dan groen. En blauwer dan blauw. En geler dan geel. En paarser dan paars. En oranger dan oranje.
Kleuren zijn geen vast gegeven, kleuren kunnen eruit springen als je goed kijkt naar kleuren. Als je het juiste zicht hebt en de juiste visie.
En zo voer ik gesprekken buiten, zinvolle gesprekken. Op die manier kom ik de hele tijd tot deze berichten. Het is brain-stormen dus. Ik kan hier brain-stormen of ik doe dat buiten. Buiten heb ik een ander soort internet tot mijn beschikking. En buiten brainstormen gaat sneller. Binnen schrijf ik het op.
In principe ben ik buiten ook aan het fokken. Ik heb gewoon een computer buiten staan maar die computer zit in mijn hoofd.
h4 is het misschien. Een stoel die leeg is. Geen scherm meer nodig ook. Hoewel ik nog steeds moet plaats nemen op deze stoel
![]()
![]()
Ik ga naar buiten. Eerst ga ik zelf spitten en zoeken en denken en weten. Vervolgens komt er vanzelf een gesprek binnen. Het is altijd zakelijk die gesprekken. Ik wil geen kleffe gesprekken. Ik wil ook geen gesprekken die over sex gaan. Ook niet met vrouwen.
Ik wil de komende tijd zakelijk contact. Alleen maar zakelijk contact. Op dit moment is zakelijk contact het beste contact. Zakelijk contact is met respect. Zaken mensen hebben respect voor elkaar. En ze pakken de zaak goed aan
![]()
![]()
Ik ga weer biertje drinken. Lekker genieten en een beetje zoeken en puzzelen.
Tot later
![]()
Ook ging het even over Rome en Mekka. Vergeet Rome en Mekka. Romeinen waren onderdrukkers en Mekka is niet gastvrij.
Dus er moet iets anders komen. Zion misschien. Iron, Lion and Zion. Zoals in the matrix?
Bob Marley
![]()
Zometeen even Bob Marley op mijn mp3 speler zetten dus
![]()
Bob Marley and the Wailers
![]()
Heb niet alles van Bob Marley maar dat gaat snel gebeuren. En dan ga ik eens zijn teksten goed beluisteren
![]()
Je hebt nog een donkere artiest die over Zion schrijft. Ben even haar naam kwijt. Die donkere lady van the fugees dus. Mijn geheugen laat me in de steek. Ook van haar was ik altijd een fan. Jammer dat je nog maar weinig van haar hoort. Ze heeft op pinkpop gestaan en al.
Haar naam zoek ik zo ff op. Even buiten met muziek en dan zet ik even nieuwe muziek op mijn gogear. Ik ga dus zeker meer Rasta muziek luisteren
![]()
Rasta man!!!!!!!
Rasta man!!!!
Vandaag kwam ik een Rasta tegen. Super relaxte mensen zijn dat
![]()
Alsof ze gewoon in orde zijn zoals het is. Ze zijn in orde en zijn altijd in orde geweest in hun leven. Ze zijn altijd okey geweest.
Ik ga even met bier buiten zitten. Het is een super mooie hemel hier
![]()
Echt genieten als ik naar boven kijk. Blauw met mooie wolken. Een briesje wind. Alleen is het nog wat fris te noemen.
Ik heb een aantal iconen staan in mijn profiel, ik voeg straks de Rasta-vlag toe. De rasta kleuren zie je ook met carnaval. Carnaval in Limburg heeft de kleuren van de Rasta vlag
![]()
Ook de slingers met carnaval zijn in de kleuren van Rasta.
Alaaf.
Lang leve de Rasta
![]()
Ik zal dus zeker op zoek gaan naar Bob Marley nog. Ik wil Bob Marley spreken
![]()
Ondanks dat hij "dood" is.
Contact!!!
3 little birds
![]()
Nu even Bob Marley luisteren, wie weet zorgt dat voor contact. Ik ga dus weg nu
![]()
Satisfy my soul, 3 little birds en nog meer. Heb 2 albums maar van hem. De rest volgt nog.
Ik zit te zoeken in mijn collectie en de naam komt meteen naar voren van haar. " Laurenn Hill". Maar ik vind haar album niet, ik ga anders haar albums downloaden straks.
The fugees heb ik 3 nummers van maar. Ready or not en nog een paar. Ik ga op zoek naar muziek over Zion
![]()
En nu ga ik even omzetten en dan ben ik een paar uur weg. Tenzij ik weer iets binnen krijg dat ik weg wil schrijven
![]()
41:23:54 uur toegevoegd. Ook the sounds of silence album van hoe heten ze ook alweer. Waar metro zo gek op is.
Even omzetten en dan ben ik even 41:23:54 minuten buiten zitten. Sensation white staat erop, The prodigy their law, Sensual Shock, en ook the soul seaching sun. Maar nog meer. Black sabbath ook. De rest ben ik kwijt. De fotografische geheugen begint naar voren te komen maar het is nog niet helemaal aanwezig.
Ik zeg nu echt gedag
![]()
Tot over 41 uur, 23 minuten en 54 seconde. Wie weet is dat binnen 10 seconde voorbij
![]()
Bob Marley begin ik mee. Het zomer gevoel krijgen dus
Het omzetten duurt even. Ik zie dan de titels die omgezet worden. Heb een paar trance empire's die omgezet worden, 3 trance empire's van ieder 100 MB.
En ik zag op een gegeven moment een nummer. " Somewhere they can't find me"
![]()
En dat is de bedoeling. Als mens zijnde niet meer te traceren zijn
![]()
Als een onzichtbare door het leven gaan maar alsnog gezien worden. Identiteit heb je nog. Identiteits-plicht ook. Identiteits-plicht waar ik een Godsgruwelijke hekel aan heb. Ik ga niet meer met een ID kaart lopen. De politie kan me de pot op. Als ze wat te zeiken hebben dan heb ik ook op de politie een antwoord. Ze moeten zich laten nakijken dus.
Wat denken ze wel hier???? Het loopt de spui-gaten uit. Ik zal dus nooit meer een ID kaart op zak hebben omdat het moet. En ze kunnen me niets maken. Ik neem gewoon het commando over van de complete politie wereldwijd. Schakel ik de politie ook uit. Ze mogen gaan controleren op hondenstront op de stoep. Ze hebben geen Identificatie-plicht in te voeren. Wat voor systeem willen ze opzetten hier???
Straks krijg je nog een streepjescode op je voorhoofd getatoeerd. Zo zijn ze dus. Zover willen ze het laten gaan als het aan hen licht. En dan moet je maar als mens zijnde goed oppassen. De macht probeert alles uit. En dan moet je optreden tegen de macht. Anders gaat de macht denken dat ze alles kunnen permiteren.
De politie kan me dus echt de pot op. Ik ga daar later nog op terugkomen helemaal.
Bodycount moet ik nog omzetten. Copkiller dus. En born dead hebben ze gemaakt. Ik zal meteen bodycount opzetten.
Copkiller is een goed nummer.
De politie moet ook kapot gemaakt worden. Als ik politie zie rijden dan denk ik altijd van. Daar heb je de maten-naaiers weer.
![]()
En het zijn dus ook maten-naaiers. Ze naaien hun medemens.
Een echte vent wordt geen agent. En is een agent nodig hier dan ben ik die agent. De rest van de agenten hebben totaal niets te zeggen hier.
Ik wil geen agent zijn. Ik ben een man. Mij zul je nooit een bekeuring zien uitreiken. Ik ben geen maten-naaier.
Christus schaakmat, de politie schaakmat. Wat volgt nog meer. Bush schaakmat en Blair schaakmat.
Alles schaakmat dat schaakmat gezet moet worden
De complete macht schaakmat
Eerste nummer dat ik ga luisteren is copkiller. En daarna volgt Bob Marley maar zo ga ik dus zappen zometeen.
Bodycount gevonden. Windows is niet heel slecht. Ik heb dus constant contact met de makers van windows, ik zeg dat ik me stoor en ze zeggen dat ik niet moet storen maar moet helpen met verbeteren.
Meteen AC/DC omgezet en nog meer dat ik tegen kwam
![]()
Zometeen naar buiten. 613 nummers te gaan nog. En dan is het cop-killen
De kop gaat van de cop.
Vooral gaat de kop van de cop van de laatste cop die ik zag rijden door het centrum van Brunssum. Die cop had een kop, een klote kop had die cop.
En dus gaat de kop van die cop.
Ice T zit dus in bodycount, bodycount is stevige muziek. Rap met rock of rap met metal of hoe je het ook mag noemen.
Bodycount maakt muziek over dood geboren, over een verliefde jongen die zijn moeder in 10000 stukken hakt omdat zijn moeder racistisch is. En dan brengt die jongen al die stukken van zijn moeder overal ter wereld. Overal ter wereld legt hij een stuk van zijn moeder neer. Omdat zijn moeder een vuile racist is.
Bodycount maakt ook muziek over voodoo. Stay away from the voodoo. Motherfuck the voodoo.
En deze muzieksmaak heb ik aan mijn vrienden te danken dus. Ik ben mijn vrienden dankbaar dat ze me die muziek hebben laten leren kennen. Een voor een. Taco en Daan vooral. Die 2 waren met die muziek bezig steeds
![]()
Maar goed, ik zie ze nog wel een keer
![]()
Hopelijk dus.
Omzetten is bezig nu.
Cop-killer!!!!!!!!
Ik schrijf nog het laatste over politie. Good cop and bad cop. Je hebt goede agenten en je hebt slechte agenten. Ook de politie-macht moet eens gaan zuiveren. Er lopen en rijden gewoon gigantisch veel foute agenten rond. Ik had even de politie aan de lijn en die vroeg me wat. Of ik de volgende keer een foto wil maken van die agent met die irritante kop. Dan kunnen ze hem ontslaan. En dat doe ik nog. Ik kom die agent toch tegen nog een keer. Vandaag zag ik hem ook. Het leek wel een agent uit de film the matrix.
Niet iedere agent is slecht. Politie kan nuttig zijn. Maar de politie is zelf ziek. Je hebt ook corruptie in de politie zitten en agenten die hun beroep misbruiken, agenten die hun functie misbruiken en macht misbruiken.
Ik ken een agent waar ik mee getennist heb vroeger, ik heb daar ooit tijdens de parade mee gesproken in Brunssum. Die jongen werd gewoon ziek van zijn collega's. Als ik het heb over cop-killer dan bedoel ik dus zeker niet die jongen die agent is. Die jongen doet niets fout als agent.
Het zijn de rotte peren binnen de politie.
Ik zal een foto maken van die ene agent nog. Ik ga gewoon altijd mijn foto-toestel meenemen.
Zie ik die agent op zijn manier rijden op zijn motor door het centrum van Brunssum. Dan post ik die foto. Kunnen jullie hem uitlachen
![]()
Ook heb ik tijdens het uitgaan agenten coke zien dealen. Gewoon agenten die coke aan het dealen waren.
Hoofd-commandant noemt de politie mij
![]()
Ik ben op dit moment de hoofd-commandant van de politie. En dus is mijn taak om het complete politie-apparaat gezond te maken
![]()
Ik ben klaar met synchroniseren. 602 items naast de vorige stapel.
Ik neem 3 sigaren mee naar buiten en ga genieten van muziek.
James Bond.
Mij name is James Bond.
Buiten sigaar en Bob Marley, die muziek trekt dus echt vogels aan. En dan zijn de vogels blij met eeuwige zomer. De vogels zingen hun hoogste lied. Bob Marley trekt vogels aan
![]()
Een straaljager in de lucht, ik kijk naar boven en zie de rechte lijn die hij vliegt. Ik leg contact en praat met de piloot. Eerst vragen of ik hem niet doe afleiden maar hij kan dus vliegen zomaar zonder echt te hoeven concentreren. Hij zei dat ik ook nog straaljager ga vliegen.
En ook op licht-snelheid vliegen dus. Die straaljager-piloot wilt sneller dan het licht. En ik zei dat het dik in orde komt.
Ik ga nog op lichtsnelheid vliegen
![]()
Ik ga naar buiten. Vogels komen vanzelf wel. Straaljagers vliegen mooie rechte lijnen op hoge snelheid. Maar het gaat niet snel genoeg met straaljagers. Lichtsnelheid moet het zijn, en daarna sneller dan het licht.
En dat is de toekomst. En op die manier kun je het hele heelal verkennen
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik nog veel te schrijven heb. Tenzij er een UFO komt voorbij vliegen zometeen
![]()
Volgens mij komt er zometeen ook een UFO
![]()
Ik denk dat het echt te gek gaat worden nog. Die UFO van close encounters komt nog naar voren. Het moederschip. En dan niet het moederschip zoals Independance day, maar het mooie moederschip
[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 18:15:48 ]