abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:14:19 #151
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_42930394
ohw jah je had het over dat huisje..sorry mijn bril heeft iets minder sterkte als mijn lenzen..ja daar wilde ik wel iets over kwijt..

uhm volgens mij is het bij wet zo dat als je eenmaal onderhandelt niemand je daarin mag storen..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:14:56 #152
91333 displission
pi_42930404
zit je een beetje onder de prijs ?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:16:49 #153
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930453
De verwachting is dat de prijs uiteindelijk 5-8 duizend onder de vraagprijs zal zitten. Ook omdat er nog het 1 en ander was waar wat aangedoen moest worden. Verder was het huis in prima staat en ziet er erg goed en ruim uit
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:18:01 #154
91333 displission
pi_42930490
enne succes ermee..ik ga even voor FeeDMyPussy iets doen..eerst maar ff de lenzen in..lekker theetje ..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:20:05 #155
91333 displission
pi_42930542
ohw k chill..ik hoef jouw niks uit te-leggen-natuurlijk..jij kent alle mazen van de wet..snap er trouwens zelf geen flikker van..vind het om terng hoge bedragen gaan..niet meer normaal man..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:25:56 #156
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42930708
Ken veel mazen, zo ben ik nu ook in staat een huis te krijgen. Andere hypothekers wilden niet in zee gaan. Heb nu iemand die ik heel erg vertrouw hier mee, ondanks dat ik hem lichtjes in de gaten hou. Moest wel wat vangnetten vormen voor eventuele toekomstige problemen. Hij gaat voor mij onderhandelen en alles verder regelen.

Omdat ik volgende week 23 wordt ga ik een andere btw schaal in. Eentje die wat nadelen heeft, maar ook enorm veel voordelen. Zo kan ik een extra lage rente krijgen die ik vast kan laten zetten zodat het meegenomen kan worden naar een volgend huis. Dan hoef ik alleen een nieuwe hypotheek te nemen voor een aanvullend bedrag.

Wel apart. Je wordt op je 18e als "volwassen" gezien. Toch kunnen je ouders tot je 21e al jouw beslissingen en contracten ongedaan maken. Pas op je 23e ben je volgens de wet pas echt volwassen en toch kun je al van jonge leeftijd aan veel priveleges voor volwassenen komen. Vage constructie de Nederlandse wetgeving.

Enjoy de Tarot kaarten.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:29:42 #157
91333 displission
pi_42930813
--duidelijke taal..kun je een bron geven waar dat vastgelegd is? over die leeftijden en ontbindinge-->>linkje?? <vul hier in>
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:36:52 #158
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42931009
Geen linkje, maar wel een boek. Burgerlijke Wetgeving. Geen idee of jij behoefte heb om dat helemaal uit te spitten linkje linkje 2

Als ik het zo terug lees is het wel vaag verwoord. Op je 21e kunnen je ouders niets meer ontbinden en ben je 100% zelfstandig en dus volwassen. Alleen op je 23e maak je financieel ook die laatste stap waardoor je in aanmerking komt voor allerlei zaken van het Rijk. En dan moet je natuurlijk ook wat meer BTW afdragen als gemeenschappelijke bijdrage.
pi_42943895
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_42944117
hey allemaal.
vandaag is spannend..... voor het eerst van mijn leven een nieuwe bank (= niet tweedehands) gekocht en straks komt ie

Gisteravond dus nog even geschilderd wat er geschilderd moest worden.Heb echt alles compleet anders gedaan en het voor elkaar gekregen dat het nog steeds typisch van mij is. Ben trots op mezelf.
Zal es kijken of ik een foto kan maken van mijn schouw zoals ik die gister geschilderd heb
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:14:21 #161
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42944138
Ben benieuwd hoe het hele huis veranderd is.
pi_42944152
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hey allemaal.
vandaag is spannend..... voor het eerst van mijn leven een nieuwe bank (= niet tweedehands) gekocht en straks komt ie

Gisteravond dus nog even geschilderd wat er geschilderd moest worden.Heb echt alles compleet anders gedaan en het voor elkaar gekregen dat het nog steeds typisch van mij is. Ben trots op mezelf.
Zal es kijken of ik een foto kan maken van mijn schouw zoals ik die gister geschilderd heb
pi_42944175
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
Jij zult het nog steeds een gekkenhuis vinden. Hey..... het blijft "mij" he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42944287
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:

Met deze gordijnen

En dan een lichtbruine bank (ja, een keer effen van kleur )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:35:46 #165
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42944294
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hey allemaal.
quote:
Waarom verbaast mij dat nu niet?
quote:
Welke kleuren heb je gebruikt?
pi_42944300
Orbs
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42944303
goedemorgen

welcome in the mess
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_42944310
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Waarom verbaast mij dat nu niet?
[..]

Welke kleuren heb je gebruikt?
Simultaanpost. Kijk boven je

en er zitten glitters op de turqoise verf maar dat zie je hier niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:41:35 #169
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42944340
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij zult het nog steeds een gekkenhuis vinden. Hey..... het blijft "mij" he!
Dat vind ik inderdaad, maar vindt het nog steeds "inspirerend" (=gebrek aan beter woord)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:41:39 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42944341
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[afbeelding]

Met deze gordijnen
[afbeelding]

Oh ik was te snel.

Goed gelukt toch?
pi_42944363
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:41 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad, maar vindt het nog steeds "inspirerend" (=gebrek aan beter woord)
en er ligt een vloerkleed in dezelfde kleur met grote kussens erop en geen tafel meer in het midden.... thid is cat's heaven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:45:55 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42944372
mogge, even bijlezen hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:56:02 #173
91333 displission
pi_42944447
heel mooi nokwanda..mooie kleuren..
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:56:28 #174
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42944451
Gremlin heaven
pi_42944455
Mooi kleurtje Nok!
pi_42944497
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:56 schreef Ashavan het volgende:
Gremlin heaven
Deze is behoorlijk accuraat... doe es soepen

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:29:24 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42944897
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[afbeelding]

Met deze gordijnen
[afbeelding]

vet

Blauw is niet helemaal mijn smaak (had hem zelf rood gemaakt denk ik ) maar het is wel heel kleurrijk zo gaaf hoor!
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:52:50 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42945259
Ik kom even langs en wil even zeggen dat het bijna voorbij is voor mij. Mijn werk is bijna afgerond. Ik vertel dat vaker maar nu komt er echt schot in de zaak. Net 2 uur met mijn hond gelopen en metallica, rage against the machine en radiohead geluisterd.

Het is buiten kristal-helder, geen enkele storing in het systeem.

De storingen zijn er bijna uit, ook de storingen in het klimaat. Zijn de storingen uit het klimaat dan blijf je dit weer houden het hele jaar. Geen hoge drukgebieden en lage drukgebieden meer. En ook geen depressie.

Ook geen manie en geen aardbevingen. Helemaal niets. Geen orkanen en geen tsnunami's. Alleen maar voorjaar.

Ik liep langs een kruis van Jezus en hoorde een stem. Ze willen samen werken met mij. Christus wilt samen werken en niet meer tegen werken

De duivel en Christus die samen werken. Zoals het hoort.

Ik ben bijna klaar dus, ik heb mijn werk afgerond en dan is het tijd voor rust.

Rode pilletje is geschreven dus wat moet ik nog meer doen?

Lezen van boeken en economie. Economie studeren.

De rest is nu verleden tijd. Voltooid verleden tijd ook.

Sararaats heb ik ook niets op tegen, ik ga geen sorry zeggen omdat ik zelf ook geen sorry wil horen. Het woord sorry is niet nodig, nooit meer.

Ik ga rusten nu. Ik ben toe aan rust en ga lekker buiten genieten van de eeuwige lente.

Wie weet dat er her en der nog een puntje op de i moet worden gezet maar dat is voor later.

De spanning is van de ketel, de belangrijkste missie is geslaagd. De rest volgt vanzelf wel.

Rust in de tent

Eindelijk rust in de tent. Ik ga ook het Christelijke geloof niet meer bashen. Ik ga ook niet verder in het topic van radiocontact.

Ik ga wat anders doen. Rusten dus. Ik ga eens een paar weken rusten. Zal wel online blijven hier en schrijven maar ik ga even niets meer doen dat te maken heeft met verzet. Het systeem is tot rust gekomen dus er valt niet veel meer te verzetten

Rage against the machine hoef ik straks ook niet meer te luisteren.

Er is eindelijk rust in de tent

Ik ga even sigaretten halen en energy drank.

Daarna ga ik buiten zitten met een boek. Geen E=MC2 . Een boek om te ontspannen. Stephen King misschien of wat anders.

Ik zeg dag

En tot ziens!!!!!

Ik ga dus zeker door met het spel om contact te leggen en de rest van de spellen. Maar het is een ontspannen spel vanaf nu. Ik ga niet meer trillen van de stress en nog meer. Ik ga niet meer overkoken in de kop en ik ga niet meer schreeuwen.

My friend of misery is voorbij. De ellende is voorbij.

Dus er valt vrij weinig te schreeuwen nog.

Ik heb rust gevonden

Diepe rust

Tot later

Het puntje moet wel nog op de i. Maar dat is een kwestie van ...... niets. Er blijft niets meer over.

De olifant blijft over, die het verhaal doet uitblazen. De olifant blaast het verhaal uit dat ging over mijn ellende. De olifant blaast 29 jaar uit. De olifant blaast de kaarsjes van mijn verjaardagstaart uit

Nu echt even energy drank halen. Niet geslapen vannacht, maar dat is soms nodig.

Lente in het land Lekker is dat.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_42946725
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

vet

Blauw is niet helemaal mijn smaak (had hem zelf rood gemaakt denk ik ) maar het is wel heel kleurrijk zo gaaf hoor!
Heb al een paar basisstukken die dieprood zijn en die blijven ook zo. Het is allemaal al paars geweest en groen. Groen was niks. Werd er gelijk al zo naar van dat het paars er al de dag erna overheen zat. Maar ik was me al een jaar aan het ergeren aan al het paars en had de blauwe verf al al die tijd staan. Alleen ontbrak het me aan energie.
Maar de laatste tijd ben ik alles echt van boven naar beneden aan gaan pakken.

Toen ik hier kwam wonen heb ik er niet veel aan gedaan omdat het een afbraakwoning was. Maar nu blijkt dat ze toch blijven staan en dat ze tot het oude stadsaangezicht gaan horen. Dus nu doe ik er iets meer aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:06:47 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42946877
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb al een paar basisstukken die dieprood zijn en die blijven ook zo. Het is allemaal al paars geweest en groen. Groen was niks. Werd er gelijk al zo naar van dat het paars er al de dag erna overheen zat. Maar ik was me al een jaar aan het ergeren aan al het paars en had de blauwe verf al al die tijd staan. Alleen ontbrak het me aan energie.
Maar de laatste tijd ben ik alles echt van boven naar beneden aan gaan pakken.

Toen ik hier kwam wonen heb ik er niet veel aan gedaan omdat het een afbraakwoning was. Maar nu blijkt dat ze toch blijven staan en dat ze tot het oude stadsaangezicht gaan horen. Dus nu doe ik er iets meer aan.
Wel fijn dat het blijft staan scheelt weer een hoop gedoe met verhuizen ed. sowieso vind ik het zonde om oude woningen zo massaal te slopen ipv op te knappen. Die moderne blokkendozen zijn echt geen porum
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:09:25 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42946949
Als ik ooit veel geld heb dan wil ik een schilderij van je kopen Nokwanda En veel geld is betrekkelijk. Ik hoef niet stinkend rijk te zijn.

Ik ga vandaag veel buiten zitten. Ik laat internet even achterwege. Af en toe kom ik naar binnen lopen en dan schrijf ik wat.

Buiten is het rustig maar koud nog, het is niet warm genoeg. De zon is niet warm genoeg. De zon gaat wel warmer worden hoorde ik. De zon staat ook erg laag. Wie weet dat de zon nog wat hoger komt te staan.

Ik hoef dat niet meer te doen. Het wordt voor mij gedaan. Ik hoef niets meer te doen.

Alles wordt gedaan. En wie het allemaal doet. Dat is de grote vraag. Het is een heel team dat aan de slag gaat. Hetzelfde team dat mij advies geeft als ik het nodig heb.

Zo moet ik nu de contactlenzen uitdoen van ze, omdat ik last heb van mijn ogen. De bril opzetten want de contactlenzen storen en irriteren.

Tis niet zo dat ik slaaf van ze ben, ze geven slechts advies. Ik hoef het advies niet op te volgen, maar goed advies sla ik dus niet af.

Buiten zitten weer. Ik ben bijna genezen eindelijk. Zometeen even een hapje eten en dan ga ik lekker languit in de tuin liggen

Succes met het schilderen Nok
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:30:39 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42947474
Ze gaan aan de thermostaat knop draaien

Ik zei dat ik het koud had buiten en ze gaan de temperatuur omhoog brengen. De zon gaat ook schijnen zoals in de zomer.

Christus heeft zijn fouten toegegeven aan mij, hij had mij nooit mogen straffen, hij had de mensheid nooit mogen straffen. Hij had moeten praten over hoe we samen het probleem konden oplossen.

Waarschijnlijk zijn er meer Goden aan de slag. Ze werken volgens mij samen

Ik denk dat het vandaag warm gaat worden. Ze zijn gunstig gestemd dus.

Ik voel me geweldig nu. Ik voel me gewoon geweldig

Eindelijk voel ik me geweldig

Alle zorgen zijn voorbij

Een zorgeloos bestaan gaat het zijn. Voor iedereen. De Goden zijn gunstig gestemd. Je hebt veel Goden. Ook geluks Goden.

Egyptische Goden heb je ook nog.

Overal heb je Goden.

En als de Goden gunstig gestemd zijn dan is het okey.

Ajax ole ole ole!!!!!

Goden-zonen let's unite!!!!!!

Goden-zonen en Goden-dochters!!!!!!

Ik hoef niets meer te doen

Ik hoef maar te vragen en ik krijg het. Ik ga wel aan mensen vragen welke temperatuur ze het lekkerst vinden. Ik ga voor 25 graden. Mag ook 24 graden zijn. Zolang het maar weer is om te zwemmen in de zee en in het zwembad

20 graden is te koud. De lente is niet warm genoeg.

Nooit meer de kachel aanzetten. Dat gaat in energie-kosten schelen

's avonds koelt het af zodat de airco niet aan hoeft, scheelt ook energie

En vliegen bestaan niet meer

Ahja, en Jezus komt terug nog. Christus en Jezus komen terug. Om mee te feesten hier.

Vannacht zeiden ze ook dat ik me moest afvragen wie Cheops is.

Was ik Cheops?

Iemand die een piramide heeft laten bouwen en zichzelf heeft laten opbergen om terug te keren?

Wie zal het zeggen

1 ding weet ik wel. Het wordt een geweldige zomer deze herfst en winter

Meteen corrigeren ze mijn denken. "Je bent niet Cheops". Je bent iemand anders uit Egypte. Iemand die op 8 jarige leeftijd koning was en gestorven is op zeer jonge leeftijd. Toeti ma Toetanchamon.

Ik heb dat ooit geschreven op fok onder de naam Szlanina12. Dat er een vloek heerste op toetanchamon. Dat ik die vloek ging opheffen. Dat die vloek voor al het kwaad stond.

En toen wenste iemand me succes met wat ik allemaal ging doen in dat topic

Ik weet alles nog wat ik hier geschreven heb in mijn verleden

Uit Egypte stam ik dus ook, ik zie er niet uit als een Katholieke persoon eigenlijk. Als ik lang in de zon zit dan word ik zo bruin als een Indiaan

Misschien zijn het wel de Egyptische Goden die nu aan het werk zijn geslagen. Dat de Egyptische tijd terug gaat keren. Een nieuwe dynastie ook wel. Egypte was mooi als tijd. Egyptenaren waren hun tijd ver vooruit. Toen kwam Christus en toen kwam stilstand. Toen Christus naar voren kwam is een hele beschaving die intelligent was kapot gegaan.

Ik had even Beatrix aan de lijn. Geweldig mens!!!! Ze had het over de hoogste koninklijke onderscheiding die bestaat met mij. Dat ik welkom ben om te komen bier drinken en nog meer.

Dat ik de zwaarste vloek bijna heb opgeheven die bestaat. " De genesis-vloek".

De vloek die over mij geheerst heeft is de genesis vloek. En ik heb de genesis vloek bijna opgeheft uit zijn functioneren.

Het ging even over een republiek, dat een republiek slecht is. Dat democratie altijd bij Nederland zal behoren en het ging over nog meer.

Ze is niet voor niets protestant ook. Maar het gaat verder.

Laat maar komen die zomer. De genesis-vloek gaat eraan. De zwaarste vloek die ooit is uitgesproken over de mensheid. Een vloek uitgesproken door......Christus? Om te straffen dus. Om zwaar te straffen.

Beatrix is dus ook niet naar de begrafenis van de vorige Paus geweest. En daar heeft ze groot gelijk in gehad. Ik had eerst commentaar daarop maar ze heeft gelijk.

Ik hoor haar dus duidelijk praten via telepathie ook.

En zo overleg ik dus ook met de oranje's

Ik vertelde al dat de hele familie samen gaat komen. Dat prins Claus de leukste van Nederland was en dat hij op mijn opa leek met zijn ziekte die hij meedroeg.

En nu dus weg.

Kreeg nog te horen dat een aantal mensen het niet zal geloven, maar dat er altijd mensen zijn die het wel geloven.

En geloven mensen het niet, dan maakt dat niet uit hoor ik nu. Zolang ik maar op mezelf vertrouw. En dat doe ik dus ook

Al geloofd de hele wereld niet wat ik zeg, zolang ik maar doorga ermee. Zolang ik de vloek maar doe opheffen. En zo zijn er meer vloeken die moeten opgeheven worden. Voodoo is niet eens zo belangrijk, maar ook voodoo telt mee. Zwarte voodoo dus. Je hebt ook white magic. Witte magie om zwarte magie de kop in te drukken

Nu rustig naar buiten en wachten wie het volgende gesprek gaat aanknopen

Gesprek gehad met een vriend even, een vriend van mijn broer.

Ik heb dus alle ziektes in me zitten, Christus heeft alle ziektes in mij gezet. Van leukemie tot en met aids en van parkingson tot en met manisch depressiviteit. Alle ziektes heb ik met me meegedragen mijn hele leven. Ik heb me dus ook mijn hele leven hondberoerd gevoeld door Christus.

Christus heeft een gigantische vloek op mij uitgesproken dus. Christus is degeen die mijn leven verziekt heeft. En dat neem ik hem kwalijk. Hij mag dan wel zeggen dat hij zijn fouten toegeefd maar daar koop ik niets voor nu. Ik heb misschien meer dan 29 jaar moeten kruipen door het stof. Wie weet waren mijn vorige levens ook een ellende sinds het jaar 0.

Die jongen verteld me dat dus. Dat ik goed moet beseffen wie de schuldige is aan alles. Niet alleen mijn ziektes maar alle mensen die ziek zijn. Christus is dat schuld dus. Als jij een dodelijke ziekte met je meedraagt dan kun je Christus de schuld geven. Als jij depressief bent of als jij schizofreen bent of wat dan ook, dan kun je Christus de schuld geven.

Christus is alles schuld dat te maken heeft met ziekte en zorgen en ellende.

Dat is dus ook de reden dat je best eens Christus mag vervloeken. Ze gewoon eens hardop "Godverdomme". Laat Christus eens verdomme in een hoek. Zet Christus eens in het verdomhoekje zoals hij ons heeft laten verdommen.

Zeg zoals in pulp fiction hardop.

Goddamn, I say Goddamn

En wees dan niet bang voor de consequenties. Christus heeft straks totaal geen kracht meer en dan is de tijd van Christus voorbij. Hoeven we niet meer te spreken over het jaar 2006 na Christus. Maken we daar een andere naam van

Fuck Christus dus. Heb een hekel aan dat wezen of die gast. Ben kwaad en vloek gewoon de hele dag. Als je pijn hebt dan vloek je gewoon richting Christus. Laat Christus pijn leiden zoals wij pijn geleden hebben.

En maak van de EO een Heavy metal muziek zender

Christus is mijn zorge-kind hoorde ik net. Christus neemt al mijn zorgen over. Alle zorgen die ik heb gehad in mijn leven krijgt Christus nu. Christus gaat de pijn krijgen die ik gehad heb. De rollen worden omgedraaid. Christus gaat nogmaals alle lasten dragen van alle mensen en dieren en mieren en nog meer. Christus wordt de zonde-bok.

Ik had even een gesprek met Christus over uitbreiding en hij begon meteen te zeuren dat het zo goed is, hij vond het niet nodig dat de mensheid meer krijgt. Hij vond dat de mensheid niet meer verdiend dan dit. Hij wilde niet uitbreiden met mij.

Ik had het over snelheid, dat mensen van snelheid houden. Dat veel mannen van snelle auto's houden en dat er ook vrouwen zijn die graag in snelle auto's rijden maar dat zag hij niet zitten.

Hij zag het ook niet zitten dat de mensheid zelf voor God gaat spelen, hij vond dat een slecht plan dat wij nieuwe werelden gaan scheppen.

Maar goed, nogmaals heeft Christus niets te willen meer. Hij is zijn macht verloren en zal nooit meer macht krijgen. Het enige dat gaat gebeuren dat is dat hij al zijn krachten verliest. En dan kunnen de christenen een eeuw lang bidden tot Christus. Het zal totaal geen zoden aan de dijk zetten.

Vanaf nu is het de mensheid die God is. Ieder mens mag zich vanaf nu God noemen.

En Christus is verleden tijd

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 12:35:30 ]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:25:38 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42949156
Amen

Het zij zo, nee het is zo

Christus is alles schuld.

En Christus is history.

Allah ging het over, Allah doet geen vlieg kwaad. Dus Allah is welkom

Zoals ik ooit in de bibliotheek zag staan op een cd-rom.

De Islam gaat het laatste geloof worden

En de Islam staat voor het beloofde land

Dat van de Islam als laatste geloof stond op een Egyptische cd-rom dus. Egypte en de Islam zijn nauw aan elkaar verbonden

Alaaf!!!!

Welkom in het beloofde land

Even typen met -3 aan beide ogen. Dicht op de monitor.

Christus was even bezig, hij vraagt om genade en hoopt niet dat ik dezelfde fouten als hem ga maken. Hij zegt dat ik hem eeuwig kan laten branden in de hel maar hij hoopt op vergiffenis. En ik vergeef nog wel een keer.

Hij voelt zichzelf sterven dus. En ik wil niemand vermoorden. Zelfs al heeft iemand mij kapot gemaakt van alle kanten.

Dus hij krijgt nog wel een tweede kans, alleen zal hij naar mij moeten luisteren.

Als ik wil uitbreiden en bouwen dan ga ik bouwen. Hij mag best meebouwen maar hij moet niet zeggen dat de mensheid genoeg heeft aan deze aarde. Het draait om bouwen en uitbreiden dus. Christus mag ook nieuwe werelden bouwen, maar dan wel mooie werelden zonder ziektes.

Ik laat hem dus weer met rust. Ik ga niet zoals hem doen want dan ben ik net als hem zoals hij was, en ik wil niet worden zoals hij was. Omdat ik niet zo ben

Komt allemaal goed

Er komen straks nieuwe werelden naar voren, fantasie en veel meer. Omdat ik dat wil en veel meer mensen willen dat. Het is tijd voor het echte "werk".

Kreeg net door dat ik het op mijn weblog moet schrijven en toen dat ik het op fok moet schrijven dus ik schrijf even door op fok. Er komt een tijd dan is dat voorbij dus. Het is nog steeds ouwehoeren.

Ik vroeg aan Christus waarom hij met plezier als een sadist heeft liggen toekijken hoe ik en veel meer mensen pijn deden lijden. Waarom hij in zijn handen deed wrijven en hij zei dat ik zijn plan kapot had gemaakt. Zijn zogenaamde master-plan had ik kapot gemaakt en daar was hij woest over.

Zijn hele plan stelde niet veel voor. Hij was niet ambitieus genoeg en tevens heeft hij niet genoeg verstand. Hij wilde het houden bij deze wereld met deze middelen. Dat was zijn plan. En mijn plan was dat er geen limieten zijn. Christus wilde beheersing en ik wilde onbeperkte mogelijkheden. Dus ik gooide roet in zijn eten. En toen liet hij me kruipen door het stof en hij heeft er altijd van genoten. Het was zijn hobby om toe te kijken hoe wij hier allemaal kapot gingen van ellende.

Maar dat is voorbij. Ik ben nog steeds zelf kwaad dus. Ik ben het nog niet vergeten. Vandaag tijdens het lopen met de hond was ik aan het nadenken over vergeven en vergeten dus. Vaak zeggen mensen dat ze het wel vergeven maar dat ze het nooit zullen vergeten. Als je mensen beledigd dan zeggen ze dat wel eens. Ze vergeven het maar gooien geen zand erover.

Ik ben van plan om mijn hele verleden te vergeten dus ik vergeet mijn ellende nog wel. En dan is meteen Christus vergeven wat hij met iedereen gedaan heeft.

Het is nu zaak om met een schone lei te beginnen dus. Iedereen heeft evenveel zeggenschap dus. Geen enkele persoon die het voor het zeggen heeft. Geen enkele macht over mensen. Kan zijn dat ik nu een dicator ben maar dat ben ik dus niet.

Ik ben bezig met het installeren van een schoon systeem waarbij we opnieuw kunnen beginnen op een gezonde manier dus.

En het begint hier gezond te worden, daarom schrijf ik het.

Iemand vertelde me dat het op mijn weblog geschreven moet worden maar dat doe ik niet. Ik hou het bij fok.

Straks ga ik op onzin posten, ik ga niet constant kilometers tekst schrijven over het opschonen van het systeem. Nu is het nog nodig dat het systeem opgeschoond wordt.

Straks ga ik onzin schrijven, komedies schrijven

Wie weet dat ik vandaag het werk van opschoning ga afronden. Een beetje denkwerk verrichten en brain-stormen met de juiste mensen.

Het huilen van baby's vroeg iemand me, of ik daar aandacht aan wil besteden. Dat ligt dus aan het trauma die geboorte met zich meebrengt. Geboren worden brengt een trauma met zich mee. Ieder mens draagt een trauma met zich mee, het trauma van geboren worden. De geboorte is complex gemaakt, met opzet wellicht. Wederom om te straffen. In het jaar 0 is dat gebeurt. Of Christus was gewoon niet slim genoeg. Dat zoek ik wel uit.

Trauma's heb je in alle soorten en maten. Oorlogs-trauma's, als mensen misbruik zijn geworden, geestelijke trauma's. Zoveel trauma's heb je. Een trauma zorgt ervoor dat je het verleden niet kunt loslaten. Ik heb ook een trauma dus. Mijn hele leven was 1 groot trauma. Dus ik moet zorgen dat ik van dat trauma afkom en dat ga ik vandaag doen.

Vandaag ga ik zorgen dat het trauma verdwijnt, zodat ik het verleden vergeet. Vandaag is mijn nieuwe geboorte

Ik wil alles vergeten van de afgelopen 29 jaar. Ik wil me niets meer kunnen herinneren van alles. Ik wil niet meer weten dat ik depressief ben geweest, dat ik manisch ben geweest en dat ik psychotisch ben geweest. Ik hoef zelfs de vakanties niet meer te herinneren want ook daar was ik ziek. Zelfs op vakantie kon ik niet genieten.

Dus ik ga het verleden wissen

En zo kom ik van het trauma af. En zo zal ik Christus zijn zonden vergeven. In de kerk zeggen ze dat de mensen hun zondes vergeven moeten worden. Het is juist omgekeerd het geval, Christus moeten al zijn zondes vergeven worden. En geloof maar dat Christus veel zondes met zich meedraagt. Zo heilig is hij niet. Integendeel zelfs. En of heilig wel een juist woord is om te hanteren in het leven dat is ook maar de vraag. Heilig zijn betekend vanzelf dat je schijnheilig gaat zijn. Schijnheiligheid. In de kerk de heilige uithangen en ondertussen zo ziek zijn als maar wat.

Ik ga vandaag voor trauma helicopter spelen

Trauma-team h4 on the rescue

Ik schrijf het dus in ouwehoeren op nog. Jullie kunnen best meedoen met ouwehoeren nogmaals. Ik ben gewend om hier te schrijven omdat je hier geen commentaar krijgt op de inhoud van je berichten. Ik zal ook alleen dit bericht gebruiken, ik ga 24 uur in dit bericht schrijven omdat er een 24 uurs edit limiet is hier.

Alles in 1 bericht

Trauma's weg, en het hele verleden weg. De aanslagen van 9/11 was ook een groot trauma te noemen. Zo heb je overal trauma's.

Dag

Wordt vervolgd. Even buiten zitten en denken. Even proberen goed en juist te denken. De puntjes op de i zetten en even logisch denken en wat paardekracht toevoegen Horse power in thinking

Een mens van vlees en bloed Dat ben ik. En straks heb ik gezond bloed. Gezonde hersens. Gezonde longen en gezond alles. Geen enkele cel die ziek is. Maar dat heb ik al gezegd.

[ Bericht 35% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 13:22:05 ]
pi_42950973
hoi hoi
Werewolf
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:35:28 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42951300
Hallo Sara

Verliefd verloofd en getrouwd nog steeds ?

Ik ben niet verliefd, ik ben druk bezig nu. Misschien dat ik ooit echt verliefd kan zijn op het bestaan. Maar dan moet ik nog even doorschrijven hier.

Huilen bij een overwinning even, dat is ook de reinste onzin. Als je wint moet je zingen en lachen.

Dat huilen bij een overwinning dat komt omdat Christus moet huilen van ellende

Daarom moeten mensen huilen als ze winnen. Het doet Christus pijn als mensen een overwinning boeken. Omdat het betekend dat hij dan aan het verliezen is.

Horse power in thinking.

Vandaag ben ik over Mozart-straat gelopen met mijn hond, mijn hond heeft daar in de buurt zeker 20 minuten liggen spoor-zoeken. Mijn hond kan zo bij de politie werken. Op een gegeven moment kwam ik een zwarte raaf of kraai tegen die tegen mijn begon te praten. Hij wilt voor mij werken en niet meer voor die ander. Hij wilt een goed baasje hebben, ik ga dat dier dus tam maken nog en als huisdier nemen. Dan leer ik hem zingen en piano spelen

Het was een kraai of een raaf. Die zat in de buurt van de Mozart-straat op een circel. Daar stond een beeld, een beeldhouwwerk van 2 kinderen met daarboven een circel. En toen zat die raaf of kraai op die circel en hij bleef daar zitten en vertelde mij dat hij zich tegen mij moest keren dus. Hij werd verplicht op zich tegen mij te keren, hij wilde dat niet.

Zelfde geldt voor duiven, ook die hebben zich tegen mij lopen keren.

Maar goed

Vandaag gaat het verleden gewist worden. Erase gaat gebeuren. Ik wis het verleden vandaag.

Of the twin towers in New York komen te staan weet ik niet. Ik denk het wel. Die staan straks gewoon weer in New York alsof ze nooit zijn weggeweest. Alles dat niet klopte in het verleden wordt recht getrokken.

Alles dat dood is gegaan blijft leven. Omdat ook de dood bij de vloek hoort. Of is de dood een zege en is het leven een vloek?

Wat kun je beter zijn?

Dood of levend?

Ik zeg dat je maar beter dood kunt zijn als het leven een hel is.

Tot zo
pi_42951386
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:24 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
Annemie volgend slachtoffer?
pi_42951472
Middag allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:41:54 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42951474
Ik ben megadeth aan het luisteren

Geweldige muziek. Heb spontaan zin om mijn haren te laten groeien en als rocker door het leven te gaan. Wilde haren laten groeien en dan een metal head worden. Koop ik de EO over krijg je op de EO de beste muziek-zender die bestaat.

24 uur snoeiharde metal. Death metal en alle andere keiharde muziek. Onbekende bands en bekende bands.

De EO wordt een zender waar je death metal kunt luisteren

Zijn we tenminste van de EO verlost

Blackmail the universe staat op nu

Ik was even aan het rocken net

Doet goed dat rocken
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:44:21 #189
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42951544
Radio that doesn't suck
Blackmetalradio
Death.fm
Roth metal
wat piraten radio zenders
Doom metal

Kan geen link voor trash metal radio vinden helaas.

[ Bericht 41% gewijzigd door Ashavan op 26-10-2006 13:49:45 ]
pi_42951823
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Annemie volgende slachtoffer liefde?
yup

maar eigenlijk weet ik het niet meer
Werewolf
pi_42951921
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

yup

maar eigenlijk weet ik het niet meer
Meiske meiske meiske toch....
Wat maakt het dat je steeds maar verliefd wil zijn...Op elke vrouw die maar voorbij komt, lijkt wel....
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:59:52 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42951996
Danke voor de link Ashavan

Je bent geweldig

Sowieso ga ik nog die sites van jou gebruiken om te downloaden. Die muziek is super handig man!!! Die muziek is de beste muziek die bestaat

Die muziek zorgt voor rust. Die muziek zorgt voor vrijheid. Die muziek zorgt voor genezing.

Ik ga al die sites in mijn favouriten zetten en luisteren nog. Ik wil ook mijn mp3 speler vol hebben staan met die muziek. Gewoon 30 GB vol aan die muziek. Op dit moment heb ik albums op mijn mp3 speler staan die totaal niets toevoegen. Softe muziek dus. Ik heb agressieve muziek nodig die zich afzet tegen het systeem. Muziek die mijn denken kapot maakt, en dan is kapot maken tevens heel maken.

Ik heb nog jeuk overal, jeuk aan mijn botten dus. Ik heb dus ook wat aan mijn botten, soms loop ik door de stad en kom ik niet meer vooruit, pijn. Tijden gehad dat ik niet meer kon lopen van de pijn. Ik moest gewoon stil blijven staan. Dat noemen ze toch etalage-benen of niet? Die pijn is ver weg nu, ik kan bijna rennen en vliegen zonder pijn Een leven zonder pijn

Een nicht van mij zit haar hele leven al in een rolstoel, de meest zware vorm van reuma. Maar ook dat komt goed. Alles komt goed. De ellende die Christus heeft aangericht wordt opgeheven. En dan is het Christus vergeven, en is het Christus vergeven dan bestaat hij niet meer. Hij zal geen pijn krijgen tijdens zijn sterven, hij zal alleen oplossen in het niets

Als Christus oplost in het niets, is de mensheid genezen en vrij. Dan is er overal gezondheid. Kunnen alle mensen lopen, rennen en vliegen en nog meer.

Megadeth is echt lekker. Ik heb nu megadeth nog opstaan.

In de bibliotheek hier werkt iemand die ook metal kan waarderen, met lange haren ook. Volgens mij iemand die echt die muziek kan waarderen. In de bibliotheek zie je ook veel harde muziek terugkomen.

Alleen heb ik Canibal Corpse niet zien liggen daar. Wie weet is dat te afschrikkend voor een bibliotheek

Canibal Corpse heb ik alle albums van gedownload een keer via supernova. Maar stichting brein gooit weer roet in het eten. Die verpesten alles. Die houden ook mijn ontwikkeling tegen.

Supernova was een van mijn favourite sites dus. Eerst newnova wat ze eraf gooien en dan suprnova. Ik hoop dat suprnova straks meganova wordt nog. En dat ze dan voor altijd bestaan.

Stichting brein is ongewenst ook.

Ik ga naar buiten

Ik ga rocken Ik ga ech rocken.

Let's rock n' roll. Rock is okey, toch is metal beter. Hoe harder hoe beter.

Zoals jij toen zei, hardcore was vroeger okey. Maar metal is harder

Hardcore is niet alles. Ik kreeg ook te horen dat ik geen hardcore meer moet luisteren. Niet te vaak dus. Misschien om ooit een andere versnelling aan te brengen. Masters of hardcore hoeft niet slecht te zijn. Daar hebben ze het ook over destruction en overwinning en nog meer.

Ik ga naar buiten. 1600 biertje pakken. Heb ik wel verdiend. Ben al vanaf gisteren 10:00 wakker

En zo fit als een hoentje Mocht een hoentje fit zijn. Vroeger ging ik sporten bij een centrum dat heet Theo Hoen. Dus een hoentje staat zeker voor fitheid

Binnenkort ga ik weer sporten daar. Bodybuilden dus. Agressie uitoefenen op de gewichten. Maximale gewichten bankdrukken en alles. Overal maximale gewichten. Die kracht komt vanzelf wel naar voren. Sporten is noodzaak dus. Peppuh!!

Vechtsporten komen ook nog naar voren. Van mijn part word ik een ninja. Reflexen verhogen, altijd handig in dit systeem. Snel zijn met reflexen.
pi_42952025
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Meiske meiske meiske toch....
Wat maakt het dat je steeds maar verliefd wil zijn...Op elke vrouw die maar voorbij komt, lijkt wel....
tja

niet op elke vrouw hoor

ik weet welke vrouwen m'n type zijn

maar ik heb me nu voorgenomen niet meer verliefd te worden op een collega

een ex-lerares telt niet mee, ik ben meerderjarig en afgestudeerd
Werewolf
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:05:19 #194
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42952151
Zal even wat quotes plaatsen van een ander forum "Why do you love metal?"
quote:
I love Metal because :

1)as a metalhead you can be who you want to be, you´re not bound to any religious or political groups. The energy in this music is just completely amazing, you can nearly express EVERYTHING "in metal" and there will always be people that understand you through music. I would go so far and say that Metal is not just a subgenre of music but a completely other music universe where you can find something for everyone.
quote:
Depending on what I'm listening to, music is affecting my mood and metal have pretty much all spectre of moods in it. From happy and "energetic" power metal to "agressive" death metal and then to doom metal (funeral doom is my favorite ). I also enjoy listening to complex riffs and melodies, odd timing e.t.c., but the "mood thing" is the most important
quote:
Some reasons:
- Musicians play their instruments live as a band, a metalband doing playback would probably nopt leave the stage unharmed
- It is powerful music, not some whiny bitchy pop/RnB crap
- It deals with feelings and emotions the 'normal' (read: stupid) people would rather not recognize as existant
- It tells you to make the best out of your live because if you die you're gone
- It keeps a fraction of the 'good old' values such as honor an pride alive (not to be confused with some Nazishit)

- It pisses of Christians (cmon, thats funny )
quote:
I think metal is my favorite genre for various reasons. First, I love the musicianship that goes into metal. All the music nowadays is very lazy, sloppily made music in most genres. For the most part, this is not true in metal, as the bands try to put every last bit of energy they have into expressing their musical creativity. This ties in with talent, which many metal bands hold. Metal, (along with jazz) holds some of the most talented drummers, bassists, and guitarists out there. The amount of time,energy, and effort that goes into metal music also leads to something else, how powerful it can be. Metal can be very emotional, powerful, and sometimes even epic music that some genres have yet to match. It can range from extreme aggression, to extremely brooding and slow or very melodic depending on the band and genre. The sheer variety in metal is reason alone to love it, it has something for EVERYONE. I think metal and its musicians show a true love for music and its instruments. The passion for music apparent in metal makes it very appealing to me.

The emotional spectrum that metal covers in its lyrics are pretty impressive. It ranges from hate, anger, depression....to coping with hardships, fantasy, and bravery and pride. Not many genres have such a wide lyrical library, nor do they write lyrics as well. For a good portion of metal bands, they write quite artistic and well written lyrics. It shows an apt use of poetry or story telling that incorporate wonderfully into the music. Myself personally, I have yet to find a genre of music that has been as pleasing to my ears as metal.

Of course, I cannot look at metal without looking at the cultural aspect of it. I will reject all the accusations metal has recieved over its lifespan, and I will state clearly: Metal is a good thing for society. As an individual, metal makes you feel like you are different from everyone else, and that your individuality is a good thing for you. I cannot stress how many genres nowadays just tell everyone to do what everyone is doing and to go along with what you may not even agree with. Metal is about rejecting the shackles of mainstream behavior and being an individual and thinking for yourself. Metal is also global in effect, and is great for friendships. The metal community are very close knit people, if you like metal, you're accepted and liked among people who have been in the predicament of choosing between themselves and what everyone else is doing, just like yourself. When you listen to metal, you feel different, but in a good way. You feel like "No one else I know listens to this, but I DON'T GIVE A DAMN CAUSE I LIKE IT.", and that feeling is really something to experience. Metal also keeps kids out of trouble for the most part: While some music, like mainstream rap, preaches to go "make money, sell drugs, bang chicks, kill people", metal is there for the music, and it inspires kids to take up instruments and become musicians, which I am sure we can agree is a very admirable choice compared to the former. Metalheads can also be some of the best friends you can ever make if you are a metalhead.....some friendships between metalheads last very long, because of their bond in music. No matter what nationality, age, or race, the language of metal is universal and is understood by all those who understand it.

I guess I might have gone on pretty long, but metal is important to me, so I figured I'd go off on this.
pi_42952156
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

tja

niet op elke vrouw hoor

ik weet welke vrouwen m'n type zijn

maar ik heb me nu voorgenomen niet meer verliefd te worden op een collega

een ex-lerares telt niet mee, ik ben meerderjarig en afgestudeerd
Maar....Ben je dan ook steeds ECHT verliefd?

En in een relatie...? Wordt je dan ook maar steeds verliefd op anderen?
pi_42952400
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar....Ben je dan ook steeds ECHT verliefd?

En in een relatie...? Wordt je dan ook maar steeds verliefd op anderen?
ik ben altijd ECHT verliefd

ik heb nog maar 1 relatie gehad

ik doe m'n best om Marie-Paule te vergeten (ik had het vandaag echt kwaad toen ze een paar keer voorbij kwam)
Werewolf
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:15:38 #197
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42952493
Wil niet zeuren ofzo, maar ik herken wel veel. Een tijdje terug viel ik ook op de één na de ander puur omdat ik onzeker was over veel zaken inclusief de liefde voor mezelf die ik steeds buiten me om bleef zoeken. Zoekende naar bevestiging van anderen. Telkens onbeantwoorde liefdes hebben wat voor veel leed zorgde.

Remedie: Kappen met telkens die nep verliefdheid en eerst eens even een flinke portie introspect gaan toepassen waarom bepaald gedrag zich systematisch blijft herhalen en voor dezelfde problemen keer op keer bleef zorgen.

Op het moment dat ik mezelf had gevonden in dit aspect en stoptte met zoeken kwam iemand in me leven waar ik nu al meer dan een jaar mee samen ben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ashavan op 26-10-2006 14:21:42 ]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:17:35 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42952558
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Ashavan het volgende:
Zal even wat quotes plaatsen van een ander forum "Why do you love metal?"
[..]

[..]

[..]

[..]

Geweldig

It's doom day !!!!!!

Today it's doom day!!!

Voor mij is het doom day. Doom!!!!!

Ik ben dus ook een vrij metselaar. Maar ik ga me nog verdiepen in dat hele gebeuren.

Ik zeg wel dat ik vrij metselaar ben, maar ik zal eerst eens verder moeten verdiepen daarin.

Weet je wat mooi is, als je buiten staat met metal en er komt ineens een lekkere wind die om je heen waait. Ik sta buiten als een master of doom naar de koi's te kijken en er komt een lekkere wervel-storm voorbij

Ik ben ook vrij. Ik doe waar ik zin in heb. Ik bepaal mijn eigen wetten. Niemand die mij wetten kan opleggen meer. En zo bepaald ieder mens zijn eigen wetten nog.

Zoiets lijkt onmogelijk, maar als je voor jezelf de juiste wetten opsteld dan hoeft dat niet te leiden tot iets slechts.

Ik wil dus echt een eigen wereld hebben. Mijn eigen wereld maken waar ik de wetten doe opstellen. Heb ik mijn eigen wereld gemaakt, dan ben ik de baas van die wereld. En dan kunnen anderen ook hun eigen wereld maken uiteraard. En als ik zeg dat ik baas ben van mijn eigen wereld, dan is veel toegestaan. Dan is het niet zo alsop de huidige wereld dat je niets mag en alles moet. Dan mag je alles en hoef je niets

Over vrije metselaar even. Ik heb pas geleden in de bibliotheek het bios boekje geleend, een boekje dat ging over de bios die in de computer zit. Die auteur heette ook metzlar

Nu weer buiten een lekkere wervelstorm oproepen

Megadeth nog steeds. Kijken of ik straks alle albums kan downloaden ergens. Moet lukken

Overal kun je downloaden.

Stichting brein
pi_42952578
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik ben altijd ECHT verliefd

ik heb nog maar 1 relatie gehad

ik doe m'n best om Marie-Paule te vergeten (ik had het vandaag echt kwaad toen ze een paar keer voorbij kwam)
Maar .... Als ik verliefd ben heb ik geen oog voor een ander..Ook niet als degene op wie ik verliefd ben onbereikbaar is voor me... En bij mij gaat dat gevoel ook niet zomaar over.....Ook na het verbreken van een relatie...
Ik kan iemand dan leuk vinden... maar verliefd.....Nee... Dat "overkomt" me dan opeens weer....Een teken dat ik weer open sta voor nieuw liefdes is juist het verliefd worden...

Het lijkt er op dat jij koste wat kost verliefd wil zijn .....
Lijkt me erg vermoeiend....
pi_42952627
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef Ashavan het volgende:
Wil niet zeuren ofzo, maar ik herken wel veel. Een tijdje terug viel ik ook op de é©® na de ander puur omdat ik onzeker was over veel zaken inclusief de liefde voor mezelf die ik steeds buiten me om bleef zoeken. Zoekende naar bevestiging van anderen. Telkens onbeantwoorde liefdes hebben wat voor veel leed zorgde.

Remedie: Kappen met telkens die nep verliefdheid en eerst eens even een flinke portie introspect gaan toepassen waarom bepaald gedrag zich systematisch blijft herhalen en voor dezelfde problemen keer op keer bleef zorgen.
Maar Dat bedoel ik ook een beetje, alleen kan ik het niet goed onder woorden krijgen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')