Ze gaan aan de thermostaat knop draaien
![]()
Ik zei dat ik het koud had buiten en ze gaan de temperatuur omhoog brengen. De zon gaat ook schijnen zoals in de zomer.
Christus heeft zijn fouten toegegeven aan mij, hij had mij nooit mogen straffen, hij had de mensheid nooit mogen straffen. Hij had moeten praten over hoe we samen het probleem konden oplossen.
Waarschijnlijk zijn er meer Goden aan de slag. Ze werken volgens mij samen
![]()
Ik denk dat het vandaag warm gaat worden. Ze zijn gunstig gestemd dus.
Ik voel me geweldig nu. Ik voel me gewoon geweldig
![]()
Eindelijk voel ik me geweldig
![]()
Alle zorgen zijn voorbij
![]()
Een zorgeloos bestaan gaat het zijn. Voor iedereen. De Goden zijn gunstig gestemd. Je hebt veel Goden. Ook geluks Goden.
Egyptische Goden heb je ook nog.
Overal heb je Goden.
En als de Goden gunstig gestemd zijn dan is het okey.
Ajax ole ole ole!!!!!
Goden-zonen let's unite!!!!!!
Goden-zonen en Goden-dochters!!!!!!
Ik hoef niets meer te doen
![]()
Ik hoef maar te vragen en ik krijg het. Ik ga wel aan mensen vragen welke temperatuur ze het lekkerst vinden. Ik ga voor 25 graden. Mag ook 24 graden zijn. Zolang het maar weer is om te zwemmen in de zee en in het zwembad
![]()
20 graden is te koud. De lente is niet warm genoeg.
Nooit meer de kachel aanzetten. Dat gaat in energie-kosten schelen
's avonds koelt het af zodat de airco niet aan hoeft, scheelt ook energie
![]()
En vliegen bestaan niet meer
![]()
Ahja, en Jezus komt terug nog. Christus en Jezus komen terug. Om mee te feesten hier.
Vannacht zeiden ze ook dat ik me moest afvragen wie Cheops is.
![]()
Was ik Cheops?
Iemand die een piramide heeft laten bouwen en zichzelf heeft laten opbergen om terug te keren?
![]()
Wie zal het zeggen
![]()
1 ding weet ik wel. Het wordt een geweldige zomer deze herfst en winter
![]()
Meteen corrigeren ze mijn denken. "Je bent niet Cheops". Je bent iemand anders uit Egypte. Iemand die op 8 jarige leeftijd koning was en gestorven is op zeer jonge leeftijd. Toeti ma
![]()
Toetanchamon.
Ik heb dat ooit geschreven op fok onder de naam Szlanina12. Dat er een vloek heerste op toetanchamon. Dat ik die vloek ging opheffen. Dat die vloek voor al het kwaad stond.
En toen wenste iemand me succes met wat ik allemaal ging doen in dat topic
![]()
Ik weet alles nog wat ik hier geschreven heb in mijn verleden
![]()
Uit Egypte stam ik dus ook, ik zie er niet uit als een Katholieke persoon eigenlijk. Als ik lang in de zon zit dan word ik zo bruin als een Indiaan
![]()
Misschien zijn het wel de Egyptische Goden die nu aan het werk zijn geslagen. Dat de Egyptische tijd terug gaat keren. Een nieuwe dynastie ook wel. Egypte was mooi als tijd. Egyptenaren waren hun tijd ver vooruit. Toen kwam Christus en toen kwam stilstand. Toen Christus naar voren kwam is een hele beschaving die intelligent was kapot gegaan.
![]()
Ik had even Beatrix aan de lijn. Geweldig mens!!!! Ze had het over de hoogste koninklijke onderscheiding die bestaat met mij. Dat ik welkom ben om te komen bier drinken en nog meer.
Dat ik de zwaarste vloek bijna heb opgeheven die bestaat. " De genesis-vloek".
De vloek die over mij geheerst heeft is de genesis vloek. En ik heb de genesis vloek bijna opgeheft uit zijn functioneren.
Het ging even over een republiek, dat een republiek slecht is. Dat democratie altijd bij Nederland zal behoren en het ging over nog meer.
Ze is niet voor niets protestant ook. Maar het gaat verder.
Laat maar komen die zomer. De genesis-vloek gaat eraan. De zwaarste vloek die ooit is uitgesproken over de mensheid. Een vloek uitgesproken door......Christus? Om te straffen dus. Om zwaar te straffen.
Beatrix is dus ook niet naar de begrafenis van de vorige Paus geweest. En daar heeft ze groot gelijk in gehad. Ik had eerst commentaar daarop maar ze heeft gelijk.
Ik hoor haar dus duidelijk praten via telepathie ook.
En zo overleg ik dus ook met de oranje's
![]()
Ik vertelde al dat de hele familie samen gaat komen. Dat prins Claus de leukste van Nederland was en dat hij op mijn opa leek met zijn ziekte die hij meedroeg.
En nu dus weg.
Kreeg nog te horen dat een aantal mensen het niet zal geloven, maar dat er altijd mensen zijn die het wel geloven.
En geloven mensen het niet, dan maakt dat niet uit hoor ik nu. Zolang ik maar op mezelf vertrouw. En dat doe ik dus ook
![]()
Al geloofd de hele wereld niet wat ik zeg, zolang ik maar doorga ermee. Zolang ik de vloek maar doe opheffen. En zo zijn er meer vloeken die moeten opgeheven worden. Voodoo is niet eens zo belangrijk, maar ook voodoo telt mee. Zwarte voodoo dus. Je hebt ook white magic. Witte magie om zwarte magie de kop in te drukken
![]()
![]()
Nu rustig naar buiten en wachten wie het volgende gesprek gaat aanknopen
![]()
Gesprek gehad met een vriend even, een vriend van mijn broer.
Ik heb dus alle ziektes in me zitten, Christus heeft alle ziektes in mij gezet. Van leukemie tot en met aids en van parkingson tot en met manisch depressiviteit. Alle ziektes heb ik met me meegedragen mijn hele leven. Ik heb me dus ook mijn hele leven hondberoerd gevoeld door Christus.
Christus heeft een gigantische vloek op mij uitgesproken dus. Christus is degeen die mijn leven verziekt heeft. En dat neem ik hem kwalijk. Hij mag dan wel zeggen dat hij zijn fouten toegeefd maar daar koop ik niets voor nu. Ik heb misschien meer dan 29 jaar moeten kruipen door het stof. Wie weet waren mijn vorige levens ook een ellende sinds het jaar 0.
Die jongen verteld me dat dus. Dat ik goed moet beseffen wie de schuldige is aan alles. Niet alleen mijn ziektes maar alle mensen die ziek zijn. Christus is dat schuld dus. Als jij een dodelijke ziekte met je meedraagt dan kun je Christus de schuld geven. Als jij depressief bent of als jij schizofreen bent of wat dan ook, dan kun je Christus de schuld geven.
Christus is alles schuld dat te maken heeft met ziekte en zorgen en ellende.
Dat is dus ook de reden dat je best eens Christus mag vervloeken. Ze gewoon eens hardop "Godverdomme". Laat Christus eens verdomme in een hoek. Zet Christus eens in het verdomhoekje zoals hij ons heeft laten verdommen.
Zeg zoals in pulp fiction hardop.
Goddamn, I say GoddamnEn wees dan niet bang voor de consequenties. Christus heeft straks totaal geen kracht meer en dan is de tijd van Christus voorbij. Hoeven we niet meer te spreken over het jaar 2006 na Christus. Maken we daar een andere naam van
![]()
Fuck Christus dus. Heb een hekel aan dat wezen of die gast. Ben kwaad en vloek gewoon de hele dag. Als je pijn hebt dan vloek je gewoon richting Christus. Laat Christus pijn leiden zoals wij pijn geleden hebben.
En maak van de EO een Heavy metal muziek zender
![]()
Christus is mijn zorge-kind hoorde ik net. Christus neemt al mijn zorgen over. Alle zorgen die ik heb gehad in mijn leven krijgt Christus nu. Christus gaat de pijn krijgen die ik gehad heb. De rollen worden omgedraaid. Christus gaat nogmaals alle lasten dragen van alle mensen en dieren en mieren en nog meer. Christus wordt de zonde-bok.
Ik had even een gesprek met Christus over uitbreiding en hij begon meteen te zeuren dat het zo goed is, hij vond het niet nodig dat de mensheid meer krijgt. Hij vond dat de mensheid niet meer verdiend dan dit. Hij wilde niet uitbreiden met mij.
Ik had het over snelheid, dat mensen van snelheid houden. Dat veel mannen van snelle auto's houden en dat er ook vrouwen zijn die graag in snelle auto's rijden maar dat zag hij niet zitten.
Hij zag het ook niet zitten dat de mensheid zelf voor God gaat spelen, hij vond dat een slecht plan dat wij nieuwe werelden gaan scheppen.
Maar goed, nogmaals heeft Christus niets te willen meer. Hij is zijn macht verloren en zal nooit meer macht krijgen. Het enige dat gaat gebeuren dat is dat hij al zijn krachten verliest. En dan kunnen de christenen een eeuw lang bidden tot Christus. Het zal totaal geen zoden aan de dijk zetten.
Vanaf nu is het de mensheid die God is. Ieder mens mag zich vanaf nu God noemen.
En Christus is verleden tijd
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 12:35:30 ]