abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:40:22 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42909408
Goedemorgen!!!!!!!!

Inderdaad sterkte Mirage!!!!!! Hopelijk komt alles goed!!!!!!!

Ziekenhuizen zijn rottig

Ik was even aan het zoeken naar een video-clip

Ik weet nu ook waar -------> * O* Vandaan kan komen als smiley.

http://www.youtube.com/watch?v=O9NC1fyS2rw

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 06:45:24 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:44:55 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42909418
Ik ga even douchen

Ik ben erg vroeg opgestaan en laat gaan slapen dus ik ga even een koude douche nemen nu.

Ik wil niet de hele dag duf blijven

maandag 23 oktober 2006 @ 07:12:14 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42909468
Zo, lekker fris gedouched

Ik was vanmorgen de herhaling van het NOS journaal aan het kijken. Zegt die miep die het journaal leest tegen het einde van de uitzending. " Wanneer begint nu eindelijk de herfst"

Wat hebben mensen in Godsnaam met de herfst??? Ik snap dus echt niet wat mensen met vallende bladeren en de herfst hebben. In General Chat had ook al iemand een topic geopend over vallende bladeren. Die persoon vindt vallende bladeren het mooiste dat bestaat in het leven Ze zeggen dat smaken verschillen maar in sommige gevallen zeg ik dus echt van..." Over smaak valt te twisten". Mensen die van de herfst houden die zijn volgens mij pessimistisch aangelegd en hebben iets donkers in zich en iets sombers. Daarom houden ze van het sombere karakter van de herfst. Als je een optimist bent dan kun je in geen mogelijkheid van dat grijze weer houden en die kou. Dat gaat dus niet. Dat geldt tevens voor de winter dus. De herfst en winter staan voor de dood. Dat beweerde die persoon in general chat ook. Hij vindt vallende bladeren mooi omdat het met de dood te maken heeft Wat voor idioten heb je soms rondlopen op deze aardkloot. Mensen die de dood mooi vinden. Die zullen ook wel de hele dag in het zwart gekleedt zijn en in een lijkenwagen rondrijden als personen-auto.

Ze had moeten vragen...." Wanneer staat de lente voor de deur".

Opsodemieteren met de herfst moeten ze

Ik ben me de hele dag moeite aan het doen om de herfst te bannen en dan krijg je op het NOS journaal zo'n miep die een negatief sentiment in het leven roept.

Ontslaan met die hap!!!!!

Zulke nieuws-lezers heb je niets aan. Sowieso vind ik die nieuws-lezeres waardeloos. Dat mens heeft een gezicht opstaan dat slaat op oorlog. Die ene donkere is dat dus. De rest van de lezers van het NOS journaal zijn okey. Er loopt daar nog een donkere rond maar die is dus wel okey. Ik heb altijd een hekel aan die ene tante gehad. Als iemand op de Nederlandse TV een zure stem heeft dan is zij dat wel. En dat mens laten ze ook nog op tv??? Ze is een stoor-zender. Ik weet haar naam niet anders had ik een foto gepost. Kun je zien wie ik bedoel.

Je hebt daar een indonesische rondlopen, altijd een irritante stem heeft ze opstaan. Ze kan niet eens vrolijk kijken en praten wanneer er wereld-vrede heerst. Wat moet het NOS journaal met zulke tante's. Dat mens dat is ook nog eens al zeker 15 jaar in dienst daar.

Als ik het voor het zeggen had bij de NOS dan had ze de stoep mogen vegen van het parkeer-terrein. Sommige mensen horen gewoon niet op tv thuis.

Ik meen dat dus serieus als ik van plan ben om de herfst en de winter te bannen. Als ik weet hoe ik kan zorgen voor eeuwige lente en zomer dan doe ik dat dus echt. Dan kan me die mensen die vallende bladeren waarderen geen ene sodemieter boeien.

2 seizoen, lente zomer.

Steeds afwisselen tussen lente en zomer.

Zo hoort een klimaat te zijn dat in orde is.

Ben je winter-sportliefhebber dan ga je maar naar Oostenrijk op 3000 meter vertoeven.

Zo, dat moest eruit

En dan is het zeker niet Amen. Het is niet zo en het zij niet zo.

Het wordt zo.

Soms is mijn wil wet. En is mijn wil niet wet dan zorg ik wel dat mijn wil wet gaat worden

Ik wil eeuwig lente en zomer. Zoveel voordelen zitten daaraan. Alleen al de energie-kosten die omlaag gaan. De riolering die niet verstopt. Gemeente die niet hoeft te werken om die zooi op te ruimen. Geen kelders die overlopen. Vrouwen in luchtige kleding en korte kleding, terrasjes die je altijd kunt pakken in de stad. De horeca die hogere winsten doet draaien. Geen koude handen en voeten. Geen water-leiding die doet bevriezen...etc etc etc. Moet ik nog 100 voordelen opnemen van eeuwig lente en zomer?

Zelf-moordgevallen gaan omlaag ook. En herfst-bok smaakt van de herfst niet, ik wilde zeggen dat herfst-bok van de duivel niet smaakt. Maar wie weet smaakt de duivel wel lekker

En dan zeggen mensen die van de herfst houden dat het draait om een vallend blad Dan zeg ik van..." Steek dat vallend blad in je reet of poets er je reet mee af". Een groter nut heeft een vallend blad toch niet.

Ik zie totaal geen reden om de herfst nog langer te laten bestaan dus. Dus waarom zou ik de herfst niet bannen? Dan ban ik meteen de winter.

Lekker lente en zomer

Heerlijk zonlicht en daglicht. Lekker bruin bakken in de zon. Lekker in het zwembad liggen. Lekker naar Maastricht of Heerlen en terrasje pakken. Lekker barbecue. Lekker genieten van de weldaad van warmte.

En dan geen 38 graden. Gewoon 27 graden maximaal.

Ik ga gewoon het klimaat aanpassen. Ik weet toch ongeveer hoe dat moet. En omdat ik weet hoe dat moet, ga ik het doen.

Positief blijven is sowieso nodig om de herfst te bannen. Een beetje met bomen praten misschien wel En zeker ook de vallende bladeren overal ter wereld moed inpraten.

De zon ook. De zon vragen dat hij langer blijft schijnen. Contact leggen dus. Je kunt contact leggen met alles dat bestaat. Telepathie met de zon, telepathie met bladeren en bomen. De maan volgens mij niet. De maan is een dode planeet als ik het goed heb. Maar met de maan heb ik nog nooit geprobeerd om mee te praten. Misschien toch eens doen

Buiten is het zacht nu. Ik kan zo in t-shirt rondlopen nu. En zo hoort dat ook

Altijd in t-shirt en korte broek. Carnaval vieren in korte kledij. Nieuw jaar vieren in korte kledij. Met kerstmis buiten zitten op het terras.

Gewoon een compleet andere wereld

Water in wijn veranderen, wijn in water veranderen.

Een glas bier dat altijd vol is.

Het glas dat niet meer half leeg is. Kunnen pessimisten nooit meer beweren dat een glas half leeg is. Omdat het glas nooit meer leeg is. Het glas is altijd vol. Zul je al die pessismisten raar zijn opkijken. Willen ze zeggen dat het glas half leeg is, zien ze daar een halve liter bier staan vers uit de tap. Tot de kraag gevuld

Even koffie zetten.

It's just a rap-game

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 07:31:55 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 07:53:29 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42909623
Even buiten gesproken met alle bladeren in de omgeving. Hier is dus een speeltuin met een groot bos erin. En de bladeren willen dus echt niet vallen. De bladeren willen eeuwig groen blijven. De bladeren hebben voedsel nodig zeiden ze, ze hebben meer nodig en vroegen aan mij of ik daar voor kan zorgen.

De bladeren zeiden tegen mij dat mensen die van vallende bladeren houden de dood met zich meedragen. Mensen die de dood met zich meedragen die houden van vallende bladeren en het sombere karakter van de herfst.

Ik draag de dood dus niet meer met me mee. De bladeren zeiden ook dat ik het eeuwige leven heb. Ik ben nu dus ook bezig om de heilige graal verder te vinden.

Maar de bladeren waren gewoon aan het juichen toen ik zei dat ze niet vallen. Ik zei tegen de bladeren. " Ik ga ervoor zorgen dat jullie ook een eeuwig leven krijgen".

Ineens kwam er een hele mooie bries wind en toen hoorde ik het juichen van kinderen als het ware. Die bladeren hebben de stem van kinderen dus.

Als ik via telepathie praat met alles en nog wat, dan heb ik ook de stem van een kind. Mijn echte stem is zwaarder dan de stem via telepathie.

Ik ga me vandaag verdiepen in biologie een beetje. Achtergrond-informatie zoeken. Ik hoef niet alles tot in de details te weten maar ik wil wel weten hoe het zit met de foto-synthese en de bladgroenkorrels en de CO2 afstoot en de zuurstof-opname en nog meer.

Ik ben dus echt bloed-serieus nu. Ik heb altijd een hekel gehad aan de herfst. En wat doe ik dan

Ik ga me meer dan 900000 procent inzetten om te bannen waar ik een hekel aan heb.

Genoeg mensen met mij die liever de lente zien. Het hoeft niet eens een warme zomer te worden. Zoals ik al zei. 24 graden of 25 graden. Aangename temperaturen.

Het hoeft niet bloedheet te worden 365 dagen per jaar. Maar weer om in het zwembad te liggen en weer om lekker in de zon te bakken wilt ieder mens die gezond in het leven staat.

Anders ben ik misschien ongezond te noemen.

Maar ik ben zo gezond als een vis

Ik hoor overal op straat mensen praten over het mooie weer dat nu nog heerst. Ik ben tot nu toe niemand tegen gekomen die zegt dat het tijd is voor de herfst.

Alleen op fok! heb je van die mensen rondlopen dus. Pessimisten die van de duisternis houden en van de kou.

Zoals de bladeren tegen mij zeiden. " Mensen die de dood met zich meedragen".

Ik draag dus de dood niet met me mee. Draag ik nog 1/10000 procent de dood met me mee dan zal ik ook dat stukje dood kapot maken. Ik wil leven in me hebben, ik wil alleen maar leven in me hebben.

De dood is een vijand. Ik ga dus ook zeker de dood te lijf nog. Ik ga de dood met beide handen aanpakken

Nu weer naar buiten

Kijken hoe laat mijn hond komt aankloppen om te lopen.

"Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty "

I want you please take me home

De bladeren hebben zonlicht en daglicht nodig plus water. Ik moet me verdiepen hoe zuurstof ontstaat ook. Ze vroegen aan mij of ik me wil verdiepen in hoe zuurstof ontstaat.

Lente-kriebels hadden ze het over. Lente-kriebels moet in leven geroepen worden. Depressie moet verdwijnen. Lente-kriebels zijn mooie kriebels.

Ik ga zo ff lopen met de hond.

In het klimaat heb je dus ook storingen. Hoge drukgebieden en lage drukgebieden. Volgens mij heb je ook depressie in het weer.

Misschien is moeder natuur wel een beetje depressief aangelegd op de een of andere manier.

Omdat de mensen in verbinding staan met de natuur zijn mensen vanzelf ook depressief aangelegd. Dan werkt dat van 2 kanten.

Ik ga er werk van maken

Voel mezelf ook niet 100 procent goed maar dat komt wel goed nog.

Even frisse lucht scheppen en lopen met de hond.

De zon is achter de wolken. Hopelijk komt de zon nog tevoorschijn vandaag, kan ik even met de zon praten

Ik heb echt genoeg van de herfst. Die grijze wolken hangen me nu al de kont uit. Je wordt er spontaan depressief van. Maar ik laat me niet gek maken

Tot zo

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 08:05:55 ]
pi_42909915

Vanochtend heeeeeeeeel vroeg een telefoontje gemist, nummer onbekend.

Blijkt het ziekenhuis te zijn.
Hele dienst is opgeschort, iets met een arts en nog ene heel verhaal..... ze hebben mij 6 november opnieuw ingepland.

ik heb zitten stressen en voelde mij beroerd

nou, over 1,5 week nog een keer er tegenaan hikken dus

nokwanda, DV, sara en vamp... dank jullie wel !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:50:04 #56
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42909965
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:

Hele dienst is opgeschort, iets met een arts en nog ene heel verhaal..... ze hebben mij 6 november opnieuw ingepland.

Ow dat is echt vervelend! moet je nog een keer wachten je kunt het maar beter gehad hebben.
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef sararaats het volgende:

[..]

wie is dat lekker wijf met dat witte kleed?
* Metro2005 voelt een nieuwe verliefdheid opkomen bij sararaats

Mogge iedereen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:07:32 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42910116

Mirage, als ik jou foto's bekijk dan zie ik een meid die een lang leven tegemoet gaat. Ik zie bij jou aan de foto dus echt niet iemand die vroeg zal sterven of ernstig ziek zal worden. Ik zie bij jou een eeuwig leven vol feest en een mooi huis en nog meer. Eeuwig plezier in het vakantie-land

Ik was net even met de hond aan het lopen en ik ben mijn hond aan het leren spoor-zoeken. Ik ben dus met hem aan het praten de hele tijd. Als mijn hond 10 minuten blijft staan op dezelfde plek dan vertel ik dat hij beter op zoek kan gaan naar een nieuw spoor.

Ik heb mijn hond ook beloofd heel Brunssum te gaan bekijken en Heerlen en Maasttricht en venlo en Amsterdam en alles. Ik zeg tegen hem. Dan gaan we eerst Europa verkennen en daarna de rest van de wereld

Ik heb tijdens het lopen eens op al die bladeren gelet. Ik vind dat echt zo'n gigantischte rotzooi. Verwelkte bladeren en dan gaan die bladeren rotten en schimmelen. Ik kan dus echt niet met mijn verstand erbij komen wat sommige mensen daarin zien.

Was al aan het denken om de volgende keer een blad-zuiger mee te nemen, dan ruim ik ieder blad op dat mij stoort. En ieder blad dat stoort me dus. Ik kan geen enkel blad zien liggen of ik stoor me eraan. En het begint dus echt vol te liggen met bladeren. Vieze verdorde bruine bladeren

Ik spug nog liever 100 liter gal

Weet je wat het ook is met die bladeren, als het vol bladeren ligt en het gaat regenen, dan kun je zo uitglijden en je nek breken. Weer een reden om die vallende bladeren zo snel mogelijk af te schaffen.

Zoals ik zei, de herfst heeft alleen maar nadelen. Moeder natuur vindt de herfst ook niet prettig als je het mij vraagt.

Buiten is het nu wel lekker lente hier in Limburg. Een blauwe hemel was het net en dan zie je overal straal-jagers racen in de lucht.

Zometeen even sigaretten kopen en energy drank. Vandaag heb ik dus wel energy drank nodig om de dag door te komen.

Een flinke boost nemen.

Toen ik vannacht in slaap viel zag ik wezens naast mijn bed staan Niet aliens zoals in films uitgebeeld maar ze zagen er heel anders uit. Ze leken echt op mensen maar dan anders.

Er stonden gewoon 10 van die wezens naast me bed en die begonnen uit te leggen dat ze mijn hersens gaan onderzoeken en indien nodig gaan ze zaken toevoegen om het mij gemakkelijker te maken.

Over de lente tot leven roepen, om eeuwige lente tot leven te roepen moet ik me ook verdiepen in het draaien van de planeten. Als de zon om 1700 ondergaat dan is dat niet okey. De zon moet tot 21:00 blijven schijnen. 23:00 moet het donker worden. Lekker tot 23:00 buiten zitten met een lap-top en internet. Vervolgens naar de sterren kijken. Vallende sterren

Ik ga me verdiepen in het heelal nog. De werking van ons zonnestelsel. En indien nodig ga ik daar ook nog het een en ander aanpassen.

Nu even sigaret roken en dan ga ik zometeen even energy drank halen.

Mijn pa vindt dat slecht, die zegt altijd dat ik de hele dag zo snel ga als een trein. Maar nu heb ik het even nodig.

Dan zeggen ze thuis dat ik sneller ga dan snel, en dan drink ik red bull of bullit en dan hou ik mezelf niet meer bij

Maar ik ga dus even nu

Tot zo.

Tis buiten echt mooi licht. Het daglicht dat nu buiten heerst doet me aan de lente denken nogmaals.

En de missie is dat het eeuwig lente gaat zijn. Maar zo heb ik meer missies in het leven

Beter is niet goed genoeg. Het moet ultiem zijn

Ik ben geen streber, ik wil gewoon het beste dat te krijgen is. Ik ben niet tevreden en daarom zet ik me dus in. Net zoals ik me constant heb lopen inzetten om uit die depressie te komen. En ook heb ik me lopen inzetten om de manie onder controle te krijgen.

Nu is het zaak om het klimaat te beheersen

Mezelf beheers ik goed. Nu het klimaat en daarna de rest.

Iemand die alles beheerst kun je een master noemen

Mijn doelstelling is om master of the universe te worden

Master of the universe waarbij ik alles beheers dat te beheersen valt. En beheers je alles dat te beheersen valt dan kun je alles tot leven roepen, tevens kun je alles bannen dat je niet wilt zien.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:13:00 #58
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42910158
Master is een titel die mensen zichzelf aanmeten. Het geeft eerder aan dat je een specifieke studie/opleiding heb afgerond. Maar het meesterschap begint pas nadat je die menselijke titel heb. Het is net zoals met autorijden. Dat je het heb wil niet zeggen dat je kan rijden. Het echte leren en doen begint pas nadat je het rijbewijs heb.

Net zoals een meester pas een meester wordt na verloop van tijd als het papiertje met de titel erop al lang weggerot is. Daarnaast spreekt een meester niet en doet hij het gewoon.

@Mirage
Maar wat heb ik gemist? Waarom moet je naar het ziekenhuis? Heb niet het gevoel dat er veel aan de hand is in ieder geval. Zowiezo druk maken over iets wat jezelf niet in de hand heb is vrij nutteloos. Kan beter de tijd en moeite die je er aan besteed in iets anders stoppen.

Weee mogguh huisje bezichtigen
En voor degene die het gemist hebben...filmpjes van afgelopen vrijdag
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42910248
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:

Dan heb je nu eindelijk eens tijd om je mail te beantwoorden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:39:22 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42910491
Ik spreek en doe het Ashavan

Ik moet het zeggen om het te kunnen doen.

Woorden zijn net zo belangrijk als daden voor het geval dat je het niet wist Ze zeggen wel eens dat je geen woorden maar daden moet laten zien. Maar voordat je kunt overstappen op daden moet je eerst een plan van aanpak presenteren. En een plan van aanpak presenteer je met woorden dus. Dus je hebt het totaal mis Daad bij woord zetten heb je nog ook. De kracht van taal doe je gigantisch onderschatten

Energy drank is binnen Ik ga even een boost nemen.

Je hoeft mij dus echt niet de les te lezen

Deze jongen weet precies wat hij doet en hoe hij het moet doen. En ik doe het met woorden ook. Ik heb woorden nodig. Scripten ook wel.

Ik kan ook de handen in de lucht steken en alle energy tot me nemen. Dat heb ik vannacht nog gedaan en dan voel ik me dus echt God.

Als ik soms de armen in de lucht steek, dan voel ik de kracht van God.

Zoals die thunderdome puppet, alleen nog krachtiger.

Master of the universe

En dat is niet om op te scheppen. Ik ben geboren om master of the universe te worden. En er kan maar 1 master of the universe zijn. En dat ben ik

Iedereen wilt baas zijn van de wereld en het universum. Maar goed. Nogmaals is er maar 1 uitverkoren om dat te zijn.

The chosen one

En dat mag best gezegd worden als je 10100110 procent zeker weet dat het zo is. De waarheid mag gezegd worden dus

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 09:45:02 ]
pi_42910520
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan heb je nu eindelijk eens tijd om je mail te beantwoorden?
http://www.scottmccloud.com/comics/icst/icst-3/3-xtraA1.html

lieve nokwanda... knip mijn hoofd evenuit 1 van de foto's uit dit topic....
hou die voor je beeld scherm en klik dan op bovenstaande link.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42910654
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

http://www.scottmccloud.com/comics/icst/icst-3/3-xtraA1.html

lieve nokwanda... knip mijn hoofd evenuit 1 van de foto's uit dit topic....
hou die voor je beeld scherm en klik dan op bovenstaande link.
Nee schat.... dan kun je helemaal niet meer slikken. Kan ik je niet aan doen.

Ik stop er wel een ander fotootje in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:01:19 #63
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42910841
Woorden hebben niets toe te voegen op het niveau van het universum. Het is een menselijke ontwikkeling, klanken waar mensen zelf een betekenis aangaven. Betekenissen die meestal incorrect zijn, maar wel gehanteerd worden aangezien er zo algemene afspraken zijn om elkaar te begrijpen. Als je kijkt naar de evolutie zul je dit zien. Er was geluid. Mensen kopieerden geluiden om zo dingen naar elkaar te verduidelijken. Wil je scheppen dan moet je de geluiden kennen, de frequenties er van. Woorden zijn nutteloos en zwaar overschat door hen die geen weet hebben.

Net op de radio zo'n vaag bericht over de IT mbt Microsoft Vista. Dat antivirus bedrijven geen toegang meer hebben tot de kernel van het programma. Dus MS geeft speciale rechten aan hen om toch toegang te hebben, maar wel alleen voor de 32bit versie. En de onderbouwing was dat bijna niemand een 64bit systeem heeft en het dus niet interresant is om daar goede beveiliging voor te maken. Ik weet niet onder welke steen die gasten leven, maar er zijn juist heel veel mensen die WEL 64bit systemen draaien zodra de kans er is. Voornamelijk gamers die de pc en het internet vele malen intensiever gebruiken dan de gewone huis-tuin-en-keuken gebruiker. Dat soort mensen hebben gewoon behoefte aan een goede beveiliging. Dus je wordt gedwongen om een 32bit systeem te draaien. Zelf heb ik het idee dat ik dan in een Fiat moet rijden terwijl er een Ferrari voor de deur staat.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:04:14 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42910877
Even terug van weggeweest.

De kracht van taal even. Taal heeft mij uit mijn depressie geholpen, taal heeft gezorgd dat ik mijn manie beheers. Taal geeft mij kracht op moment dat ik me zwak voel?

En dan durft Ashavan te beweren dat een meester geen woorden gebruikt?

Ik durf straks zelfs te beweren dat het universum met taal is gemaakt en met codes. Dus wat nou taal gebruik je niet als Master? Universum is geprogrammeerd met 6 machten of getallen. Ook dat is een taal. Ashavan je hoeft mij dus echt niet te vertellen hoe het in elkaar zit. En als ik iets wil weten dan ga ik naar de bibliotheek. Ik ga iedere week naar de bibliotheek. 32 bits systemen zeggen me ook totaal nul komma nul. Ik denk aan getallen als pi en aan het getal D en andere zaken. Ik denk groter dus. Ik denk in termen van de basis waarop alles gemaakt is.

Over mijn leven even. Ik heb mijn hele leven moeten vechten om kracht te krijgen en te vinden. En dat heb ik allemaal gedaan met taal.

Vanaf het begin voelde ik me miserabel en ziek. Alsof ik constant met een chronische dodelijke ziekte door het leven ging. En ook dat heeft een reden ergens.

Als ik zeg dat ik de kracht en de macht ga pakken die me toebehoort dan doe ik dat. Al moet ik nog 10 miljard berichten schrijven op fok!.

Daarom zeg ik nogmaals dat je nooit de kracht van taal mag onderschatten. Mensen houden niet voor niets een dagboek bij. En je hebt nog programmeertalen. Je hebt zoveel verschillende talen. Taal is de manier om je uit te drukken en om van mening te wisselen met elkaar.

Ik ga bijna zeggen dat taal het belangrijkste in mijn leven is. Maar je hebt nog muziek. En zelfs muziek is een soort van taal, maar dan met noten.

Dus kom A.U.B niet aanzetten dat een meester of master geen woorden gebruikt.

Een master of meester op een universiteit die spreekt toch ook woorden om zijn studenten iets bij te brengen?

Nu naar buiten.

Dit bericht moest ik even schrijven om kracht terug te winnen. Soms wordt kracht gestolen. Een bericht in de trend van die van Ashavan zorgt daar al voor. Mensen die je ook de les willen lezen en totaal niet beseffen waar het om draait. Mensen die denken alles beter te weten.

Je mag best iets beter denken te weten, maar ga dan niet anderen een foute waarheid voorspiegelen. En breng het dan ook op een toon waarbij je anderen geen kracht afneemt.

Ik ga naar buiten weer.

Energy drank en metallica.

Dit bericht geeft mij weer +90 energy. Dat is dus de kracht van taal.

Als ik dit bericht niet schrijf dan zak ik als een kaartenhuis in elkaar. Dat is tevens de reden waarom ik zulke lange berichten schrijf en waarom ik zo veel doe schrijven. Schrijven houdt me in leven ook.

Wie schrijft, die blijft

En dat is een waarheid als een koe

Tot later

En ik ben niet uit op ruzie, ik bijt van me af dus. Als ik merk dat mijn kracht afneemt dan kom ik vanzelf met een antwoord op de proppen.

Tot later
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:18:06 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42911121
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:22:09 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42911204
Ik wil dus ook geen zware discussies meer voeren, ik wil het luchtig en fris houden. Verder heb ik weinig zin om steeds gelijk te willen krijgen of te moeten overtuigen of wat dan ook. Het gaat niet eens om gelijk krijgen in het hele gebeuren. Het gaat niet erom wie nu de master is en wie niet. Wie nu de beste is en wie niet. Wie het beste verstand heeft en wie niet. Daar draait het niet om. Hoewel je overal competitie ziet. De een wilt het beter weten en de ander moet zich verdedigen. Ik heb dat helemaal gehad. Ik heb dat op de zorg moeten doen en ik heb ondertussen al zeker 8 psychiaters versleten waar ik constant in de hoek werd gedrukt.

Over mijn leven, ik heb me dus altijd belabberd gevoeld. Toen ik schreef dat aids en kanker in het systeem zi en dat ieder mens die ziekte met zich meedraagt dan is dat echt waar volgens mij. Ik heb me altijd dood-ziek gevoeld. Lichamelijk en geestelijk dus ook. De een draagt die ziekte meer mee dan de ander, de een staat open daarvoor. Alle mensen hebben kanker en aids in zich, sowieso omdat ieder mens het kan krijgen. De mate waarop je je ziek voelt is een ander verhaal. Hoewel optimale gezondheid op dit moment niet bestaat. Er is geen enkel mens op deze wereld dat zo gezond is als een vis. Kijk op straat maar eens om je heen, ik zie nergens mensen die er monter, fit en uitgeslapen uitzien

Een keer dacht ik dat ik de pijp uitging, ik trok gewoon al mijn haren uit. Ik moest toen de boel oppakken met alles dat ik had want ik voelde me gewoon dood neervallen op de grond. Grote paniek toen, maar ik heb de boel weten op te pakken en ben meteen weer gaan schrijven.

Schrijven is hier noodzaak en hobby. Ik twijfel nu even wat het precies is. Het is een hobby en het is noodzaak. En straks wordt het misschien beroep.

Die ziektes allemaal, dat hangt me zo gigantisch de kont uit. Nu heb je Mirage die weer wat heeft en zo heb je weer iemand anders die wat heeft.

Vallende bladeren heb je nog. Ook een grote ziekte. En zo heb je meer ziektes.

Alsof er meer ziektes zijn dan gezondheid hier op deze planeet.

Foutje van de evolutie of de straf van God?

Ik weet het niet, ik wil in ieder geval gezond worden. Mijn oma zei dat gisteren tegen mij. Dat ik veel inzet vertoon en dat veel mensen het hoofd zouden laten vallen met zo'n draaglast.

Maar ik kies voor een leuk leven. Ik heb die keuze vanaf het begin gemaakt. Toen ik gigantisch zwaar depressief was toen nog koos ik voor een mooi leven. Daarom leef ik dus nog steeds.

En geloof maar dat ik doorga.

Als ik lente wil zien dan zie ik straks lente.

Na die zware depressies kan niets mij kapot maken meer.

Dat is het voordeel van slechte tijden, je wordt er hard van.

Nu leuke dingen weer

Ik wil niet serieus zijn meer. Het leven is te lang serieus geweest. Ook serieusheid is een ziekte.

Onzin is het motto. Lachen, onzin, spelen en plezier!!!!!!

Serieus doe je maar in de kerk
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:26:31 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42911288
Dus ik zeg.

La la la la la.

Do re mi fa sol la si do!!!

En ouwehoeren maar

Ik ga naar buiten nu. Even gewoon wierrook aansteken en even gewoon niets doen. Het stoplicht in mijn hoofd moet weer op rood gezet worden

maandag 23 oktober 2006 @ 10:35:15 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42911435
Chill ze Dromenvanger
pi_42911556
goedemorgen

@Metro2005: ik ben al verliefd op Marie-Paule en een piano
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:53 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42911674
Hallo Alicey

Alles okey met jou?

Ik doe even gas terug nemen. Soms heb ik de neiging om snel te gaan om het werk af te ronden helemaal.

Net tijdens het scheren was ik weer aan het denken dat ik me moet verdiepen in de voortplanting en alles. Ook hoe een kind opgroeit in de baarmoeder. Ook voor mezelf van belang dus.

Ook verdiepen in tweelingen en drielingen en vierlingen en vijflingen en siamese tweelingen.

Alles is van belang dus, alles telt mee.

Het is gewoon fout gegaan in de evolutie volgens mij. Maar of je dat een fout kunt noemen?? Misschien heeft het wel een reden. Zonder ziekte kan geen gezondheid bestaan ook.

Maar goed, ik heb het in kaart te brengen allemaal. Daarom is het van belang dat ik blijf schrijven. Ik kan het niet zonder schrijven voor elkaar krijgen om gezond te worden. Het open klappen van het probleem en de wortel trekken dat gaat via schrijven.

Buiten denken, binnen schrijven, en tijdens het schrijven verder denken.

Ik wil dus nieuw zijn. Ik wil brand new zijn. Ik wil gewoon nieuw zijn. Ik wil een schone lei en ik wil totaal geen ziektes in me hebben zitten. Er mag geen enkele cel in mijn lichaam ziek zijn. Zo ver trek ik gezondheid dus door in mijn leven.

Dus dan heb ik me te verdiepen in biologie nog. Natuurkunde ook. Scheikunde en wiskunde en de rest van de bende

Een totaal-overzicht krijgen dus. Dat is de enige manier om de waarheid te achterhalen.

Ik heb dat vaker gezegd. Ieder detail weten. De technische gegevens en alles. Een analyse uitvoeren en ga zo door.

En dan is het schrijven dus ook van belang om ruimte te scheppen. Als ik niet doe opschrijven hier dan raakt mijn hoofd vol. Mijn hersens kunnen het dan niet meer vewerken allemaal. Ik moet dan ruimte scheppen door het van me af te schrijven.

Zodra ik iets van me heb afgeschreven is het leeg.

Er gaat hier vaak een lampje branden en dat lampje blijf branden totdat ik het heb opgeschreven.

Dat lampje kan op alle manieren gaan branden. Ik zit dan vaker buiten en dan krijg ik een ingeving voor een bericht, en dat blijft in mijn hoofd zitten. En dan blijft dat in mijn hoofd zitten en dan herhaalt dat bericht zich dus ook.

Net bleef constant in mijn hoofd zitten dat ieder mens kanker en aids met zich meedraagt. Dus dan hoor ik een innerlijke stem continu. " Iedereen draagt kanker en aids met zich mee, iedereen draagt kanker en aids met zich mee".

En dan schrijf ik het hier dus op.

En dan is het weer weg

Daarom zei ik van, onderschat de kracht van het schrijven niet.

Ik ga chillen hoewel het nog steeds overleven en vechten is. Maar de ellende neemt steeds meer af. Iedere dag wordt de ellende minder.

Nu nog meer fruit eten en dan komt dat wel goed.

Af en toe een wijntje om het bloed gezond te maken is ook geen slecht idee

Gewoon eens 3 glazen wijn inplaats van bier.

Tot zo

Ik ga dus weer naar buiten. Heb een boek van Einstein liggen dat E=MC2 heet. " De biografie van de formule die de wereld veranderde".

Dat boek ondertussen 3 keer geleend, dit keer wil ik het uitlezen. Ik wil E=MC2 dus begrijpen. Schijnt helemaal niet moeilijk te zijn volgens dat boek.

E=MC2 daar hebben ze ook hersen-scanners mee gemaakt. In ieder geval zit die forumule in een hersenscanner op de een of andere manier volgens dat boek.

Tot later

Ik ga echt even rustig doen nu. Energy drank om even goed tot de orde van de dag te komen.

Ik vergeet soms nog wat ik wil zeggen maar dat gebeurt me niet meer zo vaak. Vroeger vergat ik dus echt vaker wat ik wilde zeggen.

Nu stroomt het eruit de hele tijd. Alsof het first in first out is. Je hebt first in first out en first in last out.

Ik doe liever first in en first out.

Wat erin komt gaat meteen weer eruit

Nu echt weg

Anders ga ik door en ik wil even helemaal tot rust komen weer.

Ik wil in de toekomst vakantie. Het vakantie-gevoel vaker krijgen. Ik hoef geen eeuwige vakantie maar ik wil eindelijk eens een maand vakantie-gevoel hebben. Een maand vakantie

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 10:51:56 ]
pi_42911863
ik word echt gek

maar goed, ik ga zo terug naar bed en overdenken wat ik morgen ga doen
Werewolf
pi_42912267
ik heb zo'n zin in pianospelen

ik vind dat m'n synthesizer nogal nep klinkt

ik zoek een piano voor een studiootje

(en toen verloor ik de verbinding en m'n geduld)
Werewolf
  maandag 23 oktober 2006 @ 15:44:21 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42912396
Doet ie ut of doet ie ut niet

Ik heb een aantal keren proberen op fok te komen maar het lukte dus niet.

Heb dus maar bier gekocht in de tussentijd

21minuten enquete ingevuld en een paar memo's geschreven in wordpad. Ben gewoon doorgegaan

Over gebrek aan ambitie in de politiek. Die 21minuten enquete is okey. Je mening laten zien over de politiek.

Verder even met mijn hond gepraat. Mijn hond wilt graag met Jim Carrey in een film spelen zei hij. Mijn hond wilt ook maestro heten. Maestro Fernandez. En de film wilt hij noemen...." Pimp my dogg".

Mijn hond wilt basketballen met Jim Carrey en schaken en flipperen. Mijn hond wilt op 1 hand lopen en nog meer.

Ik vroeg aan mijn hond of hij niet met een balletje wilt spelen maar dat vindt hij dus veels te saai

Hij wilt internetten en surfen en racen in een rally wagen.

Verder zei mijn hond dat zijn zintuigen onderontwikkeld zijn. Hij wilt dat ik hem meehelp om zijn zintuigen te verbeteren dus. Als mijn hond 10 minuten moet snuffelen aan 1 stukje grasveld dan is dat niet okey. Dat geeft hij zelf toe

Pimp my dogg
  maandag 23 oktober 2006 @ 21:06:12 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42912747
Hij doet ut weer

Dus gewoon doorgaan weer

Laatste biertje en daarna wel offline.

Kijken of er nog een team specialisten naast mijn bed komt te staan die mijn hersens gaan uitbreiden en opereren
pi_42912850
ik heb met Marie-Paule gepraat

ze is heel lief maar de liefde komt van 1 kant

ik zei wel dat ik vriendschap en liefde altijd door elkaar haal
Werewolf
pi_42913455
ik zal wel alleen het topic volbrabbelen

wat is dat toch met FOK!

ik ga vannacht heel goed slapen
Werewolf
pi_42914120
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:29:51 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42914316
Hij doet het weer

Gisteren uit ellende op mijn weblog een feestje liggen bouwen in mijn eentje

Goedemorgen!!!!!

Koffie dan maar. En dan weer vrolijk verder

3 dagen zonder fok ongeveer Maar goed, dat heeft voordeel gehad want nu kan ik weer opnieuw beginnen. Weet alleen niet waar te beginnen.

Fictie en realiteit!!!!

Ik kies voor fictie

Het hele bestaan bomvol fictie

fictie (de ~ (v.), ~s)
1 niet op werkelijkheid berustende voorstelling die men als uitgangspunt aanneemt => verzinsel
2 [letterk.] vertelwijze waarbij gebruikgemaakt wordt van verzonnen elementen

fictief (bn.)
1 niet werkelijk bestaand maar ter wille van een beschouwing aangenomen

Niet alleen fictie in het schrijven en praten, maar ook fictie in de realiteit

Een fictieve realiteit lanceren

Hoewel de realiteit al fictief is. Alles is verzonnen in de realiteit

There is no reality!!!

There is only fiction!!!!

Zometeen verder over fictie dan maar, je kunt fictie zelf in leven roepen door de realiteit anders te bekijken dus. Als je de realiteit anders doet aanschouwen dan is het ineens allemaal fictie. Niets voor waar aannemen is het ook. Staat er een kopje koffie op tafel dan is het zo dat je eens moet kijken naar de koffie in de zin van....." Dit is een verzinsel, de koffie is een verzinsel, de koffie bestaat niet echt". En zo geldt dat voor alles. Voor mensen en voor dieren en ook voor planeten. Alles is een verzinsel en alles is fictie. Fictie die zich afspeeld in een film of boek, met ons mensen als verzonnen karakters. Onze persoonlijkheid is ook verzonnen in principe

Ik ga weer flink aan de slag. Gisteren van 0600 tot 22:30 aan een stuk door geschreven op mijn weblog, ook over fictie en realiteit. En over mijn dromen als horeca-ondernemer.

Maar goed, koffie!!!!!

Mijn hond begint te zeuren om te lopen maar hij moet even wachten, ben net wakker en ik ga echt niet stel op sprong klaar staan nu. Hij kan best even wachten. 40 minuten wachten moet kunnen. Ik moest als kind ook vaak wachten. Eerst deze pot koffie leegdrinken en dan lopen met mp3-speler. Mijn hond leren spoor-zoeken en daarna weer verder.

Ik heb een eigen verhaal te schrijven de hele tijd, ik heb fictie te schrijven en mijn leven nog meer fictie te geven. Ik heb een fictief persoon te worden op alle mogelijke opzichten, en mijn omgeving dient ook fictief te worden helemaal.

En dat is dus een makkie

Net even mijn profiel aangepast hier op fok!.

Mijn beroep is..." Fictief karakter in de film en het boek".

En dan zorg ik er zelf voor dat ik de film ga schrijven en het boek. En zo kan ieder mens die een beetje creatief is zijn eigen film en boek schrijven waar hij zelf hoofdrolspeler in is. Gewoon jezelf tot fictief persoon maken. Dan besta je niet meer echt

Je gaat dan je eigen omgeving bouwen als mens zijnde, en je bouwt jezelf verder uit. Je gaat zorgen dat de realiteit verdwijnt en maakt het fictief. Je kunt het ook science-fiction maken en nog meer. Fictie is de mooiste manier van schrijven en zeker ook de mooiste manier van leven.

Lang leve de fictie

En nu even nieuwe koffie en sigaret roken buiten met muziek.

Geloof maar dat ik straks in een fictieve wereld ga leven. Zoals ik zei, het is al fictief maar ik wil een blauwe maan en paarse zon en 100000 vallen sterren per minuut. Als ik in de zomer naar de sterren kijk dan wil ik constant vallende sterren zien, de sterren die moeten blijven vallen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 10:56:27 ]
pi_42915066
En we zijn er weer

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_42915138
ik droomde over m'n eerste grote liefde

genaamd Annemie Van der Voort
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:09:35 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42915352
Goede morgen Lilith!!!!!!

Ik was even aan jou aan het denken buiten, en toevallig zie ik je na 2 weken voor het eerst posten hier weer. Over lopen en vliegen, alles doe je met gedachtes als je goed bent in de kracht van gedachtes. Gedachtes trainen dus. Als jij wilt vliegen dan ga je vliegen, omdat je denkt te kunnen vliegen, maar dan weet je dat je kunt vliegen.

Ik ben niet eens begonnen ermee hier, de kracht van gedachtes wordt vaak onderschat. Met gedachtes kun je echt veel. Je kunt jezelf als mens zijnde omvormen tot ieder levend wezen met gedachtes. Je kunt als je niet kunt lopen gaan lopen met gedachtes als je jezelf inprent dat je kunt lopen.

Iemand die al 20 jaar in een rolstoel zit die kan met gedachtes de marathon rennen en winnen. De marathon van Rotterdam en New York. Zonder te trainen. Het wordt echt onderschat wat je met gedachtes allemaal kunt. Je kunt met gedachtes de hele realiteit naar eigen wensen aanpassen als je doet oefenen en trainen.

Ik ben daar de hele dag mee bezig, vandaar nogmaals dat schrijven hier. Schrijven en denken en weten.

Ik zat even buiten naar het nummer 'Luv U more te luisteren". En ik stak de handen in de lucht met gebalde vuisten zoals dat mannetje van thunderdome

Omdat ik weet dat ik alles kan straks, ik ben straks in staat tot alles aan te passen wat ik maar wil. En dan wil ik zeker niet de enige zijn die dat kan en dan ben ik ook niet de enige die dat kan.

Even beeld toevoegen nu. Hoe ik vaker buiten sta, buiten zit, achter de computer zit of in bed lig met gebalde vuisten in de lucht. Om mezelf te laten zien dat ik the force in me heb zitten. Dezelfde force als in Star Wars

Luv U more

You can make the sun turn purple.
You can make the sea into a turtle.
But you know you could never.
make me love you more.

You can turn wine into water.
And sadness into laughter.
But you know you could never
make me love you more.

Let the stars fall down.
Let the leaves turn brown.
So you know you could never
make me love you more.

Let the rainwoods die.
Let wells run dry.
So you know you could never
make me love you more.

Ik zat net echt buiten te denken aan Lilith Wicca over lopen en rennen en vliegen. Dat ik een tijd geleden zei dat ik haar ging helpen maar dat kan dus niet. Ze moet het zelf doen en wie weet gaat de wereldwijde kracht toenemen nog omdat alle mensen bezig zijn met het spel.

Denken dat je het kunt, vervolgens weten dat je het kunt. En daarna is het een kwestie van doen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:13:27 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42915484
Ik ga even met mijn hond lopen, anders blijft hij me smekend aankijken

Tot later
pi_42915619
Zou mooi zijn DV, dat door gedachtenkracht heel veel mensen geholpen zouden kunnen worden.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:44:11 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42916600
Inderdaad Lilith, sterke kracht in je geest

Volgens mij is het mogelijk dat alle kracht van alle mensen samen komt. Heb dat al eens gezegd vroeger.

Let the force do the job!!! De kracht van alle mensen samen tot 1 kracht, en dan alle mensen die ene kracht in zich. The force zoals in star wars.

Ik voel steeds vaker die force in me. Als ik op straat loop heb ik zelfs de neiging om de armen met gebalde vuisten in de lucht te steken. Dan heb ik muziek opstaan van.."Forever young, i want to be forever young". En dan wil ik dansen tijdens het lopen met de hond en de armen in de lucht.

En soms heb je van die automobilisten of voetgangers die je veroordelend aankijken maar die kijk ik eens zo hard terug aan. Was net aan het denken om voortaan de middelvinger op te steken zodra mensen me irritant aankijken. Ze mogen me best aankijken maar wel op een normale manier, ik heb meteen in de gaten hoe mensen kijken en wat ze denken. Sommige mensen kijken je aan en hebben een vooroordeel klaar liggen.

Als ik geen muziek luister dan vang ik die oordelen op dus, ik kan mensen horen denken bij vooroordelen en oordelen, alleen bij vooroordelen en oordelen. Ik kan mensen horen denken, en ik kan dus die gedachtes aanpassen. Ik kan oordelen en vooroordelen omzetten naar twijfel

Nog een paar dingen die me irriteren en dat schrijf ik meteen op. Mensen die glas op straat gooien, mensen die plastic op straat gooien. En vooral de mensen die hun hond midden op de stoep laten schijten. Ik begrijp die mensen niet. Hoe asociaal kun je zijn om je hond midden op de stoep te laten schijten. En dan echt een dikke drol midden op het voetgangerspad.

Als je dan niet wilt opruimen met een plastic zakje, zorg dan in Godsnaam ervoor dat je hond in de goot schijt. Je laat je hond toch niet midden op de stoep schijten. Dan ben je echt te asociaal voor woorden.

De politie moet de bekeuringen hoger maken daartegen, en vooral meer mensen in dienst nemen die doen opletten.

Ik heb nog nooit mijn hond midden op de stoep laten schijten, zolang ik mijn hond heb.

Over die gezamelijke kracht kom ik later op terug. Ik geloof daar dus echt in. De kracht van 6,5 miljard mensen samen voegen, daarbij de kracht van alle paarden en dieren. Het verstand van de uilen en de ogen van de uilen en adelaren.

Alles samen voegen tot 1, en vervolgens alles verspreiden

Zo hoort het te zijn. En dan zul je zien dat iedereen kan rennen en vliegen

Maar dat is voor later.

De kracht van fantasie heb je nog, ieder mens heeft fantasie. Ieder mens heeft dromen. Ook die kracht kun je bundelen en vervolgens verspreiden over alles en iedereen.

Dat is dus ook de manier waarop je de realiteit kunt wissen en zorgen voor fictie, dromen en fantasie.

Ik ga daar hard aan werken en hoe meer ik eraan werk, des te krachtiger en beter ik me voel

Even koffie en sigaret

Alles komt goed
pi_42916685
ik hoop dat ik ooit m'n hersenen terug in de plooi krijg

het is een rommeltje in m'n hoofd
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:03:11 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42917169
Hopen heb je niets aan, je moet het doen.

Het gaat niet om hopen en geloven, het gaat om doen. Je kunt 1000000 jaar hopen, en nog niets opschieten. Doe je niets aan je situatie dan blijf je ermee rondlopen.

Zelfde geldt voor denken, denken heb je ook niets aan. Het gaat om weten.

En het draait om vertrouwen

Over graffiti even, graffiti heb ik weinig op tegen, zolang ze het maar niet hier op de garagepoort doen. En zolang ze maar mooie graffiti maken. Sommige mensen hebben geen verstand van graffiti en kunnen niet eens schrijven op een muur.

Getal 42 wordt hier vaker geschreven overal. Je ziet getal 42 overal terugkomen op de muren. Getal 42 hebben ze mooi geschreven maar het kan mooier.

Wie weet dat ik een keer 's avonds stiekem op pad ga. Ga ik wiskundige formules op de muren kalken

Ik weet echt zeker dat er straks een gigantische kracht naar voren gaat komen nog. Bij mij is het al krachtiger dan krachtig. Het zieke gevoel begint weg te trekken maar kracht kent geen grenzen.

Kracht is oneindig. En oneindig veel kracht hebben is gewoon mooi.

Kreeg net een bericht door via de ontvanger op mijn hoofd. " Ik heb geen gevoel in mijn benen". Ik heb dus een ontvanger en zender in mijn hoofd zitten. Een soort schotel-antenne, je kunt het ook radiohead noemen omdat ik radio-ontvangst heb, ik kan straks gewoon radio luisteren zonder radio, iedere frequentie kan ik gaan opzoeken straks. En ik kan iedereen bereiken ermee. Ik kan met iedereen praten en vaak word ik benaderd door mensen. Mijn hond benaderd mij ook vaker en ook dieren benaderen mij vaker. Ik kan dus niet gedachtes lezen zomaar, ik kan pas gedachtes lezen als mensen een oordeel of vooroordeel hebben. Ik vang alleen de oordelen en vooroordelen op van mensen, verder gaat het niet en verder hoeft het ook niet. En ieder oordeel en vooroordeel zet ik om in twijfel.

Pas geleden had een meid een oordeel over mij, toen heb ik wat verzonden in haar hoofd en toen werd ze even hysterisch. Ze vroeg zich af wat het was. Ik zei. "Je hebt hier te maken met een undercover agent".

Dat is dus een gebrek aan kracht, kun je weinig aandoen maar dat komt vanzelf wel goed nog, het bericht loopt even door elkaar maar geen gevoel in je benen is een gebrek aan kracht, kan op allerlei manieren naar voren komen, ik heb ook een hele tijd geen kracht gehad, heb 1 jaar lang op de bank moeten liggen omdat ik gewoon kapot was, ik kon niet eens tv kijken meer, ik was gebroken en kapot. Die kracht gaat ieder mens krijgen, niet de kracht van zwakte dus, de kracht van zwakte en labiliteit is een zieke kracht, het gaat om de gezonde kracht, het gaat om een kracht die duizenden malen sterker is dan een Goddelijke kracht, de Goddelijke kracht stelt sowieso niets voor, omdat de hele Gods-kwestie gebaseerd is op twijfel en ongeloof, het is iets totaal anders . De gezamelijke force. Het force-field van Star Wars dus. Omdat het draait om the force dus ook. Het draait om kracht. De kracht van de sterkste man van de wereld krijgen, alle sterke mannen van de wereld krijgen. De kracht van alle mensen in je krijgen en van de kosmos en de dieren, alles tot je nemen en verspreiden vervolgens. Daarom steek ik de armen in de lucht met gebalde vuisten. Om kracht tot me te nemen, vervolgens verspreid ik het weer in het universum. Straks breek ik alle poorten open van de grenzen.

Over scheef gegroeide botten, ook die gaan nog recht groeien. Mensen met o-poten krijgen rechte poten nog

Alles wordt gezond en heel en kracht. Gewoon oneindig veel kracht. God Mode zoals ik schreef in het centrale dromentopic. Stealth mode en veel meer. God mode is zelfs te zwak uitgedrukt. God heeft misschien ook beperkte kracht. Dus dan moet je boven God gaan uitstijgen als mensheid

En dat gaat gebeuren

Lekker bakkie koffie en ik werk gewoon door tot 23:00 weer. Doorschrijven om the force te installeren.

Vaak val ik na een dag schrijven kapot neer in bed. Ze zeggen me vaker dat ik mijn hart heb aangesloten op de computer. Dat ik moet oppassen voor een hart-infarct maar het is nodig en een hart infarct krijg ik toch niet. Het is ook lekker om eens helemaal uitgeput in bed neer te ploffen, dan val ik tenminste direct in slaap. Muziek luisteren is niet eens meer mogelijk, zo moe ben ik na een dag "werken".

En het is hobby

Schrijven is blijven en tevens is het een hobby. En noodzakelijk

Opereren is makkelijker nu. Het zijn dus missies die ik aan het volbrengen ben. Het is niet eens een geheime missie omdat ik alles schrijf wat ik doe. Op het moment dat ik actief ben is het misschien geheim te noemen.

Ik ga dus alle schotels en satelieten aansluiten op mezelf nog. Iedere schotel aan een huis of appartement ga ik aansluiten op mijn hoofd, iedere sateliet en nog veel meer. Om vervolgens te gaan zoeken naar contact in het universum of buiten het universum.

De processoren van computers wil ik nog in me hebben. De kloksnelheid van alle processoren die bestaan

Pas geleden kreeg ik een bericht door over een atoombom. Kreeg ik te horen..." Hoe wil je de atoombom lanceren". En toen zei iemand...." Over Venezuela". Ik wil dus alle gesprekken gaan opvangen nog. Spioneren dus Ik wil alles opvangen. Alle gesprekken van de Taliban, en die vang ik op in het Nederlands. Die Arabische taal die wordt voor mij vertaald. Universele taal is het. Mijn universele taal is Nederlands. Als ik via telepathie praat met een Duitser of Amerikaan of een Turk of Marokkaan, dan gaat dat voor mij in de Nederlandse taal. Wie weet dat de tegenpartij gewoon Duits praat of Engels of Joegoslavisch of Tsjechies. Ik heb een vertaalmachine en die werkt in het Nederlands. Latijns wordt voor mij ook in het Nederlands vertaald. Ik heb dus ook alleen maar de Nederlandse taal nodig in het hogere contact.

Maar de betrouwbaarheid is nog niet in orde helemaal. De betrouwbaarheid gaat wel in orde zijn nog. De Taliban heeft straks geen schijn van kans meer tegen mij. En ze kunnen me niets doen. Ik heb geen beschermengelen nodig, ik ben mijn eigen beschermengel hoewel het geen engel is

Gisteren kreeg ik Jezus aan de lijn. Ik hoorde Jezus preken. " Ik ben de vuurpijl van al uw verwachtingen, ik ben het heelal, ik ben de zon, de sterren en de maan plus het universum".

Volgens mij heeft Jezus het een beetje hoog in de bol. De sterren zijn hemellichamen, Jezus kan in geen mogelijkheid het lichaam zijn van een ster. En tevens kan hij niet staan voor het heelal. Het is een mens van vlees en bloed. Het is technisch van aard.

Jezus is een schizofreen te noemen. Tegenwoordig heb je ook Jezussen rondlopen hier op aarde, enige verschil met de huidige Jezussen dat is dat ze in een inrichting belandden en therapie en medicatie krijgen.

Was in de tijd van Jezus een psychiatrische instelling voorhanden dan zou Jezus zijn opgenomen

Ik geloof dus ook niet meer in die onzin. Je zult mij nooit meer in de kerk zien. Nog sterker. Mijn doelstelling is om alle kerken om te bouwen tot discotheken. En alle moskeeen mogen ook weg

Gezond verstand is het motto. En niet geloof. Vertrouwen is het sleutelwoord.

Zoals ik een tijd geleden schreef. Het verschil aangeven nog een keer.

" Ik geloof dat ik morgen de griep krijg".

Daar heb je toch totaal niets aan????? Je weet het niet. Het is onzeker. Zo is het geloof in God ook onzeker. Het is wazig en leidt tot verzieking van het algemene bewustzijn.

" Ik weet dat ik morgen ziek word".

Vervolgens kun je voorzorgsmaatregelen gaan treffen.

En dan zeg ik alsnog.

Amen.

Want het is zo En het is niet alleen zo. Het gaat zo zijn. Alle geloven gaan verdwijnen nog. In een moderne tijd en in een moderne wereld en in een moderne toekomst is er geen plek voor geloof. Geen plek voor kerken en moskeeen. Geen plek voor een enkele gelovige. Alle gelovigen moeten eens bij zichzelf te rade gaan slaan waar ze mee bezig zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 12:38:30 ]
pi_42918131
Hallo!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:41:49 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42918404
Hallo

Alles goed????

Het is hier lekker weer in Limburg. De zon schijnt volop en de temperatuur is lente. Voorjaar is het!!!

Ik ben even naar buiten weer, even koffie en sigaret. Straks even muziek. En zo ga ik de missie volbrengen. Ik ga het op mijn sloffen doen nog. Ik hoef niet eens meer mijn hand om te draaien

Het gaat vanzelf

Tot zo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:54:41 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42918822
Ik ga vandaag keihard werken aan the force

Happy hardcore is ook goede muziek. Kan ook af en toe oppeppend zijn.

Don't know we can do it, don't know we can do it, don't know we can do it.

WE ALWAYS DO IT!!!!!

Just do it

Ik ga niet meer aarzelen en twijfelen, ik ga nu echt recht op het doel af. Dwars door de barrieres heen. Vol gas. Vol op de speed!!!!!

Volop de speed. Ik heb geen drugs nodig, ik heb speed in me dat wil je niet weten. En die speed die gaat straks nog sneller

1300 alweer, straks even 4 halve liters Brand halen en dan ga ik lekker door

Nu weer naar buiten met wierrook en de juiste muziek.

Stemming in de tent. Ik ga een stemming in mijn hoofd zetten vandaag. Geen stemmen maar stemming. Hoewel ik toch mijn hoofd verder ga afstemmen. Ik wil radio-contact en ik wil radio-ontvangst en ik wil kloksnelheden in me hebben dat wil je weten

Tot zo

Ik heb er zin in.

Binnenkort geen enkele kerk en moskee meer. Weg met die zooi.

Ik heb er zoveel zin in

Ik ga mijn kloksnelheid verhogen en sluit mezelf aan op de atoomklok

Ik ga zorgen dat we een sprong in de tijd gaan maken dus. Misschien naar het jaar 7890 of verder.

In ieder geval naar een tijd waar er geen kerken en moskeeen zijn.

Ik ga gelovigen van hun geloof helpen. En ze kunnen er niets aandoen. Ze kunnen met totaal niets maken. Ik heb meer dan 10101010 procent veiligheid. Komen ze dicht in de buurt of willen ze een aanslag plegen of wat dan ook, dan zorg ik dat alles stil staat en ontmantel ik iedere actie tegen mij. Dat ontmantelen van gevaar dat gebeurt uit reflex dus. Ik hoef nogmaals niet eens moeite te doen daarvoor. Sowieso gaat alles vanzelf de laatste tijd, het gaat lekker met de juiste beat en de juiste kracht en de juiste speed. Vol op de drugs hier, vol op de speed. Constant vol op de speed zonder ook maar 1 lijntje klaar te leggen

Als straks de klokken op zeer hoge snelheid gaan draaien dan moet je niet vreemd opkijken. Als straks lente is dan is dat zo. Als de herfst wordt vooruit gespoeld dan is dat een feit.

Het gaat gebeuren in 2006 allemaal. 2006 is het beste jaar in de wereld-geschiedenis. En het beste jaar in de geschiedenis die komen gaat. In het jaar 10100110010101001 miljard na Christus wordt nog geschreven over 2006

2006 is het jaar van de grootste veranderingen ooit.

Ik ga de snelheid opvoeren dus

Ik wil richting de toekomst. Ik heb geen zin om af te wachten totdat de toekomst naar voren komt.

Ik wil een sprong maken vooruit, richting het jaar 100,000 na Christus. Waar alles hyper modern is, waar er geen ziektes zijn en waar de overleden mensen weer aanwezig zijn.

Dat is mijn huidige missie

En dat gaat gebeuren

The devil is on it's way

Het is ook tijd om internet te downloaden even. Zometeen ga ik internet downloaden in 0,00001 seconde. More input more input more input.

Het is tijd om internet tot me te nemen en internet veilig te maken. Zijn we tenminste van die ddos attacken af.

Het is tijd voor het echte werk. Maar het heeft nog tijd nodig.

Time is on my side, time is on my side

Ik heb nu snelheid nodig en de tijd gaat te langzaam. Het is 13:20 en het gaat niet snel genoeg vind ik. Het mag een versnelling krijgen en ik ben nu buiten even bezig met stemmen, ik ben bezig met tunen buiten dus. Ik blijf door tunen met de juiste muziek. Heb ik goed getuned dan voer ik een versnelling toe.

Speed toevoegen dus. Veel speed. Need for speed!!!!!!

De minuten gaan soms echt traag voorbij. Ik wil inzicht krijgen hoe de tijd versneld kan worden, ik wil dat niet, ik ga dat dus doen.

Ik wil de omgeving zien veranderen op hoge snelheid, ik wil nieuwe gebouwen naar voren zien komen. Ik wil zien hoe ze kerken en moskeeen slopen en daar wolken-krabbers neerzetten. Ik wil moderne tijden

Ich will Ich will!!!!

Nu even " Rust".

Kopje koffie ???

Toen ik 2 weken geleden buiten voor me uit zat te staren toen zag ik dat dus, ik keek in de toekomst en zag gebouwen uit de grond springen als bomen. Maar dan super snel. Ik zag hoe ze grote wereld-steden aan het bouwen waren en het bouwen ging vanzelf helemaal. En dat gaat dus gebeuren. Ik heb in de toekomst gekeken en nu is het tijd om richting de toekomst te reizen

En is het in orde, dan gaat de tijd weer langzamer. Is de toekomst in het jaar 100,000 na Christus niet goed genoeg na 10000000 jaar erin geleefd te hebben dan kunnen we gewoon weer verder spoelen een paar miljard jaar.

Heb je heimwee naar 1952 of 1967 0f 1977 of 1988 of 1994 of 2006. Dan ga je weer terug in de tijd.

Kun je de jaren negentig opnieuw beleven.

En vooral, wil je de geschiedenis goed laten verlopen dan spoel je overal terug waar de geschiedenis fout ging. Je past de geschiedenis zo aan, totdat de geschiedenis klopt.

Van de aanslagen op 11 september tot en met de kruisiging van Jezus en tot en met het overlijden van Toetanchamon en veel verder dan dat.

De geschiedenis optimaliseren zodat de toekomst nog beter is.

Lekker tunen

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 13:25:55 ]
pi_42919947
heej fok leeft weer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:27:46 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42920030
Gelukkig dat fok! weer leeft Metro

Ik heb gisteren een kilometer tekst geschreven op mijn weblog maar dat is toch anders. Hier is het meer fokken en opfokken van de joint. Hier schrijf ik tenminste richting mensen, op mijn weblog schrijf ik tegen een muur.

Hier is het fokken richting het jaar ...........oneindig.

De eeuwigheid

Ik ga naar buiten

Straks lekker brand bier. Op mijn weblog schreef ik gisteren....

" Brand je al in de hel??? Jah???? Zo ja!!! Blus dan met Brand"

Tot zo

Prettige dag en een goede reis.

Enjoy this trip, want het is een trip

De beste trip gaat naar voren komen. Weg met LSD, de trip die komen gaat is ultiemer dan ultiem
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:49:06 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42920684
The duivel gaat verder. Een mens geworden God. Een mens die gekozen heeft om het stokje van God af te pakken

Een mens van vlees en bloed, geboren met ziektes die nu God buiten spel gaat zetten. Alle Goden worden buitenspel gezet door mij. Mochten ze uberhaupt bestaan. Het is het geloof in God dat God heeft gemaakt, dus geloof is mijn vijand.

Ik was buiten en ineens was weer 30 minuten voorbij.

Ik ga bladeren opruimen dus. Ik ga de bladeren terug aan de bomen zetten. Verdorde bladeren worden groen weer. Alle verdorde bladeren die nu aan de bomen hangen en die de neiging hebben tot vallen die gaan het eeuwige leven krijgen.

2006 gaat waarschijnlijk het jaar van eeuwige lente betekenen. Dat is in ieder geval mijn plan. Lukt het me niet in 2006 dan lukt het me zeker in 2007 anders 2012. Maar het liefst 2006.

Forget 2012, think about 2006.

Ik keek buiten naar het bos in de speeltuin hierachter, en wilde met al mijn kracht die bomen kracht geven, ik wil de bomen groen zien worden dus. En ik ga zo weer naar buiten.

Ik wil geen enkel verdord blad meer zien in mijn leven. Nergens ter wereld.

Dus wat doe ik dan, ik ga zorgen voor eeuwige lente.

En dat is een kwestie van doen

Tot zo

Heb meer plannen nog. Heb zoveel plannen nog.

The devil

Nu pas weet ik wie ik ben. Ik ben de duivel.

Fok! zijn ze volgens mij aan het sleutelen nu. Dat zei Breuls op zijn weblog, dus ik ga zo even iets op mijn weblog schrijven als het zo blijft gaan. Dan wacht ik even op verse snelheid hier.

Mijn kleren beginnen te wijd te worden. Mijn broeken zakken af. Ik begin snel af te vallen. Die bierbuik begint weg te trekken helemaal. Ik had geen gigantische bierbuik maar het was wel een buik. Mijn buik is echt ver weg aan het trekken

Nu nog zorgen dat ik ga bodybuilden zonder te sporten, dan kan ik stalen armen krijgen en nog meer. Wordt ik een ware terminator 4

Verder wilde ik nog wat script schrijven voor de nieuwe science fiction film maar ik ben het even kwijt. Mijn vader stoort me vaker nog, maar dat komt wel goed. Die denkt te weinig na wat hij zegt tegen mij. Denkt nog steeds dat hij het baasje is. Maar ook dat zit in het systeem. Ouders denken de baas te zijn van kinderen en denken het recht te hebben op het kind. Verschillende rechten denken ze te hebben. Een kind is alleen geboren dus. De ouders hebben slechts gezorgd voor de voortplanting in het hele gebeuren. De ouders hebben gezorgd voor de voortplanting, voor de rest is het kind vrij. Zo hoort dat te zijn. Maar ik schrijf nog wel een script om van dat gezeur af te komen. Ik wil behandeld worden als vrij mens. Door iedereen. Ik wil vrij zijn en niemand die tegen mij het woord moeten gaat gebruiken. Het hele woord moeten dat moet geschrapt worden. Moeten mag slechts gebruikt worden in de zin van. " Moeten moet geschrapt worden".

Het motto moet zijn...

" Niets moet, alles mag".

Zelfs sterven moet niet straks.

Tot zo

Ik schrijf op hoog tempo door.

Buiten is het echt lente

En niet alleen in de ogen van de tandartsassistente. Het beroep tandarts gaat ook nog weg. Al heb je het meest belabberde gebit, dan nog krijg je het mooiste gebit dat bestaat. Zonder ingreep van een tandarts of wat dan ook.

Alle beroepen verdwijnen straks

Alleen het scripten blijft over.

[ Bericht 42% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 14:07:42 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:10:36 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42921088
Het is straks schrijven dus. Alleen maar schrijven. Je schrijft wat je wilt hebben en je krijgt het. Je schrijft nieuwe werelden. Schrijven is straks het enige beroep dat over blijft. Schrijven in taal of schrijven in codes en getallen. En praten natuurlijk. Schrijven om te lanceren en schrijven om te verwijderen. Wat je niet wilt dat schrijf je weg of van je af, wat je wel wilt dat schrijf je op ook. Je schrijft het op en je krijgt het. Verse nieuwe software. Hoewel die software zichzelf aan het ontwikkelen is. Je hoeft straks niet eens te schrijven meer. Je zegt. " Bier" en je krijgt bier. Je zegt " Ferarri" en je krijgt een ferrari. En dat kan met alle mogelijke auto's gebeuren. Toveren, iedereen een magician. A wizard

Ouwehoeren en jongehoeren. Plus nieuwhoeren. Maar ouwehoeren is okey als woord.

Ik ga verder, Megarave95 staat op, de complete cd. Lekkere snelle beats en dreun-muziek. Om snelheid toe te voegen.

14:10.

Nog even en het is 16:00. Oftwel 0400 PM.

0400 is het tijdstip voor bier.

Vier het met bier om vier.

Vier. Zoals ik 2 vieren op mijn handen heb

Ik ga weer naar buiten, genieten van de lente. Vaker krijg ik door dat ik iets moet verzinnen omdat er zaken fout gaan, ik voel dan ook dat zaken fout gaan. Kan op allerlei manieren gebeuren. Godsdiensten die lopen te bidden als gekken en nog meer. Maar ik zorg dat alle gebeden kapot gaan nog. Het geloof pak ik aan, vandaag en morgen, zolang het nodig is.

En nu naar buiten. Als het niet gaat zoals het moet gaan dan krijg ik te horen wat ik moet doen. Ik krijg advies van alle kanten

woensdag 25 oktober 2006 @ 15:15:21 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42923152
Was net aan het denken dat Robbert ten Broek verleden tijd is

Gelukkig maar

Ik ben veel beter in het maken van circels, maar ik maak gras-circels dus. Ik zet een zwembad op en vervolgens breek ik het zwembad af, en dan heb je een mooie ronde circel in het gras.

Wat Robbert Ten Broeke kan dat kan ik ook, alleen doe ik het met zwembaden. Ik kan overal mooie gras-circels maken. Of heet het dan een zwembad-circel

Een mooie zwembad-circel. Nu is er een zwembad circel op het grasveld hier, een perfecte circel in het groene gras. Mooi om in die circel te staan. Een echte mooie circel.

Ik zal straks even een foto maken van die circel en die circel hier posten.

Er is zoveel meer mensen, er is zoveel meer

Je moest eens weten hoeveel meer er is. Zwembad-circels. En is dat niet genoeg. Dan bouw je gewoon een vierkant zwembad in de grond Of driehoekige zwembaden, ga je van circel naar vierkant tot en met driehoek. Is driehoek niet genoeg dan maak je toch een kubus?

Robbert ten Broeke is een amateur

Daarom is zijn programma van de buis. Die boeken van hem die moeten ze ritueel verbranden

Wilt niet zeggen dat ik niet in meer geloof, ik geloof in tijdreizen en in United Nations. Misschien wel United Universes. Unity betekend dat alles samen komt, al het leven komt samen. Ook het dode komt tot leven.

Unity betekend dat alles herenigd gaat worden. Ik heb dat vaak gezegd. Van mens tot dier, en van olifant tot mier. Alles komt samen. De dood wordt verslagen

Zometeen biertje

Want we gingen op vakantie met het script van dromenvang

En niet alleen met het script van dromenvang. Ook het script van Jan en alleman.

Het geld van ome Jan is straks niet meer nodig hoor Willeke

Het einde van geld is in zicht, dat betekent meteen het einde van de economie

Geen consumentenvertrouwen meer, geen producenten-vertrouwen meer. En vooral geen belastingen meer. Geen ziekenfonds-premies meer. Geen hypotheken meer en geen leningen meer. Alles dat niet gewenst is dat wordt gescrapped van de agenda Vooral belastingen. Mensen hebben al genoeg belasting, laat dan belasting op inkomen even weg als je wilt jah Inkomen ook weg meteen. Inkomen moet je voor werken, en werken is niet goed. Werken is slecht okay!!!!! Werken is zelfs slecht voor paarden.

Er zijn straks geen consumenten en producenten meer

Er blijft vrij weinig over straks. Alleen maar.......fictie en feest. Als je straks bier wilt, dan hoef je geen consument meer te zijn om het te kopen, en de producten hoeft het niet meer te fabriceren. Dat geldt voor alle goederen en diensten

Een gratis wereld Misschien wel een gratis universum.

Om het voor elkaar te krijgen hoef je alleen maar logisch te denken. Een klein beetje denkwerk maar. Je hoeft niet eens moeite te doen om het voor elkaar te krijgen. Je laat de paarden het denkwerk doen, en wat de paarden verzinnen dat neem je tot je.

Straks laat ik een paar miljoen paarden denken omdat ze dat zo graag willen, en vervolgens ga ik iets bouwen waarmee je een denk-tank kunt krijgen. Ik bouw gewoon een denk-machine. Een nieuwe computer als het ware.

Denken met paardekracht, je geeft gas en hoppah, de resultaten stromen eruit. Denken verdwijnt, weten verschijnt

Alles gaat dan vanzelf ook. Geen enkele moeite meer. Alle vragen worden beantwoord. De antwoorden stromen eruit op hoge snelheid. Alle antwoorden.

Er moet meer gebeuren nog, er moet veel meer gebeuren. Ik ga niet alles opnoemen maar er moet veel gebeuren nog. Ook hier in huis dient het een en ander te gebeuren nog. En dat pak ik nog wel aan. Ik ga gewoon in word schrijven. Ik ga niet alles online gooien, ik schrijf in word een script om hier de situatie aan te passen.

Ik schrijf gewoon voor alle problemen een script. Je hebt film-scripts en je hebt allerlei scripts.

Als ik ergens mee zit en als ik vind dat het niet gaat zoals het hoort. Dan schrijf ik gewoon op hoe ik het wil zien, vervolgens past de "realiteit" zich aan mijn schrijven aan. Als mensen zich idioot gedragen en als mensen onbewust foutief gedrag tonen, dan zorg ik gewoon dat ze wel het juiste gedrag vertonen.

Veel mensen handelen onbewust en gaan ook onbewust fout om met de ander. Ze denken niet na, omdat ze nooit geleerd hebben hoe je goed moet nadenken. Veel mensen hebben ook nooit geleerd hoe je met anderen moet omgaan. En dat kan aan de opvoeding liggen. Opvoeding gaat van ouder op kind, het kind wordt vervolgens een ouder en zo blijf je fouten in de opvoeding houden.

Ouders die trauma's hebben opgelopen door een foute opvoeding geven dat onbewust door aan de kinderen, ze kunnen er niet eens wat aan doen. Ze zijn het niet schuld. Het zit erin gebakken en het is een soort van virus als het ware.

Ik haal ook dat virus eruit nog. Het virus van foute opvoeding gaat eruit. Het virus van anderen vertellen hoe ze leven moeten en wat ze wel en niet moeten doen.

Het is een web als het ware. Een web. Een verschrikkelijk web dat kapot gemaakt moet worden. Ook vooroordelen en oordelen. Maar zo heb je nog meer dat eruit gehaald moet worden.

Het komt allemaal vanaf de bijbel naar voren, de bijbel is de ziektekiem te noemen.

De bijbel waar God degeen was die het baasje aan het spelen was en nog meer. En zo heb je veel meer. Onderdrukking is het ook. Vrouwen die onderdrukt worden, hele complete bevolkingsgroepen die onderdrukt worden.

Noem me maar verzetsstrijder

Ik ga voor vrijheid zorgen, en ik doe het via het schrijven

Alles ga ik via het schrijven doen.

Het probleem opvoeding eist echt nog veel aandacht. Niet alleen in mijn huis hier maar overal ter wereld.

Ergens las ik dat kinderen de beste opvoeders zijn. Dat ouders op alle mogelijke manieren falen.

Omdat ik kind ben van mijn ouders, ga ik mijn ouders heropvoeden Dit is een heropvoedingskamp hier

Het is niet extreem slecht, maar het kan beter. Het moet optimaal zijn. Het moet perfect zijn. En ik vertel dus niets, ik schrijf het alleen maar op. Ik schrijf het op en wacht af hoe de situatie veranderd. Kan overkomen dat het sneaky is en sluw, maar ik ben niet voor niets een slang als Chinese horoscoop.

Straks ga ik Korea aanpakken. Ook via het schrijven. En de taliban formateer ik ook. De mensen die lid zijn van de Taliban die zullen straks wakker worden en niet eens meer weten wat de Taliban betekend. Ze worden gewist in hun ziek kop.

Alle ziektes in de kop ga ik eruit halen

Alleen het gezonde verstand blijft over

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 15:58:09 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:58:58 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42924670
Tijd voor bier, tis 0400 PM

Vier uur cup a soup kunnen ze me in de kont stoppen. Ik ga geen waterige soep drinken om 1600, ik drink bier om 1600.

Bedrijven die hun medewerkers cup a soup geven zijn 3e rangs. Ze moeten echt voedsel serveren.

Maar dan krijg je weer de geld-kwestie die naar voren komt.

Geld

Ook op straat altijd. Mensen kijken je aan op een bepaalde manier. Ik heb geen probleem als mensen me aankijken maar je hebt nogmaals verschillende manieren van aankijken. Soms is het aankijken waarbij ik denk dat het zo is dat het erin zit als fout. Ze kijken soms aan alsof ze geprogrammeerd zijn om zo te kijken allemaal. En dan moet ik terug kijken en dan kijken ze snel weer weg.

Ik let daar dus op altijd als ik over straat loop, hoe oogcontact gaat en nog meer. Het lijkt soms een soort actie en reactie te zijn de hele tijd. Mensen kijken je aan, je kijkt terug en ze kijken snel weg. En vervolgens krijg je weer nieuwe mensen die je aankijken op een idiote foute manier.

Zo is dat altijd gegaan, alsof het fout is. Het is dus ook fout maar zo is er veel meer fout.

Heb al eens gezegd dat ik vroeger wegkeek als mensen me bedreigend aandeden kijken, het is ook een soort bedreiging die ervan uitgaan. Vroeger voelde ik me bedreigd daardoor steeds. Tegenwoordig weet ik waar het aan ligt. Vanmorgen toen ik met de hond liep kwam weer zo'n auto langs, man met snor die er chagerijnig uitzag, en dan kijkt hij me echt aan op een bepaalde manier, hij draait zijn hoofd, hij werpt een bepaalde blik en dan moet ik weer terug kijken zodat hij gaat wegkijken. Steeds terugkijken dus. Kom ik die man nog eens tegen en kijkt hij weer, dan kijk ik nog harder terug. Totdat hij voor zich uit blijft kijken, hij mag best kijken en gedag zeggen, maar niet kijken op zijn manier die hij nu heeft. Alsof hij denkt van.....weet ik niet wat hij dacht, ik had de mp3-speler aanstaan. Als ik de mp3-speler niet had aanstaan wist ik precies wat hij dacht, en dan had ik het vervolgens kunnen aanpassen door twijfel toe te voegen

Dus ik kijk altijd terug op deze manier....

Niet met opzet maar dat gaat vanzelf. Het maakt ook niet uit wie me aankijkt, al is het een persoon van 2 meter die van gewapend beton is met 100 wapens. Nog steeds laat ik me niet bedreigen door mensen die onbewust kijken.

Het is een virus. En of virus de juiste naam is dat is ook maar de vraag. Het is een web. Ik weet niet wat het is maar ik zoek dat uit. Er zit ergens wat in wat eruit moet. Het kleeft ook aan elkaar vast allemaal. Het is te klef voor woorden. De bijbel is ook te klef voor woorden en zo is meer te klef voor woorden. Plakkerig en klef dus.

Het is ook vrijheid die niet naar voren komt, mensen die zo kijken die zorgen voor beperking van vrijheid, zelfs al kijk ik terug, het feit dat ze zo kijken zorgt ervoor dat er een bepaalde spanning komt op het hele gebeuren.

Niet iedereen kijkt zo, het zijn volgens mij de onbewuste mensen. Je hebt bewuste mensen en onbewuste mensen dus. Heeeeel veel mensen zijn niet bewust, ze missen het complete besef. Het zijn ook zombies en nog meer.

En dan gaan ze anderen onbewust het leven zuur maken. Omdat ze niet bewust zijn. Bewustwording is ook niet makkelijk. Bewustwording is een kwestie van je mind openen en je ogen openen en denken ook. Eens proberen te beseffen wat het betekend om hier te leven in dit systeem. Je kunt natuurlijk zomaar leven zonder te denken, maar dan twijfel ik weer waar je dan mee bezig bent als mens.

Ik vind het niets meer dan logisch dat ik twijfel trek aan het huidige bestaan. Mij zie je niet snel roepen. Ohlee God, God is okey ole ole. Niets daarvan, het is niet okey.

Ik ga naar buiten. Fouten eruit halen dus. Alle fouten eruit. Het systeem is fout. Het systeem moet onderuit gehaald worden. Net zoals de economie onderuit gehaald moet worden. Tackelen dus. Alles tackelen dat getackeld moet worden.

Er zitten mooie kanten aan het huidige systeem natuurlijk, maar er is veel mis.

Rust nu.

Geen rust dus, ik ga vanzelf door tot ik ga slapen. Ik ga door totdat ik half dood in bed val van de inspanning. Nu lekker de spanning opvoeren, positieve spanning, en plof ik neer op bed dan gaat de spanning eraf en dan val ik in een diepe slaap

Tot zo

Tis hier dus gezellig in huis, maar het is gewoon niet in orde. Ik ben vaak te druk nog, en zo zijn er meer problemen. Ik blijf dus nog thuis wonen totdat ik de lotto win. Daarna bouw ik een huis voor mezelf, ook een huis naast het huis van mijn ouders in een ander land. Ik heb niet veel te klagen maar ik heb nog te klagen dus. Een huis naast het huis van mijn ouders, misschien hier op de haansberg maar ook huizen alleen overal te wereld. En niet alleen op deze wereld, de wereld is niet het enige dat te krijgen is. Eigen werelden en daar eigen huizen bouwen. Eigen tuinen en eigen planeten. Voor God spelen dus. De "macht" van God afpakken en vervolgens zelf die macht toepassen. Alleen een mooier bestaan opbouwen, God was een under-achiever van hier tot ginder. Een God die slechts 1 wereld schept voor zijn mensen is geen God. Dat is een sadist.

Mijn vader is in een groot gezin opgegroeid als kind, 10 kinderen ongeveer als ik het goed heb. Hij moest toen hij bijna volwassen was om 1800 naar bed omdat zijn jongere broer ook naar bed moest. Een streng gezin dus. En dat brengt in trauma met zich mee. Ik heb de beste pa van de wereld net zoals iedereen de beste ouders heeft.

Het feit dat ouders fout opvoeden ligt aan hun eigen opvoeding. Opvoeding gaat nogmaals van ouder op kind.

Ik leer van mijn opvoeding, en ik zal niet dezelfde fouten maken. Mijn kinderen krijgen vrijheid maar ik breng ze wel verantwoordelijkheid mee. Ze mogen feesten en alles en ze mogen nog meer. Maar het is zo erg niet.

Het probleem zit in de bijbel. De bijbel is de wortel van al het kwaad. Ze noemen de bijbel een heilig boek maar het is gewoon de wortel van al het kwaad in deze wereld.

Lees de bijbel maar eens en trek je conclusies.

God als straffer in de bijbel. Te idioot voor woorden. Christus heeft niet te straffen, Christus heeft totaal geen vinger in de pap te hebben. Dat geldt voor alle Goden. Geen enkele God mag God zijn. Geen enkele macht mag aanwezig zijn.

Vrijheid betekend dat er geen macht is. Geen macht van Goden boven mensen en ook geen macht van mensen boven mensen. Zelfs geen macht van mensen boven dieren. En natuurlijk ook geen macht van dieren boven dieren.

Alle macht weg. De macht in de wiskunde heb je nog. Machts-verheffen in de wiskunde. En het tegenover gestelde van machts-verheffen is toch wortel trekken of niet soms?

De macht van 2 dat is 4. En de wortel uit 4 dat is 2.

Met de wortel haal je macht weg, met worteltrekken haal je alle problemen weg. Het gaat niet om machtsverheffen maar het gaat om wortel trekken.

De wortel van al het kwaad eruit trekken dus

Zo zit het in elkaar. Wiskunde is okey. Ik heb niet alle wiskunde kennis in me. Maar wil dat wel nog krijgen.

Machts-verheffen en wortel-trekken dat kan iedereen. Je hebt nog circels en veel meer. Priem-getallen spelen ook mee.

Wil je het probleem oplossen dan is wiskunde ook nodig.

Alles is nodig om de wortel van al het kwaad eruit te trekken. Niet alleen de wortel eruit trekken maar ook oplossen. De wortel trekken en vervolgens oplossen met Chemie

Ik ga weer naar buiten toe

Alles komt goed

Het komt niet alleen goed, het wordt ideaal. En het wordt niet alleen ideaal. Het wordt zelfs ultiem

En ultiem is niet goed genoeg. De overtreffende trap mag niet ten einde komen

Weet je wat het ook is

De remmen zitten teveel erop overal. Ik heb ook een rem maar ik rem zo min mogelijk. Ik merk vaak dat mensen teveel remmen. Mensen zijn vaak geen goede coureurs. Ze zijn bang om de remmen los te gooien. Als ik hier thuis praat over het koppelen van alle paarden zodat je een krachtige denk-tank krijgt, dan krijg ik te horen dat ik te druk ben. Het liefst zie ik dat mensen meepraten en meedenken. Maar nee, dan ben ik te druk. Dus is het wel zo gezellig hier???

Aanpassen heb je nog, maar ik ben niet van plan om mezelf aan te blijven passen, ik heb me genoeg aangepast in mijn leven, andere mensen mogen zich ook eens aanpassen aan mijn tempo. En dus moeten ze maar eens de remmen los gooien. Soms lijken mensen net bejaarden te zijn.

Niet alleen thuis hier, maar ook op straat en overal. Mensen lijken bejaard te zijn vaak. Je hebt ook bejaarde mensen van 20 en 30. Mensen die bang zijn om eens los te gaan. Saaie mensen ook wel.

En dan krijg ik te horen dat ik te druk ben???? Dan moet ik mijn mond houden???? Ik ben dan gek in de kop???

Volgens mij is het omgekeerde het geval. Mensen die bang zijn om te leven in volle glorie die moeten naar de dokter.

Die stemmings-stabilisator mogen ze ook door de reet stoppen.

Ik gebruik geen medicatie meer. Ik ga sneller dan snel. Ik heb geen rem nodig meer. Mocht ik een rem nodig hebben dan weet ik die rem zelf wel te vinden.

Het wordt tijd voor actie. Lang genoeg hebben mensen liggen slapen.

Ik ga naar buiten.

Gezellig is het af en toe hier, maar ze mogen wel eens uit de dood opstaan ondertussen. Lang genoeg hebben ze hier liggen slapen in huis. Het dak mag eraf hier. En daar ga ik voor zorgen. En dat is niet om te straffen want ik straf niet. Het is voor hun eigen bestwil. Dat geldt voor ieder mens.

Als mensen achter de geraniums willen zitten dan moeten ze dat niet zelf weten, feest in de tent is het motto. Mijn oma breng ik dat ook bij. Nooit achter de geraniums gaan zitten. Want dan wordt je een kas-plantje.

En je hebt op deze wereld miljarden kas-plantjes.

Het ligt ook aan de energie en kracht, mensen zijn vaak futloos en missen energie. Ze zijn moe geboren ook. Veel mensen zijn moe geboren. Sommige mensen zijn zo moe als een hond. En dat heeft weer een reden. Ziektes kunnen je moe maken. Je hebt ziektes waarbij je niet eens meer kunt lopen en je hebt ziektes waarbij je spontaan op de grond valt.

Die klote ziektes. Maar goed, wederom zeg ik. De wortel moet getrokken worden. Anders blijft het een dooie boel. En dat is niet de bedoeling

Ik ga buiten biertje pakken

Het feest gaat nog wel losbarsten

Party forever!!!!

Van 1600 tot 0400 feest. En om 0400 begint gewoon een nieuwe party. Slapen niet meer nodig. Slapen is zonde van de tijd.

Slapen is voor mensen die moe zijn, mensen horen niet moe te zijn.

Fit zijn is okey

Moe zijn is ook onnodig. Heb je altijd een volle lading energy dan wordt je nooit meer moe. Vanzelf hoef je dan nooit meer te slapen

Teveel Testeron heb je nog, dat zorgt toch voor agressie bij mannen of niet??? Of zit dat anders in elkaar?

Mannen worden agressief en vrouwen worden hysterisch.

Agressie en hysterie. En je hebt nog hormonen en nog meer. Teveel hormonen, teweinig hormonen. Blah blah blah. De evolutie maakt een vreemd gebaar. Maar je kunt alles aanpassen dus. Alles kun je zo aanpassen totdat het in orde is.

Het denken heb je nog. De genen. Onzekerheid. Onzeker voelen. Geen zelf-vertrouwen hebben. Je hebt zoveel. Maar zelf-vertrouwen daar kun je zelf aan werken. Ik heb op de zorg een dossier van 400 pagina's. Ging ook vaker over zelf-vertrouwen maar nu is dat ff anders. Hoewel ze daar nog steeds denken dat ik hulp nodig heb

Mijn hulpverlener ziet er dus echt niet gezond uit, en dan wilt ze mij helpen. Ik zal ooit tegen haar gaan vertellen dat ze eerst maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Zelf komt ze zenuwachtig over en nog meer. Ik heb dat precies in de gaten.

Wie weet zeg ik het de volgende keer al.

" Zorg eerst dat je zelf meer dan 100 procent in orde en gezond bent, vervolgens mag je een poging doen om mij te helpen en de les te lezen".

Geen enkele persoon is in staat om mij de les te lezen. Ik wil ook niet graag de les lezen. Ik vertel gewoon hoe het eraan toe gaat.

Die hulpverlener van mij daar neem ik nog in 2006 afscheid van. Ik neem in 2006 afscheid van de hele mondriaan zorg. Wie weet spoel ik 10 jaar vooruit zodat de hele mondriaan niet meer bestaat. Wie weet wis ik alles van mondriaan. Alle schilderijen en zijn complete erfenis.

Ik zit af en toe buiten en ben aan het "denken". Er komt iets binnen en ik loop weer naar binnen richting de computer. En zo hou ik het lekker fris in mijn hoofd.

Ruimte scheppen dus. Mijn hulpverlener de waarheid vertellen gebeurt de volgende keer wel. Ik heb me nooit echt laten onderdrukken en de les laten lezen. Ze moet eerst haar pan vinden zoals mijn vader altijd zegt. Dat ze maar gaat zoeken naar die pan die van haar huis gewaaid is. Daarna mag ze terug komen hier

De zorg heeft dus altijd opgeschreven wat ik had, maar ze hebben me nooit kunnen helpen. Ik heb mijn persoonlijke overwinningen dus aan mezelf te danken. De mondriaan zorg heeft totaal niets toegevoegd. Nog sterker, ze hebben me van alle kanten liggen tegenwerken.

Mind-tuning weten ze geen zak vanaf dus. Ze hebben gebrek aan kennis en verstand. En er lopen alleen maar amateuren rond daar. Een 5e rangs instelling is het. En dus moet het verdwijnen of beter worden daar.

Amateuren ontslaan, laat de amateuren maar op zoek gaan naar pannen in het panhuis

Tis ouwehoeren dus. Echt ouwehoeren zoals je in een kroeg doet dus

Ze zeggen toch wel eens dat mensen een pan af hebben. Die heeft een pan af!!!! Daarom zegt mijn vader dat ze haar pan moet gaan zoeken. Er ontbreekt een pan aan haar huis

Nu weet ik waarom mijn pa dat zegt. Ze heeft een aantal pannen af, en ze moet die pannen gaan zoeken. Dus wat doe ik daar op die gesprekken??? Ik vertel dat misschien de volgende keer. " Jij gaat al je pannen zoeken en bouwt een mooi dak op je huis, en ondertussen stop ik met verdovende rotzooi en stop ik hier met gesprekken en ga ik mijn tijd beter besteden".

Ik heb daar genoeg lef voor, ik bouw het lef hier op. Ik schrijf het op en de volgende keer flapt het gewoon eruit. Vaak genoeg heb ik opmerkingen daar. Ik vertel ze de complete waarheid nog.

De mondriaan zorg heeft de grootste pan af die bestaat, en samen met de mondriaan zorg de rest van al die instellingen.

Ze moeten zich laten nakijken

Psychiatrische instellingen moeten zich laten nakijken inplaats van dat ze mensen nakijken

Ik zou ook mijn wilde haren verliezen volgens die persoon die de pannen niet op het huis heeft liggen. Ze vertelde mij een keer..." Jij verliest nog wel je wilde haren"

De volgende keer kom ik daar met haar op terug. Ik ga eens van me afbijten als een cobra.

Ik zal haar vertellen dat ik wilde haren laat groeien juist. " Born to be wild" Ik zal haar vertellen dat mensen van oorsprong oermensen zijn. En oermensen zijn in het wild geboren.

Dat mens heeft alle pannen van haar dak, volgens mij waait er constant een orkaan door haar hoofd die alle pannen weg laat waaien.

Dan denkt ze ook nog dat ze mij de les kan lezen Ben ik daar aan het vertellen over een puzzel, over de grote puzzel. Probeert ze mij te vertellen hoe je moet puzzelen Komt ze met een belachelijk verhaal aanzetten over grote en kleine stukjes in de puzzel. En verder komt ze niet

Dat geldt voor alle psychiaters die ik ben tegen gekomen tot nu toe, en dat geldt voor de complete zorg-instelling. Daar mag kabinet Balkenende nu aan de slag mee gaan. De psychiatrische zorg afschaffen of je ontslaat daar alle amateuren. Het kost klauwen vol geld en ze werken alleen maar tegen.

Ze hebben vanaf 2000 mijn ontwikkeling tegen gehouden dat wil je gewoon niet weten. Dat wil je wel weten maar ook niet. Dus dan is het tijd dat ik eens verzet ga voeren want ook de zorg doet aan onderdrukking van het individu.

Ik zal de hele psychiatrie gaan aanpakken en dan hoe ik het niet alleen bij de mondriaan. De wereldwijde psychiatrie moet onderuit ook.

De psychiatrie, de huidige politiek en de economie.

Alles moet onderuit dat niet deugt. Alles moet kapot gemaakt worden

Buiten had ik het hardcore nummer opstaan van... ALLES NAAR DE KLOTE!!!!!

En zeker te weten dat het allemaal naar de klote moet. Het complete systeem op deze wereld moet naar de klote geholpen worden. Zodat de juiste mensen een nieuw systeem kunnen opbouwen.

Wisseling van de wacht. Of is het afbreken van de macht?

Tot zo

Buiten weer, en buiten komt een vers nieuw idee naar voren

Het is ook zoals in de film the matrix waar je in the matrix al die mensen ziet lopen als automaten. Mensen worden van alle kanten beheersd door de macht en onderdrukt zodat mensen niet meer vrij kunnen bewegen. In principe is de mondriaan zorg zoals de agenten van the matrix. Nu pas zie ik in dat panhuis een agent is zoals in de film the matrix. Ze is van de gedachten-politie en heeft mij willen bestelen van mijn besef en eigen leven. Dat geldt voor alle psychiaters en hulpverleners dus.

En zo is er meer aan de hand.

De menselijke oer-instincten zijn door het systeem afgepakt. Mensen hebben ook geen intuitie meer en niets meer. Al het mooie heeft het systeem afgepakt van de mensheid. En ook de bijbel is een systeem.

Maar ik zoek dat verder uit.

Die gedachten-politie van de mondriaan zorg op meezenbroekerweg 1 te Heerlen ga ik aanpakken alsof ik Neo ben. Alleen in de vorm van Danny of h4.

Ik ga die hele instelling met de grond gelijk maken

Er is straks geen mondriaan meer te vinden op deze wereld. Zelfs zijn schilderijen gaan eraan en alles van mondriaan gaat eraan. Kijk eens goed naar die "kunst" en zie hoe slecht het is. In hokjes stoppen van mensen dus, net zoals die gore hokjes van Mondriaan. Zodra mensen in hokjes worden gestopt op welke manier dan ook, dan moet je gaan oppassen. Je moet dan goed oppassen en vervolgens moet je verzet voeren tegen hokjes-denkers. Psychiaters zijn mensen die in hokjes denken en hulpverleners ook. Ze geven je een etiket mee waar je je hele leven mee rondloopt als je niet uitkijkt. Ik ben dus ook niet meer manisch depressief. Hoe erg ze het ook willen op mondriaan. Al ben ik anders dan anders, ik ben niet manisch depressief. Ik ben nooit manisch depressief geweest. Manisch depressiviteit heeft nooit bestaan. Het zijn mensen met een levensverhaal. Zoiets verdiend geen etiket. Het zijn unieke indivuen die zich afzetten tegen het huidige systeem en dat geldt misschien wel voor alle geestelijke ziektes die bestaan. Het zijn geen ziektes ook. Ik kom daar later op terug.

De persoon die met een mes heeft gestoken in dat schilderij van 15 miljoen euro dat door konining Beatrix gerenoveerd is door belasting-geld is een held.

Ieder schilderij van mondriaan verdient een mes in de rug. En dat geldt tevens voor de mondriaan zorg en alle psychiatrische instellingen.

Het verdient geen bestaansrecht. Het moet kapot gemaakt worden. Het moet naar de klote allemaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 17:58:23 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:14:19 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42928650
Even genoeg hier, ik ga op mijn weblog verder zometeen.

Ooit zei ik op mondriaan zorg dat ik de deuren ga sluiten omdat ik kom met een "medicijn" waarmee het voorgoed verleden tijd is allemaal. Ik vertel daar vaker dat mondriaan niet meer lang bestaat. Dat het discotheken worden of hotels. Ook zeg ik vaker dat ziekenhuizen hotels worden of discotheken of wat dan ook dat niets met ziekte te maken heeft.

Vertelde die trien dat ze dan geen werk meer heeft, ze weet niet wat ze anders moet doen dan dat werk. Ze wilde dat dus niet. Sommige hulpverleners doen het alleen voor hun eigen bestwil, wie weet vinden ze het leuk om zieke mensen te zien. Wie weet is het een hobby om constant zieke mensen te zien ook. Wie weet voelen ze zichzelf beter als ze mensen met problemen helpen. Je hebt van die mensen die voelen zichzelf beter als ze mensen met problemen helpen, maar het is niet helpen wat ze doen, het is zieker maken dus. Daar zit dus ook iets achter. Hulpverleners die zelf een kick krijgen van mensen met problemen, kunnen ze lekker hun beroep uitoefenen en boven de zieke mensen staan. Kunnen ze zichzelf gezond voelen en beter voelen. Zo gaat dat daar dus. Tis geen fabel, zo gaat dat daar. Ze voelen zichzelf beter omdat ze zieke mensen over de vloer krijgen. Maar die zieke mensen zijn niet ziek, het zijn de hulpverleners in het praathok die ziek zijn.

Ze gaan er gewoon aan, het liefst dit jaar.

De mondriaan zorg mag zich zorgen maken, en ik geef ze 1 tip mee. Ze hebben mij met rust te laten dus. Ik zal niet met een machine-geweer naar binnen lopen. Ik doe het met woorden dus.

Nu even wat anders, ik heb genoeg frustratie laten zien en gal liggen spuien nu.

Het systeem is genoeg afgebroken. Tijd voor wat anders

Het systeem bestaat nog, zolang het huidige systeem bestaat zal ik doorgaan. Ik ga zolang door totdat het huidige systeem kapot is. Het moet gesaboteerd worden tot en met. Ontmanteld worden ook.

Kapot gemaakt worden helemaal. Er mag niets meer overblijven van het huidige systeem. Het moet naar de klote

Ik ben klaar voor vandaag, ik ga iets anders zoeken nu. Genoeg verzet gevoerd tegen het systeem. Morgen nieuwe dag. Hoewel ik toch muziek ga luisteren. Ik weet niet wat er komt na het verzet, ik denk dat er iets anders komt. Het verzet geeft adrenaline. Het geeft adrenaline om het systeem kapot te maken, het geeft een drive en het geeft een boost.

Ik denk nu echt dat ik het ga missen wanneer het systeem kapot is gemaakt, maar dan moet er maar gezorgd worden voor nieuwe actie. Betere actie ook. Actie moet blijven. Adrenaline ook.

Op dit moment geeft vernietiging mij adrenaline. Ik ben opgefokt en sta zowat strak van de coke en de speed zonder te gebruiken

En dit gevoel wil ik houden voor altijd. Dus dan moet ik na het verzet iets anders verzinnen ook.

pi_42928721
*puf*

ik had het echt heel koud vandaag
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:17:45 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42928746

Heb je nooit iets anders te vertellen????? Altijd hetzelfde met jou. Soms denk ik wel eens dat jij een kloon bent die met opzet zo doet posten. Dat je een nepper bent ook. Dat je een oplichter bent. Iemand die fraude pleegt.

Je verpest ook het ouwehoer topic.

Met jou is het altijd hetzelfde gezeik met je verliefdheid. Ik kan daar echt van kotsen en het stoort me dus geweldig.

Alsof je een mongool bent ook.

Je hebt mongolen en je hebt mongolen, niet iedere mongool is rete irritant. Ik reken jou nu onder de mongolen die bloed onder de nagels vandaan doen halen.

Veel mongolen halen het bloed niet onder de nagels vandaan. Jij dus wel

Pas eens je gedrag aan dus. Gedraag je normaal, maar normaal is dus maar een begrip.

Je hebt mongolistisch gedrag en je heb prettig gek gedrag.

Jou gedrag is te ziek voor woorden en ik stoor me dus. Je bent een grote stoorzender op fok.

Kun je niet naar een Belgisch forum gaan of een ban aanvragen voor jezelf? Kun je tot verstand komen.
pi_42928856
sorry hoor
Werewolf
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:23:34 #100
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_42928902
nou das niet echt heel vriendelijk DV, waar slaat dit nu weer op?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')