Lijkt mij nog een understatement.quote:
Dies mooi jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
De TIFO was vandaag wel grappig.
Zeker mooi. Nog mooier dat je vier nul op je klote hebt gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
De TIFO was vandaag wel grappig.
5e worden is genoegquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
10 punten, is te doen.
Niet te ambitieus worden!quote:
Ja, en dat hebben ze goed toegepast. Dat daarentegen de verdedigers van Feyenoord steeds nog minstnes .1.5 meter verder lopen dan de diepste Ajax-aanvaller is niet de schuld van de scheids hequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
Vak UU seizoenkaarthouder hier
De scheidsrechter,wat deed hij???Hij deed rare dingen,dit door aangeven van zijn grensrechters,weten ze wel wat buitenspel is????:s
Inderdaad, mist hij hemquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
Die Pardo dat is echt een kut mongool![]()
.
Zelfs dat doen ze niet goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef WooZ het volgende:
zoveel kaarten en dan nog niet eens ook maar 1 jood doormidden geschopt, slecht
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
De scheidsrechter,wat deed hij???Hij deed rare dingen,dit door aangeven van zijn grensrechters,weten ze wel wat buitenspel is????:s
Misschien wint ajax die welquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef dvdfreak het volgende:
ach ja we gaan voor de Uefacup
klopt,maar ik heb ook veel situaties gezien die wel buitenspel waren,en er werd niet voor gefloten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.
Die jongen kan werkelijk echt helemaal niks.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.
haast niks van terug gehoord nee, en opeens in 4e minuut super feyenoord aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef PabloLopez het volgende:
mooi gecensureerd door talpa overigens, temmink is volgens mij wel 20 mins uitgefloten en niet te min....
Toch weinig fouten kunnen bespeuren van het arbitraal trio.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef Nellid het volgende:
Temmink was echt wel dramatisch vandaagDat zo'n vent een wedstrijd mag fluiten.
Niet dat het daaraan lag overigens.
Mwah bijna doodging, er werd een zenuw geraakt en daardoor voel jeje been niet meer. Dat loopt gewoon verrekte lastigquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
mooiste van de dag, was stam die bijna dood ging
jij hebt veel vriendenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kwam net thuis en ik was mijn telefoon vergeten. Ik keek op mijn scherm... 41 smsjes en 23 gemiste oproepen. Ik denk WTF. Nu bleek in 38 van de 41 smsjes te staan dat ik in beeld was bij de samenvatting.... Weet iemand waar ik de samenvatting op internet kan vinden?
ow, zo nsb dorp dat iedereen aangeeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik woon in een boeren gat, iedereen kent elkaar hier![]()
blaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Temmink had feyenoord gewoon in bescherming moeten nemen tegen het boze Ajax.
Toppie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:36 schreef Bananenman het volgende:
Hee gappies van me. Alles goed?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:36 schreef Bananenman het volgende:
Hee gappies van me. Alles goed?
was je ook op tvquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik woon in een boeren gat, iedereen kent elkaar hier![]()
Als het goed is komt de samenvatting zo online... Ik zal wel zeggen op hoeveel minuten ik in beeld ben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was je ook op tv![]()
edit : 1ste pagina niet gelezen, het wordt tegen 12e weer herhaald.
Lamlendigheid lijkt het hele team vast t houden. Waarom niet wat jongens van het 2e erin zetten, die lopen zich hopelijk wel het vuur uit de sloffen voor Feyenoord. Zet die lamzakken meteen ook weer op scherp.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef FLR het volgende:
Triest, maar bijna compleet voorspelbaar...
Om moedeloos en depressief van te worden in ieder geval. Het enige waar je nu op hoopt is radicale veranderingen die je nog redelijke beker- en Europacupwedstrijden bezorgen, maar ik heb er een hard hoofd in. Zo tam, zo laf, ik kan er met mijn hoofd compleet niet bij![]()
ik zat ook te denken. Verkoop de helft van de selectie, tenminste 'n flink deel van wat er vandaag op 't veld stond, en gooi er maar jeugd in. Slechter dan dit kan niet, en misschien dat de nieuwelingen wel inzet willen tonen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lamlendigheid lijkt het hele team vast t houden. Waarom niet wat jongens van het 2e erin zetten, die lopen zich hopelijk wel het vuur uit de sloffen voor Feyenoord. Zet die lamzakken meteen ook weer op scherp.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En gooi die Pardo uit een vliegtuig boven Chili svp!
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En gooi die Pardo uit een vliegtuig boven Chili svp!
Voor 4 krijgen ze die Griek erbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?
brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjoodquote:
Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?
hahah kakkerlakken winnen niet van de jodenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjood![]()
Last van je middel-lange-termijnsgeheugen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()
nee maar jij kruipt wel bij stefan in z'n holquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()
Nou he,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.
OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.quote:
Maar hij heeft wel gelijk. Stop er maar meequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat dat uit jouw mond moet komen dirk
Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....
zoals jij ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.
Was het leuk vandaag in de kerk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.![]()
Iets over recht van spreken hebben enzo.
Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef MarkNMGN het volgende:
knip
Sorry baas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.
kan het hier wel neerzetten maar doe ik maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het goed is komt de samenvatting zo online... Ik zal wel zeggen op hoeveel minuten ik in beeld ben.
Ik lijk wel een beroemdheid, iedereen op msn spreekt me aan![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....
quote:
Jullie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
doe ik niet want volgens die lijst zijn jullie het wel , maar wij zijn het gewoon en altijd al geweest
![]()
en in Arnhemquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jullie?![]()
NEC wint jaarlijks van vitas![]()
Wat worden eigenlijk de maatregelen van Koeman? Wél elke dag trainen ofzo.
lijkt op joodse arrogantiequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar wij zijn het gewoon en altijd al geweest![]()
dat zal niet helpen vrees ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat worden eigenlijk de maatregelen van Koeman? Wél elke dag trainen ofzo.
kijk effe naar de 2 stadions , de begrottingen , fans etc etc maar laten we die discussie maar ergens anders voeren en dan mag jij hem openenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt op joodse arrogantie![]()
[..]
dat zal niet helpen vrees ik
Had kruidvat kaartje voor 10 euro onbeperkt reizen 2e klas, 1 dag in het weekend. Kreeg ik 2 weken geleden een 1e klas kaart voor in het weekend wegens werkzaamheden. voor 10 euro retour 1e klas nu. anders kost het 60 euro hehequote:
Whehe, ze staan op scherp na zaterdagquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan aan kaarten voor in het Roda JC vak komen as. zondag - maar ik twijfel erg of ik het zal doen, naast dat het natuurlijk een tering eind rijden zal zijn, weet ik ook niet hoe veilig ik daar zal zitten (of ik herkenbaar zal zijn als niet Roda supporter dus) want ik praat nu niet bepaald met een limburgse tongval maar met een Breda's accent, en ik sta niet voor mezelf in, best kans dat ik uit automatisme opspring bij bepaalde momenten (dat heb ik al eens gehad toen ik op de NAC tribune had plaatsgenomen bij NAC-Feyenoord, toen had ik toch een paar ratjes achter me aan).
Wat heeft hij nou in vredesnaam betekend voor Feyenoord ?! Die man die ging al wekelijks in de fout en dan verlang jij naar een terugkomst van hem ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Je zou toch bijna heimwee krijgen naar spelers als pakweg een Patrick Paauwe...
[Feyenoord-bestuur-modus]quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef Ixnay het volgende:
[Feyenoord-bestuur-modus]
Moet Henk Timmer niet verkocht worden? Zonder die man was het 0-10 geworden vandaag.
Zo'n speler moet toch veel op brengen.
En we hoeven er geen vervanger voor. Eigen kweek is goed genoeg. En anders zetten we er een Ghanees neer uit een satelliet club, goed genoeg voor een topclub in de Eredivisie.
[/Feyenoord-bestuur-modus]
Hoezo uitgerekend tegen Ajax? Gewoon verschil in krachtsverhouding, een uitslag die te verwachten was. Ook al was de wedstrijd 3 weken eerder of later.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:10 schreef CannaTime het volgende:
Ik als feyenoord fan heb me vandaag doodgeergerd aan het spel van feyenoord, het ging werkelijk waar nergens over. Het ergste is ook dat ze uitgerekend tegen ajax zo hard onderuit moeten gaan, maar misschien is het goed voor ze. Laat ze maar lekker de volle lading krijgen en met name het bestuur. Dit seizoen zal wel een verloren zaak zijn, hooguit 4e/5e dus het enige wat er nog te halen valt is een uefa cup... maar als ik al denk aan de uefa cup met de huidige opstelling... dan eh... zie ik het somber in!
Die heimwee heb ik al bijna het gehele seizoen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Je zou toch bijna heimwee krijgen naar spelers als pakweg een Patrick Paauwe...
Och, zo zat ik vorig seizoen in de arena.. niets aan het handje.. Het viel die guppen ook niet op dat ik als enigste met een glimlach van hier tot tokio naar beneden liepquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:27 schreef cohen het volgende:
Wat een heerlijke middag gister in vak E. Ik dacht dat ik het vak uitgeslagen zou worden? Maar ik heb me netjes ingehouden toen er gescoord werd door Ajax. Ik ging alleen heel hard juichen van binnen. Helaas voor Feyenoord, maar eerlijk gezegd vond ik ze zeer triest voetbal spelen. En dat kwam niet door de scheidsrechter.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou in vredesnaam betekend voor Feyenoord ?! Die man die ging al wekelijks in de fout en dan verlang jij naar een terugkomst van hem ?
Paauwe met zijn magistrale vrije trap tijdens de JC Schaalquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
In het kampioensjaar/ UEFA Cup jaar vrij veel.. Maargoed.
Dat lijkt me wel een trainer die de boel aan de praat kan krijgen. Maarja of je nou zo blij moet zijn met een trainer als Co....quote:Positie Erwin Koeman voor het eerst onder druk, Adriaanse genoemd
Voor het eerst sinds zijn aantreden lijkt de positie van Erwin Koeman onder druk te komen. Tot nu toe was er nauwelijks enkele twijfel of zelfs discussie over de trainer van Feyenoord binnen de club, fans of in de media. Na afloop van Feyenoord-Ajax werden de eerste vragen door de media gesteld over zijn positie en maandag wordt daar in de media op voortborduurd. Koeman werd daar dan ook gedwongen in te gaan op vragen van diverse media daarover. „Ik denk dat ik nog steeds vat heb op de groep. Je hebt goede en minder goede tijden. Nu is het laatste het geval. Het blijft onacceptabel wat er gebeurde tegen Ajax en daar komen we zeker op terug,” aldus Erwin Koeman zelf.
In De Telegraaf wordt zelfs al voorzichtig een naam genoemd. Volgens de krant valt de naam van Co Adriaanse wel eens in De Kuip de laatste tijd. De coach heeft op dit moment geen club en heeft eerder bewezen clubs in beweging te krijgen.
Het is een trainer die een club wel aan het voetballen krijgt. Maar het is ook een trainer met -0,0 clubgevoel. Het gaat er bij hem volgens mij meer om het geld dan om de club.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een trainer die de boel aan de praat kan krijgen. Maarja of je nou zo blij moet zijn met een trainer als Co....
quote:MAANDAG EN DINSDAG GEEN TRAINING
Feyenoord zal in de aanloop naar het duel met FC Twente op maandag en dinsdag niet trainen. De eerstvolgende vrij te bezoeken training wordt gehouden op woensdag vanaf 14:00 uur. De selectie zal daarna kort in trainingskamp gaan voor het competitieduel dat donderdagavond om 20:00 uur op het programma staat.
trainen? nergens voor nodigquote:Geen trainingen op maandag en dinsdag
Maandag 23-10-2006
Ongelofelijk maar waar, de trainingen zijn niet nodig in de aanloop naar Feyenoord - FC Twente.
Feyenoord zal in de aanloop naar het duel met FC Twente op maandag en dinsdag niet trainen. De eerstvolgende vrij te bezoeken training wordt gehouden op woensdag vanaf 14:00 uur. De selectie zal daarna kort in trainingskamp gaan voor het competitieduel dat donderdagavond om 20:00 uur op het programma staat.
Wie van onze spelers heeft er gister wel wat laten zien dan???quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef cohen het volgende:
Die Buijs is toch een blooper! Zelf wel een grote bek hebben, een schijthekel hebben aan Ajax en doen alsof je voorop gaat in de strijd. Maar gister heeft die jongen toch niks laten zien. Hij is geen speler voor een topclub. Een leuke aanjager bij groningen, maar te licht voor feyenoord. Iemand opjagen betekent niet dat je meteen een grote smoel mag hebben en je mag doen alsof je een leider bent bij feyenoord. want dat is hij gewoon niet
en dan vergeet je het salaris nog.......quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
heerlijke baan, slecht (zachtjes uitgedrukt) spelen en dan de volgende twee dagen gewoon nog eens niet te hoeven komen ook!
Het is toch niet te geloven zoiets.
Ik vind het maar goed dat ze de wedstrijd niet gestaakt hebben. Volgens mij waren de feyenoord supporters daarop uit. Ze zouden allang blij zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
Vak UU seizoenkaarthouder hier
En dan nog het spreekkoor verhaal,ik d8 dat men heel streng ging optreden,enge ziektes ed mocht toch niet.
Zouden ze nou zelf ook niet zoiets hebben van, misschien is het wel beter om juist wél te trainen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en dan vergeet je het salaris nog.......
quote:Koeman wil Feyenoorders niet zien
Uitgegeven: 23 oktober 2006 10:08
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2006 10:12
ROTTERDAM - Trainer Erwin Koeman van Feyenoord heeft voor even schoon genoeg van zijn spelers. De oefenmeester vertelde zijn voetballers zondag na de afgang tegen Ajax (0-4) dat ze tot woensdag thuis kunnen blijven. "Ze mogen twee dagen goed nadenken over wat er allemaal is gebeurd", laat een woordvoerder van de Rotterdamse club weten.
Feyenoord vervolgt de competitie donderdag met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. De huidige nummer negen van de eredivisie moet zondag op bezoek bij Roda JC.
Metquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Keltie het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom alleen Jorien wordt aangepakt.
Natuurlijk, hij moet weg (structuur is ongezond en moet dus veranderen) maar is het nou zoveel gevraagd om gewoon te strijden voor iedere milimeter gras?
Als je 2x voorbij gelopen word, geef je hem de 3de keer toch een schop?
Strijd wil ik zien! Bloed! Zweet! Tranen! Bloed! Bloed! Bloed! Werken voor je geld! Laat zien dat je het shirt waard bent!
Sjezus, constant de kantjes er van af lopen.. Lief doen naar de tegenstander.. Het zijn niet je vrienden, het zijn je vijanden.
Waar is de honger naar succes? De drang naar trots? De honger naar de bal?
Waarom hebben onze verdedigers geen liefde meer voor de sliding? Waarom al jaren geen echte backs meer, maar altijd teruggezette aanvallers/middenvelders?
Waarom trainen ze niet hard? Waarom iedere ochtend (als' ie doorgaat) een redelijk slappe ochtendtraining? Waarom is Pim Doesburg de enigste die nog weet wat hard trainen is?
(tenminste, dit was de indruk van de trainingen die ik heb gezien)
Feijenoord
![]()
Tiendalli ook goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
Hebben wij Braafheid achterin?
Alsof het die onbekwame kneuzen iets kan schelen. Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Koeman.quote:
nee, die gasten krijgen der geld welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof het die onbekwame kneuzen iets kan schelen. Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Koeman.
In Amsterdam hehe. Effe die arme drommels welkom heten hehe.quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond zitten Danny Buijs en Gerard Meijer bij Holland Sport; nederland 3 om 20.28!
Ik verheug me er al op!
idd! Heldquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee.'
![]()
oh, dus jij bent die mongool in het publiekquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In Amsterdam hehe. Effe die arme drommels welkom heten hehe.![]()
mooie actie van pierrequote:Op maandag 23 oktober 2006 18:24 schreef PLAE@ het volgende:
Held van de armoe maar goed, sloebers moeten ook helden hebben.
Ah gossie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:24 schreef PLAE@ het volgende:
Held van de armoe maar goed, sloebers moeten ook helden hebben.
Johan heeft gelijk. Het ligt nooit aan Piet, altijd aan een ander. Maar ondertussen loopt hij overal met ruzie weg.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tyfus voetbal insite
wie heeft de laatste europese cup gewonnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Johan heeft gelijk. Het ligt nooit aan Piet, altijd aan een ander. Maar ondertussen loopt hij overal met ruzie weg.
gezeik van die neuzenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef PLAE@ het volgende:
Het bleef goed vol gisteren moet ik zeggen. Na de 0-1 vertrokken naast ons de eersten al maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee.
Ben het voor de 1ste keer met je eensquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Waardeloos, gewoon blijven zitten ongeacht de uitslag.
er was niks sarcastisch aan hoor maar goedquote:
Wij zijn trouwer dan julliequote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
er was niks sarcastisch aan hoor maar goed![]()
Die verhaaltjes over het legioen kunnen we wel naar het land der fabeltjes verwijzen. Niet eens uitverkocht en ik noem een bekerfinale van een paar jaartjes terug enzo![]()
Ik denk dat er weinig verschil tussen zit.
Laat die kk neus snel oprotten! Hamas Hamas en Temmink je moeder is een hoer mag niet, maar Bommen op Rotterdam en spelers van Feyenoord 2 in elkaar slaan mag welquote:Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax
Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?quote:Bosz: geen geld voor versterkingen in winterstop
BRON: BN De Stem
Tegenover BN De Stem liet technisch manager Peter Bosz weten dat de fans niet hoeven te rekenen op versterking in de winterstop. „Ik heb te horen gekregen dat er nu geen geld is voor versterkingen in de winterstop.“
Feyenoord Netwerk
Bosz noemde de maatregel van Koeman om zijn spelers twee dagen vrij te geven heel slim. „Ik vind het een meesterzet, fantastisch. Je hebt er niets aan om elkaar ’s maandags op de club weer te ontmoeten met al het publiek en de pers er omheen. Dat neemt de druk zéker niet weg. Het probleem ligt niet op het conditionele of fysieke vlak. Erwin probeert zo de hoofden weer leeg te krijgen om woensdag weer hard aan de slag te gaan voor de wedstrijd donderdag tegen FC Twente. Het is juist heel goed.“
quote:Bosz: Leonard moet je niet tegen rechtsbuiten laten spelen
Peter Bosz ging in BN De Stem uitgebreid in op de korte uitlating van Erwin Koeman dat Leonard niet echt geschikt is om tegen een pure rechtsbuiten te laten spelen. "Het is gewoon niet verstandig Léonard tegen een snelle rechtsbuiten te laten spelen als hij geen goede rugdekking krijgt en op het middenveld niet wordt voorkomen dat de pass gemakkelijk kan worden gegeven. We zijn ervan overtuigd dat Tom de Mul bij Ajax door Ten Cate is opgesteld, toen hij zag dat Léonard speelde. De Mul stond eerst niet eens in de opstelling, denken wij. Probleem was bij ons de rugdekking en de pass vanaf het middenveld, waar Ajax de ruimte voor kreeg. Dan is het zelfmoord, maar anders kan Léonard het goed aan. Hij is international van België.“
quote:Bosz: Feyenoord speelt misschien voor derde plaats
Peter Bosz is van mening dat het huidige seizoen nog geen verloren seizoen is. Sterker nog, hij ziet zelfs nog kansen op de derde plaats. Welke van de clubs Ajax, AZ en PSV hij denkt te kunnen achterhalen geeft hij niet aan. "Het voetbal moet beter en dat gaat gebeuren ook. Ik bedoelde dat we nu op tijd met onze beslissingen moeten zijn, zodat we niet weer een jaar achter de feiten aanlopen zoals nu. Feyenoord speelt dit jaar voor de plaatsen vier en vijf, misschien voor de derde plaats, schat ik in."
Dat zijn de mannen die we nu nodig hebbenquote:AD: Optie op Slory, in gesprek met Bruins
Het Algemeen Dagblad is iets minder stellig over eventuele transfers van Slory en Bruins naar Feyenoord, maar geeft ook aan dat er bewegingen die richting gaande zijn. Volgens de krant heeft Feyenoord een eenzijdige optie op Slory die aan het einde van het seizoen transfervrij is. Daarnaast heeft de club zich gemeld voor een gesprek met Luigi Bruns, die ook in de belangstelling zou staan van AZ en PSV.
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?
Jank Jank Jank, was die wedstrijd maar stilgelegd bij 0-4, dan ging hij met 0-5 reglementair de boeken in. De wedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat die kk neus snel oprotten! Hamas Hamas en Temmink je moeder is een hoer mag niet, maar Bommen op Rotterdam en spelers van Feyenoord 2 in elkaar slaan mag wel![]()
[..]
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?
[..]
![]()
[..]
[..]
Dat zijn de mannen die we nu nodig hebben![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.
Geweldige aankopen overigens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.
Rot gewoon op mongool.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jank Jank Jank, was die wedstrijd maar stilgelegd bij 0-4, dan ging hij met 0-5 reglementair de boeken in. De wedstrijd![]()
Alles of niets?
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
Frustraties mijn zoon?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot gewoon op mongool.
Wat ben jij stoer zeg met je avatarKansloze kneus
Waarom blijft vd Herik eigenlijk zitten? Als er iemand verantwoordelijk is voor dit paupere wanbeleid is hij het wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef Eilanden het volgende:
Wat Leonard betreft: er wordt aangegeven dat hij niet goed tegen rechtsbuitens kan spelen ... is hij dan wel gehaald voor de linksback positie?
De Mul speelde Léonard al helemaal weg bij de reserves en dan kreeg ie hem in dé Klassieker wederom tegenover zichquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef Eilanden het volgende:
En daarbij wordt ook nog gesteld dat hij niet tegen snelle rechtsbuitens kan spelen, maar over het algemeen zijn dat dus wel snelle spelers ... denk daarbij bijvoorbeeld aan Van Mul, maar bij Feyenoord zelf is de rechtsbuiten ook een snelle jongen: Castelen (als 'ie niet geblesseerd is)
Ja maar bij ons waren het er 3 a 4 per seizoen plus ook nog 2 goede aankopen; bij Feyenoord is het echt alleen maar bagger; althans voor het niveau waarop Feyenoord zou willen acteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom blijft vd Herik eigenlijk zitten? Als er iemand verantwoordelijk is voor dit paupere wanbeleid is hij het wel.
We've been there too, Sikora, Soetaers, Didulica, Sonck, v Damme, en ga het rijtje maar af.
Kun jij nou niet eens kappen met je getrol!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
De Mul speelde Léonard al helemaal weg bij de reserves en dan kreeg ie hem in dé Klassieker wederom tegenover zich
Ik praat gewoon hoor. Voor getrol zie teletekst pagina 819quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun jij nou niet eens kappen met je getrol!
Wat zie jij als oplossing? Ben je het met Derksen eens dat alleen een flinke sloot geld kan helpen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag bij Feyenoord doet niemand op dit moment zijn werk goed. Het is wachten tot de Guzman aangeeft te willen vertrekken. Dan zijn de rapen helemaal gaar. Dat zou het wanbeleid maar weer eens dik onderstrepen.
Onzin, nauwkeurig selectiebeleid en spelers die met hun hart spelen. En een nieuwe as van verdediging omdat iedereen bij jullie momenteel bang is de bal aan te nemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat zie jij als oplossing? Ben je het met Derksen eens dat alleen een flinke sloot geld kan helpen?
Nee, helpt niet, want de incapabele mensen die er nu in het bestuur en RvC zitten, blijven dan alsnog. Iedere malloot kan zien dat ze er al jaren een zooitje van maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat zie jij als oplossing? Ben je het met Derksen eens dat alleen een flinke sloot geld kan helpen?
Om maar niet te spreken over hun eigen salaris. Dat is ongelofelijk hoog...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, helpt niet, want de incapabele mensen die er nu in het bestuur en RvC zitten, blijven dan alsnog. Iedere malloot kan zien dat ze er al jaren een zooitje van maken.
Dat zou zijn geen uitkomst zijn geweest. Rottier wilde alleen maar investeren, niet de club overnemen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee, want dit bestuur kan het geld toch alleen maar verkeerd investeren. Het beste zou zijn als iemand met een goed plan en een goede visie Feyenoord zou overnemen. Dan hebben we geld en een ander beleid.
Dat verhaal over Rottier zou een uitkomst zijn geweest.
Als Rottier kwam, ging vd Herik weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zou zijn geen uitkomst zijn geweest. Rottier wilde alleen maar investeren, niet de club overnemen...
Puur objectief beschouwd speelde Drenthe bij een aantal goals ook wel een kwalijke rol .. die hief keer op keer buitenspel op.. dan wordt het ook wel moielijk om als verdediging scherp te spelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Onzin, nauwkeurig selectiebeleid en spelers die met hun hart spelen. En een nieuwe as van verdediging omdat iedereen bij jullie momenteel bang is de bal aan te nemen.
Puur objectief beschouwd.
Kijk de 4e goal van Ajax eens. Zo'n gast staat op 3 m van Perez te wuiven van doe maar rustig. Als hij gewoon doorloopt had Perez nooit kunnen scoren. Download een samenvatting en kijk maar eens. Een paar jaar geleden stond het op een soortgelijke wijze 2:3 in de 92e minuut en stonden er 4 -5 Ajacieden tegenover 2 feyenoorders + keeper.
Mij gaat het laatste tijd al niet eens meer alleen om vd Herik maar ook die groep zwendelaars die eromheen zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als Rottier kwam, ging vd Herik weg.
Ik snapte sowieso niet hoe die bij de RvC terecht zijn gekomen. Lijk net vriendjespolitiekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:35 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Mij gaat het laatste tijd al niet eens meer alleen om vd Herik maar ook die groep zwendelaars die eromheen zitten.
Ook die maken er al jaren een pijnhoop van (Hiervoor Smits bij KPN en Scholten bij het Havenbedrijf)
Iedereen die Feijenoord ook maar zou willen sponsoren denkt toch wel 10 keer na eerdat ze er geld in stoppen wat beheert gaat worden door die zwendelaars.
Mijn godquote:Onderbroekenaffaire bij Feyenoord'
Als we Chris van Nijnatten, chef sport van het Algemeen Dagblad, mogen geloven, dan ligt een deel van Feyenoords problemen in de zogenaamde 'onderbroekenaffaire'.
Zo schrijft Van Nijnatten in zijn wekelijkse column: "Er zijn Feyenoorders die om religieuze redenen altijd met hun onderbroek aan onder de douche staan. De islam schrijft hen namelijk voor, dat mannen zich tussen hun navel en hun knieën niet naakt aan hun medemensen mogen tonen."
"Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat níet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hún traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord."
Voorts gaat Van Nijnatten in op de groepsvorming binnen de selectie van de Rotterdammers. Volgens hem bestaat de ene groep uit voornamelijk ervaren krachten met persoonlijkheid, te weten: Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Jeffrey Altheer, Henk Timmer, Theo Lucius, Nicky Hofs, Danny Buijs en Ron Vlaar.
Daarbuiten vormen de overige spelers eigenlijk een groepje individuen, die minder binding met elkaar heeft dan de eerste groep.
Inderdaad, hij had huntelaar onderuit moeten schoppen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Chadi het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld zeg... vooral die Piere met zijn grote smoel en zelf het verkeerde voorbeeld geven.
En een artikel:quote:De Guzman verwacht niet beter te worden van het gehark van de rest.
Nu het met Feyenoord wat minder gaat, ligt niet alleen de Raad van Commissarissen, ook de spelersgroep van die club onder het vergrootglas.
Mijn meestal goed geinformeerde werkvriend Hugo Borst onthulde zondagavond in Studio Voetbal dat de selectie van Feyenoord in facties is uiteengevallen. Elders werd beweerd dat er een generatiekloof zichtbaar is op de bijvelden van de Kuip.
Hoe idyllisch was daarom het tafereel tijdens de rust van Feyenoord-Ajax in de perskamer van de Kuip. Daar zat bijna niemand, wel waren er twee naar elkaar toe gebogen gestalten zwaar in gesprek. De een had, als altijd op dat tijdstip, een zak patat in de ene en een frietje in zijn andere hand. De ander zat met gevouwen handen alsof hij aan het bidden was. De patatman analyseerde gebarend iets, waarschijnlijk een wedstrijdsituatie. Zijn gesprekspartner hoorde het geboeid aan. De verteller heette Marco van Basten, de luisteraar Ron Vlaar.
Hier zat de bondscoach zijn best te doen een speler van Erwin Koeman beter te maken. Hoezo Ajacied? Hoezo Feyenoorder? Hoezo rivaliteit? En nog belangrijker: hoezo generatiekloof? Bij Feyenoord is er geen serieuze generatiekloof. Er is slechts een kloof tussen enerzijds spelers die met elkaar verder willen en met elkaar beter willen worden; anderzijds loopt de rest in wisselende samenstelling al flierefluitend rond bij de club.
Die eerste groep bestaat hoofdzakelijk uit Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Jeffrey Altheer, Henk Timmer, Theo Lucius, Nicky Hofs, Danny Buijs en Ron Vlaar. Wat over blijft is geen groep, maar een pelotonnetje van wisselende dwarsverbanden en uiteenlopende belangen op de korte en lange termijn.
Hier ligt een voedingsbodem voor komische ergernissen. De leukste is wel de onderbroekenaffaire. Er zijn Feyenoorders die om religieuze redenen altijd met hun onderbroek aan onder de douche staan. De islam schrijft hen namelijk voor, dat mannen zich tussen hun navel en hun knie�n niet naakt aan hun medemensen mogen tonen.
Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat niet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hun traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord.
Tja, je kunt er om lachen. Graag zelfs. Maar als deze soort irritaties bij elkaar opgeteld leidt tot debacles als tegen Ajax, dan wordt het een tikje minder komisch voor de modale supporter van rood-en-wit.
Van grotere invloed op de prestaties dan de onderbroekenaffaire zijn trouwens de ontwikkelingen rond Jonathan de Guzman. Hij staat duidelijk stil. Hij heeft zo veel talent, dat hij als 19-jarige geen gelijke of betere meer denkt aan te treffen in de spelersgroep van Feyenoord. Hij doolt rond, fantaseert over een transfer, maar verwacht niet meer beter te kunnen worden van het geklets en gehark van de rest.
Misschien is dat wel de schuld van Willem van Hanegem, die in hem een nieuwe Zinedine Zidane vermoedde. Niet duidelijk is of Jonathan wel of niet met zijn onderbroek aan onder de douche staat. Mocht dat wel het geval zijn, dan zorgt hij voor ergernis in het kwadraat. Arsenal kan zich niet snel genoeg melden voor de Canadees.
quote:Wat gaat Koeman doen?
Door PAUL VAN DEN BOSCH
ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord krijgen vanmiddag te horen of en zo ja, welke straf volgt op de vernedering door Ajax, afgelopen zondag in de eigen Kuip. De Amsterdamse club won met 4-0, maar liet nog na de aartsrivaal in het openbaar te executeren.
Trainer Erwin Koeman kondigde meteen na de wedstrijd (�de slechtste in mijn periode hier�) aan dat hij maatregelen zou treffen. Hij ziet zijn spelers vanmiddag voor het eerst weer op het trainingsveld, na de twee dagen rust die hij hen gaf na de mislukte klassieker.
Na de training gaat Feyenoord meteen in trainingskamp voor het thuisduel van morgenavond met FC Twente, dat onder leiding van Koemans ex-collega en vriend Fred Rutten aan een sterke opmars in de eredivisie bezig is.
De geschorste Pierre van Hooijdonk en Sebastian Pardo moeten die wedstrijd al missen. Maar wellicht heeft trainer Koeman voor het tegen Ajax om zich heen schoppende duo ook wel een interne straf in gedachten.
Supporters van Feyenoord hebben voor morgenavond onder meer via het internet nieuwe protestacties aangekondigd, die vooral zijn gericht tegen president-commissaris Jorien van den Herik.
Technisch manager Peter Bosz steunt Koeman in diens beslissing om de aangeslagen Feyenoord-spelers voor een afkoelingsperiode van twee dagen naar huis te sturen. Volgens hem had het niet veel zin om hen in deze crisisachtige omstandigheden te laten trainen. Hoewel vele supporters zich op internet en in ingezonden brieven enorm hebben opgewonden over die plotselinge vrije dagen.
,,Wat je ook doet, wat je ook probeert, je krijgt kritiek,�� zegt Bosz. ,,Omdat het elftal niet wint. Zo eenvoudig is het. Maar de supporters verwarren deze dagen met een vakantie en met een beloning. Er is geen Feyenoord-speler die in deze moeilijke fase thuis vrolijk zit, geloof mij maar. In mijn periodes als trainer van De Graafschap en Heracles heb ik mijn spelers ook wel twee dagen vrij gegeven, zelfs wel vijf dagen. Omdat dat beter is dan gewoon doortrainen.��
Volgens de technisch manager heeft trainer Koeman de juiste analyse gemaakt. Bosz: ,,Na de nederlaag tegen Ajax was de vraag: waaraan ligt het? Is het probleem fysiek of mentaal. Als het fysiek zou zijn geweest, had de selectie de afgelopen twee dagen harder getraind. Maar dat is het niet. De klap is groot, ook voor de spelers. Ze zijn nu twee dagen uit de Feyenoord-omgeving weggeweest. Even weg van de druk, weg van de dingen die rond de club spelen. Daar worden ze frisser van. Als je het drukke programma bekijkt, hadden de spelers de afgelopen weken juist minder dagen vrij.
,,Maar als ik dan hoor dat er een tv-programma is dat supporters aan de deuren van de Kuip laat rammelen, zo van: de heren voetballers zijn op vakantie, dan denk ik bij mezelf: de berichtgeving over deze vrije dagen wordt wel steeds onzinniger.
,,Bovendien: hebben onze supporters in het weekeinde ook geen recht op twee vrije dagen? Ik ben blij dat Erwin Koeman in deze fase rustig blijft. Het is allemaal al zo rumoerig bij Feyenoord.��
Zoals de zaken er nu voorstaan, moet Koeman het dit seizoen met de huidige spelersgroep doen. Geld voor aankopen is er niet meer, na de late komst van Dwight Tiendalli, Danny Buijs, Angelos Charisteas en de transfervrije Phillipe Leonard in de laatste dagen van augustus.
Bosz: ,,Dat verandert alleen als externe geldschieters zich melden. In de huidige situatie blijft deze selectie zoals hij is.��
quote:Agressieve sfeer bij training Feyenoord
Feyenoordtraining.nl meldt dat er bij de training vandaag een agressieve sfeer hing. Er was veel publiek aanwezig nadat de spelers twee dagen vrijaf kregen na het echec tegen Ajax. Er hing onder andere een spandoek met de tekst: 'Vernederd worden is twee dagen vrij!'.
Precies helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Calciumdude het volgende:
Ik snap alle opmerking van de feyenoord leiding (bosz koeman ed) niet , het lijkt me vrij simpel :
pleur iedereen waar je niet tevreden over bent naar jong feyenoord en haal jongens van dezelfde positie naar het eerste !!
Lekker makkelijk , we kunnen niets doen want we hbben niets beters ??
Stel dan spelers op die beter kunnen worden !!!!
verliezen doen we de aankomende wedstrijden toch , dan maar met wat waardigheid en inzet !!!
quote:GOLFBEWEGINGEN VAN EEN TOPCLUB
Wie de moderne geschiedenis van Feyenoord bekijkt, ziet een vrij constante beweging, namelijk die van een golf. Om de, pakweg, vijf jaar is de balans in de selectie hevig zoek. Dan wordt er gehakt en gesnoeid en na een paar jaar van boetseren kan er dan weer even geoogst worden. In een nieuwe serie volgt de Feyenoord Krant aan de hand van selectiefoto’s de wave in De Kuip. Op deze site kunt u die verslagen later terug lezen. Vandaag deel 1: seizoen 1989/1990.
SEIZOEN 1989/1990
Wie de groepsfoto op het moment van afdrukken bekeek, had het niet voor mogelijk gehouden dat deze selectie op het punt stond om op een sportieve ramp af te stevenen. Zelf zagen deze jongens die catastrofe al helemaal niet aankomen, want ze maakten er zelf deel van uit. Op papier zag het er namelijk allemaal wel leuk uit. Je ziet de helft van het kampioenselftal staan van een paar jaar later (1993), gelardeerd met gelouterde profs als Hiele, Troost, Lokhoff, Van Geel, Brands en Smolarek. Maar in de praktijk klopte er helemaal niets van. Maup Martens was in die jaren (tot de zomer van 1994 om precies te zijn) assistent-trainer en maakte alle heisa in en rond de club van dichtbij mee. ‘Er liepen gewoon veel te veel van hetzelfde type spelers rond’, herinnert Martens zich uit die tijd, ‘de balans was helemaal zoek. Taument en Blinker kwamen net kijken, Metgod en Heus waren nieuw en zochten hun draai en De Wolf kwam met een zware knieblessure en heeft dat hele jaar niet gespeeld. Dan hadden we Pim Verbeek, de jongste trainer van de eredivisie, die alleen maar een jaartje ervaring bij De Graafschap had opgedaan. Sommige spelers waren ouder en verder dan hij. Je had allerlei groepjes. Het liep van geen kant. Met als dieptepunt dat tegen Fortuna Sittard supporters het veld opstormden. Dat had ik met Rinus Israel al een keer meegemaakt en nu moest ik het met Pim op een lopen zetten. Hoewel ik nog steeds geloof dat het eerder provocerend dan bedreigend was van de fans. Ik denk niet dat ze op ons hachie uit waren, maar goed, dat hebben we maar niet uitgeprobeerd.’ Maar er was, naast de sportieve ellende, meer. Begin van de jaren negentig staat Feyenoord als gevolg van de HCS-affaire aan de rand van de financiële afgrond. Gedurende het seizoen groeit de onrust op en rond het veld. Tal van wijze mannen bemoeien zich met de club. Oud-staatssecretaris Joop van der Reijden stelt een peperduur rapport op, drs. Martin Snoeck wordt aangesteld als manager maar verdwijnt al gauw weer van het toneel. Spelersmakelaar Ger Lagendijk wordt vervolgens aangesteld als technisch adviseur. Hij heeft lijntjes op de spelersmarkt, maar al snel blijken dat vooral zijlijntjes te zijn, want naast het binnenhalen van de internationale toptrainer Gunder Bengtsson (die in de winterstop boven Pim Verbeek wordt aangesteld) koopt Lagendijk (tegenwoordig nog steeds zaakwaarnemer van Erwin en Ronald Koeman) de spelers Gerrit Plomp, Harry van der Laan en Stanislav Griga, niet echt gouden grepen om het boterzacht uit te drukken. ‘Toen hadden we nog meer van hetzelfde’, zegt Martens, ‘maar bovendien werd de sfeer steeds slechter en slechter. Die trainingen van Bengtsson waren voor de spelers echt niet meer om te harden. Die jongens gingen op een gegeven moment met tegenzin naar de training. Ik kan me herinneren dat de helft van de groep een deel van de training alleen maar stil moest staan en dan draaide de rest daar met een bal omheen. Je zag het laatste beetje spelvreugde zo uit de ploeg wegvloeien. Zo erg had en heb ik het niet meegemaakt.’ Feyenoord werd dat seizoen elfde. Een dieptepunt in de clubgeschiedenis.
Ik denk niet dat hij daar schuldig aan is...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even over het geval de Guzman....
Ik ben bang dat hij na van Persie en Kalou het 3e supertalent wordt dat door Pi-air word weg gepest.
Hahaha, wat een verhaal. Volgens mij proberen ze aan te tonen dat het allemaal zo slecht nog niet is dit seizoen.quote:
Vond wel mooi dat'ie Gullit even af liept te zeikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb me trouwens in de slappe lach gelegen tijdens de laatste uitzending van Voetbal Insite. Johan Derksen ging al die aankopen van Feyenoord opnoemen. Ik kwam niet meer bij van namen als Donde, Bandalovski, Aros, Basto etc etc etcEr kwamen me een stelletje kneuzen voorbij zetten zeg.
Gewoon niet serieus nemen die vent.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:04 schreef Calciumdude het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die Ruud Gullit serieus nemen als ANAAList ?
Mijn bloed begint te koken als die hondelul over Feyenoord gaat praten en hoe ze het nou allemaal zover hebben laten komen , echt een hypocriete tyfus amSTERdammer![]()
![]()
(mede) dankzij hem staan we er (financieel) zo belabberd voor ....
Lang leve Pierre.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
En die column van Van Nijnatten over die onderbroeken.... Tjonge zeg.
Aan de foto's op Feyenoordtraining.nl te zien, lijkt het me een normale training...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Hebben ze vandaag een normale training gedraaid of maakte Koeman er ook nog een soort van straftraining van??
En die column van Van Nijnatten over die onderbroeken.... Tjonge zeg.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:30 schreef Cart_man het volgende:
Heerlijk Rotterdams weer.
[afbeelding]
[afbeelding]
www.fcupdate.nlquote:Feyenoord op zoek naar lek
25 oktober 2006
De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. "Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit", sprak technisch manager Peter Bosz woensdag in De Kuip gespierde taal.
Ad powered by www.webads.nl
In een ochtendblad viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich (ook) onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor (nog meer) onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.
Bosz ontkende woensdag het opmerkelijke doucheverhaal niet, maar weigerde er concreet op in te gaan. "Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten", wilde de oud-speler nog wel kwijt. "Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken."
Bosz: "Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren."
Naar Van Nijnatten nota bene.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie lekt er anders naar het AD?
En het bestuur denk dat het onder hun bewind nog goed zal komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:46 schreef zevenkamp het volgende:
Wat een puinhoop toch bij Feyenoord
Maar volgens Bosz worden we gewoon nog 4de/5de, misschien zelfs 3de.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En het bestuur denk dat het onder hun bewind nog goed zal komen![]()
Dat was voor mij het eerste seizoen dat ik voetbal volgde, had zelfs die poster op mijn kamertje hangenquote:
Om in de pleeoffs weer te verliezen van dat gele-sterren volkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Maar volgens Bosz worden we gewoon nog 4de/5de, misschien zelfs 3de.
Dus ik maak me niet druk.![]()
Ach erger dan vorige zondag kan het toch niet.. hoop ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Om in de pleeoffs weer te verliezen van dat gele-sterren volk![]()
Hopakee, werken voor je geld.quote:'Wij houden van jullie, maar jullie niet van ons!'
Wij houden van jullie, maar jullie niet van ons, met die tekst werd de selectie van Feyenoord zichtbaar geraakt. Met teleurgestelde en boze gezichten betraden de spelers van Feyenoord om 14.00 uur het veld voor de eerste training sinds 22 oktober.
Met een opkomst van bijna 300 supporters kon men spreken van een in verhouding goed bezochte training. Of dat iets is om trots op te zijn, niet echt. De training van vandaag was namelijk de eerste training sinds de vernedering van afgelopen zondag. De aanwezige supporters wilde duidelijk laten merken niet blij te zijn met de wanprestatie. Met spandoeken met teksten als 'Werken voor je ****** ¤ (euro's)', 'Laat zien dat je je shirt waard bent' en 'Vernederd worden = twee dagen vrij?', werd duidelijk zichtbaar gemaakt dat het Legioen dit niet langer pikt.
Naast spandoeken werd er ook verbaal geprotesteerd tegen de selectie. 'Zakkenvuller, lekker aan de kaviaar, maar geen ****** laten zien, grafjood', dat was de tekst die oud-ajacied Charisteas over zich heen kreeg. Ook Léonard ontkwam niet aan de scheldkanonnades. 'Vieze ****** Belg, je bent godverdomme een linksback maar kan nog geen eens een rechtsbuiten aan'.
Ook de gehele selectie kreeg het om de kiezen met teksten zoals onder andere 'Wij houden van jullie, maar jullie niet van ons', 'Jullie zetten ons godverdomme keer op keer voor lul', 'Jullie zijn dat shirt niet waard', 'Ga nou eens gewoon een keer werken voor je geld', 'Jullie dragen allemaal een ajax-hart', 'Jullie zijn stuk voor stuk dat shirt onwaardig' en '****** neuzen'. De selectie deelde nog wel handtekeningen uit, maar waren zichtbaar geëmotioneerd.
Nadat de scheldkanonnades plaatsvonden bleef het rustig rondom het trainingsveld waardoor de training gewoon normaal plaats kon vinden.
En toch vond ik voor m'n gevoel die 3-2 toen kutter, ofja op een hele andere manier... raar eigenlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach erger dan vorige zondag kan het toch niet.. hoop ik.
Mja, maar hier had je echt het gevoel dat je werd vernederd in eigen huis. Vind ik erger dan in de laatste minuut verliezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En toch vond ik voor m'n gevoel die 3-2 toen kutter, ofja op een hele andere manier... raar eigenlijk![]()
Beetje het gevoel dat ik dit wel zag aankomen.
Ook weer waar, ben er nog steeds niet uit eigenlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Mja, maar hier had je echt het gevoel dat je werd vernederd in eigen huis. Vind ik erger dan in de laatste minuut verliezen.
Dat gajus bij die trainingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dadelijk bij het sportjournaal de training van Feyenoord van vandaag
Als een iemand een echte zakkenvuller is dan is het Piere wel en niet Harry.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pier is de grootste lul van allemaal
Hij komt bij jou niet in een rijtje te staan met Feyenoord-helden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pier is de grootste lul van allemaal
Dat wil nog niet zeggen dat hij geen grote lul isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij komt bij jou niet in een rijtje te staan met Feyenoord-helden?
Of vond je niet dat hij Feyenoord de UEFA-Cup in 2002 bezorgde?
ach joh , zo'n soap is er elk jaar ... en nooit wordt er wat aan gedaan..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef venomsnake het volgende:
man man, begint een aardige soap te worden zo..![]()
Ik ken niet zo veel feyenoord talenten die echt uit de eigen jeugd komen, terwijl dit aantal bij Ajax, Psv en Az hoger ligt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb in deze hele Feijenoord-crisistijd van de laatste maanden niet één EEN keer het begrip "eigen jeugd" gehoord. Alleen maar geen geld, schulden, 12% rente, miskopen etc.
Een club als Feijenoord zou niet alleen veel geld moeten genereren uit haar naam maar ook de meest talentvolle spelers uit de hele regio Zuid-Holland en omstreken. Daar heb je geen geld voor nodig, alleen maar een goede opleiding.
AZ? Welke speler heeft AZ naast Vlaar gebracht?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ken niet zo veel feyenoord talenten die echt uit de eigen jeugd komen, terwijl dit aantal bij Ajax, Psv en Az hoger ligt.
Klinkt leuk, maar dat is dus nergens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voordat er weer naar andere clubs gewezen wordt: Als de huidige selectie zo weinig kwaliteit heeft dan zou het voor de jeugd juist makkelijker moeten zijn om bij het eerste te komen.
De A1 jeugd moet eigenlijk beter zijn dan de onderste 6 van de eredivisie
De Guzman, Van Persie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ken niet zo veel feyenoord talenten die echt uit de eigen jeugd komen, terwijl dit aantal bij Ajax, Psv en Az hoger ligt.
Moet je ook een trainer hebben die ze gebruikt...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voordat er weer naar andere clubs gewezen wordt: Als de huidige selectie zo weinig kwaliteit heeft dan zou het voor de jeugd juist makkelijker moeten zijn om bij het eerste te komen.
De A1 jeugd moet eigenlijk beter zijn dan de onderste 6 van de eredivisie
Medunjaninquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
AZ? Welke speler heeft AZ naast Vlaar gebracht?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je ook een trainer hebben die ze gebruikt...
Ik ben er nu gewoon voor om alle falende spelers eruit te pleuren en op te vullen met jeudgspelers. Slechter zou het volgens mij niet gaan...
De jeugdopleiding van AZ heeft een naam: Willem II.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
AZ? Welke speler heeft AZ naast Vlaar gebracht?
Dat lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben er nu gewoon voor om alle falende spelers eruit te pleuren en op te vullen met jeudgspelers. Slechter zou het volgens mij niet gaan...
Eensch.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als hij er niet was, stond Sparta nu laatste, ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, die loopt inderdaad week in, week uit te schitteren in het eerste van AZ..
Hier bevestig je dus m'n post.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij er niet was, stond Sparta nu laatste, ja!![]()
dat wil iedereen wel nou.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Koeman is een mongool, vergeet dat maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat wil iedereen wel nou.
Misschien dat Koeman morgen wel wat jeugdspelers erin gooit en idioten zoals chari en kolka etc definitief uit de selectie gooit...
Dat maakt toch niet uit Ajax verhuurt zovaak talenten zodat ze wat ervaring op kunnen doen niets meer als normaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, die loopt inderdaad week in, week uit te schitteren in het eerste van AZ..
Vind een jeugdspeler pas doorgebroken als'ie doorgebroken is in zijn eigen eerste elftal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit Ajax verhuurt zovaak talenten zodat ze wat ervaring op kunnen doen niets meer als normaal.
Boakye en Schilder zijn bij Ajax ook doorgebroken in het eerste elftal maar omdat er zo'n brede selectie is moet hij ergens anders ervaring op doen als bij Ajax logisch tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind een jeugdspeler pas doorgebroken als'ie doorgebroken is in zijn eigen eerste elftal.
Niet dat van een zwakkere broeder.
Mwah die moeten nog doorbreken. Ze waren/zijn toch geen vaste waarde van het 1ste elftal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Boakye en Schilder zijn bij Ajax ook doorgebroken in het eerste elftal maar omdat er zo'n brede selectie is moet hij ergens anders ervaring op doen als bij Ajax logisch toch![]()
Dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Boakye en Schilder zijn bij Ajax ook doorgebroken in het eerste elftal maar omdat er zo'n brede selectie is moet hij ergens anders ervaring op doen als bij Ajax logisch toch![]()
Medunjanin bedoel je?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet.
En het gaat niet over Boakye en Schilder.
Het ging over Mendajun (sp?) en die is ook nog niet doorgebroken in AZ1.
Hij zit nu gewoon tussen Jong AZ en AZ1 in, dan is sparta een leuke tussenstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |