Lijkt mij nog een understatement.quote:
Dies mooi jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
De TIFO was vandaag wel grappig.
Zeker mooi. Nog mooier dat je vier nul op je klote hebt gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
De TIFO was vandaag wel grappig.
5e worden is genoegquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
10 punten, is te doen.
Niet te ambitieus worden!quote:
Ja, en dat hebben ze goed toegepast. Dat daarentegen de verdedigers van Feyenoord steeds nog minstnes .1.5 meter verder lopen dan de diepste Ajax-aanvaller is niet de schuld van de scheids hequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
Vak UU seizoenkaarthouder hier
De scheidsrechter,wat deed hij???Hij deed rare dingen,dit door aangeven van zijn grensrechters,weten ze wel wat buitenspel is????:s
Inderdaad, mist hij hemquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
Die Pardo dat is echt een kut mongool![]()
.
Zelfs dat doen ze niet goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef WooZ het volgende:
zoveel kaarten en dan nog niet eens ook maar 1 jood doormidden geschopt, slecht
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
De scheidsrechter,wat deed hij???Hij deed rare dingen,dit door aangeven van zijn grensrechters,weten ze wel wat buitenspel is????:s
Misschien wint ajax die welquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef dvdfreak het volgende:
ach ja we gaan voor de Uefacup
klopt,maar ik heb ook veel situaties gezien die wel buitenspel waren,en er werd niet voor gefloten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.
Die jongen kan werkelijk echt helemaal niks.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was telkens op het randje omdat de linksback, Drenthe?, niet goed mee liep.
haast niks van terug gehoord nee, en opeens in 4e minuut super feyenoord aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef PabloLopez het volgende:
mooi gecensureerd door talpa overigens, temmink is volgens mij wel 20 mins uitgefloten en niet te min....
Toch weinig fouten kunnen bespeuren van het arbitraal trio.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef Nellid het volgende:
Temmink was echt wel dramatisch vandaagDat zo'n vent een wedstrijd mag fluiten.
Niet dat het daaraan lag overigens.
Mwah bijna doodging, er werd een zenuw geraakt en daardoor voel jeje been niet meer. Dat loopt gewoon verrekte lastigquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
mooiste van de dag, was stam die bijna dood ging
jij hebt veel vriendenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kwam net thuis en ik was mijn telefoon vergeten. Ik keek op mijn scherm... 41 smsjes en 23 gemiste oproepen. Ik denk WTF. Nu bleek in 38 van de 41 smsjes te staan dat ik in beeld was bij de samenvatting.... Weet iemand waar ik de samenvatting op internet kan vinden?
ow, zo nsb dorp dat iedereen aangeeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik woon in een boeren gat, iedereen kent elkaar hier![]()
blaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Temmink had feyenoord gewoon in bescherming moeten nemen tegen het boze Ajax.
Toppie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:36 schreef Bananenman het volgende:
Hee gappies van me. Alles goed?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:36 schreef Bananenman het volgende:
Hee gappies van me. Alles goed?
was je ook op tvquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik woon in een boeren gat, iedereen kent elkaar hier![]()
Als het goed is komt de samenvatting zo online... Ik zal wel zeggen op hoeveel minuten ik in beeld ben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was je ook op tv![]()
edit : 1ste pagina niet gelezen, het wordt tegen 12e weer herhaald.
Lamlendigheid lijkt het hele team vast t houden. Waarom niet wat jongens van het 2e erin zetten, die lopen zich hopelijk wel het vuur uit de sloffen voor Feyenoord. Zet die lamzakken meteen ook weer op scherp.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef FLR het volgende:
Triest, maar bijna compleet voorspelbaar...
Om moedeloos en depressief van te worden in ieder geval. Het enige waar je nu op hoopt is radicale veranderingen die je nog redelijke beker- en Europacupwedstrijden bezorgen, maar ik heb er een hard hoofd in. Zo tam, zo laf, ik kan er met mijn hoofd compleet niet bij![]()
ik zat ook te denken. Verkoop de helft van de selectie, tenminste 'n flink deel van wat er vandaag op 't veld stond, en gooi er maar jeugd in. Slechter dan dit kan niet, en misschien dat de nieuwelingen wel inzet willen tonen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lamlendigheid lijkt het hele team vast t houden. Waarom niet wat jongens van het 2e erin zetten, die lopen zich hopelijk wel het vuur uit de sloffen voor Feyenoord. Zet die lamzakken meteen ook weer op scherp.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En gooi die Pardo uit een vliegtuig boven Chili svp!
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En gooi die Pardo uit een vliegtuig boven Chili svp!
Voor 4 krijgen ze die Griek erbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?
brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjoodquote:
Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?
hahah kakkerlakken winnen niet van de jodenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjood![]()
Last van je middel-lange-termijnsgeheugen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()
nee maar jij kruipt wel bij stefan in z'n holquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()
Nou he,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.
OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.quote:
Maar hij heeft wel gelijk. Stop er maar meequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat dat uit jouw mond moet komen dirk
Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....
zoals jij ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.
Was het leuk vandaag in de kerk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.![]()
Iets over recht van spreken hebben enzo.
Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef MarkNMGN het volgende:
knip
Sorry baas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.
kan het hier wel neerzetten maar doe ik maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het goed is komt de samenvatting zo online... Ik zal wel zeggen op hoeveel minuten ik in beeld ben.
Ik lijk wel een beroemdheid, iedereen op msn spreekt me aan![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |