Metquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Keltie het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom alleen Jorien wordt aangepakt.
Natuurlijk, hij moet weg (structuur is ongezond en moet dus veranderen) maar is het nou zoveel gevraagd om gewoon te strijden voor iedere milimeter gras?
Als je 2x voorbij gelopen word, geef je hem de 3de keer toch een schop?
Strijd wil ik zien! Bloed! Zweet! Tranen! Bloed! Bloed! Bloed! Werken voor je geld! Laat zien dat je het shirt waard bent!
Sjezus, constant de kantjes er van af lopen.. Lief doen naar de tegenstander.. Het zijn niet je vrienden, het zijn je vijanden.
Waar is de honger naar succes? De drang naar trots? De honger naar de bal?
Waarom hebben onze verdedigers geen liefde meer voor de sliding? Waarom al jaren geen echte backs meer, maar altijd teruggezette aanvallers/middenvelders?
Waarom trainen ze niet hard? Waarom iedere ochtend (als' ie doorgaat) een redelijk slappe ochtendtraining? Waarom is Pim Doesburg de enigste die nog weet wat hard trainen is?
(tenminste, dit was de indruk van de trainingen die ik heb gezien)
Feijenoord
![]()
Tiendalli ook goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
Hebben wij Braafheid achterin?
Alsof het die onbekwame kneuzen iets kan schelen. Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Koeman.quote:
nee, die gasten krijgen der geld welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof het die onbekwame kneuzen iets kan schelen. Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Koeman.
In Amsterdam hehe. Effe die arme drommels welkom heten hehe.quote:Op maandag 23 oktober 2006 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond zitten Danny Buijs en Gerard Meijer bij Holland Sport; nederland 3 om 20.28!
Ik verheug me er al op!
idd! Heldquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee.'
![]()
oh, dus jij bent die mongool in het publiekquote:Op maandag 23 oktober 2006 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In Amsterdam hehe. Effe die arme drommels welkom heten hehe.![]()
mooie actie van pierrequote:Op maandag 23 oktober 2006 18:24 schreef PLAE@ het volgende:
Held van de armoe maar goed, sloebers moeten ook helden hebben.
Ah gossie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:24 schreef PLAE@ het volgende:
Held van de armoe maar goed, sloebers moeten ook helden hebben.
Johan heeft gelijk. Het ligt nooit aan Piet, altijd aan een ander. Maar ondertussen loopt hij overal met ruzie weg.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tyfus voetbal insite
wie heeft de laatste europese cup gewonnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Johan heeft gelijk. Het ligt nooit aan Piet, altijd aan een ander. Maar ondertussen loopt hij overal met ruzie weg.
gezeik van die neuzenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef PLAE@ het volgende:
Het bleef goed vol gisteren moet ik zeggen. Na de 0-1 vertrokken naast ons de eersten al maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee.
Ben het voor de 1ste keer met je eensquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Waardeloos, gewoon blijven zitten ongeacht de uitslag.
er was niks sarcastisch aan hoor maar goedquote:
Wij zijn trouwer dan julliequote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
er was niks sarcastisch aan hoor maar goed![]()
Die verhaaltjes over het legioen kunnen we wel naar het land der fabeltjes verwijzen. Niet eens uitverkocht en ik noem een bekerfinale van een paar jaartjes terug enzo![]()
Ik denk dat er weinig verschil tussen zit.
Laat die kk neus snel oprotten! Hamas Hamas en Temmink je moeder is een hoer mag niet, maar Bommen op Rotterdam en spelers van Feyenoord 2 in elkaar slaan mag welquote:Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax
Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?quote:Bosz: geen geld voor versterkingen in winterstop
BRON: BN De Stem
Tegenover BN De Stem liet technisch manager Peter Bosz weten dat de fans niet hoeven te rekenen op versterking in de winterstop. „Ik heb te horen gekregen dat er nu geen geld is voor versterkingen in de winterstop.“
Feyenoord Netwerk
Bosz noemde de maatregel van Koeman om zijn spelers twee dagen vrij te geven heel slim. „Ik vind het een meesterzet, fantastisch. Je hebt er niets aan om elkaar ’s maandags op de club weer te ontmoeten met al het publiek en de pers er omheen. Dat neemt de druk zéker niet weg. Het probleem ligt niet op het conditionele of fysieke vlak. Erwin probeert zo de hoofden weer leeg te krijgen om woensdag weer hard aan de slag te gaan voor de wedstrijd donderdag tegen FC Twente. Het is juist heel goed.“
quote:Bosz: Leonard moet je niet tegen rechtsbuiten laten spelen
Peter Bosz ging in BN De Stem uitgebreid in op de korte uitlating van Erwin Koeman dat Leonard niet echt geschikt is om tegen een pure rechtsbuiten te laten spelen. "Het is gewoon niet verstandig Léonard tegen een snelle rechtsbuiten te laten spelen als hij geen goede rugdekking krijgt en op het middenveld niet wordt voorkomen dat de pass gemakkelijk kan worden gegeven. We zijn ervan overtuigd dat Tom de Mul bij Ajax door Ten Cate is opgesteld, toen hij zag dat Léonard speelde. De Mul stond eerst niet eens in de opstelling, denken wij. Probleem was bij ons de rugdekking en de pass vanaf het middenveld, waar Ajax de ruimte voor kreeg. Dan is het zelfmoord, maar anders kan Léonard het goed aan. Hij is international van België.“
quote:Bosz: Feyenoord speelt misschien voor derde plaats
Peter Bosz is van mening dat het huidige seizoen nog geen verloren seizoen is. Sterker nog, hij ziet zelfs nog kansen op de derde plaats. Welke van de clubs Ajax, AZ en PSV hij denkt te kunnen achterhalen geeft hij niet aan. "Het voetbal moet beter en dat gaat gebeuren ook. Ik bedoelde dat we nu op tijd met onze beslissingen moeten zijn, zodat we niet weer een jaar achter de feiten aanlopen zoals nu. Feyenoord speelt dit jaar voor de plaatsen vier en vijf, misschien voor de derde plaats, schat ik in."
Dat zijn de mannen die we nu nodig hebbenquote:AD: Optie op Slory, in gesprek met Bruins
Het Algemeen Dagblad is iets minder stellig over eventuele transfers van Slory en Bruins naar Feyenoord, maar geeft ook aan dat er bewegingen die richting gaande zijn. Volgens de krant heeft Feyenoord een eenzijdige optie op Slory die aan het einde van het seizoen transfervrij is. Daarnaast heeft de club zich gemeld voor een gesprek met Luigi Bruns, die ook in de belangstelling zou staan van AZ en PSV.
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?
Jank Jank Jank, was die wedstrijd maar stilgelegd bij 0-4, dan ging hij met 0-5 reglementair de boeken in. De wedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat die kk neus snel oprotten! Hamas Hamas en Temmink je moeder is een hoer mag niet, maar Bommen op Rotterdam en spelers van Feyenoord 2 in elkaar slaan mag wel![]()
[..]
Waar is dat geld dan waar ze Tymoschuk en een topspits van wilde kopen dan?
[..]
![]()
[..]
[..]
Dat zijn de mannen die we nu nodig hebben![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.
Geweldige aankopen overigens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Charidinges, Tiendalli, Leonard, Buijs.
Rot gewoon op mongool.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jank Jank Jank, was die wedstrijd maar stilgelegd bij 0-4, dan ging hij met 0-5 reglementair de boeken in. De wedstrijd![]()
Alles of niets?
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
Frustraties mijn zoon?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot gewoon op mongool.
Wat ben jij stoer zeg met je avatarKansloze kneus
Waarom blijft vd Herik eigenlijk zitten? Als er iemand verantwoordelijk is voor dit paupere wanbeleid is hij het wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef Eilanden het volgende:
Wat Leonard betreft: er wordt aangegeven dat hij niet goed tegen rechtsbuitens kan spelen ... is hij dan wel gehaald voor de linksback positie?
De Mul speelde Léonard al helemaal weg bij de reserves en dan kreeg ie hem in dé Klassieker wederom tegenover zichquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef Eilanden het volgende:
En daarbij wordt ook nog gesteld dat hij niet tegen snelle rechtsbuitens kan spelen, maar over het algemeen zijn dat dus wel snelle spelers ... denk daarbij bijvoorbeeld aan Van Mul, maar bij Feyenoord zelf is de rechtsbuiten ook een snelle jongen: Castelen (als 'ie niet geblesseerd is)
Ja maar bij ons waren het er 3 a 4 per seizoen plus ook nog 2 goede aankopen; bij Feyenoord is het echt alleen maar bagger; althans voor het niveau waarop Feyenoord zou willen acteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom blijft vd Herik eigenlijk zitten? Als er iemand verantwoordelijk is voor dit paupere wanbeleid is hij het wel.
We've been there too, Sikora, Soetaers, Didulica, Sonck, v Damme, en ga het rijtje maar af.
Kun jij nou niet eens kappen met je getrol!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
De Mul speelde Léonard al helemaal weg bij de reserves en dan kreeg ie hem in dé Klassieker wederom tegenover zich
Ik praat gewoon hoor. Voor getrol zie teletekst pagina 819quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun jij nou niet eens kappen met je getrol!
Wat zie jij als oplossing? Ben je het met Derksen eens dat alleen een flinke sloot geld kan helpen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag bij Feyenoord doet niemand op dit moment zijn werk goed. Het is wachten tot de Guzman aangeeft te willen vertrekken. Dan zijn de rapen helemaal gaar. Dat zou het wanbeleid maar weer eens dik onderstrepen.
Onzin, nauwkeurig selectiebeleid en spelers die met hun hart spelen. En een nieuwe as van verdediging omdat iedereen bij jullie momenteel bang is de bal aan te nemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat zie jij als oplossing? Ben je het met Derksen eens dat alleen een flinke sloot geld kan helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |