Johan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik vind het hier wel eens tijd voor worden als Feyenoorder..
Hij heeft ons dan wel de Uefa cup gebracht. Maar zijn groepjes vorming en irritante gedrag binnen de selectie lijkt nu al voor de derde keer een belangerijke talentvolle jeugdspeler de kop te kosten bij Feyenoord.
Nadat hij eerst regelmatig met Robin Van Persie in de klinks lag en overal vertelde wat voor moeilijke jongen het was nam Robin gekrenkt de benen naar Arsenal. Diezelfde Robin van Persie voebalt nu wekenlijks de sterren van de hemel in London. Vervolgens vertrok Van Hooijdonk naar Istandbul om na een siezoen of 2 via Nac weer terug te keren bij Feyenoord. Daar liep op dat moment toen een nieuwe super talent luisterend naar de naam Kalou.
Ook die deed het goed bij Feyenoord tot er een of ander vaag kleedkamer gesprek plaatsvond waar Meneer Van Hooijdonk en een paar andere spelers het nodig vonden om Kalou te bekritiseren. Ja Kalou die op dat moment met Dirk Kuyt en De Guzman meer talent had dan de rest van de selectie bij elkaar. Gevolg? Kalou voelt zich niet meer welkom in de kuip en ook hij vertrekt naar London. En dan nu.. Een nieuwe siezoen een nieuwe jeugdige uitblinker die het dan eventjes wat minder doet en meneer van Hooijdonk voelt zich weer geroepen om te klagen over de mentaliteit van sommige spelers duidelijk wijzend op De Guzman wat geheel onterecht is van die jongen geeft altijd alles wat hij in huis heeft. Gevolg ? Ook de Guzman voelt zich nu niet meer thuis en dit is straks het derde Feyenoord talent dat door Van Hooijdonk Rotterdam uitgejaagt wordt.
Pi-air bedankt ...
[afbeelding]
Al vraag ik me af hoeveel uefa cup's we hadden kunnen winnen als Kalou Van Persie en De Guzman wel langere tijd in een team hadden gespeelt....
Hehe het werd iets langer dan ik in gedachten had.quote:
Was het enige wat hij goed deed in die wedstrijd. Blijkbaar begreep niemand op het veld wat er daarna moest gebeuren...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:54 schreef zatoichi het volgende:
+ natuurlijk de lompe, zeer onprofessionele overtreding die hem een rode kaart oplevert op een dag dat hij zelf nog kutter speelt dan dat hij beweert dat anderen spelen....
Jammer dat hij hem geen blessure heeft bezorgdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:54 schreef zatoichi het volgende:
+ natuurlijk de lompe, zeer onprofessionele overtreding die hem een rode kaart oplevert op een dag dat hij zelf nog kutter speelt dan dat hij beweert dat anderen spelen....
Je vervalt weer in je oude gedrag, zo te zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer dat hij hem geen blessure heeft bezorgd![]()
?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vervalt weer in je oude gedrag, zo te zien?
Ok pappa Cart_manquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hoort nu te zeggen: "Bek houwe, jood"
Onderanderen wel ja net zo als Kalou en De guzman straks dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Alsof Van Persie door PvH is weggepest.
Bij Feyenoord weten ze niet met talent om te gaan, daar willen ze alleen ja-knikkende harde wekers.
Dag Pierrequote:De leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een ‘lek’ in de spelersgroep. De laatste weken komen veel vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. „Als ik weet wie dat doet, schop ik hem er meteen uit“, aldus technisch manager Peter Bosz.
Triestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jammer dat hij hem geen blessure heeft bezorgd![]()
Bij NAC verdiende hij al 750.000 euri´s, dus nu een miljoentje?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe ja ze kunnen amper versterking krijgen dus ja wat dat betreft heb je volkomen gelijk![]()
Als het Pierre is ja.quote:
Die recente verhalen toch uit de telegraaf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar goed, het lijkt me een een-tweetje dat Pierre het lek is. Alle kleedkamerverhalen komen immers uit het AD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |