kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En gooi die Pardo uit een vliegtuig boven Chili svp!

Voor 4 krijgen ze die Griek erbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?

brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjoodquote:

Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kunnen we die niet voor 2.5 mln eurotjes aan 020 verkopen?

hahah kakkerlakken winnen niet van de jodenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
brrr kruip jij nou maar weer snel stefan postma's hol in, stinkjood![]()

Last van je middel-lange-termijnsgeheugen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()

nee maar jij kruipt wel bij stefan in z'n holquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
hahah kakkerlakken winnen niet van de joden![]()

Nou he,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wij hebben wel een goed bestuur.

OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.quote:

Maar hij heeft wel gelijk. Stop er maar meequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat dat uit jouw mond moet komen dirk

Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....

zoals jij ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste tijd gedraag je je beter. Alleen wanneer je een bepaald naambordje hebt, kom je daar moeilijk vanaf.

Was het leuk vandaag in de kerk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG, ga je ons nu proberen te pesten met miskopen.![]()
Iets over recht van spreken hebben enzo.

Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef MarkNMGN het volgende:
knip

Sorry baas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat dat soort opmerkingen achterwege aub.

kan het hier wel neerzetten maar doe ik maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het goed is komt de samenvatting zo online... Ik zal wel zeggen op hoeveel minuten ik in beeld ben.
Ik lijk wel een beroemdheid, iedereen op msn spreekt me aan![]()

quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij gedraag ik mij toch goed de laatste tijd....

quote:

Jullie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
doe ik niet want volgens die lijst zijn jullie het wel , maar wij zijn het gewoon en altijd al geweest
![]()

en in Arnhemquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jullie?![]()
NEC wint jaarlijks van vitas![]()
Wat worden eigenlijk de maatregelen van Koeman? Wél elke dag trainen ofzo.

lijkt op joodse arrogantiequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar wij zijn het gewoon en altijd al geweest![]()
dat zal niet helpen vrees ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat worden eigenlijk de maatregelen van Koeman? Wél elke dag trainen ofzo.

kijk effe naar de 2 stadions , de begrottingen , fans etc etc maar laten we die discussie maar ergens anders voeren en dan mag jij hem openenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt op joodse arrogantie![]()
[..]
dat zal niet helpen vrees ik

Had kruidvat kaartje voor 10 euro onbeperkt reizen 2e klas, 1 dag in het weekend. Kreeg ik 2 weken geleden een 1e klas kaart voor in het weekend wegens werkzaamheden. voor 10 euro retour 1e klas nu. anders kost het 60 euro hehequote:

Whehe, ze staan op scherp na zaterdagquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan aan kaarten voor in het Roda JC vak komen as. zondag - maar ik twijfel erg of ik het zal doen, naast dat het natuurlijk een tering eind rijden zal zijn, weet ik ook niet hoe veilig ik daar zal zitten (of ik herkenbaar zal zijn als niet Roda supporter dus) want ik praat nu niet bepaald met een limburgse tongval maar met een Breda's accent, en ik sta niet voor mezelf in, best kans dat ik uit automatisme opspring bij bepaalde momenten (dat heb ik al eens gehad toen ik op de NAC tribune had plaatsgenomen bij NAC-Feyenoord, toen had ik toch een paar ratjes achter me aan).

Wat heeft hij nou in vredesnaam betekend voor Feyenoord ?! Die man die ging al wekelijks in de fout en dan verlang jij naar een terugkomst van hem ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Je zou toch bijna heimwee krijgen naar spelers als pakweg een Patrick Paauwe...

[Feyenoord-bestuur-modus]quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef Ixnay het volgende:
[Feyenoord-bestuur-modus]
Moet Henk Timmer niet verkocht worden? Zonder die man was het 0-10 geworden vandaag.
Zo'n speler moet toch veel op brengen.
En we hoeven er geen vervanger voor. Eigen kweek is goed genoeg. En anders zetten we er een Ghanees neer uit een satelliet club, goed genoeg voor een topclub in de Eredivisie.
[/Feyenoord-bestuur-modus]

Hoezo uitgerekend tegen Ajax? Gewoon verschil in krachtsverhouding, een uitslag die te verwachten was. Ook al was de wedstrijd 3 weken eerder of later.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:10 schreef CannaTime het volgende:
Ik als feyenoord fan heb me vandaag doodgeergerd aan het spel van feyenoord, het ging werkelijk waar nergens over. Het ergste is ook dat ze uitgerekend tegen ajax zo hard onderuit moeten gaan, maar misschien is het goed voor ze. Laat ze maar lekker de volle lading krijgen en met name het bestuur. Dit seizoen zal wel een verloren zaak zijn, hooguit 4e/5e dus het enige wat er nog te halen valt is een uefa cup... maar als ik al denk aan de uefa cup met de huidige opstelling... dan eh... zie ik het somber in!

Die heimwee heb ik al bijna het gehele seizoen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Je zou toch bijna heimwee krijgen naar spelers als pakweg een Patrick Paauwe...

Och, zo zat ik vorig seizoen in de arena.. niets aan het handje.. Het viel die guppen ook niet op dat ik als enigste met een glimlach van hier tot tokio naar beneden liepquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:27 schreef cohen het volgende:
Wat een heerlijke middag gister in vak E. Ik dacht dat ik het vak uitgeslagen zou worden? Maar ik heb me netjes ingehouden toen er gescoord werd door Ajax. Ik ging alleen heel hard juichen van binnen. Helaas voor Feyenoord, maar eerlijk gezegd vond ik ze zeer triest voetbal spelen. En dat kwam niet door de scheidsrechter.

quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou in vredesnaam betekend voor Feyenoord ?! Die man die ging al wekelijks in de fout en dan verlang jij naar een terugkomst van hem ?

Paauwe met zijn magistrale vrije trap tijdens de JC Schaalquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
In het kampioensjaar/ UEFA Cup jaar vrij veel.. Maargoed.

Dat lijkt me wel een trainer die de boel aan de praat kan krijgen. Maarja of je nou zo blij moet zijn met een trainer als Co....quote:Positie Erwin Koeman voor het eerst onder druk, Adriaanse genoemd
Voor het eerst sinds zijn aantreden lijkt de positie van Erwin Koeman onder druk te komen. Tot nu toe was er nauwelijks enkele twijfel of zelfs discussie over de trainer van Feyenoord binnen de club, fans of in de media. Na afloop van Feyenoord-Ajax werden de eerste vragen door de media gesteld over zijn positie en maandag wordt daar in de media op voortborduurd. Koeman werd daar dan ook gedwongen in te gaan op vragen van diverse media daarover. „Ik denk dat ik nog steeds vat heb op de groep. Je hebt goede en minder goede tijden. Nu is het laatste het geval. Het blijft onacceptabel wat er gebeurde tegen Ajax en daar komen we zeker op terug,” aldus Erwin Koeman zelf.
In De Telegraaf wordt zelfs al voorzichtig een naam genoemd. Volgens de krant valt de naam van Co Adriaanse wel eens in De Kuip de laatste tijd. De coach heeft op dit moment geen club en heeft eerder bewezen clubs in beweging te krijgen.

Het is een trainer die een club wel aan het voetballen krijgt. Maar het is ook een trainer met -0,0 clubgevoel. Het gaat er bij hem volgens mij meer om het geld dan om de club.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een trainer die de boel aan de praat kan krijgen. Maarja of je nou zo blij moet zijn met een trainer als Co....

quote:MAANDAG EN DINSDAG GEEN TRAINING
Feyenoord zal in de aanloop naar het duel met FC Twente op maandag en dinsdag niet trainen. De eerstvolgende vrij te bezoeken training wordt gehouden op woensdag vanaf 14:00 uur. De selectie zal daarna kort in trainingskamp gaan voor het competitieduel dat donderdagavond om 20:00 uur op het programma staat.

trainen? nergens voor nodigquote:Geen trainingen op maandag en dinsdag
Maandag 23-10-2006
Ongelofelijk maar waar, de trainingen zijn niet nodig in de aanloop naar Feyenoord - FC Twente.
Feyenoord zal in de aanloop naar het duel met FC Twente op maandag en dinsdag niet trainen. De eerstvolgende vrij te bezoeken training wordt gehouden op woensdag vanaf 14:00 uur. De selectie zal daarna kort in trainingskamp gaan voor het competitieduel dat donderdagavond om 20:00 uur op het programma staat.

Wie van onze spelers heeft er gister wel wat laten zien dan???quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef cohen het volgende:
Die Buijs is toch een blooper! Zelf wel een grote bek hebben, een schijthekel hebben aan Ajax en doen alsof je voorop gaat in de strijd. Maar gister heeft die jongen toch niks laten zien. Hij is geen speler voor een topclub. Een leuke aanjager bij groningen, maar te licht voor feyenoord. Iemand opjagen betekent niet dat je meteen een grote smoel mag hebben en je mag doen alsof je een leider bent bij feyenoord. want dat is hij gewoon niet

en dan vergeet je het salaris nog.......quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
heerlijke baan, slecht (zachtjes uitgedrukt) spelen en dan de volgende twee dagen gewoon nog eens niet te hoeven komen ook!
Het is toch niet te geloven zoiets.

Ik vind het maar goed dat ze de wedstrijd niet gestaakt hebben. Volgens mij waren de feyenoord supporters daarop uit. Ze zouden allang blij zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Corona1972 het volgende:
Vak UU seizoenkaarthouder hier
En dan nog het spreekkoor verhaal,ik d8 dat men heel streng ging optreden,enge ziektes ed mocht toch niet.

Zouden ze nou zelf ook niet zoiets hebben van, misschien is het wel beter om juist wél te trainen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en dan vergeet je het salaris nog.......

quote:Koeman wil Feyenoorders niet zien
Uitgegeven: 23 oktober 2006 10:08
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2006 10:12
ROTTERDAM - Trainer Erwin Koeman van Feyenoord heeft voor even schoon genoeg van zijn spelers. De oefenmeester vertelde zijn voetballers zondag na de afgang tegen Ajax (0-4) dat ze tot woensdag thuis kunnen blijven. "Ze mogen twee dagen goed nadenken over wat er allemaal is gebeurd", laat een woordvoerder van de Rotterdamse club weten.
Feyenoord vervolgt de competitie donderdag met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. De huidige nummer negen van de eredivisie moet zondag op bezoek bij Roda JC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |