abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43042641
Bron: AD
quote:
Maar, zegt Aarts: ook al heeft de Partij voor de Dieren inmiddels ook standpunten over onderwijs en vluchtelingen: ,,Het is en blijft een one-issue-partij. En daarmee loopt het in de Kamer zelden goed af. Met één of twee zetels kunnen ze zich nauwelijks profileren. En als ze groter worden, ontstaat de ene na de andere interne ruzie. Denk aan de Boerenpartij, DS’70 (een afsplitsing van de PvdA) of recent nog ouderenpartij AOV; allemaal ontstaan uit onvrede en boosheid, en er ook weer aan ten onder gegaan.’’

Thieme kan buiten het parlement, met een belangenclub à la Natuurmonumenten, meer invloed uitoefenen, vermoedt Aarts.

Dat denkt GroenLinks-Tweede-Kamerlid Ineke van Gent ook. Thieme is nu haar concurrent. ,,Zonde, want we zijn het voor 99 procent eens. Wie meer aandacht voor dierenwelzijn wil, kan ook bij ons terecht. Jammer dat die stemmen nu versnipperd raken.’’
pi_43042680
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bevel is bevel
Voor een fatsoenlijke discussie wel ja. Maar je wilt er niet aan geloof ik.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:50:48 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43042724
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:45 schreef Airelle het volgende:

[..]

Wat heb ik daar nu weer aan? Ik weet wel dat ze ook iets hebben geschreven over andere onderwerpen maar dat verandert niets aan het feit dat een one-issue partij zijn.
Lieverd, ze schijnen idd een one-issue partij te zijn. Ik had een ander begrip in mijn hoofd daarover. Niettemin hebben ze wel degelijk andere standpunten en dat is van belang in de discussie.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:51:49 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43042752
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:

[..]

Voor een fatsoenlijke discussie wel ja. Maar je wilt er niet aan geloof ik.
Wat minder drammerig zou je een stuk aardiger maken.
pi_43042757
http://www.programvergeli(...)de_kamerverkiezingen

Ik heb op die site die je me zonet tipte gekeken en als je kijk bij bijv. onderwijs valt je dat het geringe aantal standpunten van de PvdD niet op? (In vergelijking met grote, brede partijen als CDA, PvdA en VVD).
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:54:27 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43042829
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:51 schreef Airelle het volgende:
http://www.programvergeli(...)de_kamerverkiezingen

Ik heb op die site die je me zonet tipte gekeken en als je kijk bij bijv. onderwijs valt je dat het geringe aantal standpunten van de PvdD niet op? (In vergelijking met grote, brede partijen als cda, pvda en vvd.
Ze hebben op bepaalde punten idd minder standpunten. Maar ik hang daar niet direct een waardeoordeel aan. Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij schrijft om die reden de partij af. Tja je kunt ook kijken naar de inhoud van de punten, dat lijkt me belangrijker. Of ben je dat ook niet met mij eens?
pi_43042834
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Lieverd, ze schijnen idd een one-issue partij te zijn. Ik had een ander begrip in mijn hoofd daarover. Niettemin hebben ze wel degelijk andere standpunten en dat is van belang in de discussie.
.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:56:41 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43042894
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:54 schreef Airelle het volgende:

[..]

.
Wat nu weer dan?
pi_43042915
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:54 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ze hebben op bepaalde punten idd minder standpunten. Maar ik hang daar niet direct een waardeoordeel aan. Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij schrijft om die reden de partij af. Tja je kunt ook kijken naar de inhoud van de punten, dat lijkt me belangrijker. Of ben je dat ook niet met mij eens?
Ik vind dierenwelzijn niet zó belangrijk dat het 8/9e van het verkiezingsprogramma moet inhouden. Daarbij zijn de andere standpunten te gering/weinig uitgediepd (over het feit of ik het ermee eens ben of niet heb ik nog niets gezegd).
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:01:24 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43042986
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:57 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik vind dierenwelzijn niet zó belangrijk dat het 8/9e van het verkiezingsprogramma moet inhouden. Daarbij zijn de andere standpunten te gering/weinig uitgediepd (over het feit of ik het ermee eens ben of niet heb ik nog niets gezegd).
Dat mag, maar maakt dat daarom dat een ander een beperkte visie heeft? Lijkt me een rare redenering.

En voor de goede orde. Ik weet nog niet op welke partij ik ga stemmen.
pi_43043040
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat mag, maar maakt dat daarom dat een ander een beperkte visie heeft? Lijkt me een rare redenering.

Ik heb de woorden 'beperkte visie' nooit gebruikt.
pi_43043066
quote:

[..]

Vinden we elkaar daar; ik ook nog niet.
pi_43043117
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja je noemt hem nog steeds kortzichtig en dat vind ik weer kortzichtig.... 1+1=2 he?!
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
quote:
1-issuepartij? Alsof PvdD alleen staat voor het welzijn van dieren. Ze leggen er meer de nadruk op. Dat is heel wat anders.
Overigens vind ik wel dat dierenmishandeling iedereen aan gaat. Waarom? Iedereen heeft in zijn omgeving wel dieren en zo niet dan kent men wel mensen met dieren. Dus ja, het gaat iedereen in meerdere of mindere mate aan.
Je zegt ook dat hogere straffen geen oplossing zijn. Wat dan wel?
Nog een vraag: zeg je ook dat het normaal is dat iemand die een hekwerk vernielt dezelfde straf krijgt als iemand die dieren vermoord zonder doel?
Als je niet beseft wat een 1-issue partij is, dan is het al moeilijk een discussie voeren. Gelukkig is hiervoor al meermaals aangegeven waarom een dergelijke kleine partij dat toch echt is.

Verder hoef ik ook niet in discussie te gaan over dierenmishandeling, want dat is voor iedereen helder. Gelukkig denk ik verder en vraag ik me meerdere zaken af:

'Worden er meer dieren tegenwoordig mishandeld?'
'Hoeveel daders krijgen (jaarlijks) een relatief lage straf?'
'Wat is de reden tot dierenmishandeling?'
'Helpen zwaardere straffen dit voorkomen?'
'Is het politieapparaat wel capabel genoeg om dierenmishandeling aan te pakken?'

Het uitdiepen van het probleem levert dan ook veel meer op dan enkel schreeuwen om hogere straffen, zonder dat je weet of deze enig effect hebben.
quote:
Bovendien, en dat schijnt maar niet door te dringen, stemt Eveli niet enkel en alleen vanwege dat punt op die partij. MEDE, dat wel. En voor hem is het een belangrijke reden. Toch is dit niet hetzelfde als wat jij beweert, nl. Eveli stemt op PvdD omdat zij hogere straffen willen, meer niet. Dus er zijn 2 opties:
1- je leest wat je wilt lezen als je de woorden van Eveli leest. (Waarmee de discussie afgelopen is, omdat jij iets leest wat niet waar is)
Bovendien, en dat schijnt maar niet door te dringen, zeg ik ook niet dat Evili enkel vanwege dierenmishandeling op de PvdD stemt. Ik zeg áls dat één van de belangrijkere zaken is om op de PvdD te stemmen, dat dat niet getuigd van een breed spectrum op maatschappelijk vlak. De PvdD maakt zich in principe enkel hard voor dieren, dus de andere zaken zijn niet van belang. Op de PvdD stemmen is dan ook zeer beperkt. Als mensen daarvoor kiezen, dan mag dat uiteraard, maar dan hoeven we toch niet onder stoelen of banken te schuiven dat dat vrij beperkt is.
quote:
2- je leest wat er staat!
Herhaal die zin eens voor jezelf.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43043155
quote:

[..]

Stemmen voor een nieuw bestuur van het land en dan énkel vanwege het dierenthema op de PvdD stemmen is beperkt. Dit getuigt niet van een brede visie hoe het land eruit zou moeten zien.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:07:35 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43043160
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:03 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik heb de woorden 'beperkte visie' nooit gebruikt.
Jij niet, dit geheel itt iemand anders he?!
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:09:00 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_43043202
whehe, uit het partijprogramma:
quote:
De mens is het enige levende wezen dat welbewust en uit eigen belang zijn eigen leefomgeving blijvend aantast uit overwegingen van korte termijn gewin.
Nogal wiedes, de mens is het enige levende wezen dat welbewust handelt. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43043215
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jij niet, dit geheel itt iemand anders he?!
Waarom is het woord beperkt zo erg voor je?

be·perkt (bn.)
1 grenzen hebbend aan de mogelijkheden => begrensd; <=> onbeperkt
2 betrekkelijk klein => eng

Een 1-issue partij is zeer begrensd en heeft een zeer eng partijprogramma.
pi_43043260
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Waarom is het woord beperkt zo erg voor je?

be·perkt (bn.)
1 grenzen hebbend aan de mogelijkheden => begrensd; <=> onbeperkt
2 betrekkelijk klein => eng

Misschien moeten we het niet meer proberen .
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:12:47 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43043307
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

(toegegeven, je hebt wel humor)

Voor mij is duidelijk dat je optie 1 gekozen hebt en dus ken je mijn conclusie.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:16:06 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43043394
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef WeirdMicky het volgende:

Gelukkig denk ik verder
Toch nog even een reactie op dit zinnetje, waarmee je weer blijk geeft van voorbarige conclusies over anderen. Wie zegt dat een ander daar niet over nadenkt. Misschien zelfs wel veel meer dan jij tot nu toe gedaan hebt. Ongetwijfeld zal jij weer denken dat dat niet zo is.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:16:28 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_43043404
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef peaceman het volgende:
eng betekent smal .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43043803
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bovendien, en dat schijnt maar niet door te dringen, zeg ik ook niet dat Evili enkel vanwege dierenmishandeling op de PvdD stemt. Ik zeg áls dat één van de belangrijkere zaken is om op de PvdD te stemmen, dat dat niet getuigd van een breed spectrum op maatschappelijk vlak. De PvdD maakt zich in principe enkel hard voor dieren, dus de andere zaken zijn niet van belang. Op de PvdD stemmen is dan ook zeer beperkt. Als mensen daarvoor kiezen, dan mag dat uiteraard, maar dan hoeven we toch niet onder stoelen of banken te schuiven dat dat vrij beperkt is.
Lees mn post op de vorige (of die daarvoor) pagina nog eens, daar staat namelijk dat ik me ook wel interesseer in andere zaken. Daar zijn echter al andere partijen waar veel meer mensen op gaan stemmen dan de PvdD. Daarbij maakt mijn stem weinig uit. De PvdD heeft elke stem nodig om in de Kamer te komen. Daarbij vind ik dat andere partijen veel te weinig aan dierenwelzijn doen en laat ik dat nou net een belangrijk onderwerp vinden. Ik zeg dus NIET dat dat het enigste is wat mij interesseert. Ik vind dat dierenwelzijn meer aandacht moet krijgen in de Kamer en dat kan de PvdD hopelijk bewerkstellligen. Laat de andere partijen zich maar druk maken over andere zaken en de meerderheid beslist dan, daar kan ik in mn eentje weinig aan veranderen.
pi_43043806
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:

[..]

Misschien moeten we het niet meer proberen .
Goed plan.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:30:26 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43043848
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:16 schreef speknek het volgende:

[..]

eng betekent smal .
Natuurlijk. Maar over elk onderwerp hebben ze standpunten. Zo simpel is het, dus zo eng is het niet, dat het te weinig standpunten zijn voor sommigen is weer wat anders.

Maar om het af te ronden. Het wordt pas eng als een 1-issue partij heel groot wordt en zich niet verder ontwikkeld heeft. En ik zie PvdD max 2 zetels halen. Dus wat dat betreft hoeven ook de tegenstanders zich geen zorgen te maken, lijkt me zo.
Mocht de patij helemaal niet in de kamer komen, dan hoop ik wel dat de andere partijen eens aandacht besteden aan een onderwerp als dierenmishandeling. Dat is wel het minste wat men kan doen.

Ik wens u allen een wijze keus toe 22 november.
Peace
pi_43043985
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je mag toch uitleggen wat dan mijn humor is, want ik zie er niks grappigs in. Als een partij van de 42 bladzijdes uit hun partijprogramma er slechts 6 besteden aan niet-dieren issues, dan is dit toch echt heel erg smal?
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:41:16 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43044182
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je mag toch uitleggen wat dan mijn humor is, want ik zie er niks grappigs in. Als een partij van de 42 bladzijdes uit hun partijprogramma er slechts 6 besteden aan niet-dieren issues, dan is dit toch echt heel erg smal?
Zoals ik zei:
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar over elk onderwerp hebben ze standpunten. Zo simpel is het, dus zo eng is het niet, dat het te weinig standpunten zijn voor sommigen is weer wat anders.

Maar om het af te ronden. Het wordt pas eng als een 1-issue partij heel groot wordt en zich niet verder ontwikkeld heeft. En ik zie PvdD max 2 zetels halen. Dus wat dat betreft hoeven ook de tegenstanders zich geen zorgen te maken, lijkt me zo.
Waarmee ik ook nog wel wil toegeven dat het aan de magere kant is. Tevreden?

Enfin ik was weg

Ach die humor was ook meer een sarcasme eigenlijk. Nevermind that...

Even goede bekenden wat mij betreft.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:52:52 #177
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43044548
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:33 schreef Airelle het volgende:
Waarom wil je het nog ontkennen, peaceman?
De visie gaat verder.. je kan het one-issue noemen, maar waar de pvdd voor staat is niet perse alleen dieren.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:58:29 #178
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43044733
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef WeirdMicky het volgende:
ik vind het erger dat al die andere programma's maar enkele keren het woord dieren noemen in hun partijprogramma.. en sommige alleen in verband met eigen belang dingen... plus dat bijvoorbeeld amper over mensenrechten gaat in die partijprogramma's... CDA heeft denk ook enorm veel over boeren, eigen belangen etc. De andere weer een hoop meer over integratie en een andere weer meer over onderwijs. Iedere partij heeft wel zijn/haar thema's die bovenaan staan.

Het zou mooi zijn als de PvdD in de toekomst niet meer nodig zou zijn.. echter de tendens is dat dieren nog minder aandacht krijgen... dus de PvdD is wel nodig.

Verschil tussen PvdD en andere partijen is dat de mensen bij de partij blij zullen zijn als ze hun baan verliezen als er zoveel voor dieren bereikt is dat alle andere partijen automatisch aan de dieren denkt.
pi_43045862
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef TechXP het volgende:

[..]

ik vind het erger dat al die andere programma's maar enkele keren het woord dieren noemen in hun partijprogramma.. en sommige alleen in verband met eigen belang dingen... plus dat bijvoorbeeld amper over mensenrechten gaat in die partijprogramma's... CDA heeft denk ook enorm veel over boeren, eigen belangen etc. De andere weer een hoop meer over integratie en een andere weer meer over onderwijs. Iedere partij heeft wel zijn/haar thema's die bovenaan staan.

Het zou mooi zijn als de PvdD in de toekomst niet meer nodig zou zijn.. echter de tendens is dat dieren nog minder aandacht krijgen... dus de PvdD is wel nodig.

Verschil tussen PvdD en andere partijen is dat de mensen bij de partij blij zullen zijn als ze hun baan verliezen als er zoveel voor dieren bereikt is dat alle andere partijen automatisch aan de dieren denkt.
Die dikgedrukte zin geeft echt aan wat er zo fout is aan een PvdD. Er zijn verschrikkelijk veel onderwerpen die behandeld moeten worden in een partijprogramma. Dan ben ik juist blij dat ik maar drie keer het woord 'dier' lees in een partijprogramma. Net als dat ik niet 50x zorg, onderwijs, integratie of iets dergelijks wil lezen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:40:38 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_43046192
Wat vindt de partij van de dieren eigenlijk van de wederrechtelijke vrijheidsberoving van bewuste dieren door huisdiereigenaren?
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:04:13 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43047050
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef speknek het volgende:
whehe, uit het partijprogramma:
[..]

Nogal wiedes, de mens is het enige levende wezen dat welbewust handelt. .
En nogal subjectief. Wie bepaalt wat aantasten is?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:13:12 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_43047412
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
En nogal subjectief. Wie bepaalt wat aantasten is?
Elk dier tast blijvend z'n leefomgeving aan voor kortstondig eigen gewin. Fourageren noemen ze dat. Het verschil zit hem natuurlijk in 'welbewust'. Maar zoals ik al zei is de mens de enige diersoort die iets welbewust doet. We zijn ook de enige diersoort die welbewust nou juist haar omgeving spaart.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:24:23 #183
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43047884
Ik vind ook dat'r meer dieren moeten komen. Het vlees is al duur zat.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43063548
Ik ga ook op de PvdD stemmen omdat ik (het gebrek aan) dierenwelzijn verreweg het belangrijkste onderwerp vind op het moment .

Wat ik wel jammer vind is dat de PvdD nu ook meningen heeft over allemaal dingen die niets met dierenwelzijn te maken hebben en waar ik het dan vaak weer niet mee eens ben .

Na invullen van de stemwijzer kwam ik erachter dat:

"Openbare scholen zijn er voor iedereen, speciaal onderwijs mag eisen stellen aan toetreding." Dan krijg je dus dat christelijke scholen witte scholen worden en openbare scholen zwarte scholen. Schaf gewoon al het bijzonder onderwijs af!

"Nederland moet stoppen met kernenergie" Hier wordt zelfs geen toelichting op gegeven...

Maarja de dierenwelzijnstandpunten zijn toch het belangrijkste binnen deze partij, dus mijn stem hebben ze (weer) .
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:12:48 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43063608
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:10 schreef Phil_Ivey het volgende:
Ik ga ook op de PvdD stemmen omdat ik (het gebrek aan) dierenwelzijn verreweg het belangrijkste onderwerp vind op het moment .

Wat ik wel jammer vind is dat de PvdD nu ook meningen heeft over allemaal dingen die niets met dierenwelzijn te maken hebben en waar ik het dan vaak weer niet mee eens ben .

Na invullen van de stemwijzer kwam ik erachter dat:

"Openbare scholen zijn er voor iedereen, speciaal onderwijs mag eisen stellen aan toetreding." Dan krijg je dus dat christelijke scholen witte scholen worden en openbare scholen zwarte scholen. Schaf gewoon al het bijzonder onderwijs af!

"Nederland moet stoppen met kernenergie" Hier wordt zelfs geen toelichting op gegeven...

Maarja de dierenwelzijnstandpunten zijn toch het belangrijkste binnen deze partij, dus mijn stem hebben ze (weer) .
Belachelijk. Je gaat toch niet op een partij stemmen waar je het op zoveel belangrijke punten oneens mee bent?
pi_43063816
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Belachelijk. Je gaat toch niet op een partij stemmen waar je het op zoveel belangrijke punten oneens mee bent?
Dan blijft er geen partij meer over. PvdD legt de focus op dierenwelzijn wat ik het belangrijkste punt vind . Elke partij heeft punten waar ik het helemaal niet mee eens ben .
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:20:33 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43063847
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef Phil_Ivey het volgende:

[..]

Dan blijft er geen partij meer over. PvdD legt de focus op dierenwelzijn wat ik het belangrijkste punt vind .
Als je dierenwelzijn het belangrijkste punt in de politiek vind zou je eigenlijk helemaal niet moeten stemmen.
pi_43063879
Iedereen stemt met een ideaal: dierenwelzijn, mensenwelzijn, de natie, europa, je geloof, je familie, of je eigen portemonnee. Afhankelijk van welke je het belangrijkste vind, maak je je stem.
pi_43074113
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als je dierenwelzijn het belangrijkste punt in de politiek vind zou je eigenlijk helemaal niet moeten stemmen.
Leg maar eens uit waarom niet. Ik vind het namelijk grote bullshit wat je zegt.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:01:29 #190
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43075525
Nu in de zendtijd voor politieke partijen op 1!!
power to the people
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:01:55 #191
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43075539
Echt, al die kiekens

|Het is alweer voorbij maar eigenlijk had het wel een uurtje door mogen gaan... aangezien het irl ook 24/7 doorgaat. Kijk er maar een tijdje naar en besef.
power to the people
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:03:09 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43075584
My god, hoe cliché.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:04:44 #193
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43075650
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
My god, hoe cliché.
Doe je ogen maar weer dicht dan.
power to the people
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:06:31 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43075719
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Doe je ogen maar weer dicht dan.
Ik had gehoopt dat er gewoon aandacht voor standpunten zou zijn. Maar nee, ze laten zich weer kennen met een 'BN'er' en een filmpje met vertederende kuikentjes.

Niet dat de meeste andere partijen het veel beter doen, maar toch.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:15:34 #195
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43076144
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat er gewoon aandacht voor standpunten zou zijn. Maar nee, ze laten zich weer kennen met een 'BN'er' en een filmpje met vertederende kuikentjes.

Niet dat de meeste andere partijen het veel beter doen, maar toch.
Dit IS het standpunt, dat je zo gewoon niet met dieren omgaat!! Zo laten ze zich kennen, omdat ze daarvoor staan!.

Doet dit jou niks dan?

Daarbij is het geen propaganda maar de realiteit, en alles in mij roept dat dit niet de manier is om met levens om te gaan.
power to the people
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:17:36 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43076244
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Dit IS het standpunt, dat je zo gewoon niet met dieren omgaat!! Zo laten ze zich kennen, omdat ze daarvoor staan!.

Doet dit jou niks dan?
Nauwelijks.
quote:
Daarbij is het geen propaganda maar de realiteit, en alles in mij roept dat dit niet de manier is om met levens om te gaan.
Ze zeggen geen one-issue partij te zijn, maar in hun zendtijd komt alleen naar voren dat ze vinden dat er dieren mishandeld worden. Wat moet je daar nou mee .
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:26:36 #197
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_43076604
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nauwelijks.
Zegt wat over jou
quote:
Ze zeggen geen one-issue partij te zijn, maar in hun zendtijd komt alleen naar voren dat ze vinden dat er dieren mishandeld worden. Wat moet je daar nou mee .
Jij hoeft er niet per se iets mee hoor ik denk dat zonder jouw stem toch wel een paar zetels behaald kunnen worden. Als je er de noodzaak niet in ziet kun je idd beter op een partij stemmen die jouw en hun persoonlijke financiele gewin veilig wil stellen.
power to the people
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:31:31 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43076785
Ik vind het filmpje gewoon slecht.

En ik ga inderdaad geen PvdD stemmen.
pi_43077078
Welke BN-er zit eigenlijk in dat filmpje?
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:39:44 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43077097
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef Phil_Ivey het volgende:
Welke BN-er zit eigenlijk in dat filmpje?
Kees van Kooten geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')