Eerst nog buitenlands voetbal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
en dan gaan jullie straks zeker over de formule 1 praten
De Formule 1 start pas vanavond om 19:00 dus dat bewaren we nog evenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
en dan gaan jullie straks zeker over de formule 1 praten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef Mike1964 het volgende:
shit...te laat
o jij gaat de herhaling kijken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Formule 1 start pas vanavond om 19:00 dus dat bewaren we nog even![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
...zo..die zijn er inmiddels uit.......nu langzaam langs de zijkanten naar beneden en weer met mijn vingertoppen langzaam omhoog via je wervelkolom....in steeds kleiner wordende kringetjes...![]()
Zuchtquote:
Zo lief maar laat ze niet meepraten over sportquote:
quote:
Dat kloptquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:47 schreef puntoortje het volgende:
...uhm okee... ik dacht dat het altijd rond 2 uur was ..hihi
wat dan, wat dan!quote:
WAT WAT WAT Springt toch even meequote:
..aha okee weet ik dat ook weer...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dan wel in het land waar ze rijden
![]()
hahah de TT?quote:
misschien wist stefan niet dat het op film terecht kwamquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?
.......we slaan het midden heel even over en zakken af naar de onderste regionen...........je voeten zijn inmiddels alweer uitgebreid gemasseerd en mijn handen glijden nu zacht doch ferm via je enkels naar boven.....vingertoppen over je kuiten en de buitenzijde terwijl mijn duimen langs de natuurlijke kromming van je benen de weg omhoog volgen.....quote:
Hij dacht eerder dat het op die spiegel vóór hem terecht zou komen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien wist stefan niet dat het op film terecht kwam
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lief maar laat ze niet meepraten over sport![]()
(Buuf heeft trouwens wel verstand van voetbal)
GEFELICITEERDquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:
live in het stadion: "HAAAAAAAAAAAAAAAGSE DILDO'S, HAAAAAAAAAAAAGSE DILDO'S! '
hmmmzzz lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
.......we slaan het midden heel even over en zakken af naar de onderste regionen...........je voeten zijn inmiddels alweer uitgebreid gemasseerd en mijn handen glijden nu zacht doch ferm via je enkels naar boven.....vingertoppen over je kuiten en de buitenzijde terwijl mijn duimen de natuurlijke kromming van je benen de weg omhoog volgen.....![]()
En daarom heet je ook Joopquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...![]()
Je krijgt de TV niet meer van Eurosport af?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...![]()
WAS NET WEL LEUK BIJ DE 2-0 ...HEEL HET STADION FRANSIE NEEM JE DILDO'S MEE ...EN ADELAAR STOND ZICH OP TE WINDEN OVER HANDS EN MOCHT ZELF VERTREKKENquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEFELICITEERDWeer een plaatsje omhoog en misschien wel 2
![]()
Wie wel danquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die naam heb ik mezelf niet gegeven hoor
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..quote:
Hij staat nou op 1.. maar dat is niet echt boeiend... studio olympiaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je krijgt de TV niet meer van Eurosport af?
joh doelpunt Koné was moooooooooooi!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ook, dacht dat het een bijnaam was ofzo
Ik heeft een Tante die heet joopiequote:
Ben net de goalzzz aan het downloadenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh doelpunt Koné was moooooooooooi!
bijna net zo mooi als de vrije trap van Ricky Kruijs!
[hildeon]quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..![]()
![]()
..*concentreer je nu Jappie concentreer je...laat je niet afleiden...![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..![]()
![]()
..*concentreer je nu Jappie concentreer je...laat je niet afleiden...![]()
![]()
was het vroeger ook al je tante ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Jij heeft een tante? Knap hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[hildeon]
COOOOOOOOONSEEEEEEEEEEEEEEENTRAAAAAAAAAAAAATIEIEIIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIE
[hildeoff]
Daar ben ik naar vernoemdquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef demins het volgende:
Niks mis met Joop! Het is een klassieke meisjesnaam. Wie herinnert zich niet de die mieterse boeken van Cissy van Marxvelt als "Joop ter Heul lust nog wel een peul" ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en mijn oma heette Dirk(je)quote:
Een Pabo doorstruinen naar stoeipakjes is tegenwoordig ook een studie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij heeft een tante? Knap hoor...
Ik heet trouwens geen Joopie, maar dat wordt wel vaak gezegd![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..![]()
![]()
...de rest maar ff zo...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga door met wat alleen wij weten
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
oepsquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )quote:
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!
nu gaan jullie zeker PMenquote:
godzijdank wel, hoop ik!quote:
wat een naamquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )![]()
Deze sla ik over anders haat je me weer een dagquote:
toch niet dat paard hequote:
Die van mij Willy... ik vond dat vroeger altijd raar, totdat ik erachter kwam dat mijn naam eigenlijk ook meer voor jongens isquote:
doe eens niet zo onaardig tegen mequote:
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaquote:
gelukkig stuurt iemand anders op deze poolkap aanquote:
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereenquote:
ik kan genieten en praten tegelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
vindt jappie helemaal niet ergquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereen
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan genieten en praten tegelijkTja dat jij dat niet kan ?
![]()
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze sla ik over anders haat je me weer een dag
Luther ? doe mij eens niet zo plagen zeg en zet wat leuks opquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...![]()
![]()
![]()
Als je verteld had dat je de instructies op je deur had gespijkerd, zou ik het misschien nog geloofd hebben!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
vindt jappie helemaal niet erghoop ik
waar heb je die zin nou weer gejat ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"![]()
wat heb je toch lekkere handenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...![]()
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
waar heb je die zin nou weer gejat ?
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuit
vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!![]()
ik zwijg wel weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Je zou beter moeten weten dan deze onzin te proberen
Als ik iets jat staat er bronvermedling bij!
Je begint eindelijk je hersens te gebruiken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuit
Volgens het principe dat de sterkste schouders de zwaarste last moeten dragenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mij![]()
Hoeft niet, als ik maar niets hoef te doen nu, voetjeballen is erop he!quote:
multitasking... alleen dan op het verkeerde momentquote:
Paaien helpt niets Demian!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens het principe dat de sterkste schouders de zwaarste last moeten dragen![]()
ga ook maar de tv eens aanknallen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ik maar niets hoef te doen nu, voetjeballen is erop he!
Komt ws omdat ik op dit moment even geen errectie hebquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint eindelijk je hersens te gebruiken.![]()
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt ws omdat ik op dit moment even geen errectie heb
Zo mag ik het horen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
multitasking... alleen dan op het verkeerde moment![]()
En je doet nog wel zo je best.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!![]()
Hmmmz...toch nog 3-1 geworden zie ik....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef demins het volgende:
De keeper van AZ heeft zich helemaal suf gekeept, hoorde ik net!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?![]()
;Ja hoorde het ook en het zag er niet echt goed uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef demins het volgende:
De keeper van AZ heeft zich helemaal suf gekeept, hoorde ik net!![]()
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?![]()
Zag er in ieder geval beter uit dan de "prestaties" van die andere keeper...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
;Ja hoorde het ook en het zag er niet echt goed uit![]()
Met liefde!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mij![]()
nu al aan t bier ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?![]()
Ik ga me vanavond na het laatste ziekenhuisbezoek eens ff een flink stuk in me kraag zuipen...Morgen komt m'n vrouwtje misschien naar huis, is en mijn moeder en mijn schoonmoeder aanwezig, hebben de kinderen vakantie dus ga ik eens ff lekker liggen wegkwijnen in me nest( kans is klein want ik zal er wel weer 6 uur uit zijn maar toch, de bedoeling is goed)
Klinkt als paradijs..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?![]()
Ik ga me vanavond na het laatste ziekenhuisbezoek eens ff een flink stuk in me kraag zuipen...Morgen komt m'n vrouwtje misschien naar huis, is en mijn moeder en mijn schoonmoeder aanwezig, hebben de kinderen vakantie dus ga ik eens ff lekker liggen wegkwijnen in me nest( kans is klein want ik zal er wel weer 6 uur uit zijn maar toch, de bedoeling is goed)
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt als paradijs..![]()
![]()
behalve dat schoonmoeder verhaal dan...om de weloude schoonloeder bash maar weer eens de revu te laten passeren![]()
![]()
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggenquote:
oww dacht alquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggen
Kep een grote zolder met twee persoonsbed, fitnessaparatuur, dual processors monsterbak, wastafel, kratkoeler...iets zegt me dat ik het ook wel zonder ze afkanquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?
Doesn't sound like paradise...![]()
tsskk Mikequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?
Doesn't sound like paradise...![]()
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtendquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggen
Wat heeft een man meer nodig dan dat.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een grote zolder met twee persoonsbed, fitnessaparatuur, dual processors monsterbak, wastafel, kratkoeler...iets zegt me dat ik het ook wel zonder ze afkan
Komt Basje ook weer eens van zijn kwak af!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtend![]()
![]()
![]()
Als je het zo interpreteert klinkt het een stuk beter ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
tsskk Mike...bommels zei het op een andere manier...maar waar het op neerkwam was dat er genoeg vrouwvolk over de vloer zou zijn dat ie eindelijk de huiselijke zorgen met een gerust hart over kon dragen.
![]()
Dat treft! Volgend weekend heb ik vrij!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtend![]()
![]()
![]()
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMFG!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?![]()
Het leven van den man is immers bikkelhard...dat weten we allemaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je het zo interpreteert klinkt het een stuk beter ja.
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het leven van den man is immers bikkelhard...dat weten we allemaal.
Ik verheug me bijvoorbeeld nu al op een weekje ongedwongen snowboarden met wat vrienden.......en dat gaat pas in Maart plaatsvinden.
![]()
![]()
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verheug me bijvoorbeeld nu al op een weekje ongedwongen snowboarden met wat vrienden.......en dat gaat pas in Maart plaatsvinden.
![]()
![]()
Ik ken het...ik ga ook in maart. Maar dan voor mijn werk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had het je ook nog niet gevraagd....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt Basje ook weer eens van zijn kwak af!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dat treft! Volgend weekend heb ik vrij!![]()
![]()
![]()
wie had het er ook alweer over dat mannen niet het vermogen hebben om aan multitasking te doen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.
je weet dat het zo niet werkt hequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik had het je ook nog niet gevraagd....![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?![]()
Bikkelhardquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.
quote:
lul niet, we zijn gewoon stukken efficienterquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Botox gebruikt?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat het zo niet werkt hezal ik je straks toch weer voor moeten straffen
![]()
get him, girlquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat het zo niet werkt hezal ik je straks toch weer voor moeten straffen
![]()
ik wil niet weten wat jij ervoor gebruiktquote:
Wat is een sloute jongen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ohhhh... wat een sloute jongen leert hij het dan nooit
![]()
quote:
tja kan het gewoon niet helpen...kan niet meer stoppenquote:
Ik ben zwaar onder de indruk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wie had het er ook alweer over dat mannen niet het vermogen hebben om aan multitasking te doen?![]()
nix, ik hoef niet steeds zo'n benauwde kop te trekkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij ervoor gebruikt![]()
had je andere plannen???/quote:
Vooral doorgaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja kan het gewoon niet helpen...kan niet meer stoppen
ooohhhhh jij wilt gewoon straf hequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....Okay.
![]()
was alles in het leven maar zo simpel...![]()
![]()
das beterquote:
nee die heb je van naturequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix, ik hoef niet steeds zo'n benauwde kop te trekken![]()
Sorry demins maar nu moet ik ff inbreken. Jij moet op dit moment gewoon zeggen: Je zorgt maar dat je nakende klaarligt als ik eraan kom! Vrouwen willen graag duidelijkheid, en een redelijke vuist op tafel doet wonderen!quote:
alleen bij die postings van jou!quote:
... mooizo... doe ik toch nog iets nuttigsquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
alleen bij die postings van jou!![]()
Dus jij voelt je er goed bij andere mensen zich ongelukkig te laten voelen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... mooizo... doe ik toch nog iets nuttigs![]()
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je er goed bij andere mensen zich ongelukkig te laten voelen?
.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ooohhhhh jij wilt gewoon straf hezal eens wat fijns gaan verzinnen dan
![]()
welke bal?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
........I wanna have my cake spanking and eat it you too
...
![]()
[afbeelding]
Wat zie je er...ehhhh...harig uit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
........I wanna have my cake spanking and eat it you too
...
![]()
[afbeelding]
... laamaaaquote:
Daar hoopte ik stiekum al op...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
die taart kan je mooi vergeten hoor
![]()
Ik werk liever op hun schuldgevoel dan het machtswoord te spreken, hihihihi. De subtiele aanpak zal ik maar zeggen. Werkt prima! Voor ze goed en wel beseffen wat hun overkomt is zo'n weekend alweer voorbij gevlogenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry demins maar nu moet ik ff inbreken. Jij moet op dit moment gewoon zeggen: Je zorgt maar dat je nakende klaarligt als ik eraan kom! Vrouwen willen graag duidelijkheid, en een redelijke vuist op tafel doet wonderen!
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!![]()
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!
Wie de schoen past trekke hem aan!
Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!
Wie de schoen past trekke hem aan!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?
[afbeelding]
![]()
Noem maar een datum.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
No pleasure without a little lot of pain![]()
Ik had eigenlijk meer het idee opgevat dat jij mij zo'n sappig stukje fruitquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?
[afbeelding]
![]()
heej inodder en doei maar weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Inodder het volgende:
kom mensen laten we nu geen oude bommels uit de sloot halen
ps goede middag![]()
![]()
![]()
Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef demins het volgende:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
sappig stukje fruitquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer het idee opgevat dat jij mij zo'n sappig stukje fruitzou voorschotelen dat ik niet meer aan de taart zou toekomen.
![]()
Magoe...je wilt het kennelijk wat rougher........gamaarvastlekkerliggendan...
![]()
Kokosnoot?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
sappig stukje fruitdat softe gedoe heb je helemaal niet verdiend
![]()
Liggen jij![]()
Ga je nou al kritiek leveren op je eigen inzendingen? Je wacht maar gewoon op het juryrapport!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje...
Nog zo'n dooddoener
Wie niet waagt blijft maagd....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:25 schreef Jappie het volgende:
...waar het hart van vol is loopt egootje van over...![]()
Dat is te overzien Jaqppie! En je weet:quote:
* Jappie gaat voorzichtig liggen maar trekt al doende quasi nonchalant Gladys mee......en manouvreert haar dusdanig dat ze voor eens en voor altijd zal onthouden dat wanneer Jappert zegt dat ie trek in fruit heeft hij ook fruit zal eten!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
sappig stukje fruitdat softe gedoe heb je helemaal niet verdiend
![]()
Liggen jij![]()
hoge bomen vangen veel wind...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nou al kritiek leveren op je eigen inzendingen? Je wacht maar gewoon op het juryrapport!![]()
Hardlopers zijn doodlopers!![]()
jullie gingen toch PMen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
* Jappie gaat voorzichtig liggen maar trekt al doende quasi nonchalant Gladys mee......en manouvreert haar dusdanig dat ze voor eens en voor altijd zal onthouden dat wanneer Jappert zegt dat ie trek in fruit heeft hij ook fruit zal eten!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
* Jappie gaat voorzichtig liggen maar trekt al doende quasi nonchalant Gladys mee......en manouvreert haar dusdanig dat ze voor eens en voor altijd zal onthouden dat wanneer Jappert zegt dat ie trek in fruit heeft hij ook fruit zal eten!!![]()
![]()
![]()
Dat ging heeeeel lang geleden ook al eens goed mis. De betrokken users, genaamd adam en eva kregen toen direct een permban van de grote FA himself...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil jou ook wel een harsbeurt geven hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is te overzien Jaqppie! En je weet:
Belofte maakt schuld!
Wie zeurt krijgt een beurt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef puntoortje het volgende:
wie niet horen wil, moet maar voelen
Toch eens proberen:quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef puntoortje het volgende:
wie niet horen wil, moet maar voelen
eerst de hond uitlatenquote:
Please jappie, ga een kamer huren!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijden veranderen Mike...je denkt toch niet dat Yvonne dit kleine stukje aards hemels geluk zou willen verstoren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat ging heeeeel lang geleden ook al eens goed mis. De betrokken users, genaamd adam en eva kregen toen direct een permban van de grote FA himself...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das een vrij positieve schatting maar vooruit...ik ben ook de lulligste niet..![]()
kom je dan ook ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Please jappie, ga een kamer huren!![]()
trek maar aan het touwtje dan gaat de deur vanzelf openquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Toch eens proberen:
Je zorgt maar dat je nakende klaarligt als ik eraan kom!
Nooit geschoten is altijd mis!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die regio pakken we dan ook meteen aan.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Please jappie, ga een kamer huren!![]()
k lees ondertussen wel mee hoorquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
....ik ga al ...ik ga al...... later folks
![]()
![]()
![]()
Yvonne wil maar al te graag meedoen....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijden veranderen Mike...je denkt toch niet dat Yvonne dit kleine stukje aards hemels geluk zou willen verstoren.![]()
lurkerquote:
dan ben ik wel weg zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yvonne wil maar al te graag meedoen....![]()
quote:
Tot later Jappiequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Jij valt toch op vrouwen?quote:
doeiiiiiiquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik val op vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij valt toch op vrouwen?
Dat je dit schaamteloze virtuele seksuele uitstapje met Japs beleeft maakt toch niet dat je geaardheid plots 100% omgedraaid is? Zó goed was hij nou ook weer niet, we hebben tenslotte alles van dichtbij mee kunnen beleven hier....
met vonne of een andere vrouw erbij ala...maar geen kerels in dezelfde ruimte....nou weet ik dat Jappie een handtas is maar het gaat om het principe ;Pquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ga je nog wel even met een vochtig doekje over alles heen?
OMG! Heeft ie via PM nog meer van die kwijltekstjes naar je toegestuurd? Jullie vrouwen tuinen er ook wel erg makkelijk in hoor.... Beetje softe massage praatjes en gelijk van het bankstel afglijden....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik val op vrouwennog niet misschien hoor
en goed was Jappie wel hoor
jij hebt niet alles meegekregen
![]()
Een serieuze vraag verdient een serieus antwoord!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik val op vrouwennog niet misschien hoor
en goed was Jappie wel hoor
jij hebt niet alles meegekregen
![]()
KUT!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Mike1964 het volgende:
Flügel alert!!
heb een handdoek op de bank gelegd hoor,glij ik er minder snel vanafquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
OMG! Heeft ie via PM nog meer van die kwijltekstjes naar je toegestuurd? Jullie vrouwen tuinen er ook wel erg makkelijk in hoor.... Beetje softe massage praatjes en gelijk van het bankstel afglijden....![]()
Je stelt je gelijk maar kwetsbaar op! That's my mod!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Wie wil me aflebberen?
Misschien kan zij wél iets voor ons eendenvriendje doen? Flügel? Please?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!![]()
Daar gaat onze vrijheid....flugel-day is dodelijk...die sidekick van een TL konden we tenminste nog overheen lopen!![]()
*meldt*quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Wie wil me aflebberen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
*meldt*
Getver! je smaakt naar zonnebrandolie eend....
Ik heb nog geen flauw idee wat er gebeurt is, maar aan jouw post te zien gok ik dat het eendje aan het spit geregen is...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien kan zij wél iets voor ons eendenvriendje doen? Flügel? Please?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee wat er gebeurt is, maar aan jouw post te zien gok ik dat het eendje aan het spit geregen is...
Ik ben nog aan het bijlezen, ben pas een uurtje of anderhalf thuis...
(en alweer een uur aan het bijlezen, mijn prioriteiten mogen duidelijk zijn)
Vind je het erg als ik het voorspel oversla, ben nogal moe vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Wie wil me aflebberen?
Jij springt er gelijk bovenop? Bruut!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het voorspel oversla, ben nogal moe vandaag
welkom trug, liefje!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga even lekker languit in bad liggen.
Ik stink, daarom komt natuurlijk, buiten Mike, niemand me aflebberen. En ik had mezelf er nog wel zo op verheugd...
Maar wie éenmaal door mij is afgelebberd hoeft nooit meer een ander...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga even lekker languit in bad liggen.
Ik stink, daarom komt natuurlijk, buiten Mike, niemand me aflebberen. En ik had mezelf er nog wel zo op verheugd...
*rent de zaal uit naar de overkant*quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:02 schreef Gert het volgende:
Aan de overkant is Nena bezig met een fotoshoot voor FHM.
[afbeelding]
ssssstttt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer vertrokken?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer vertrokken?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer getrokken?![]()
das niet lachen, maar nagelbijten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat valt er te lachen volgens jou?
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat valt er te lachen volgens jou?
zeg ik...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!![]()
alweer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:27 schreef Inodder het volgende:
wor hier ook nerveus van ga peuken halen
Ook goed! En wat valt er te nagelbijten volgens jou?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!![]()
wat is er met mich?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook goed! En wat valt er te nagelbijten volgens jou?
Arme Micheline![]()
Wat is er met Micheline?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
Ik word een beetje nerveus als ik mij de taferelen daar probeer voor te stellen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
ja vind het ook zieligquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
mies der hondje gaan ze laten inslapenquote:
Zoals ik al zei: lafaard!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus als ik mij de taferelen daar probeer voor te stellen.
Die smilie wordt onders kenners ook wel 'de zenuwlijer' genoemd.
k was nog nie geweest eerst ontbijten douchen en ben dr nu dus weer van peuken halenquote:
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
mies der hondje gaan ze laten inslapen![]()
dat viel me ook al opquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!![]()
Nee, maar ik vind het wel een goed idee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou je opblaaspop aan het slaan?
Net een échte vrouw...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!![]()
veel plezierquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Inodder het volgende:
wat n overtrokken gedoe gaan ze die hond t huis in halen? om m daar van kant te maken?
ik ga ff potje gruwelijk schijten
Ik denk dat ze hem voor de weekopdracht gaan gebruiken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Inodder het volgende:
wat n overtrokken gedoe gaan ze die hond t huis in halen? om m daar van kant te maken?
ik ga ff potje gruwelijk schijten
gatver wat ziekquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor de weekopdracht gaan gebruiken!![]()
pffffquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
Deze is alweer bijna vol, in de volgende tt iets over Jappie, Gladys en vernederen?
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
het is jouw beurt maak er iets moois van!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
Deze is alweer bijna vol, in de volgende tt iets over Jappie, Gladys en vernederen?
Wat ben jij toch een fijne vent!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
.... das valsquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?
Ik snap niet hoe je over dit soort zaken grapjes kan maken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?
Klopt, maar BB6 zou harder worden dan ooit...quote:
ben je daar te langzaam voor???quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Klopt, maar BB6 zou harder worden dan ooit...
Persoonlijk kan ik letterlijk nog geen vlieg doodslaan hoor...
[BB89] Waar Gladys Jappie vernedert met een voorbinddildoquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
echt een kut TTquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[BB89] Waar Gladys Jappie vernedert met een voorbinddildo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |