Eerst nog buitenlands voetbal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
en dan gaan jullie straks zeker over de formule 1 praten
De Formule 1 start pas vanavond om 19:00 dus dat bewaren we nog evenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
en dan gaan jullie straks zeker over de formule 1 praten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef Mike1964 het volgende:
shit...te laat
o jij gaat de herhaling kijken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Formule 1 start pas vanavond om 19:00 dus dat bewaren we nog even![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
...zo..die zijn er inmiddels uit.......nu langzaam langs de zijkanten naar beneden en weer met mijn vingertoppen langzaam omhoog via je wervelkolom....in steeds kleiner wordende kringetjes...![]()
Zuchtquote:
Zo lief maar laat ze niet meepraten over sportquote:
quote:
Dat kloptquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:47 schreef puntoortje het volgende:
...uhm okee... ik dacht dat het altijd rond 2 uur was ..hihi
wat dan, wat dan!quote:
WAT WAT WAT Springt toch even meequote:
..aha okee weet ik dat ook weer...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dan wel in het land waar ze rijden
![]()
hahah de TT?quote:
misschien wist stefan niet dat het op film terecht kwamquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?
.......we slaan het midden heel even over en zakken af naar de onderste regionen...........je voeten zijn inmiddels alweer uitgebreid gemasseerd en mijn handen glijden nu zacht doch ferm via je enkels naar boven.....vingertoppen over je kuiten en de buitenzijde terwijl mijn duimen langs de natuurlijke kromming van je benen de weg omhoog volgen.....quote:
Hij dacht eerder dat het op die spiegel vóór hem terecht zou komen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien wist stefan niet dat het op film terecht kwam
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lief maar laat ze niet meepraten over sport![]()
(Buuf heeft trouwens wel verstand van voetbal)
GEFELICITEERDquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:
live in het stadion: "HAAAAAAAAAAAAAAAGSE DILDO'S, HAAAAAAAAAAAAGSE DILDO'S! '
hmmmzzz lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
.......we slaan het midden heel even over en zakken af naar de onderste regionen...........je voeten zijn inmiddels alweer uitgebreid gemasseerd en mijn handen glijden nu zacht doch ferm via je enkels naar boven.....vingertoppen over je kuiten en de buitenzijde terwijl mijn duimen de natuurlijke kromming van je benen de weg omhoog volgen.....![]()
En daarom heet je ook Joopquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...![]()
Je krijgt de TV niet meer van Eurosport af?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer sport kijk dan de gemiddelde man...![]()
WAS NET WEL LEUK BIJ DE 2-0 ...HEEL HET STADION FRANSIE NEEM JE DILDO'S MEE ...EN ADELAAR STOND ZICH OP TE WINDEN OVER HANDS EN MOCHT ZELF VERTREKKENquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEFELICITEERDWeer een plaatsje omhoog en misschien wel 2
![]()
Wie wel danquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die naam heb ik mezelf niet gegeven hoor
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..quote:
Hij staat nou op 1.. maar dat is niet echt boeiend... studio olympiaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je krijgt de TV niet meer van Eurosport af?
joh doelpunt Koné was moooooooooooi!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ook, dacht dat het een bijnaam was ofzo
Ik heeft een Tante die heet joopiequote:
Ben net de goalzzz aan het downloadenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh doelpunt Koné was moooooooooooi!
bijna net zo mooi als de vrije trap van Ricky Kruijs!
[hildeon]quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..![]()
![]()
..*concentreer je nu Jappie concentreer je...laat je niet afleiden...![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..![]()
![]()
..*concentreer je nu Jappie concentreer je...laat je niet afleiden...![]()
![]()
was het vroeger ook al je tante ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Jij heeft een tante? Knap hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[hildeon]
COOOOOOOOONSEEEEEEEEEEEEEEENTRAAAAAAAAAAAAATIEIEIIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIE
[hildeoff]
Daar ben ik naar vernoemdquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef demins het volgende:
Niks mis met Joop! Het is een klassieke meisjesnaam. Wie herinnert zich niet de die mieterse boeken van Cissy van Marxvelt als "Joop ter Heul lust nog wel een peul" ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en mijn oma heette Dirk(je)quote:
Een Pabo doorstruinen naar stoeipakjes is tegenwoordig ook een studie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij heeft een tante? Knap hoor...
Ik heet trouwens geen Joopie, maar dat wordt wel vaak gezegd![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..![]()
![]()
...de rest maar ff zo...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga door met wat alleen wij weten
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
oepsquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )quote:
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!
nu gaan jullie zeker PMenquote:
godzijdank wel, hoop ik!quote:
wat een naamquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )![]()
Deze sla ik over anders haat je me weer een dagquote:
toch niet dat paard hequote:
Die van mij Willy... ik vond dat vroeger altijd raar, totdat ik erachter kwam dat mijn naam eigenlijk ook meer voor jongens isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |