Om het maar eens duidelijk gezegd te hebben: Hij is TL's biatch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.
Hij krijgt vast wel de prijs voor de braafste user tijdens BB6![]()
Jappiequote:
Ik moest plotseling aan dat filmpje van die keeper denken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Om het maar eens duidelijk gezegd te hebben: Hij is TL's biatch!![]()
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik moest plotseling aan dat filmpje van die keeper denken...
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.![]()
ik heb heerlijk geslapen, jij?quote:
Volgens mij worden er toch redelijk wat privé-filmpjes gemaakt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?
Vast wel ja. Maarre... mocht je er één willen delen mag je ze zomaar hier posten hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij worden er toch redelijk wat privé-filmpjes gemaakt?![]()
Die gaat door een diep dal idd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.![]()
hey talquote:
Dan moet ik er eerst één gaan maken. Maar anders begin jij toch vast met wat 'gezinskiekjes'?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Maarre... mocht je er één willen delen mag je ze zomaar hier posten hoor!![]()
mooie droom gehad ??quote:
Mijn filmpjes zijn van een dusdanig hoog niveau dat ieder volgend filmpje erna volledig in de schaduw van de mijne zou komen te staan, ik laat dus liever anderen voorgaan...Bovendien sta ik al met mijn smoel in het fotoboek, vind ik al "exhibitionistisch" genoeg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst één gaan maken. Maar anders begin jij toch vast met wat 'gezinskiekjes'?![]()
arghhhhhh!quote:
Da's nou jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mijn filmpjes zijn van een dusdanig hoog niveau dat ieder volgend filmpje erna volledig in de schaduw van de mijne zou komen te staan, ik laat dus liever anderen voorgaan...Bovendien sta ik al met mijn smoel in het fotoboek, vind ik al "exhibitionistisch" genoeg.![]()
Fuck hé! 3-0 achter....quote:
Het spijt me Mike...ik had ook liever gezien dat ze gelijk hadden gespeeld...maar he...tis v Gaal...wie weet heeft ie nog een verrassing in petto.quote:
Urm...ja lieverd.........das zeg maar een wekelijks terugkerend fenomeen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef puntoortje het volgende:
weer voetbal????
kom je nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kom je straks wel masseren en afpoedelen zodra je klaar bent....![]()
![]()
Moet dan wel een hele grote verrassing worden....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spijt me Mike...ik had ook liever gezien dat ze gelijk hadden gespeeld...maar he...tis v Gaal...wie weet heeft ie nog een verrassing in petto.![]()
....ik vlieg al...ff een lekker olietje erbij pakken... ...ga eerst maar even op je buik liggen.........doe ik eerst je rug.....quote:
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm...ja lieverd.........das zeg maar een wekelijks terugkerend fenomeen...![]()
ik lig alquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik vlieg al...ff een lekker olietje erbij pakken... ...ga eerst maar even op je buik liggen.........doe ik eerst je rug.....![]()
Het leven is een hoer........je kunt maar beter zorgen dat je een gevulde knip hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef KRIBBET het volgende:
Mooie standen op teletext![]()
![]()
Nu Heerenveen nog vanmiddag en de dag kan niet meer stuk![]()
...........kee dan......eerst maar eens hierboven bij je schouders beginnen.......wel goed ontspannen he..........ik voel nog wat stressknobbels zitten..........quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...
Jij moet dan wel voor AZ zijnquote:
'quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
"de wedstrijd word ontsierd door alles wat er buiten het veld gebeurt" Forza Utreg![]()
Ik kan me vaag herinneren dat jij uit de zelfde streek komt als ik, volgens mij hoor je dan gewoon ook voor AZ te zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij moet dan wel voor AZ zijn![]()
Kijk nu al uit naar een kwaaie van Gaal![]()
Utrecht komt boven Feyenoord te staan en dat dankzij Ajax en een oud Ajax speler![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
"de wedstrijd word ontsierd door alles wat er buiten het veld gebeurt" Forza Utreg![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan er niets van terug vinden
Heeft de ME daar de beschikking over voorbindknuppels
![]()
Dan moet je het toch ook vaag kunnen herinneren dat ik in de eerste plaats voor het voetbal zelf benquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat jij uit de zelfde streek komt als ik, volgens mij hoor je dan gewoon ook voor AZ te zijn?
...zo..die zijn er inmiddels uit.......nu langzaam langs de zijkanten naar beneden en weer met mijn vingertoppen langzaam omhoog via je wervelkolom....in steeds kleiner wordende kringetjes...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...........kee dan......eerst maar eens hierboven bij je schouders beginnen.......wel goed ontspannen he..........ik voel nog wat stressknobbels zitten..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |