in orde!quote:
Morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hond je huiswerk heeft opgegeten!
Morguh trouwens! Sorry dat ik wat laat ben, heb de kinderen maar eerst in bad gedaan
Morgen Manu.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen
Was al bang dat die luie lamzakken jou ook al in hun macht hadden
En goedemorgen Talitha
Dat nooit vriend Banu! DAT NOOIT!quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen
Was al bang dat die luie lamzakken jou ook al in hun macht hadden
En goedemorgen Talitha
Regelmatig ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:51 schreef versabommie het volgende:
Morguh Pinbaal!
Hey ff een vraagje, draai jij gewoon query's tegen de database aan???
mwah niet eens voor de stats..vroeg me alleen af of men hier daadwerkelijk tegen de database kon lullen zonder webserver-schilletje ..quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Regelmatig ja.
Maar voor de stats niet, als je dat bedoelt.
Je bent laat vandaag!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef PH52 het volgende:
Moggûh vroege vogels zonder slaap en leven![]()
Nee dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef versabommie het volgende:
mwah niet eens voor de stats..vroeg me alleen af of men hier daadwerkelijk tegen de database kon lullen zonder webserver-schilletje ..
Die maar een goed woordje voor die sorry ass van die keeper.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:24 schreef versabommie het volgende:
Zo ik ben ff naar de kerk, gedragen jullie je ondertussen een beetje terwijl ik voor jullie sorry asses een goed woordje doe?
watjequote:Op zondag 22 oktober 2006 09:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Andere 6 werk ik, dus dan slaap je uit op zondag ..
opposites attractquote:
Smeer zelf even je beschuitje schat. Mag je meteen een kopje thee voor me inschenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
opposites attract
oeps, verkeerde topic. Gaat-ie lekker lieverd, lekker knus, zo met zn 2tjesDoe mij nog een beschuitje
![]()
Mogge... kleine was vroeg vanmorgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Smeer zelf even je beschuitje schat. Mag je meteen een kopje thee voor me inschenken.![]()
We hebben bezoek zo te zien! Hoi Mike.![]()
![]()
Elkaar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aloha tally...wie zullen we vandaag nu weer eens samen te grazen nemen.![]()
Hier bloeit iets moois...quote:
lekker dan...koffie met gebak....kun je nog meer zitvlees kweken..quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
Nou tis duidelijk, heb echt mijn best gedaanmaar jullie gaan allemaal straight to hell!
krijg ik ook eens een keer visite
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
Nou tis duidelijk, heb echt mijn best gedaanmaar jullie gaan allemaal straight to hell!
krijg ik ook eens een keer visite
Geen reactie, dus blijkbaar niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?
Aan de slag dan maarquote:
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...quote:
Helaas, ik zie dat je baas net is binnen gekomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan de slag dan maar............de anderen...tot over een paar uur
..............doe je wel wild met me.....
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...
heej talithaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, ik zie dat je baas net is binnen gekomen.![]()
Hoi Mau.![]()
![]()
Lijkt me wel, heb nog nimmer een zootje bij elkaar geruimd menselijk vullis zien rondlopen als hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?
Zo lang Gert op sgop zit niet heur...braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...
heej lieverdquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, heb nog nimmer een zootje bij elkaar geruimd menselijk vullis zien rondlopen als hier![]()
Ik ben lief!![]()
quote:
Kribbet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is een newbie, of is dat een "blonde"vraag?
Verkaptepost
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo lang Gert op sgop zit niet heur...braafste jongetje van de klas![]()
Wanneer kunnen we stemmen? Er zijn vast nog wel wat andere categorien te bedenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.
Hij krijgt vast wel de prijs voor de braafste user tijdens BB6![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |