quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
aangekomen bij de achterzijde van je bovenbenen en onder zijde van je billen...hmmm...wat een heerlijk zacht vrouwenvlees..![]()
![]()
..*concentreer je nu Jappie concentreer je...laat je niet afleiden...![]()
![]()
was het vroeger ook al je tante ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Jij heeft een tante? Knap hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heeft een Tante die heet joopie
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[hildeon]
COOOOOOOOONSEEEEEEEEEEEEEEENTRAAAAAAAAAAAAATIEIEIIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIE
[hildeoff]
Daar ben ik naar vernoemdquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef demins het volgende:
Niks mis met Joop! Het is een klassieke meisjesnaam. Wie herinnert zich niet de die mieterse boeken van Cissy van Marxvelt als "Joop ter Heul lust nog wel een peul" ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en mijn oma heette Dirk(je)quote:
Een Pabo doorstruinen naar stoeipakjes is tegenwoordig ook een studie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij heeft een tante? Knap hoor...
Ik heet trouwens geen Joopie, maar dat wordt wel vaak gezegd![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik me niet in kon houden en stiekum toch in die heerlijke billen begon te bijten..![]()
![]()
...de rest maar ff zo...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga door met wat alleen wij weten
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
oepsquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je de sfeer verpest vrees ik.![]()
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )quote:
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen een paar minuten de ogen en oren sluiten, dan kunnen jullie het op je gemak afronden!
nu gaan jullie zeker PMenquote:
godzijdank wel, hoop ik!quote:
wat een naamquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb een tante die heet zwaantje ( die naam past niet bij d'r )![]()
Deze sla ik over anders haat je me weer een dagquote:
toch niet dat paard hequote:
Die van mij Willy... ik vond dat vroeger altijd raar, totdat ik erachter kwam dat mijn naam eigenlijk ook meer voor jongens isquote:
doe eens niet zo onaardig tegen mequote:
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaquote:
gelukkig stuurt iemand anders op deze poolkap aanquote:
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereenquote:
ik kan genieten en praten tegelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
vindt jappie helemaal niet ergquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereen
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan genieten en praten tegelijkTja dat jij dat niet kan ?
![]()
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze sla ik over anders haat je me weer een dag
Luther ? doe mij eens niet zo plagen zeg en zet wat leuks opquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...![]()
![]()
![]()
Als je verteld had dat je de instructies op je deur had gespijkerd, zou ik het misschien nog geloofd hebben!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
vindt jappie helemaal niet erghoop ik
waar heb je die zin nou weer gejat ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"![]()
wat heb je toch lekkere handenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...![]()
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
waar heb je die zin nou weer gejat ?
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuit
vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!![]()
ik zwijg wel weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Je zou beter moeten weten dan deze onzin te proberen
Als ik iets jat staat er bronvermedling bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |