quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat het zo niet werkt hezal ik je straks toch weer voor moeten straffen
![]()
get him, girlquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat het zo niet werkt hezal ik je straks toch weer voor moeten straffen
![]()
ik wil niet weten wat jij ervoor gebruiktquote:
Wat is een sloute jongen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ohhhh... wat een sloute jongen leert hij het dan nooit
![]()
quote:
tja kan het gewoon niet helpen...kan niet meer stoppenquote:
Ik ben zwaar onder de indruk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wie had het er ook alweer over dat mannen niet het vermogen hebben om aan multitasking te doen?![]()
nix, ik hoef niet steeds zo'n benauwde kop te trekkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij ervoor gebruikt![]()
had je andere plannen???/quote:
Vooral doorgaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja kan het gewoon niet helpen...kan niet meer stoppen
ooohhhhh jij wilt gewoon straf hequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....Okay.
![]()
was alles in het leven maar zo simpel...![]()
![]()
das beterquote:
nee die heb je van naturequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix, ik hoef niet steeds zo'n benauwde kop te trekken![]()
Sorry demins maar nu moet ik ff inbreken. Jij moet op dit moment gewoon zeggen: Je zorgt maar dat je nakende klaarligt als ik eraan kom! Vrouwen willen graag duidelijkheid, en een redelijke vuist op tafel doet wonderen!quote:
alleen bij die postings van jou!quote:
... mooizo... doe ik toch nog iets nuttigsquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
alleen bij die postings van jou!![]()
Dus jij voelt je er goed bij andere mensen zich ongelukkig te laten voelen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... mooizo... doe ik toch nog iets nuttigs![]()
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je er goed bij andere mensen zich ongelukkig te laten voelen?
.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ooohhhhh jij wilt gewoon straf hezal eens wat fijns gaan verzinnen dan
![]()
welke bal?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
........I wanna have my cake spanking and eat it you too
...
![]()
[afbeelding]
Wat zie je er...ehhhh...harig uit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
........I wanna have my cake spanking and eat it you too
...
![]()
[afbeelding]
... laamaaaquote:
Daar hoopte ik stiekum al op...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
die taart kan je mooi vergeten hoor
![]()
Ik werk liever op hun schuldgevoel dan het machtswoord te spreken, hihihihi. De subtiele aanpak zal ik maar zeggen. Werkt prima! Voor ze goed en wel beseffen wat hun overkomt is zo'n weekend alweer voorbij gevlogenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry demins maar nu moet ik ff inbreken. Jij moet op dit moment gewoon zeggen: Je zorgt maar dat je nakende klaarligt als ik eraan kom! Vrouwen willen graag duidelijkheid, en een redelijke vuist op tafel doet wonderen!
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie de bal kaatst mag hem terug verwachten!![]()
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!
Wie de schoen past trekke hem aan!
Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we spreek woorden doen? Leuk!
Wie de schoen past trekke hem aan!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?
[afbeelding]
![]()
Noem maar een datum.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
No pleasure without a little lot of pain![]()
Ik had eigenlijk meer het idee opgevat dat jij mij zo'n sappig stukje fruitquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
sjeeemig,jij vindt alles een genot ?
[afbeelding]
![]()
heej inodder en doei maar weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Inodder het volgende:
kom mensen laten we nu geen oude bommels uit de sloot halen
ps goede middag![]()
![]()
![]()
Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef demins het volgende:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
sappig stukje fruitquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer het idee opgevat dat jij mij zo'n sappig stukje fruitzou voorschotelen dat ik niet meer aan de taart zou toekomen.
![]()
Magoe...je wilt het kennelijk wat rougher........gamaarvastlekkerliggendan...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |