doe eens niet zo onaardig tegen mequote:
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaquote:
gelukkig stuurt iemand anders op deze poolkap aanquote:
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereenquote:
ik kan genieten en praten tegelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
vindt jappie helemaal niet ergquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry schat maar ik moet steeds zo giegelen van dat gestuntel van die jappert en jij zit gewoon lekker door te lullen met iedereen
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jappert is wel een kanjer, die doet zijn best en jij zit gewoon erdoorheen te ouwehoeren over een naam van iemand omaWat een sukkel...misschien moet je even voor hem uitteken hoe of wat
![]()
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan genieten en praten tegelijkTja dat jij dat niet kan ?
![]()
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze sla ik over anders haat je me weer een dag
Luther ? doe mij eens niet zo plagen zeg en zet wat leuks opquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voel wat onderhuidse spanninkjes...![]()
![]()
![]()
Als je verteld had dat je de instructies op je deur had gespijkerd, zou ik het misschien nog geloofd hebben!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
......* steekt kaarsjes aan*
....cdtje van Luther....
![]()
![]()
![]()
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
vindt jappie helemaal niet erghoop ik
waar heb je die zin nou weer gejat ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verdrink liever in de emotie van de vrouw die ik op dat moment begeer. praatjes vullen immers geen gaatjes!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor knul, ik kwam al om in het "werk"![]()
wat heb je toch lekkere handenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
...doe maar rustig verder praten Gladys...onze communicatie vind plaats op het fysieke vlak...![]()
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Nu zijn anderen je te snel afgeweest.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
waar heb je die zin nou weer gejat ?
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuit
vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!![]()
ik zwijg wel weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Je zou beter moeten weten dan deze onzin te proberen
Als ik iets jat staat er bronvermedling bij!
Je begint eindelijk je hersens te gebruiken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en is er toch aangestuurd op de grap en ga ik voor het eerst een keer vrijuit
Volgens het principe dat de sterkste schouders de zwaarste last moeten dragenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mij![]()
Hoeft niet, als ik maar niets hoef te doen nu, voetjeballen is erop he!quote:
multitasking... alleen dan op het verkeerde momentquote:
Paaien helpt niets Demian!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens het principe dat de sterkste schouders de zwaarste last moeten dragen![]()
ga ook maar de tv eens aanknallen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ik maar niets hoef te doen nu, voetjeballen is erop he!
Komt ws omdat ik op dit moment even geen errectie hebquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint eindelijk je hersens te gebruiken.![]()
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt ws omdat ik op dit moment even geen errectie heb
Zo mag ik het horen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
multitasking... alleen dan op het verkeerde moment![]()
En je doet nog wel zo je best.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zelf kan ik bij Talitha geen kwaad meer doen!![]()
Hmmmz...toch nog 3-1 geworden zie ik....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef demins het volgende:
De keeper van AZ heeft zich helemaal suf gekeept, hoorde ik net!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?![]()
;Ja hoorde het ook en het zag er niet echt goed uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef demins het volgende:
De keeper van AZ heeft zich helemaal suf gekeept, hoorde ik net!![]()
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan de rest van je lichaam zo veel bloed tegelijk wel aan?![]()
Zag er in ieder geval beter uit dan de "prestaties" van die andere keeper...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
;Ja hoorde het ook en het zag er niet echt goed uit![]()
Met liefde!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij richt ze al haar door anderen opgewekte woede techtstreeks op mij![]()
nu al aan t bier ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?![]()
Ik ga me vanavond na het laatste ziekenhuisbezoek eens ff een flink stuk in me kraag zuipen...Morgen komt m'n vrouwtje misschien naar huis, is en mijn moeder en mijn schoonmoeder aanwezig, hebben de kinderen vakantie dus ga ik eens ff lekker liggen wegkwijnen in me nest( kans is klein want ik zal er wel weer 6 uur uit zijn maar toch, de bedoeling is goed)
Klinkt als paradijs..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het aan het verdunnen ben?![]()
Ik ga me vanavond na het laatste ziekenhuisbezoek eens ff een flink stuk in me kraag zuipen...Morgen komt m'n vrouwtje misschien naar huis, is en mijn moeder en mijn schoonmoeder aanwezig, hebben de kinderen vakantie dus ga ik eens ff lekker liggen wegkwijnen in me nest( kans is klein want ik zal er wel weer 6 uur uit zijn maar toch, de bedoeling is goed)
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt als paradijs..![]()
![]()
behalve dat schoonmoeder verhaal dan...om de weloude schoonloeder bash maar weer eens de revu te laten passeren![]()
![]()
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggenquote:
oww dacht alquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggen
Kep een grote zolder met twee persoonsbed, fitnessaparatuur, dual processors monsterbak, wastafel, kratkoeler...iets zegt me dat ik het ook wel zonder ze afkanquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?
Doesn't sound like paradise...![]()
tsskk Mikequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vrouw terug oké, schoonmoeder, moeder in huis én de kinderen thuis?
Doesn't sound like paradise...![]()
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtendquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk niet ....pas als de kids lang en breed op bed liggen
Wat heeft een man meer nodig dan dat.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een grote zolder met twee persoonsbed, fitnessaparatuur, dual processors monsterbak, wastafel, kratkoeler...iets zegt me dat ik het ook wel zonder ze afkan
Komt Basje ook weer eens van zijn kwak af!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtend![]()
![]()
![]()
Als je het zo interpreteert klinkt het een stuk beter ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
tsskk Mike...bommels zei het op een andere manier...maar waar het op neerkwam was dat er genoeg vrouwvolk over de vloer zou zijn dat ie eindelijk de huiselijke zorgen met een gerust hart over kon dragen.
![]()
Dat treft! Volgend weekend heb ik vrij!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... volgende week ga ik lekker los... kids zijn het hele weekend bij hun vader... van vrijdag middag tot maandag ochtend![]()
![]()
![]()
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMFG!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?![]()
Het leven van den man is immers bikkelhard...dat weten we allemaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je het zo interpreteert klinkt het een stuk beter ja.
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het leven van den man is immers bikkelhard...dat weten we allemaal.
Ik verheug me bijvoorbeeld nu al op een weekje ongedwongen snowboarden met wat vrienden.......en dat gaat pas in Maart plaatsvinden.
![]()
![]()
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verheug me bijvoorbeeld nu al op een weekje ongedwongen snowboarden met wat vrienden.......en dat gaat pas in Maart plaatsvinden.
![]()
![]()
Ik ken het...ik ga ook in maart. Maar dan voor mijn werk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had het je ook nog niet gevraagd....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt Basje ook weer eens van zijn kwak af!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dat treft! Volgend weekend heb ik vrij!![]()
![]()
![]()
wie had het er ook alweer over dat mannen niet het vermogen hebben om aan multitasking te doen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.
je weet dat het zo niet werkt hequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik had het je ook nog niet gevraagd....![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat dan? Dat je hier nóg meer gaat posten?![]()
Bikkelhardquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie hebben anders tijd genoeg om hier te posten èn voetballen te kijken. Zo zwaar zal het dus wel niet zijn.
quote:
lul niet, we zijn gewoon stukken efficienterquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Botox gebruikt?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik je daar toestemming voor heb gegeven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |