Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclubquote:
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je het gek? zit verdomme te werken![]()
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werk![]()
![]()
OOHH het is een vriendje van Adjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!
0-10 lijkt me een leuke uitslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclub
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
whehehehe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgenquote:
Ik ga nergens heenquote:
mag ook wel, maar hij moet wel met de trein terug naar 020quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgen
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welen dan scoort Huntelaar er 4
![]()
Wa?quote:
quote:
Je hebt gelijk, die griekse clown heeft een lekker bekkiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?![]()
Hoi lieverd,quote:
allesquote:
Wil je erover pratenquote:
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagenquote:
kan zomaar..wraak is een goede motivatorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofd![]()
sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor nietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagen![]()
MAARRRRR......... was mijn verhuizing dus ook voor niks?![]()
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan zomaar..wraak is een goede motivator
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef KRIBBET het volgende:
Even lekker naar het bos
Als ik een laaf tegen kom stuur ik de hond er wel op af
![]()
Geweldig weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor niets![]()
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!![]()
geen flauw idee...maar denk het niet!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geweldig weer![]()
Gaat het uberhaupt door vanavond?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennen
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!
wor heel gezelligquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!![]()
ik gok op nietquote:
nee nog niet ...straks eerst me date..hihiquote:
waarom???quote:
waarom niet. en nog goed gegokt ookquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nog niet ...straks eerst me date..hihi
Iets HEEL ZOETS!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
... ik was idd aan het uitslapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Oortje slaapt vandaag ook uit blijkbaar. Of ze is al naar Leiden voor haar vulling.....
wat wil je daarmee zeggen !!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorties zit nu ook bij het werkschuwe postloze tuig ...ze hebben haar ook te pakken
Lees je in draak!quote:
schaam je!quote:
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?quote:
was ik ook mee bezig !!!!quote:
bommie praat vandaag in raadselsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?
Je moet wat specifieker zijn, ik heb niet de hele dag de tijd!![]()
Je had meer tijd kunnen hebben als je eerder je luie nest uit had gekomen !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?
Je moet wat specifieker zijn, ik heb niet de hele dag de tijd!![]()
lui wicht!quote:
Dan had ik er uit moeten komen voor ik er in ben gestapt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je had meer tijd kunnen hebben als je eerder je luie nest uit had gekomen !![]()
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dan had ik er uit moeten komen voor ik er in ben gestapt!![]()
Laat dat tuig toch, ze weten niet beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?![]()
![]()
nee hoor, ik ben vandaag niet moe ik heb heeerlijk geslapenquote:
Was je daar niet voor dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?![]()
![]()
ik schaam em gewoon kapot voor hunquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat dat tuig toch, ze weten niet beter
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik schaam em gewoon kapot voor hun![]()
![]()
Hij schijnt ergens in de Efteling rond te lopen hoorde ik netquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
Echt, ik had het ook liever op TL afgereageerd, maar die was weer nergens te bekennen...
WIE HEEFT ER GVD WEER HET KATTENLUIKJE OPEN LATEN STAAN??????
Moge hij tot prooi dienen voor de Python!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt ergens in de Efteling rond te lopen hoorde ik net![]()
wel als je zo laat je nest uit komt en zo laat begint met posten!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
Echt, ik had het ook liever op TL afgereageerd, maar die was weer nergens te bekennen...
Make your own Day!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Day eigenlijk, die doet haar naam ook geen eer aan
die moet haar nick veranderen in night idd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even een serieuze noot dan maar: Day is even verhinderdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan moet ik straks nog weg ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel als je zo laat je nest uit komt en zo laat begint met posten!![]()
Afreageren op TL is wel een beetje te makkelijk he? Maar ook wel leuk...dus schop die laaaaaaaaaaaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
dus we zitten nu de hele dag zonder moderators!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
even een serieuze noot dan maar: Day is even verhinderd
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
even een serieuze noot dan maar: Day is even verhinderd
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Dus we zijn helemaal overgeleverd aan jou (of jij bent totaal overgeleverd aan ons)
mwah.. komt vast zo af en toe wel iemand gastmodden hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we zitten nu de hele dag zonder moderators!![]()
Die rooie is nog steeds niet in haar eigen naamFBtopic geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep... ik ben de enige.. en ik word gesteund door rood
![]()
Rood....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep... ik ben de enige.. en ik word gesteund door rood
![]()
wel hoor...maar TL doet zelfs haar postings deletenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die rooie is nog steeds niet in haar eigen naamFBtopic geweest![]()
kzou het niet doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rood....![]()
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
We kunnen SC-en in de FB![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rood....![]()
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
We kunnen SC-en in de FB![]()
Niet zo serieus in de SC!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef puntoortje het volgende:
heeft iemand het katteluik al dicht gedaan !!!
vasn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn ontsnappingswegen zijn allemaal afgesloten. Het is slechts een kwestie vasn theedoek!
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn ontsnappingswegen zijn allemaal afgesloten. Het is slechts een kwestie van theedoek!
![]()
Jij moet goed oppassen vandaag! Voor je het weet sta je bij de rector!quote:
Jij hebt schijnbaar een taalachterstand waar de gemiddelde kebabkoerier nog een puntje aan kan zuigen. Zelfs na je verbeteren klopt de zin nog voor geen meter!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:06 schreef demins het volgende:
[..]
Jij moet goed oppassen vandaag! Voor je het weet sta je bij de rector!![]()
Misschien moet hij nog even slapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar een taalachterstand waar de gemiddelde kebabkoerier nog een puntje aan kan zuigen. Zelfs na je verbeteren klopt de zin nog voor geen meter!
Jij bent een ernstig geval van theemuts! Niet van een theemuts!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
vasn?
"van EEN theedoek"
Doe eens iets aan je taalgebruik svp!
Draai er maar weer een verhaal aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent een ernstig geval van theemuts! Niet van een theemuts!
Waar is je gevoel voor poezie gebleven? Verdwijnt dat soms als je zo vroeg opstaat en het lijstje van mevrouw Bommie afwerkt?
Er is niets leukers dan Demins aanvallen op een typoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien moet hij nog even slapen
*Webcam uitzetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan Demins aanvallen op een typoKans is groot dat hij zichzelf nu als ware hij een kraslot met gegarandeerd een grote prijs aan het openjassen is met een kaasschaaf uit frustratie.
![]()
ohja, Demins zat vorig jaar achter elke taalbarbaar aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan Demins aanvallen op een typoKans is groot dat hij zichzelf nu als ware hij een kraslot met gegarandeerd een grote prijs aan het openjassen is met een kaasschaaf uit frustratie.
![]()
Waar komt die obsessie trouwens vandaan?quote:
Wat had je geschreven dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:15 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook achterlijk. TL haalt net gewoon een doodnormaal en inhoudelijk stukje Feedback van me weg uit de FB. Totaal doorgeschoten die laaf!
dit ongeveer:quote:
goh wat inhoudelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
Feedback voor de users: Day en Flugel modereren vandaag niet.
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
YEPS!quote:
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermakenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien komt Joohanna ook wel dan
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
tja, we zijn SC-ers hequote:
Ben je paaldanseres?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermaken![]()
Het leven van een courtisane...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermaken![]()
hmzzzzzzzzz, das mooi kut, veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dit KOST alleen maar geld, levert niks op, menneke!![]()
Jij bent trouwens ook een doerak he, om inene zo plots op te komen duiken op de scquote:
ja hoiquote:
en als je die tekst nou veranderd in:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
Nou is hij gvd wéér binnen! Wie gaat er over het luikbeleid??? Ik niet iig, ik ben weg!quote:
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en als je die tekst nou veranderd in:
TL, ben je alleen vandaag?
waar zijn Day en Flugel?dat is toch een hele gewone vraag !
lijkt wel of er iemand shoarma heeft besteld...blijft er ook gelijk de hele nacht zo'n scooter rond je huis circulerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou is hij gvd wéér binnen! Wie gaat er over het luikbeleid??? Ik niet iig, ik ben weg!![]()
![]()
Ik hoop dat je figuurtje ook blijkt geeft van het 'harmonisch model' !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en als je die tekst nou veranderd in:
TL, ben je alleen vandaag?
waar zijn Day en Flugel?dat is toch een hele gewone vraag !
Dat is geen shoarma!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt wel of er iemand shoarma heeft besteld...blijft er ook gelijk de hele nacht zo'n scooter rond je huis circuleren![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mij![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mij![]()
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom ...quote:
huhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop dat je figuurtje ook blijkt geeft van het 'harmonisch model' !![]()
![]()
quote:
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom ...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom zit te slijmen ...![]()
Komop man, je zat te dwepen met latitia, en daarnaast boorde je me continu de grond in!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaar
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaar
edit: en natuurlijk dat gevit van je op de enige échte voetbalploeg die dit land rijk is![]()
duh, ik wil al tijden blauw worden, zie mijn ava!quote:
latitiaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, je zat te dwepen met latitia, en daarnaast boorde je me continu de grond in!
Klopt, ze wilden een kerel in bed en niet een tuinkabouterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
latitiaeuh.. wie?
Kan me wel muizemeis, snaptnix en lovebear nog herinneren uit m'n harem![]()
ergens na BB ging het mis.. harem leeg![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, ze wilden een kerel in bed en niet een tuinkabouter![]()
ach troost je, ze willen 's cohtends geen van alleen de deur uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
khad die webcam niet aan moeten zetten nee
quote:
die laaf heeft latourette aan zijn verwijderknop !quote:
TL...die heeft vast een teringhekel aan jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:57 schreef puntoortje het volgende:
krijg nou het heen en weer ...iemand heeft een bericht van me gewist![]()
Ze is zeker ook niet voor 020quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL...die heeft vast een teringhekel aan je
... hoor ik er nu ook bijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL...die heeft vast een teringhekel aan je
dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]pas als je ook een ban hebt gehad
denk dat dat het is, in de ogen van ons altijd objectieve laafje!quote:
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]pas als je ook een ban hebt gehad
????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hier![]()
huhquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hier![]()
Nee hoor, die laaf is al bij voorbaat chagrijnig om het grote verlies wat ie morgen aan moet gaan zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
die laaf heeft latourette aan zijn verwijderknop !
je loopt een week achterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Manu82 het volgende:
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=15019&roddels=51010
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferdquote:
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.quote:
wat is 020...iets met voetbal ofzo???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferd
En nu hij hier alleenheerser is, heb je dan een probleem
ik begrijp dat bepaalde kittens van huis zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
????????????????????????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ik op vakantie, dus internet stond inderdaad stil, maar ik niet (nouja m'n hersens misschien welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.
okee vooruit dan vergeef ik het jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik krijg die link ook maar doorgestuurd
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, die laaf is al bij voorbaat chagrijnig om het grote verlies wat ie morgen aan moet gaan zien
nomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.
020 is Amsterdam en dus Ajaxquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat is 020...iets met voetbal ofzo???
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferd
En nu hij hier alleenheerser is, heb je dan een probleem
er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.![]()
![]()
WE???? ... hallo wakker worden woon jij niet aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hallo.. we moeten tegen feyenoord.. niet tegen sparta
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begrijp dat bepaalde kittens van huis zijn![]()
euh.. nee?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
WE???? ... hallo wakker worden woon jij niet aan de andere kant van de wereld![]()
Morgen een jankende TL.....ach er zal dus weinig veranderen hierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgen een jankende TL.....ach er zal dus weinig veranderen hier![]()
waarom is een vlaaiendraaier eigenlijk in godsnaam voor dat kut 020?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef teamlead het volgende:
[..]hoop jij nu maar dat jouw clubje van die dildoridders gaat winnen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom is een vlaaiendraaier eigenlijk in godsnaam voor dat kut 020?
Jij bent over het algemeen slechts een klein poesje zonder nageltjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef nomen_nescio het volgende:
Toch jammer dat ik even weg moet vanmiddag, had wel zin om kat en muis met TL te spelen
ff copy uit profiel :quote:
Ik ken Roda JC, jeweet wel die ploeg die pas won van 020 en ze daarnaast ook nog eens kleineerde, schoffeerde en uitlachte!quote:
quote:
het enige leuke aan Roda is Stevensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken Roda JC, jeweet wel die ploeg die pas won van 020 en ze daarnaast ook nog eens kleineerde, schoffeerde en uitlachte!
Ik zie iig nog geen reden om limb urgs karaktergoed in te ruilen voor het arro gedweep van 020![]()
BUUFFFFFFFFFFFF.... hoi hoiquote:
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
het enige leuke aan Roda is StevensDie man is geweldig, z'n ploeg is kut
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur meldenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?![]()
nu helaas wel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?![]()
hahahahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur melden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is van PSV
Hij is nog even een cursus anger management nodig en dan komt hij over 2 jaar thuis![]()
wahahahahahaha.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur melden
doet pijn he, de waarheid?quote:
owjee, wat date, hoezo date? vertelvertel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef puntoortje het volgende:
ik ga ff iets aan me date doen
Wat heb je met je arm gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahaha.![]()
tja, t ís een kwestie van keuzes maken. Als ik niet zo'n last van mijn arm had, was ik nu ook andere dingen aan het doen... (zand scheppen met name...)
maar het gaat alweer veel beter als gister..![]()
tja, overbelast waarschijnlijk... (slechts 12 kuub zand verschept, ik snap het nietquote:
Oh das kut. Gewoon even rusten danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, overbelast waarschijnlijk... (slechts 12 kuub zand verschept, ik snap het niet) maar mijn arm heffen, schouder bewegen maakt dat ik een soort electric boogie doe... van de pijn welteverstaan.
Maar kan nu wel weer gewoon typen en computeren...morgen is het denk ik al wel weer over...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owjee, wat date, hoezo date? vertelvertel...![]()
... geen pijn hoor schat...slechts genotquote:
zo dat waren erg lekkere pasteitjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owjee, wat date, hoezo date? vertelvertel...![]()
moet ik dat alweer lezen!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lees maar terug![]()
en veel plezier met je date
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo dat waren erg lekkere pasteitjes
ik had een date met de loempiaboer... zaterdag rond 2 uur heeft ie 6 pasteitjes voor me klaarliggen..hihihquote:
ow, hahahaha, nou dat zijn de betere dates...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had een date met de loempiaboer... zaterdag rond 2 uur heeft ie 6 pasteitjes voor me klaarliggen..hihih
eecht wel ...en lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, hahahaha, nou dat zijn de betere dates...
hebben we iedereen nou weggejaagd?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hebben we iedereen nou weggejaagd?![]()
ow, gelukkig!quote:
alles goed buufquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, gelukkig!![]()
enne puntoortje.. hebbie kiespijn? da's minder![]()
Nee hoor ben net terug uit het bosquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hebben we iedereen nou weggejaagd?![]()
welja, pijne arm zou kind wel zeggen, maar als het daarbij blijft...quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor ben net terug uit het bosHeerlijk om onze hond achter een bange laaf aan te zien rennen
![]()
Het dun liep door zijn flanelle broekje heen zo over zijn puntlaarsjes![]()
Las het net over je arm, het je geen SRL gelei van VSM in huis![]()
pijne arm, wat danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welja, pijne arm zou kind wel zeggen, maar als het daarbij blijft...![]()
![]()
Gek he? Je wist het gister toch al? PS elke debiel kan met purschuim een gat dichtmakenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:07 schreef puntoortje het volgende:
nou ik dus NIET naar de tandarts ...het is geen spoedgeval ... zucht kijken of ik maandag een debiel hier in de buurt kan vinden die dat gat kan dichten
![]()
ik zou geen debiel nemen, maar een expert, je laat toch geen kwakzalver aan je gebit komen, dan wacht ik nog liever 2 dagen langerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:07 schreef puntoortje het volgende:
nou ik dus NIET naar de tandarts ...het is geen spoedgeval ... zucht kijken of ik maandag een debiel hier in de buurt kan vinden die dat gat kan dichten
![]()
owowow, Bommie heeft ervaring! misschien wil hij......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gek he? Je wist het gister toch al? PS elke debiel kan met purschuim een gat dichtmaken![]()
nee geen kiezpijn...maar een vulling verloren...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, gelukkig!![]()
enne puntoortje.. hebbie kiespijn? da's minder![]()
Je kan eventueel een theedoek een beetje vochtig maken, in de magnetron leggen en die er omheen draaien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hele plank VSM, behalve die natuurlijk...
maar, met rust gaat het al véééél beter..
hahahhahah ahahahah hahahah ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef teamlead het volgende:godverdegodverdegodver
Denk ik rustig door het bos te kunnen wandelen, stuurt een of andere josti zijn dol geworden hond achter me aan
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan eventueel een theedoek een beetje vochtig maken, in de magnetron leggen en die er omheen draaien.
Ik heb hier een aantal van die zakjes die je kunt verwarmen danwel kunt invriezen om op een zere plek te leggen maar daar heb jij weinig aan![]()
Een ontsnapte laafquote:
wie zoek je ?quote:
ff proberen dan maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gek he? Je wist het gister toch al? PS elke debiel kan met purschuim een gat dichtmaken![]()
ga ik ook doen...maar eerst die peurschuim zooi proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou geen debiel nemen, maar een expert, je laat toch geen kwakzalver aan je gebit komen, dan wacht ik nog liever 2 dagen langer![]()
Zo dol was hij toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef teamlead het volgende:godverdegodverdegodver
Denk ik rustig door het bos te kunnen wandelen, stuurt een of andere josti zijn dol geworden hond achter me aan
die broek staat nu in de biotex te wekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo dol was hij toch nietNaar mijn vrouw luiterd hij erg goed maar dat is ook de alfa teef
![]()
Ze is bezig met IPO 2 dus hij heeft geleerd om te bijten![]()
is je broekje alweer schoon![]()
aha okeequote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
goed idee, nu je het zegt... die heb ik ook...![]()
![]()
Ik heb ernstig bezwaar tegen dit gevloekquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
die broek staat nu in de biotex te wekengodverdegodver
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jippie ik hem mijn goede daad voor deze week weer gehad
![]()
Hoop dat het helpt, het afwisselen van een koude naar een warme helpt heel goed voor de doorbloeding![]()
Maar niet teveel hoor, zag bij een aflevering van CSI dat het niet al te best isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga ik ook doen...maar eerst die peurschuim zooi proberen![]()
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ernstig bezwaar tegen dit gevloek![]()
Of moet dat in FB
OOHH dan komt het wel goed, nu die scheuren nog even dichtnaaien en je kan weer op je paddenstoeltje zittenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
die broek staat nu in de biotex te wekengodverdegodver
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dan komt het wel goed, nu die scheuren nog even dichtnaaien en je kan weer op je paddenstoeltje zitten![]()
1x in de week lief zijn en doen tegen lieve mensen lukt me nog netquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat ben je toch een popje..... soms......
je hebt je padvinderspunten weer binnen![]()
maar die warme voelt echt goed nu..... genoeg over t armpje... eigen schuld enzo...![]()
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjes![]()
![]()
ik krijg het er niet eens in...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar niet teveel hoor, zag bij een aflevering van CSI dat het niet al te best is![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...
was een nogal verrassende manier van naar buiten stappen voor m...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1x in de week lief zijn en doen tegen lieve mensen lukt me nog net![]()
Wees blij, bij de cursus moet hij binnen 3 commando's loslaten en bij jou deed hij het al bij 1 keer roepenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle afgerichte honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wees blij, bij de cursus moet hij binnen 3 commando's loslaten en bij jou deed hij het al bij 1 keer roepen![]()
AACH kwam hij wel op zijn pootjes terechtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...
Als Kribbet hem echt goed heeft afgericht kun je misschien nog een keertje hondje rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik voortaan meega naar die cursus
Ik vind bijna iedereen liefquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi Gertquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Gert het volgende:
Wat een uitgebreid nieuw goedemorgen-ritueel zeg.![]()
Maar goed, ik pas me wel aan:
koffie gezet![]()
eitje gebakken![]()
dit genuttigd in bed met het krantje erbij![]()
kind wordt naast mij in bed geploft ("zo nu jij even, ik ben er de hele ochtend al zoet mee")![]()
kind moet aandacht -> krant stuk![]()
aandacht gegeven.
maar toch janken hè
fles melk gevoerd![]()
kindje slaperig, hop naar bed![]()
PC aan. Hoi.![]()
http://www.ysselstroom.nl/IPO.htmlquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik voortaan meega naar die cursus
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://www.ysselstroom.nl/IPO.html
Waarom niet? We zoeken altijd pakwerkers![]()
slijmjurkquote:
Ik ga wel altijd mee maar ben fysiek niet instaat om hem vast te houden, mijn vrouw werkt met hem en ik kijk toequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Kribbet hem echt goed heeft afgericht kun je misschien nog een keertje hondje rijden![]()
Jappie!!!quote:
Demins!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef demins het volgende:
Teamlead staat weer lekker op zijn toetsenbord rond te springen!![]()
![]()
![]()
Ik ben heel verstandig en ga hier niet op inquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]die pakken hebben ze niet in mijn maat
moet wel aan de andere kant geweest zijn...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Buuv...alles goed ?![]()
wat gingen jullie weer te keer vannacht zeg![]()
Huhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins!!!!![]()
geen stiefkindjes maken![]()
![]()
ik doelde op mijzelf... Jappie een zwaai, Demins ook een zwaai...quote:
nee natuurlijk zocht ze jou nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow......denk je dat ze mij niet zocht dan ?
![]()
Oh..tja dat weet ik ook niet hoor...ik heb het maar van horen zeggen...Lieve Litha had er last vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet wel aan de andere kant geweest zijn...![]()
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow......denk je dat ze mij niet zocht dan ?
![]()
duidelijk de andere kant..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh..tja dat weet ik ook niet hoor...ik heb het maar van horen zeggen...Lieve Litha had er last van
Nee? ....ik had nochthans hoop......ijdel zo blijkt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee natuurlijk zocht ze jou niet![]()
Dank voor deze mooie woorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!
![]()
![]()
![]()
quote:
.. hahahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.![]()
Als ze mij maar niet de schuld gaat gevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
Kloptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..![]()
je hebt alleen de tip gegeven.![]()
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
wees er maar trots op Slobodan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KloptEn het is Amerika niet hier
![]()
Goed spulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!![]()
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
het is al wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Goed spulZe kan toch een envelopje sturen? Met die puntoortjes kan ze makkelijk typen
![]()
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereldquote:
echt wel...en die ga ik nog lekker 2 dagen houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!![]()
Klussen met OORTJEquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
Instructies zijn altijd onleesbaar....er zal waarschijnlijk gestaan hebben dat je de punt van de spuit er met een stanleymes moet afrossen en dan je gang kan gaan....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereld![]()
Maar het zal toch wel in de gebruiksaanwijzing staan![]()
waarom zeg je dat niet eerder... ik zat hier toch een partij te klooienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klussen met OORTJE![]()
Het was met een boormachine makkelijk te doen geweest
![]()
Of anders:
http://www.denbraven.nl/news_nl.jsp
voor watquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
Zitten die wannabees er trouwens al triggerhappy klaar voor inmiddels ?
Ach, je was toch heel oraal ingesteld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet eerder... ik zat hier toch een partij te klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |