quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:stofzuigen droger leeggehaald droger gevuld wasmachine gevuld vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en aangezet kinderen in bad gedaan en aangekleed kinderen eten gegeven vloer gedweild ff naar 't ziekenhuis geweest
Heb nu ff een uurtje voor mezelf...en dat betekend dat ik jou ga zitten koeieneren!
duh, tis niet m'n dagelijkse jobquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Huishouden van Jan Steen met die rare volgorde.![]()
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus "gewenst" postegedrag is posten zonder een discussie op gang te brengen?
owwwwwwwww.......... nu snap ik al die "mogguh" en "welterusten
" postings!
en dan komt zo'n luie klootmod net zijn nest uitgerot en gaat tegen MIJ bleren dat ik iets nuttigs moet doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Precies en toen lagen al die andere debielen nog te slapen
Alleen werkt het bijna nooit zo........quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzo
Gewenst postgedrag in de FB houdt in dat er wordt gecommuniceerd tussen crew ( mods ) en users ( versa / jappie / gert en zo nog een mandjevol glijers ) over wie ze nu weer een ban aan zullen smeren ( PC-eend, LS , Peter6000 , Luciano, Manu) om zodoende de achterliggende regelgeving opgsteld door de éénliddige direktie ( Dannyo ) te toetsen op effectiviteit.
Verder mag je ook vragen je stomme typefouten of je verkeerd ingevoerde nummering te laten corrigeren door de mods. Wel de juiste weergave vermelden, anders doen ze het alsnog fout.
Ben er al evenquote:
Ben al heel lang aan het Sonja Bakkeren dus al iets minder VETquote:
Afgewassen (met de hand!)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh, tis niet m'n dagelijkse job![]()
trouwens zeg jij noet niets slons, jij wil alleen wekelijks je handje ophouden en laat je man in de teringzooi zitten terwijl JIJ al chocola vretend soaps zit te kijken![]()
In de FB?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzo
Gewenst postgedrag in de FB houdt in dat er wordt gecommuniceerd tussen crew ( mods ) en users ( versa / jappie / gert en zo nog een mandjevol glijers ) over wie ze nu weer een ban aan zullen smeren ( PC-eend, LS , Peter6000 , Luciano ) om zodoende de achterliggende regelgeving opgsteld door de éénliddige direktie ( Dannyo ) te toetsen op effectiviteit.
Verder mag je ook vragen je stomme typefouten of je verkeerd ingevoerde nummering te laten corrigeren door de mods. Wel de juiste weergave vermelden, anders doen ze het alsnog fout.
Je snapt hutquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In de FB?
Mennnnnnnnn ik snap er niks meer van.......... dus in de SC behoor je de etiquetten van de FB te bespreken, DAN ben je een poster met gewenst postgedrag?![]()
In de SC mag je over alles lullen wat je wilt, de FB is om mensen een ban aan te smeren, te zeiken over het beleid of de mods aan het werk te zetten omdat je een fout hebt gemaakt....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In de FB?
Mennnnnnnnn ik snap er niks meer van.......... dus in de SC behoor je de etiquetten van de FB te bespreken, DAN ben je een poster met gewenst postgedrag?![]()
Je praat echt als een drol op een stokje nu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je snapt hut![]()
![]()
anders kom ik nooit meer van je af
Dat weet ik, heb je dat mens al een keer op tv gezien ? Zal wel bekend overkomen, ze praat in het echt ook net als een boek. Het werkt wel begrijp ik uit je wegingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al heel lang aan het Sonja Bakkeren dus al iets minder VET![]()
Doet ie altijd, raak er maar aan gewendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je praat echt als een drol op een stokje nu!![]()
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In de SC mag je over alles lullen wat je wilt, de FB is om mensen een ban aan te smeren, te zeiken over het beleid of de mods aan het werk te zetten omdat je een fout hebt gemaakt....
De combinatie drol en stokje is aan jou wel besteed zie ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet ie altijd, raak er maar aan gewend
Er ZIJN grenzen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet ie altijd, raak er maar aan gewend
In de SC, lieve schat, mafg alles, ALLEESSS , zelfs cybersexquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.
VAAG VAGER VAAGSSSSSSSSSSST!![]()
Ik heb haar 1x uit nieuwsgierigheid bekeken en aagehoordquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb je dat mens al een keer op tv gezien ? Zal wel bekend overkomen, ze praat in het echt ook net als een boek. Het werkt wel begrijp ik uit je wegingen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Gert het volgende:
kind wordt naast mij in bed geploft![]()
kind moet aandacht -> krant stuk
Je mag het hier zelfs over je impotente hond hebben.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.
VAAG VAGER VAAGSSSSSSSSSSST!![]()
Niet bij mij!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, de keukendeur is er één van . .
Ik vind het maar onduidelijk. Alles wat ongewenst is in de FBt mag op de SC wel besproken worden maar op FB niet. Wat is de slowchat? De prullenbak van FOK!?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag het hier zelfs over je impotente hond hebben.....
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:stofzuigen droger leeggehaald droger gevuld wasmachine gevuld vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en aangezet kinderen in bad gedaan en aangekleed kinderen eten gegeven vloer gedweild ff naar 't ziekenhuis geweest
Heb nu ff een uurtje voor mezelf...en dat betekend dat ik jou ga zitten koeieneren!
Ik vind dat we hier maar eens een discussie over moeten beginnen met de modsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het maar onduidelijk. Alles wat ongewenst is in de FBt mag op de SC wel besproken worden maar op FB niet. Wat is de slowchat? De prullenbak van FOK!?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier maar eens een discussie over moeten beginnen met de mods
Dus eigenlijk doe je gewoon geen fuck. Goed geregeld inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.
Ik heb een kerel die graag kookt![]()
Als beloning zet ik dan af en toe een vuilniszak buiten of neem ik de de Walt ter hand. Goed geregeld toch?![]()
SPUIT ELF KOMT ZIJN NEST UITquote:
Lijkt mij een erg goed plan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
Had het ff gedaan, hadden we iig ff een bakkie kunnen doen, lamlulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Al een paar uur hoor maar wilde jullie niet storen zo vroeg
![]()
Dat je man zijn lul een naam geeft oke maar WALTquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.
Ik heb een kerel die graag kookt![]()
Als beloning zet ik dan af en toe een vuilniszak buiten of neem ik de de Walt ter hand. Goed geregeld toch?![]()
Morgen pas!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE HELEMAAL VERGETEN!
JOOHANNA, ZOMPIGE DWEIL DAT JE ER LOSHANGT, GEFELICITEERD!
![]()
140 jaar en nog zo kwiek!![]()
En dat mag dus in FB?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst even lekker in de sauna gezeten en daar kan ik beter geen laptop mee naar binnen nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had het ff gedaan, hadden we iig ff een bakkie kunnen doen, lamlul
Proef ik hier iets van jaloezie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat je man zijn lul een naam geeft oke maar WALT![]()
![]()
![]()
Je kop staat wel erg vaak zo zegquote:
Over fucken had iki het nog niet gehad, mijnheertje!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doe je gewoon geen fuck. Goed geregeld inderdaad
Nee hoor, we hebben hier thuis van die voorbindkeepers en ik heb geen minderwaardigheidcomplex dat ik mijn lul een naam hoef te gevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Proef ik hier iets van jaloezie?![]()
vind je het gek? zit verdomme te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |