Wat had je geschreven dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:15 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook achterlijk. TL haalt net gewoon een doodnormaal en inhoudelijk stukje Feedback van me weg uit de FB. Totaal doorgeschoten die laaf!
dit ongeveer:quote:
goh wat inhoudelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
Feedback voor de users: Day en Flugel modereren vandaag niet.
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
YEPS!quote:
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermakenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien komt Joohanna ook wel dan
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
tja, we zijn SC-ers hequote:
Ben je paaldanseres?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermaken![]()
Het leven van een courtisane...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Den k het niet, ik ga kappen, heb zo 65 mensen te vermaken![]()
hmzzzzzzzzz, das mooi kut, veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dit KOST alleen maar geld, levert niks op, menneke!![]()
Jij bent trouwens ook een doerak he, om inene zo plots op te komen duiken op de scquote:
ja hoiquote:
en als je die tekst nou veranderd in:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit ongeveer:
mededeling:
De kat is van huis
ik herhaal:
De kat is van huis!
TL, Sterkte vandaag!
Nou is hij gvd wéér binnen! Wie gaat er over het luikbeleid??? Ik niet iig, ik ben weg!quote:
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en als je die tekst nou veranderd in:
TL, ben je alleen vandaag?
waar zijn Day en Flugel?dat is toch een hele gewone vraag !
lijkt wel of er iemand shoarma heeft besteld...blijft er ook gelijk de hele nacht zo'n scooter rond je huis circulerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou is hij gvd wéér binnen! Wie gaat er over het luikbeleid??? Ik niet iig, ik ben weg!![]()
![]()
Ik hoop dat je figuurtje ook blijkt geeft van het 'harmonisch model' !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en als je die tekst nou veranderd in:
TL, ben je alleen vandaag?
waar zijn Day en Flugel?dat is toch een hele gewone vraag !
Dat is geen shoarma!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt wel of er iemand shoarma heeft besteld...blijft er ook gelijk de hele nacht zo'n scooter rond je huis circuleren![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mij![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Post jij het eens? TL heeft gewoon een teringhekel aan mij![]()
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom ...quote:
huhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop dat je figuurtje ook blijkt geeft van het 'harmonisch model' !![]()
![]()
quote:
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom ...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat terwijl ik altijd netjes voor je opkom zit te slijmen ...![]()
Komop man, je zat te dwepen met latitia, en daarnaast boorde je me continu de grond in!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaar
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn de restanten van het servivalen van vorig jaar
edit: en natuurlijk dat gevit van je op de enige échte voetbalploeg die dit land rijk is![]()
duh, ik wil al tijden blauw worden, zie mijn ava!quote:
latitiaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, je zat te dwepen met latitia, en daarnaast boorde je me continu de grond in!
Klopt, ze wilden een kerel in bed en niet een tuinkabouterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
latitiaeuh.. wie?
Kan me wel muizemeis, snaptnix en lovebear nog herinneren uit m'n harem![]()
ergens na BB ging het mis.. harem leeg![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, ze wilden een kerel in bed en niet een tuinkabouter![]()
ach troost je, ze willen 's cohtends geen van alleen de deur uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
khad die webcam niet aan moeten zetten nee
quote:
die laaf heeft latourette aan zijn verwijderknop !quote:
TL...die heeft vast een teringhekel aan jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:57 schreef puntoortje het volgende:
krijg nou het heen en weer ...iemand heeft een bericht van me gewist![]()
Ze is zeker ook niet voor 020quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL...die heeft vast een teringhekel aan je
... hoor ik er nu ook bijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL...die heeft vast een teringhekel aan je
dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]pas als je ook een ban hebt gehad
denk dat dat het is, in de ogen van ons altijd objectieve laafje!quote:
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]pas als je ook een ban hebt gehad
????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |