huhquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemiddag allen, ik begrijp dat DIT de dag is hier![]()
Nee hoor, die laaf is al bij voorbaat chagrijnig om het grote verlies wat ie morgen aan moet gaan zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
die laaf heeft latourette aan zijn verwijderknop !
je loopt een week achterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Manu82 het volgende:
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=15019&roddels=51010
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferdquote:
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.quote:
wat is 020...iets met voetbal ofzo???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferd
En nu hij hier alleenheerser is, heb je dan een probleem
ik begrijp dat bepaalde kittens van huis zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
????????????????????????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ik op vakantie, dus internet stond inderdaad stil, maar ik niet (nouja m'n hersens misschien welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.
okee vooruit dan vergeef ik het jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik krijg die link ook maar doorgestuurd
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, die laaf is al bij voorbaat chagrijnig om het grote verlies wat ie morgen aan moet gaan zien
nomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan je die jongen niet kwalijk nemen, z'n leven heeft tijdens de bans stil gestaan.
020 is Amsterdam en dus Ajaxquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat is 020...iets met voetbal ofzo???
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is nogal voor 020 en de mensen die het daar niet mee eens zijn worden ongezien geslachtofferd
En nu hij hier alleenheerser is, heb je dan een probleem
er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.![]()
![]()
WE???? ... hallo wakker worden woon jij niet aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hallo.. we moeten tegen feyenoord.. niet tegen sparta
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begrijp dat bepaalde kittens van huis zijn![]()
euh.. nee?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
WE???? ... hallo wakker worden woon jij niet aan de andere kant van de wereld![]()
Morgen een jankende TL.....ach er zal dus weinig veranderen hierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgen een jankende TL.....ach er zal dus weinig veranderen hier![]()
waarom is een vlaaiendraaier eigenlijk in godsnaam voor dat kut 020?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef teamlead het volgende:
[..]hoop jij nu maar dat jouw clubje van die dildoridders gaat winnen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom is een vlaaiendraaier eigenlijk in godsnaam voor dat kut 020?
Jij bent over het algemeen slechts een klein poesje zonder nageltjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef nomen_nescio het volgende:
Toch jammer dat ik even weg moet vanmiddag, had wel zin om kat en muis met TL te spelen
ff copy uit profiel :quote:
Ik ken Roda JC, jeweet wel die ploeg die pas won van 020 en ze daarnaast ook nog eens kleineerde, schoffeerde en uitlachte!quote:
quote:
het enige leuke aan Roda is Stevensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken Roda JC, jeweet wel die ploeg die pas won van 020 en ze daarnaast ook nog eens kleineerde, schoffeerde en uitlachte!
Ik zie iig nog geen reden om limb urgs karaktergoed in te ruilen voor het arro gedweep van 020![]()
BUUFFFFFFFFFFFF.... hoi hoiquote:
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
het enige leuke aan Roda is StevensDie man is geweldig, z'n ploeg is kut
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur meldenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?![]()
nu helaas wel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo... is er alleen maar voetbal als gespreksstof?![]()
hahahahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur melden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huub is van PSV
Hij is nog even een cursus anger management nodig en dan komt hij over 2 jaar thuis![]()
wahahahahahaha.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het vanmorgen ook gehad over al die mensen die zich pas na 12 uur melden
doet pijn he, de waarheid?quote:
owjee, wat date, hoezo date? vertelvertel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef puntoortje het volgende:
ik ga ff iets aan me date doen
Wat heb je met je arm gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahaha.![]()
tja, t ís een kwestie van keuzes maken. Als ik niet zo'n last van mijn arm had, was ik nu ook andere dingen aan het doen... (zand scheppen met name...)
maar het gaat alweer veel beter als gister..![]()
tja, overbelast waarschijnlijk... (slechts 12 kuub zand verschept, ik snap het nietquote:
Oh das kut. Gewoon even rusten danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, overbelast waarschijnlijk... (slechts 12 kuub zand verschept, ik snap het niet) maar mijn arm heffen, schouder bewegen maakt dat ik een soort electric boogie doe... van de pijn welteverstaan.
Maar kan nu wel weer gewoon typen en computeren...morgen is het denk ik al wel weer over...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owjee, wat date, hoezo date? vertelvertel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |