quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wees blij, bij de cursus moet hij binnen 3 commando's loslaten en bij jou deed hij het al bij 1 keer roepen![]()
AACH kwam hij wel op zijn pootjes terechtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...
was een nogal verrassende manier van naar buiten stappen voor m...![]()
Als Kribbet hem echt goed heeft afgericht kun je misschien nog een keertje hondje rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik voortaan meega naar die cursus
Ik vind bijna iedereen liefquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...
was een nogal verrassende manier van naar buiten stappen voor m...![]()
Hoi Gertquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Gert het volgende:
Wat een uitgebreid nieuw goedemorgen-ritueel zeg.![]()
Maar goed, ik pas me wel aan:
koffie gezet![]()
eitje gebakken![]()
dit genuttigd in bed met het krantje erbij![]()
kind wordt naast mij in bed geploft ("zo nu jij even, ik ben er de hele ochtend al zoet mee")![]()
kind moet aandacht -> krant stuk![]()
aandacht gegeven.
maar toch janken hè
fles melk gevoerd![]()
kindje slaperig, hop naar bed![]()
PC aan. Hoi.![]()
http://www.ysselstroom.nl/IPO.htmlquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik voortaan meega naar die cursus
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://www.ysselstroom.nl/IPO.html
Waarom niet? We zoeken altijd pakwerkers![]()
slijmjurkquote:
Ik ga wel altijd mee maar ben fysiek niet instaat om hem vast te houden, mijn vrouw werkt met hem en ik kijk toequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Kribbet hem echt goed heeft afgericht kun je misschien nog een keertje hondje rijden![]()
Jappie!!!quote:
Demins!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef demins het volgende:
Teamlead staat weer lekker op zijn toetsenbord rond te springen!![]()
![]()
![]()
Ik ben heel verstandig en ga hier niet op inquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]die pakken hebben ze niet in mijn maat
moet wel aan de andere kant geweest zijn...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Buuv...alles goed ?![]()
wat gingen jullie weer te keer vannacht zeg![]()
Huhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins!!!!![]()
geen stiefkindjes maken![]()
![]()
ik doelde op mijzelf... Jappie een zwaai, Demins ook een zwaai...quote:
nee natuurlijk zocht ze jou nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow......denk je dat ze mij niet zocht dan ?
![]()
Oh..tja dat weet ik ook niet hoor...ik heb het maar van horen zeggen...Lieve Litha had er last vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet wel aan de andere kant geweest zijn...![]()
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow......denk je dat ze mij niet zocht dan ?
![]()
duidelijk de andere kant..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh..tja dat weet ik ook niet hoor...ik heb het maar van horen zeggen...Lieve Litha had er last van
Nee? ....ik had nochthans hoop......ijdel zo blijkt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee natuurlijk zocht ze jou niet![]()
Dank voor deze mooie woorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!
![]()
![]()
![]()
quote:
.. hahahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.![]()
Als ze mij maar niet de schuld gaat gevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
Kloptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..![]()
je hebt alleen de tip gegeven.![]()
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
wees er maar trots op Slobodan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KloptEn het is Amerika niet hier
![]()
Goed spulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!![]()
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
het is al wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Goed spulZe kan toch een envelopje sturen? Met die puntoortjes kan ze makkelijk typen
![]()
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereldquote:
echt wel...en die ga ik nog lekker 2 dagen houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!![]()
Klussen met OORTJEquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
Instructies zijn altijd onleesbaar....er zal waarschijnlijk gestaan hebben dat je de punt van de spuit er met een stanleymes moet afrossen en dan je gang kan gaan....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereld![]()
Maar het zal toch wel in de gebruiksaanwijzing staan![]()
waarom zeg je dat niet eerder... ik zat hier toch een partij te klooienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klussen met OORTJE![]()
Het was met een boormachine makkelijk te doen geweest
![]()
Of anders:
http://www.denbraven.nl/news_nl.jsp
voor watquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
Zitten die wannabees er trouwens al triggerhappy klaar voor inmiddels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |