Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclubquote:
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je het gek? zit verdomme te werken![]()
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werk![]()
![]()
OOHH het is een vriendje van Adjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!
0-10 lijkt me een leuke uitslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclub
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
whehehehe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgenquote:
Ik ga nergens heenquote:
mag ook wel, maar hij moet wel met de trein terug naar 020quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgen
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welen dan scoort Huntelaar er 4
![]()
Wa?quote:
quote:
Je hebt gelijk, die griekse clown heeft een lekker bekkiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?![]()
Hoi lieverd,quote:
allesquote:
Wil je erover pratenquote:
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagenquote:
kan zomaar..wraak is een goede motivatorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofd![]()
sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor nietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagen![]()
MAARRRRR......... was mijn verhuizing dus ook voor niks?![]()
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan zomaar..wraak is een goede motivator
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef KRIBBET het volgende:
Even lekker naar het bos
Als ik een laaf tegen kom stuur ik de hond er wel op af
![]()
Geweldig weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor niets![]()
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!![]()
geen flauw idee...maar denk het niet!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geweldig weer![]()
Gaat het uberhaupt door vanavond?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennen
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!
wor heel gezelligquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!![]()
ik gok op nietquote:
nee nog niet ...straks eerst me date..hihiquote:
waarom???quote:
waarom niet. en nog goed gegokt ookquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nog niet ...straks eerst me date..hihi
Iets HEEL ZOETS!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
... ik was idd aan het uitslapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Oortje slaapt vandaag ook uit blijkbaar. Of ze is al naar Leiden voor haar vulling.....
wat wil je daarmee zeggen !!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorties zit nu ook bij het werkschuwe postloze tuig ...ze hebben haar ook te pakken
Lees je in draak!quote:
schaam je!quote:
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?quote:
was ik ook mee bezig !!!!quote:
bommie praat vandaag in raadselsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?
Je moet wat specifieker zijn, ik heb niet de hele dag de tijd!![]()
Je had meer tijd kunnen hebben als je eerder je luie nest uit had gekomen !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou? Voor die lieve Oortje? Voor het ganse topic?
Je moet wat specifieker zijn, ik heb niet de hele dag de tijd!![]()
lui wicht!quote:
Dan had ik er uit moeten komen voor ik er in ben gestapt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je had meer tijd kunnen hebben als je eerder je luie nest uit had gekomen !![]()
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dan had ik er uit moeten komen voor ik er in ben gestapt!![]()
Laat dat tuig toch, ze weten niet beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?![]()
![]()
nee hoor, ik ben vandaag niet moe ik heb heeerlijk geslapenquote:
Was je daar niet voor dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw en dat reageer je dan lekker op mij af?![]()
![]()
ik schaam em gewoon kapot voor hunquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat dat tuig toch, ze weten niet beter
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik schaam em gewoon kapot voor hun![]()
![]()
Hij schijnt ergens in de Efteling rond te lopen hoorde ik netquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
Echt, ik had het ook liever op TL afgereageerd, maar die was weer nergens te bekennen...
WIE HEEFT ER GVD WEER HET KATTENLUIKJE OPEN LATEN STAAN??????
Moge hij tot prooi dienen voor de Python!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt ergens in de Efteling rond te lopen hoorde ik net![]()
wel als je zo laat je nest uit komt en zo laat begint met posten!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
Echt, ik had het ook liever op TL afgereageerd, maar die was weer nergens te bekennen...
Make your own Day!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Day eigenlijk, die doet haar naam ook geen eer aan
die moet haar nick veranderen in night idd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even een serieuze noot dan maar: Day is even verhinderdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan moet ik straks nog weg ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel als je zo laat je nest uit komt en zo laat begint met posten!![]()
Afreageren op TL is wel een beetje te makkelijk he? Maar ook wel leuk...dus schop die laaaaaaaaaaaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef demins het volgende:
Ben je nou boos, Bommie?
dus we zitten nu de hele dag zonder moderators!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
even een serieuze noot dan maar: Day is even verhinderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |