Er werd niet echt gechecked of ze echt dood was en daarbij van Abruzzi dacht ik ook dat hij dood was.quote:
Ik zie dat hij o.a. in Mr. and Mrs. Smith, Equilibrium en Black Hawk Down een rol had.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hij komt me ook zo bekend voor.
Weet iemand waar die nog meer ingespeeld heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie serie, inmiddels zit ik alleen net als jullie te wachten iedere week tot de volgende aflevering uitkomt, alleen is mijn volgende aflevering nummer 8, van seizoen 2, maar ik vind het wel mega spannend deze serie!
Veel plezier de volgende aflevering folks !Speak only if it improves upon the silence....
Top van RTL 5quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Haunter het volgende:
Leuk dat jullie meteen S02 erachter aan krijgen!
daar zou ik wel oprekenen, maar het is niet dat het in amerika nou wel altijd non stop doorloopt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Ik hoop wel dat RTL door blijft gaan met uitzenden van Seizoen twee en niet halverwege kapt met uitzenden voor een tijdelijke pauze.
Moeten we er wel op letten dat niet een of andere grappen maker die andere versie er straks inzet je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
da's idd een mooie, die wilde ik ook al toevoegen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:18 schreef Canisfire het volgende:
Ik zie trouwens iets opvallends in de OP qua volgorde van de personages...
Maar het valt mij alleen op omdat ik het al gezien heb natuurlijk dus het is niet erg.
Ja dat ga ik hier niet posten natuurlijkquote:
Hé jammer. M'n nieuwsgierigheid gaat steeds meer de overhand nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet posten natuurlijk
En die in het plaatje er onder dat is Meki![]()
Geen idee waaorm Meki er bij staat ik herken hem alleen maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé jammer. M'n nieuwsgierigheid gaat steeds meer de overhand nemen.
En Meki erbij.... waarom in Allahsnaam?
Dat is op zich al vrij ernstig! Het feit dat je hem herkent...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geen idee waaorm Meki er bij staat ik herken hem alleen maar![]()
Een personage is een personage, de volgorde maakt niet uit vind ik. Is in de US-reeks de volgorde aan het verhaal aabgepast? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:18 schreef Canisfire het volgende:
Ik zie trouwens iets opvallends in de OP qua volgorde van de personages...
Maar het valt mij alleen op omdat ik het al gezien heb natuurlijk dus het is niet erg.
Ik had hem ooit op msnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is op zich al vrij ernstig! Het feit dat je hem herkent...
Vond dat stukje van die psychopaat wel erg afgekeken van het stukje van Steve Buscemi in Con-air (foute film, ik weet hetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:16 schreef Proper_fucked het volgende:
Wel mooi hoe ze de ironie in beeld brachten, tweener in die wagen goed op weg en die psychopaat op z'n fietsje, terwijl die andere hard moeten rennen voor de politie.
tvp ja.
[edit]quote:Season 1, Episode 21: Go
8 May 2006
Dr. Sarah questions if she should leave a light on and the door open for Michael, who must betray the Pope in order to carry out his escape plan. Veronica finds evidence that points her to Montana, but realizes that her closest ally may actually be her greatest enemy. Michael, Lincoln and the other inmates make a break for it, but after the alarm is sounded, find out who will make it over the wall, who will be left behind and who will leave the prison in a body bag.
net zo klierig als dat gedoe met t-bag bijdehand noemen (toen was het ook wel duidelijk dat daar iets mee ging gebeuren), sommige mensen vinden het blijkbaar stoer om te laten zien dat ze al weten wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:06 schreef Xurk het volgende:
Die gast in het vorige topic die beweerde een grapje te maken was dus echt aan het spoileren toen hij zei dat Tweener ook zou ontsnappen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef boneyard het volgende:
[..]
net zo klierig als dat gedoe met[b] t-bag bijdehand[b/] noemen (toen was het ook wel duidelijk dat daar iets mee ging gebeuren), sommige mensen vinden het blijkbaar stoer om te laten zien dat ze al weten wat er gaat gebeuren.
Ga knikkeren ofzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef boneyard het volgende:
[..]
net zo klierig als dat gedoe met t-bag bijdehand noemen (toen was het ook wel duidelijk dat daar iets mee ging gebeuren), sommige mensen vinden het blijkbaar stoer om te laten zien dat ze al weten wat er gaat gebeuren.
onzin, in dit geval was het duidelijk genoeg, mede door de reacties van wat mensen dat het een spoiler was, dat was echt niet per ongeluk ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ga knikkeren ofzo...Dus jij weet dat er iets met de hand van T-bag gaat gebeuren als iemand hem bijdehand noemt
.. ga bij de politie werken, je bent een genie..
Bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:32 schreef Darklight het volgende:
Go heet die aflevering
Kan mij iemand deze avond nou eens duidelijk vertellen bij welke ep NL zit. En ja, ik ben te lui om de tvgids te pakken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef boneyard het volgende:
[..]
net zo klierig als dat gedoe met t-bag bijdehand noemen (toen was het ook wel duidelijk dat daar iets mee ging gebeuren), sommige mensen vinden het blijkbaar stoer om te laten zien dat ze al weten wat er gaat gebeuren.
chap dat je bentquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan mij iemand deze avond nou eens duidelijk vertellen bij welke ep NL zit. En ja, ik ben te lui om de tvgids te pakken.
First one siezoen 2 .quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan mij iemand deze avond nou eens duidelijk vertellen bij welke ep NL zit. En ja, ik ben te lui om de tvgids te pakken.
Je moet ook geen hele aflevering in je icon proppenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je nou eens antwoord geeft
En ik ben mn icon kwijt, maar die was ook wel erg groot
Ik had ook zoiets van dit heb ik al eens gezien. Idd Con-air!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vond dat stukje van die psychopaat wel erg afgekeken van het stukje van Steve Buscemi in Con-air (foute film, ik weet het). Maar een psychopaat in een wit pak die zich afzonderd van de rest van de groep en vervolgens terecht komt bij een klein meisje....... weinig origineel.
Nee, dit was het stelletje wel. Michael begon eerst met Abruzzi (vanwege het vlieguig), Westmoreland (geld) en Sucre (celgenoot). De anderen kwamen er later bij omdat ze erachter kwamen en Tweener omdat Michael hem in vertrouwen nam. En die dikke neef van Sucre zat er ook bij, maar die geraakte niet over de muur.quote:Ligt het nu aan mij. Er zijn er nu 8 ontsnapt. Er zouden er toch meer mee gaan. Westmoreland is achtergebleven maar ze waren toch met z'n twaalven?? Als ben ik het spoor nu kwijt?
Is het nieuwe personage, een FBI-agent, die jullie gaan zien dit seizoenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef ser het volgende:
Wie Alexander Mahone? Die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien......
Of zo als ik online kijken op www.peekvid.comquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Tigra het volgende:
Hehe, mensen die seizoen twee willen zouden het beter downloaden inplaats van zo nieuwsgierig te zitten doen.
Thanks! Wat een aflevering!! Jammer dat ik het niet heb gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_(Prison_Break_episode)
We zullen rond de feestdagen wel een stop krijgen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Ik hoop wel dat RTL door blijft gaan met uitzenden van Seizoen twee en niet halverwege kapt met uitzenden voor een tijdelijke pauze.
gelijk dit topic verpest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dit trouwens? Gewoon één of andere grapjas die zichzelf ertussen heeft gesoept?
[afbeelding]
Ik denk dat ze gewoon helemaal doorgaan, deze serie loopt zo ongeloofelijk goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze nu doorgaan met seizoen 2.
Die pauze met oude afleveringen, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan haddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die pauze met oude afleveringen, toch?
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
Ben weer benieuwd naar volgende week! Die FBI dude is verdomd slim, niet tof.
En Veronica...mooi de serie uitgewerkt.
Haywirequote:
Pain in the ass? een duivel is het ! die die die die die die die...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan hadden
[..]
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the ass
Ja, ik denk ook dat er nog eens een stop komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
Ik denk dus ook dat jullie tot die uitzending van 27 November te zien krijgen om dan de winterstop te krijgen.quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- FOX will once again split "Prison Break's" season into two parts as its "fall finale" has been set for Monday, November 27 at 8:00/7:00c.
The series will then return for the back half of its sophomore season sometime in 2007.
Precies erg jammerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:05 schreef Rory78 het volgende:
Verd*mme, Veronica; had dan toch vantevoren de pers ingeschakeld. Je weet toch dat de politie bellen weleens heel riskant zou kunnen zijn...
8 schat bijnaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:46 schreef Augustina het volgende:
Dat zullen er ook wel 22 of 23 zijn, booo.
Zijn alle afleveringen al gefilmd eigenlijk? In de VS zijn ze bij eps 7 geloof ik.
Ah, dank je schat.quote:
Lijkt me een uitstekend idee. Maar ik verwacht niet anders dan dat RTL5 ook een break gaat houden. Waarschijnlijk zullen ze dan weer starten een paar weken nadat PB weer begonnen is in de VS.quote:Maar in Amerika gaat er ook een grote break aanzitten komen dus ik vraag me af hoe rtl 5 dat gaat doen..
Want als ze door gaan met uitzenden hier zouden we dan straks na de break 1 op 1 lopen.
Mee eens. Ik vind het een prima toevoeging. Maakt het lekker spannend zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n karakter was gewoon nodig. Scofield was slimmer dan alle andere karakters bij elkaar. Die houdt de balans wat meer in stand.
Echt teleurstellend vond ik het niet, zie het meer als een opbouwende aflevering.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef skiczukie het volgende:
Grappig; in het US-topic was iedereen erg teleurgesteld na het wachten van een half jaar op S2E1.
Geintje zeker. Dat was zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:16 schreef Pelgrim het volgende:
Vet spannend met die garageboxen. Had ik niet verwacht.
Jah, dat wel. Maar ik vond het wel geinig gedaan zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Geintje zeker. Dat was zo voorspelbaar.
Tsja, niet alles kan lopen zoals het zou moeten hé.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben trouwens vast de enige maar ik vind het toch jammer dat Veronica dood is.
Nu voelt het toch een beetje alsof dat lijntje van Nick en Veronica van vorige jaar met al die bewijzen zoeken enzo toch een beetje voor niets is geweest.
Hmm, ik vind het juist wel logisch dat Mahone daar als eerste aan denkt. Het is eerder dom van Michael om alles in het water te flikkeren..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het meest vergezochte, dat Mahone wist dat Scofield allemaal shit uit zijn raam in het water heeft gegooid
Verder was het apart om de aflevering "the morning after" te laten plaatsvinden, wat dus betekent dat ze heel de nacht hebben gerend, met de politie een paar honderd meter achter hun!?
En dat Veronica heel de nacht stil tegenover Terrence heeft staan kijken naar hem, zonder een gesprek te voeren?? Wel jammer dat zij eruit isDat zag ik niet aankomen! En aangezien we haar eerst niet zagen, dacht ik dat die politieagent gewoon Terrence had neergeknald.
Mission impossible 3 niet gezien zeker, dat kan dus echt wel he.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En net of die HDD's dan nog te recoveren zijn
Wel gezien. Gelukkig denk jij ook dat zn pil in je hoofd kan exploderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Mission impossible 3 niet gezien zeker, dat kan dus echt wel he.![]()
Ja natuurlijk, net als de chip waarmee je de stem van iemand anders kopieert.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wel gezien. Gelukkig denk jij ook dat zn pil in je hoofd kan exploderen
Juist DAN zou je alle informatie moeten delen. Kennis is macht enzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Rory78 het volgende:
Yep, maar het doel heiligt alle middelen, toch? Tenminste, als hij ECHT slim zou zijn...
Precies maar die Bellick die smeerlap die is woest en wil ze dodenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mahone heeft ook niks te doen eigenlijk met die bewakers. Hij is FBI, zij horen niet eens buiten de gevangenis hun functie uit te oefenen.
Ook na 2 maanden in het water gelegen te hebben?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Ik_ben_lief het volgende:
HDD is echt nog wel te 'recoveren' hoor
Schijnt zo te zijn ja...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ook na 2 maanden in het water gelegen te hebben?![]()
Hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:25 schreef Xurk het volgende:
Ineens herinnerde ik mij vandaag dat Bellick die vieze pa speelt in Ken Park![]()
In die film probeert hij onder andere zijn zoon in zijn slaap te pijpen, een gevalletje typecasting bij PB dus
De vader van Lincoln heeft altijd gewerkt voor "the company" daar is tie mee gestopt en heeft toen moeten onderduiken omdat ze dat niet zo graag hadden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef J0sT het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nou precies de constructie is van Linc the Sink, The Company, die vrouwelijke president en Terrence Stapman (oid..)??
Dat dacht ik ook voor de zomer. Gaat klote rtl een zomerstop houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
8 schat bijna
Maar in Amerika gaat er ook een grote break aanzitten komen dus ik vraag me af hoe rtl 5 dat gaat doen..
Want als ze door gaan met uitzenden hier zouden we dan straks na de break 1 op 1 lopen.
Degene die Lincoln vermoord zou hebben. En de man waarbij Veronica op bezoek ging en daar de dood vond..quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wie was die steadman ook alweer'?
Oja bedanktquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef J0sT het volgende:
[..]
Degene die Lincoln vermoord zou hebben. En de man waarbij Veronica op bezoek ging en daar de dood vond..
Die is dood.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Waar is Nick gebleven eigenlijk?
Dood! Hartstikke dood!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Die is dood.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Die moet blijven!quote:
Klopt, erg geil allemaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die moet blijven!
En er schijnt nog een naaktscene met haar te komen!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die moet blijven!
En er schijnt nog een naaktscene met haar te komen!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wie was die steadman ook alweer'?
Wat vinden jullie eigenlijk allemaal zo geweldig aan die gast?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eindelijk donderdagavond ga meemaken waarom tweener zo geweldig is![]()
Je gaat in ep 7 zien waarom Tweener zo geweldig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eindelijk donderdagavond ga meemaken waarom tweener zo geweldig is![]()
Ga je in ep7 zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:04 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk allemaal zo geweldig aan die gast?
S1 of S2?quote:
Hulde aan Tweenerquote:
Ga is gauw EP7,8 en 9 kijkenquote:LoveProfusion - woensdag 1 november 2006 @ 02:17
Net ep6 gezien...maar daar zal ik niks over zeggen.
Veronica vond ik super, jammer dat ze morsdood is. Wel een mooi lijk..met 2 gaatjes.
Ik heb een zwak voor Sarah...daar zou je zo verliefd op worden.
Sucre irriteert me een beetje. C-note vind ik dan wat slimmer en charmanter.
T-Bag, Michael en Haywire zijn mijn favo karakters..T-bag is zo eng en hilarisch..komt niet vaak voor dat ik en hard lach en met gekromde tenen van de angst zit te kijken.
Vind dat er in de rol van Lincoln Burrows te weinig diepte zit..zo 1 dimensionaal dit seizoen.
De vice-president lijkt overigens op een engelste dieetiste die een programma presenteerde dat in het nederlands "weet wat je eet heet"
Ik zag abruzzi overigens nog even in minority report voorbij komen.
Als je mij hebt zien spoileren mag je mij slaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
ga toch lekker na het us topic jullie, dat: "ik heb net aflevering x gezien" is zo zinloos hier. en het resulteert vermoedelijk weer in spoilers als mensen zonder nadenken er over gaan posten.
Het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Als je mij hebt zien spoileren mag je mij slaan.
MEIN GOT ! relax!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
ga toch lekker na het us topic jullie, dat: "ik heb net aflevering x gezien" is zo zinloos hier. en het resulteert vermoedelijk weer in spoilers als mensen zonder nadenken er over gaan posten.
Helemaal mee eens. Hartstikke leuk dat velen van jullie vooruit lopen. Echt te gek.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:09 schreef Shirley het volgende:
Nog 20 minuten![]()
Ben benieuwd wat ons weer te wachten staat.
ja, daar is meer commentaar op, rtl heeft een erg raar idee over trailers, alsof het hele samenvatting van een aflevering moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin er een beetje een hekel aan te krijgen dat je kennelijk voorstukjes te zien krijgt van verderop in de serie en niet zozeer van de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man ging er helemaal niet vanuit dat hij wel eens vermoord kon worden. Het was gewoon een hele normale beschaafde en vreselijk naieve man.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Die arts met z'n toffe accent had momenten genoeg om te ontsnappen. Toen t-bag overgaf, had hij hem bijvoorbeeld makkelijk kunnen injecteren met een verdovend middel ofzo.
Hoop dat ze hem binnenkort afmaken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
ondankbare hond? Hij was de dierenarts heel dankbaar en liet hem rustig inslapen..hij had hem ook kunnen fileren en kunnen verkrachten.
T-bag toonde zijn menselijke kant en pleegde euthenasie..
HAHA
De fontijn ! oeh jij bent goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:19 schreef Augustina het volgende:
[..]
Die man ging er helemaal niet vanuit dat hij wel eens vermoord kon worden. Het was gewoon een hele normale beschaafde en vreselijk naieve man.
Wat ik mij het meest afvraag aan deze aflevering is waarom Malone zijn gezicht in die fontein bekeek. Het leek wel of hij bang was van te voren om wat hij te zien kreeg. Hmmm, zit vast ook iets achter.
Maar PB is.
Ja, dat viel mij een paar afleveringen terug ook ineens op. En idd, toen ik die gevangenisbewaarder zag, wist ik dat er weer iets over zou terugkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Kurk het volgende:
Waar je ook van kunt weten wat er gaat gebeuren in de aflevering, is door te kijken wat er helemaal in het begin komt bij 'Previously, on Prison Break'. Ze laten dan de stukjes zien die van belang zijn om de huidige aflevering te snappen. Bijvoorbeeld, gisteren lieten ze in het begin zien hoe die afpersende gevangenisbewaarder wordt ontslagen. En raad eens wie er in deze aflevering kwam opdagen? Juist, die gevangenisbewaarder.
[afbeelding]
Die hoorde net op tijd dat er op elk hoofd 100.000 en op Lincoln zelfs 300.000 staat, dus die gaat ze proberen te pakken. dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:47 schreef edje34 het volgende:
Ben benieuwd wat Bellick in zijn schild voert,hij had zich bijna voor z`n kop geschoten.
Nee, volgens mij was dat iemand anders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef edje34 het volgende:
Ben bang dat Sucre volgende week het loodje legt.
We zullen wel zien aankomende donderdag,zit er trouwens nog een stop aan te komen in nederland ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat iemand anders.
jij weet het al stouterdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat iemand anders.
Nou heb ik me niet kunnen bedwingen en nu heb ik de aflevering voor aanstaande donderdag al gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef woeeiiii het volgende:
Raar dan Lincoln buiten bleef staan bij dat winkeltje
En idd dat fonteintje, ik dacht dat daar de HDD in zou leggen ofzo![]()
En oja, Hello mister Gudat, am i pronouncing that right? "Dead on"
Als iemand het gemist heeft, hier staan ze online: http://allfg.servtro.de/cms/cms2/index5fba.html?page=season-2-21
I only kneel to god and i dont see im here todayquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef Kurk het volgende:
[..]
Nou heb ik me niet kunnen bedwingen en nu heb ik de aflevering voor aanstaande donderdag al gezien![]()
Volgens mij doen ze dit bij wel meer series zo. Zoals 'Invasion', waar Mahone ook al een slechte agent in speelde. Maar heb ik iets belangrijks gemist ? Ik heb de fonteinscene gemist, ik was dan ook erg moe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Kurk het volgende:
Waar je ook van kunt weten wat er gaat gebeuren in de aflevering, is door te kijken wat er helemaal in het begin komt bij 'Previously, on Prison Break'. Ze laten dan de stukjes zien die van belang zijn om de huidige aflevering te snappen. Bijvoorbeeld, gisteren lieten ze in het begin zien hoe die afpersende gevangenisbewaarder wordt ontslagen. En raad eens wie er in deze aflevering kwam opdagen? Juist, die gevangenisbewaarder.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef thecompany het volgende:
Waarom downloaden jullie het niet even van usenet ipv 8 afleveringen achter te lopen op rtl 5.. Wie de nieuwste aflevering van de amerikaanse tv al gezien heeft:Ik ben een strikte wet opvolger dus ik doe dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, die gedachte schoot ook mij ook door het hoofd, vooral toen de broers in een buitenshot kwamen aanlopen (in pakquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:44 schreef Augustina het volgende:
Lincoln ziet er in deze afleveringen wel lekkerder uit dan in het vorige seizoen. De buitenlucht doet 'em vast goed.![]()
Ja haha, exact de scene die me inderdaad opviel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe, die gedachte schoot ook mij ook door het hoofd, vooral toen de broers in een buitenshot kwamen aanlopen (in pak) en Linc had die (piloten)zonnebril op
![]()
Pakken en mannen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef thecompany het volgende:
Waarom downloaden jullie het niet even van usenet ipv 8 afleveringen achter te lopen op rtl 5.. Wie de nieuwste aflevering van de amerikaanse tv al gezien heeft:Gast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je hier op het verkeerde adres. Er is al een Prison Break Topic USA (Prison Break (USA) #32 Tweener _O_)! Daar kun je het hebben over de afleveringen die in de VS al uitgezonden zijn.. Dit is het topic voor de uitzendingen in Nederland
Gast..quote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast..
Dan ben je hier op het verkeerde adres. Er is al een Prison Break Topic USA (Prison Break (USA) #32 Tweener _O_)! Daar kun je het hebben over de afleveringen die in de VS al uitgezonden zijn.. Dit is het topic voor de uitzendingen in Nederland
Kan van die scéne geen mooie avatar gemaakt worden?quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja haha, exact de scene die me inderdaad opviel.![]()
lol..quote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gast..
Als je mensen wilt verbeteren, moet je et wel goed doen...jostie![]()
Prison Break (USA) #33 LJ, I'm sorry.... I'm sorry
Tweener![]()
ondertitels kan je gewoon downloaden hoor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef hp38guser het volgende:
De reden dat ik de nederlandse serie volg, in plaats van de engelse downloaden is dat ik dan de beschikking heb over de ondertiteling. Zonder ondertiteling gaat het tv-kijken ook wel, alleen moet ik dan veel geconcentreerder luisteren. En zo zijn er meer die niet zo gemakkelijk Engels kunnen volgen en daar moet je gewoon het respect voor kunnen opbrengen.
Achja, wat er van die gemak overblijft door reclame onderbrekingen etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Shirley het volgende:
Er zijn mensen die willen gewoon het gemak hebben door het op tv te bekijken. Laat ze lekker, niks mis mee. Waaom persé alles downloaden.
Misschien moeten we iemand even heel lief aankijken. Zelf kan ik het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kan van die scéne geen mooie avatar gemaakt worden?
deze week aflevering 3 van seizoen 2: scan, dus vorige week aflevering 2: otis.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Welke was het ook alweer, van vorige week?
En dus opnemen en de reclame lekker doorspoelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef magnifor het volgende:
[..]
Achja, wat er van die gemak overblijft door reclame onderbrekingen etc.
Ik ben nu wel overigens alle afleveringen in HR-HDTV formaat (700 MB/aflevering) aan het downloaden. Straks is de hype over in Amerika en gaat het downloaden weer traag en zijn de HDTV en HR-HDTV varianten zeer slecht beschikbaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:52 schreef ser het volgende:
precies reclame doorspoelen en kijken wanneer het je uitkonmt.En die week wachten is goed om de spanning op te bouwen.
Preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 18:37 schreef edje34 het volgende:
nog iets minder dan 3 uur
Dat hebben we zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar uuuuuuurrrrr!!!
We hebben dr weer zin in!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:29 schreef ser het volgende:
was het bijna vergeten ff de vcr instellen!
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
Ik neem het altijd op op mijn pc dus als je hem zoekt hoor het welquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaarquote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Richard_dubbelB het volgende:
en het is kut dat Bellick en die andere ex bewaker ze zagen wegrijden.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef boneyard het volgende:
[..]
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaar
Sarah is veel tofferquote:
Kijk jij de serie wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Die doctor Tancredi was toch dood?
Serie 2 is toch de laatste?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard zijn er tegenslagen. Ze moeten wel een heel nieuw seizoen volmaken.
Er is iets serieus fout met die man. Zal wel te maken hebben met dat hij zijn gezicht bekeek in die fontein.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Fijne aflevering weer. Wist wel dat Sucre zou ontkomen, en dat Linc niet bij die explosie zou zitten was ook wel te verwachten. Slim plannetje van Michael om die stukken lichaam erbij te gebruiken, jammer alleen dat Malone er weer achter moest komen. Wat slikte die trouwens uit die pen? Had ik toen ook al gezien...
Ja wie was nou die stases ofzo dat stuk begreep ik niet echt.?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:11 schreef Augustina het volgende:
[..]
Er is iets serieus fout met die man. Zal wel te maken hebben met dat hij zijn gezicht bekeek in die fontein.
Op een gegeven moment riep Malone bij dat wrak de naam van die crimineel (Stases, ofzo ) , waarvan de file uit de rugtas van Scofield viel. Misschien is hij die persoon wel.Hij schrok behoorlijk toen hij die file zag.
Geen idee. Misschien plakken ze er wel een derde achteraan. Maar dan moeten ze wel met een enorm sterk verhaal kunnen komen. Eeuwig maar vluchten wordt snel saai.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef most_wanted het volgende:
Serie 2 is toch de laatste?
'Shales' zei hij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:11 schreef Augustina het volgende:
Er is iets serieus fout met die man. Zal wel te maken hebben met dat hij zijn gezicht bekeek in die fontein.
Op een gegeven moment riep Malone bij dat wrak de naam van die crimineel (Stases, ofzo ) , waarvan de file uit de rugtas van Scofield viel. Misschien is hij die persoon wel.Hij schrok behoorlijk toen hij die file zag.
Het is een naam?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Iemand iets over shales ?
Hoe weet je dat? Heb je een bron?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:21 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
er is voor een derder seizoen getekend
Al een tijd niet meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef KansloosForEver het volgende:
is er tegenwoordig geen herhaling meer op vrijdag of zaterdagavond???
Aangezien RTL vrij nieuwe Prison Breaks uitzendt, zal het wel te maken hebben met de dure uitzendrechten. Immers, hoe recenter materiaal, hoe hoger de prijs per uitzendingquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:04 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer.
Waarom weet ik ook niet vin het erg jammer![]()
Okequote:Op zondag 12 november 2006 04:19 schreef KansloosForEver het volgende:
je mag niet praten over downloaden
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Echt niet. Ga jij nou maar klusprogramma's kijken.
Tweenerquote:Op zondag 12 november 2006 10:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Prison breakWow, wat een geweldige serie
Kijk alleen de dvd's
![]()
Pas op met wat je zegt!!! Ik spoil niks maar pas op met wat je zegtquote:
Ik zeg niet dat Tweener een zielig persoon is, maar Ranja Ranja. Ik weet wat Tweener doet en dat is geweldig. Maar 3-4 weken nadat die ep is uitgezonden zitten sommige gasten nog steeds Tweener te prijzen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt!!! Ik spoil niks maar pas op met wat je zegt
Wij moeten dat tweener gebeuren nog meemaken hoeveel aflveringen nog wachten?quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt!!! Ik spoil niks maar pas op met wat je zegt
ep7.quote:Op zondag 12 november 2006 16:26 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Wij moeten dat tweener gebeuren nog meemaken hoeveel aflveringen nog wachten?
Jij bent mijn heldin van de dag.quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ff lopen zoeken naar een cap van 'de scene' die wij bedoelen waarin Linc er wel [afbeelding] uitzag.... zo met z'n zonnebril op zijn koppie(was dan ook de eerste x dat die gedachte bij mij opkwam, hehe)
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet slecht wah
Nog even een ode aan de altijd lekkere Michael(mag wel ff toch
)
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 08:10 schreef Augustina het volgende:
[..]
Jij bent mijn heldin van de dag.![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk wel goedquote:Op maandag 13 november 2006 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 2 begint wat matig inderdaad. Komt ook door de totaal andere sfeer en omgeving.
quote:First Down
Kellerman richt zich tot Sarah, die een langverwacht telefoontje krijgt. Ondertussen krijgt T-bag een lift aangeboden uit onverwachte hoek.
Als ik zo naar je 'ondertext' kijk, dan volg je een hoop series, lijkt me wel een gedoe om dat allemaal bij te houdenquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Xurk het volgende:
Dinsdag?
Volgens de site van RTL5 komt het deze week gewoon weer:
[..]
Op het moment valt het best mee, aangezien er vier van die series óf met een stop bezig zijn, óf [nieuwe afleveringen nog] niet in NL worden uitgezondenquote:Op maandag 13 november 2006 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als ik zo naar je 'ondertext' kijk, dan volg je een hoop series, lijkt me wel een gedoe om dat allemaal bij te houden, hehe.
Oh kut, ik zit in het NL-gedeelte.quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Xurk het volgende:
Dinsdag?
Volgens de site van RTL5 komt het deze week gewoon weer:
[..]
Ja vindt ik ook moeten veel doden vallen voor 1 persoon dat viel me ook al op.quote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk belachelijk hoeveel mensen er al afgeslacht zijn om Lincoln vrij te krijgen lol.
Ik vind Linc het minst leuke karakter, hij is zo ondankbaar, verknalt alles, doet zijn eigen ding..grr..Sucre is ook te fucking dom.
C-note, michael, sarah (love her) , Haywire en vooral T-bag zijn mijn favoriet.
Nope, dat bedoel ik niet: de seizoensstart is zeker niet matig. Alleen is het niet meer zo f*cking spannend als de laatsten van deel 1. Maar dat gaat goed komen, heb ik mij laten vertellen...quote:Op maandag 13 november 2006 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 2 begint wat matig inderdaad. Komt ook door de totaal andere sfeer en omgeving.
Zo moet je dat natuurlijk niet zien. Het zijn niet de gebroeders die kiezen voor de dood van anderen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ja vindt ik ook moeten veel doden vallen voor 1 persoon dat viel me ook al op.
maar dat hoort nu eenmaal bij de serie![]()
Nee eigenlijk wel als hij niet van de doodt gered was hadden er ook minder doden gevallen er werden mensen opgeruimd die hem vrij wouden hebben zegmaar als ze niet voor hem op hadden gekomen hadden ze nog geleeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Nope, dat bedoel ik niet: de seizoensstart is zeker niet matig. Alleen is het niet meer zo f*cking spannend als de laatsten van deel 1. Maar dat gaat goed komen, heb ik mij laten vertellen...
[..]
Zo moet je dat natuurlijk niet zien. Het zijn niet de gebroeders die kiezen voor de dood van anderen...
Michael gaat met de gewonde Lincoln naar Nika toe, daar behandelt hij zijn broer. Daarna laat hij hem daar achter om de auto weer terug te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef NvM het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de aflevering van vorige week? Die heb ik moeten missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |