Die is dood.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Waar is Nick gebleven eigenlijk?
Dood! Hartstikke dood!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Die is dood.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef dabadbass het volgende:
Die moet blijven!quote:
Klopt, erg geil allemaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die moet blijven!
En er schijnt nog een naaktscene met haar te komen!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die moet blijven!
En er schijnt nog een naaktscene met haar te komen!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wie was die steadman ook alweer'?
Wat vinden jullie eigenlijk allemaal zo geweldig aan die gast?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eindelijk donderdagavond ga meemaken waarom tweener zo geweldig is![]()
Je gaat in ep 7 zien waarom Tweener zo geweldig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eindelijk donderdagavond ga meemaken waarom tweener zo geweldig is![]()
Ga je in ep7 zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:04 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk allemaal zo geweldig aan die gast?
S1 of S2?quote:
Hulde aan Tweenerquote:
Ga is gauw EP7,8 en 9 kijkenquote:LoveProfusion - woensdag 1 november 2006 @ 02:17
Net ep6 gezien...maar daar zal ik niks over zeggen.
Veronica vond ik super, jammer dat ze morsdood is. Wel een mooi lijk..met 2 gaatjes.
Ik heb een zwak voor Sarah...daar zou je zo verliefd op worden.
Sucre irriteert me een beetje. C-note vind ik dan wat slimmer en charmanter.
T-Bag, Michael en Haywire zijn mijn favo karakters..T-bag is zo eng en hilarisch..komt niet vaak voor dat ik en hard lach en met gekromde tenen van de angst zit te kijken.
Vind dat er in de rol van Lincoln Burrows te weinig diepte zit..zo 1 dimensionaal dit seizoen.
De vice-president lijkt overigens op een engelste dieetiste die een programma presenteerde dat in het nederlands "weet wat je eet heet"
Ik zag abruzzi overigens nog even in minority report voorbij komen.
Als je mij hebt zien spoileren mag je mij slaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
ga toch lekker na het us topic jullie, dat: "ik heb net aflevering x gezien" is zo zinloos hier. en het resulteert vermoedelijk weer in spoilers als mensen zonder nadenken er over gaan posten.
Het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Als je mij hebt zien spoileren mag je mij slaan.
MEIN GOT ! relax!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
ga toch lekker na het us topic jullie, dat: "ik heb net aflevering x gezien" is zo zinloos hier. en het resulteert vermoedelijk weer in spoilers als mensen zonder nadenken er over gaan posten.
Helemaal mee eens. Hartstikke leuk dat velen van jullie vooruit lopen. Echt te gek.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef boneyard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |