Is het nieuwe personage, een FBI-agent, die jullie gaan zien dit seizoenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef ser het volgende:
Wie Alexander Mahone? Die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien......
Of zo als ik online kijken op www.peekvid.comquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Tigra het volgende:
Hehe, mensen die seizoen twee willen zouden het beter downloaden inplaats van zo nieuwsgierig te zitten doen.
Thanks! Wat een aflevering!! Jammer dat ik het niet heb gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_(Prison_Break_episode)
We zullen rond de feestdagen wel een stop krijgen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Ik hoop wel dat RTL door blijft gaan met uitzenden van Seizoen twee en niet halverwege kapt met uitzenden voor een tijdelijke pauze.
gelijk dit topic verpest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dit trouwens? Gewoon één of andere grapjas die zichzelf ertussen heeft gesoept?
[afbeelding]
Ik denk dat ze gewoon helemaal doorgaan, deze serie loopt zo ongeloofelijk goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze nu doorgaan met seizoen 2.
Die pauze met oude afleveringen, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan haddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die pauze met oude afleveringen, toch?
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
Ben weer benieuwd naar volgende week! Die FBI dude is verdomd slim, niet tof.
En Veronica...mooi de serie uitgewerkt.
Haywirequote:
Pain in the ass? een duivel is het ! die die die die die die die...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan hadden
[..]
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the ass
Ja, ik denk ook dat er nog eens een stop komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
Ik denk dus ook dat jullie tot die uitzending van 27 November te zien krijgen om dan de winterstop te krijgen.quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- FOX will once again split "Prison Break's" season into two parts as its "fall finale" has been set for Monday, November 27 at 8:00/7:00c.
The series will then return for the back half of its sophomore season sometime in 2007.
Precies erg jammerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:05 schreef Rory78 het volgende:
Verd*mme, Veronica; had dan toch vantevoren de pers ingeschakeld. Je weet toch dat de politie bellen weleens heel riskant zou kunnen zijn...
8 schat bijnaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:46 schreef Augustina het volgende:
Dat zullen er ook wel 22 of 23 zijn, booo.
Zijn alle afleveringen al gefilmd eigenlijk? In de VS zijn ze bij eps 7 geloof ik.
Ah, dank je schat.quote:
Lijkt me een uitstekend idee. Maar ik verwacht niet anders dan dat RTL5 ook een break gaat houden. Waarschijnlijk zullen ze dan weer starten een paar weken nadat PB weer begonnen is in de VS.quote:Maar in Amerika gaat er ook een grote break aanzitten komen dus ik vraag me af hoe rtl 5 dat gaat doen..
Want als ze door gaan met uitzenden hier zouden we dan straks na de break 1 op 1 lopen.
Mee eens. Ik vind het een prima toevoeging. Maakt het lekker spannend zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n karakter was gewoon nodig. Scofield was slimmer dan alle andere karakters bij elkaar. Die houdt de balans wat meer in stand.
Echt teleurstellend vond ik het niet, zie het meer als een opbouwende aflevering.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef skiczukie het volgende:
Grappig; in het US-topic was iedereen erg teleurgesteld na het wachten van een half jaar op S2E1.
Geintje zeker. Dat was zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:16 schreef Pelgrim het volgende:
Vet spannend met die garageboxen. Had ik niet verwacht.
Jah, dat wel. Maar ik vond het wel geinig gedaan zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Geintje zeker. Dat was zo voorspelbaar.
Tsja, niet alles kan lopen zoals het zou moeten hé.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben trouwens vast de enige maar ik vind het toch jammer dat Veronica dood is.
Nu voelt het toch een beetje alsof dat lijntje van Nick en Veronica van vorige jaar met al die bewijzen zoeken enzo toch een beetje voor niets is geweest.
Hmm, ik vind het juist wel logisch dat Mahone daar als eerste aan denkt. Het is eerder dom van Michael om alles in het water te flikkeren..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het meest vergezochte, dat Mahone wist dat Scofield allemaal shit uit zijn raam in het water heeft gegooid
Verder was het apart om de aflevering "the morning after" te laten plaatsvinden, wat dus betekent dat ze heel de nacht hebben gerend, met de politie een paar honderd meter achter hun!?
En dat Veronica heel de nacht stil tegenover Terrence heeft staan kijken naar hem, zonder een gesprek te voeren?? Wel jammer dat zij eruit isDat zag ik niet aankomen! En aangezien we haar eerst niet zagen, dacht ik dat die politieagent gewoon Terrence had neergeknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |