psies mods met een kleintje, moet je daar nu mee?pfffffquote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het standaard toontje wat je aan dient te nemen als je mod wordt he.
De nieuwe James Bond?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:33 schreef IQM het volgende:
Ja, hoor. Alicey die tegen een oud-collega aanschopt in een nét geopend topic.
Ik weet wel wie volgend jaar een Oscar gaat winnen, hoor!
Ah, daar is de eerste verzuurde reactie al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het standaard toontje wat je aan dient te nemen als je mod wordt he.
Pssst. Doe eens wat beter acteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste verzuurde reactie al.
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goede opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef PsyCha het volgende:
ik geloof er niks van
Hihi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Hij was niet lang zei ik. Hij was klein en moddervet.
Oh en nu?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Hij was niet lang zei ik. Hij was klein en moddervet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goed opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssstquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goed opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Een account op voorbij fok registreren duurt even hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssst. Niet najanken, doet je niet goed, hup!
Joh, ga slowchatten in ieder willekeurig topic in FC ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssst. Niet najanken, doet je niet goed, hup!
Renesite moet nu toch echt eens een keer acteerlessen nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit weer zo'n stoere van tevoren opgezette ''rel''?.
Misschien onbewust gedaan omdat je de macht hiet onzin vindt, of hoe mensen omgaan met je. Of misschien heb je gewoon geen zin meer, en daarom dus on-zin.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand het trouwens naar FB ofzo schoppen? Waarom het in ONZ staat is me een raadsel, blijkbaar niet goed opgelet tijdens het openen.
Snobs?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
De reden is simpel: ik weiger langer deel uit te maken van dat elitaire snobgroepje. Dat hele 'kijk mij 's een lange piemel hebben omdat ik (donker)blauw ben' komt me m'n strot uit. Je kan niéts vragen als newbiemod zijnde, zonder dat je aan de schandpaal wordt genageld.
M'n kleurtje heb ik al met Yvonne geregeld, als het goed is is dat weggehaald as we speak.
Dus. Leuk geweest. Dag.
Home is where the heart is!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand het trouwens naar FB ofzo schoppen? Waarom het in ONZ staat is me een raadsel, blijkbaar niet goed opgelet tijdens het openen.
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef remlof het volgende:
je staakt toch niet he c_c?
Gheghe, lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goede opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Open een nieuwe dan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.
nu niet meerquote:
Ja, je moet even een nieuwe openen enzo!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.
Je gaat er toch niet ook mee kappen hèquote:
Stap dan ook op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef NanKing het volgende:
Geen idee waarachter, maar dat boeit niet.
Oi, NanKing moet je koesteren. Met liefde enzo!quote:
Volgens mij wel..quote:
Inderdaadquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef Furious het volgende:
Roflmoffel Renesite heeft een bloempotkopsol!
Nee, alleen de goeden gaan in groepen wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja ho even! Straks zijn we weer alle mods kwijt.
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:54 schreef dawg het volgende:
Jammer, ik vond je de laatste tijd goed bezig eigenlijk.
Dus wat je nu eigenlijk zegt is dat Janetje niet Rita V is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk is.
Tja, "macht" en zo hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk is.
Nee jij dan, mevrouw labielo, paste prima op R&P, jammer alleen dat die zogenaamde macht die je had naar je harses steeg. Wij wáren vrienden inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
It's all in your mind.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:
Had ze me toch mooi tuk zeg.
Maar je hebt altijd wel een paar meelopers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen de goeden gaan in groepen weg
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij dezequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huh! Dit heb ik niet gelezen achter de schermen. Praat me eens bij.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit weer zo'n stoere van tevoren opgezette ''rel''?.
Nou ze gaat op zwart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij deze
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?quote:
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee jij dan, mevrouw labielo, paste prima op R&P, jammer alleen dat die zogenaamde macht die je had naar je harses steeg. Wij wáren vrienden inderdaad.
Ben blij dat je oprot.
Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
oké, praat me eens bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.
Snap ook al dat sentimentele gedoe niet zo. Voor haar 10.000 andere users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?
Het wordt saaiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.
It's all in the nick.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?". De helft van de topics die je gemod hebt heb je met mijn hulp gedaan. En dan nog arrogant lopen doen ook. En jezelf opstellen als de koningin van BeF is natuurlijk ook een beetje zielig hè.
Toch leuk dat ze het nog even vol houden.quote:
Doe niet zo arrogantquote:
Ah, de neprel komt nu op gangquote:
Bemoei jij je er eens niet mee zegquote:
Tof dan blijf ik nog ff.quote:
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?quote:
Ik wil nu een grap maken met als kernwoorden 'rood' en 'admin', maar ik kan niks verzinnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.
Dat jij me daar nou op terug pakt is jezelf wel flink tegenspreken, vind je niet, schat?
Arrogant? Das verdomme al de tweede keer dat iemand me daarvan beschuldigt, flikker toch op.
Ik ben net zo arrogant als jij bruin na een paar uur in de zon.
Mits "kras" in de TT.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?
..... *applaudiseert*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
kut, daar gaat mijn hoop dat er ooit nog eens een filmpje zou lekken waar clumsy_clown tussen de roze dijen van Janetje haar tong gretig doch met lange halen over een ontpopte kittelaartje van de KLBmod heen en weer likte terwijl ze met twee vingers diep in de krochten van de liefdestunnel van haar voorheen beste BeFvriendin een denderend orgasme wist klaar te spelen waarna haar eigen snoet druipt van het sappige ejaculaat van de nahijgende goth.
Ik heb de vorige al toendertijd gemaakt, iemand anders dit keerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij voor de vorm een afscheidstopic openen in R&P?
Beginnende mods ja. Een weekje, twee weekjes is te begrijpen. Dat je nu nog steeds geen flikker zelfstandig kan zegt ook weer genoeg. En als dit niet de eerste keer is dat je arrogant wordt genoemd zou ik toch echt even gaan nadenken en misschien het probleem bij jezelf zoeken. Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie het opvalt en hé, die persoon had gelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.
Dat jij me daar nou op terug pakt is jezelf wel flink tegenspreken, vind je niet, schat?
Arrogant? Das verdomme al de tweede keer dat iemand me daarvan beschuldigt, flikker toch op.
Ik ben net zo arrogant als jij bruin na een paar uur in de zon.
Inderdaad. Minstens een bedankje en een afscheidscadeautje in de vorm van een theaterbon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:07 schreef Messenga het volgende:
Zo'n afscheid verdient geen 'doei'.
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de vorige al toendertijd gemaakt, iemand anders dit keer
Nah, geloof het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!
Ik stel mij vrijwillig beschikbaar om de rol van c_c over te nemen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
kut, daar gaat mijn hoop dat er ooit nog eens een filmpje zou lekken waar clumsy_clown tussen de roze dijen van Janetje haar tong gretig doch met lange halen over een ontpopte kittelaartje van de KLBmod heen en weer likte terwijl ze met twee vingers diep in de krochten van de liefdestunnel van haar voorheen beste BeFvriendin een denderend orgasme wist klaar te spelen waarna haar eigen snoet druipt van het sappige ejaculaat van de nahijgende goth.
We kunnen een centraal afscheidstopic maken, het is een maandelijks terugkerend evenement in R&P.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat er Cc in de TT? Dan kunnen we die gewoon omhoog schoppen in plaats van een nieuwe te openen!
De voorzitter van de krullenclub!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stel mij vrijwillig beschikbaar om de rol van c_c over te nemen!
Tsja, dat krijg je met die rooie hè. Hebben ze ongelijk en lukt het niet achter de schermen een discussie te winnen gebruiken ze hun knopjes maar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee zeg.
Jij bent de aanstichter van dit alles, en dan geef je dr nog zo'n trap na.
Bah!
Joh, ik zou d'r nog niet met een stok van een meter lang aan willen porren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Herald het volgende:
Ik kan me van jou anders ook aardig wat raadplegingen herinneren, toen was ik ook nog geen mod.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beginnende mods ja. Een weekje, twee weekjes is te begrijpen. Dat je nu nog steeds geen flikker zelfstandig kan zegt ook weer genoeg. En als dit niet de eerste keer is dat je arrogant wordt genoemd zou ik toch echt even gaan nadenken en misschien het probleem bij jezelf zoeken. Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie het opvalt en hé, die persoon had gelijk.
Niet eens. Fa's, mods, iedereen staat altijd open om feedback te geven. Als je dan met zo'n excuus weggaat, verdien je dat niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Minstens een bedankje en een afscheidscadeautje in de vorm van een theaterbon.
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen een centraal afscheidstopic maken, het is een maandelijks terugkerend evenement in R&P.
Nog zoiet. Ik ben Cc niet, hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...
Een trein koppen hoort er ook wel bij , eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat een echte R&P mod bij zijn of haar afscheid gewoon de polsen moet doorsnijden. Anders ben je nooit een echte geweest...
Die zou er ook helemaal in verdwijnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Joh, ik zou d'r nog niet met een stok van een meter lang aan willen porren.
Kras jij jezelf dan ook gelijk ff stuk?quote:
En houd jij je smoel eens helemaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zou er ook helemaal in verdwijnen
Aan de andere kant, de NS zou maandelijks weer extra vertragingen hebben, dus nah, dat is niet aardig voor de OV paupers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trein koppen hoort er ook wel bij , eigenlijk.
Heehee, jij maakt het gebbetje gelukkigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zou er ook helemaal in verdwijnen
Het is een goth.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kras jij jezelf dan ook gelijk ff stuk?
Niks wat met een kleine TT aanpassing niet opgelost kan worden. Wat dat betreft ben je wel R&P materiaal, meteen denken in problemen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog zoiet. Ik ben Cc niet, hoe moeilijk is dat?.
En iedereen die me ooit heeft zien posten weet dat ik dit meen heur.
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heehee, jij maakt het gebbetje gelukkig
Volgens mij een nep goth, want ze zit niet op R&Pquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een goth.
Ik vind trouwens ook dat ze te ver gaat nu
Zullen wij maar duomod worden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een kleine TT aanpassing niet opgelost kan worden. Wat dat betreft ben je wel R&P materiaal, meteen denken in problemen!
Mwah, vandaag niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je die armen niet gezien van d'r? Ik bedoel, het is niet zo dat ze er zo zwart uit ziet omdat ze modieus is ofzo *proest*.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de lama's, constant terugkerende grappenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef vloeistofje het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in een deel één post bij zoiets. Kut. De Lama's komen nu. Time out dus, jullie.
Ha ha ha ha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je die armen niet gezien van d'r? Ik bedoel, het is niet zo dat ze er zo zwart uit ziet omdat ze modieus is ofzo *proest*.
je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de lama's, constant terugkerende grappen
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.quote:
Liever blauwe vijanden dan blauwe vrienden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha ha ha ha.
"Ik weet niets, dus dan pak ik hem op dingen waar hij niet zo goed in is hahahahah! Hij weet het zelf gelukkig wel, dat is een voordeel hahahaha, maar laat ik hem er toch op pakken!!!!!!"
Ga lekker krassen, tering, ik laat geen traan om je, jij maakt geen vrienden he? Alleen vijanden![]()
Ach, morgen is C_c gewoon weer mod... Waar hoop ik op...quote:
Je deed zelf ook niet erg lief ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.
De meest wazige post in een topic in de maand oktober gaat naar......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Pindax0r het volgende:
Hallo, ik ben Robin en ik speel schijtspellen als Gothic 3. Toen het uitkwam wist ik niet wat me overkwam, zo geweldig was het. Snel, ik kan niet posten hoor, ik moet verder rukken bij dit spel.
Dat kan nog even duren ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mod alleen maar met JoeyT, sorry...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan nog even duren ben ik bang.
Mwah, ik weet nu wat ik aan 'r heb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je deed zelf ook niet erg lief ofzo
als ik even wat mag zeggen
geld voor 2 kanten.
Ach gut, was dat zout op de krassen strooien? Stoute c_c, foei!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jóh, maar dat ze zo laag zinkt had ik zélfs van haar niet verwacht.
Het begin was veelbelovend, maar het matigt alquote:
Wat kan jij je met één zin toch onsterfelijk belachelijk maken lieverd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach gut, was dat zout op de krassen strooien? Stoute c_c, foei!
Moet jij zeggen met een hoofdletter na een komma in de TTquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het taalkundig wonder weer.
ikk heb alleen begin van Pagina 1 gelezen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het begin was veelbelovend, maar het matigt al
Ga je het anders wegeditten? Machtsmisbruik!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
En houd jij je smoel eens helemaal.
Blijf daarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef murp het volgende:
[..]
ikk heb alleen begin van Pagina 1 gelezen...![]()
Nee, anders ga ik z'n krullen afknippen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga je het anders wegeditten? Machtsmisbruik!![]()
Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat kan jij je met één zin toch onsterfelijk belachelijk maken lieverd.
Moet jij zeggen, met je modvriendje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.
talpa..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh, ga kotsen op Talpa ofzo. Of stop je arm even verder in de reet van de FA's, je was al zo goed bezig de laatste tijd.
Tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, anders ga ik z'n krullen afknippen.
Fok maakt meer kapot dan je lief is, blijkt maar weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, ik heb er genoeg van.
c_c, veel plezier op zwart.
Doei.
En blijf weg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, ik heb er genoeg van.
c_c, veel plezier op zwart.
Doei.
komop zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok maakt meer kapot dan je lief is, blijkt maar weer
Je ne sais pasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, wanneer gaat er hier iets gebeuren?
Je voudrais een reep sjokolade?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef purplerose het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die deze kutjob willen hebben zeg
Lekker voorspelbaar allemaal weer
Propt reep sjokolade in je strotquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je voudrais een reep sjokolade?
Das habe ich nichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je voudrais een reep sjokolade?
Rilt bij de gedachte alleen alquote:
Ah! Tofquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Propt reep sjokolade in je strot![]()
Verdomme, mijn popcorn is op. En dat voor nietsquote:
Neehee, ik geef je geld om dat voor mekaar te krijgenquote:
Tis wel een heul erg afgelikte garpquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
In dat geval is het geen correct gevormde Nederlandse zin. Ook goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neehee, ik geef je geld om dat voor mekaar te krijgen
Goed boek van Irvingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis wel een heul erg afgelikte garp
1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef guitarist.nl het volgende:
En nu gaat iedereen van BeF stoppen?
Of was dit er gewoon een?
Veel plezier als user c_c![]()
jiggy djé - noah's arkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog cd's uitgekomen, waarvan jullie zeggen: "Nou! Dát is een toffe cd!".
Theuxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog cd's uitgekomen, waarvan jullie zeggen: "Nou! Dát is een toffe cd!".
Ah daar zat jesus dus de hele tijd, wachtend om een topic te openenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
wie is die rare janetje?
Jezus start een topic ga ik ff douche kom terug topic dicht?
Frans Bauer - Voor Altijd 2006quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef vloeistofje het volgende:
Tsja, als zélfs zij kan zien wat voor kuttopics je opent zou het toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
wie is die rare janetje?
Jezus start een topic ga ik ff douche kom terug topic dicht?
Whehehehehehehequote:
Je wil eigenlijk naar bed maar je bent voor vanavond nog opgescheept met dat taakje?quote:
Ja, in feite wou ik gana maffen jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk naar bed maar je bent voor vanavond nog opgescheept met dat taakje?
Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef Mainport het volgende:
Wat een leuke rel.
Zal ik het nog even naar FB schoppen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.
Zeg, was jij het niet om wie een tijdlang een rel draaide? Die heb ik gemist. Praat me 's bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef RealZeus het volgende:
Zeg crewleden,blijven we die enorm orginelegarpjes
echt tot in den treure herhalen?
Een beetje FA of A had die domme kutclown nou ook zwart gelaten.![]()
Ohnee, dat was AnthonyZeus ofzo he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, was jij het niet om wie een tijdlang een rel draaide? Die heb ik gemist. Praat me 's bij.
Neh, daar heb ik gretig op zitten soppen, nog bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Herald het volgende:
dus ik heb niet voor niets die tvp hier geplaatst
kuttopics?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, als zélfs zij kan zien wat voor kuttopics je opent zou het toch wel duidelijk moeten zijn.
Immer, maar van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef vloeistofje het volgende:
Janetje en c_c ook weer vrienden? Ik blijf dat gewoon een mooie vriendschap vinden, namelijk. Een moslima en een gotisch-aandoende mevrouw.
Jij denkt dat iemand er in trapte?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Het staat gewoon in ONZ. Ik bedoel. Het is zó hard uitgekauwd, opgelikt, wederom uitgekotst en ingelijst dat mensen nu toch zouden moeten afleren erin te trappen.
Oh, dat was wel een hele domme vraagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Immer, maar van wie ben jij een kloon?
Serieus. Er waren er nog altijd een paar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand er in trapte?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!
met zijn blauwe pakkie an!
dude het ging om die saaie chatroom van fok hoor!
Het was een hint...*zucht*![]()
Tuurlijk zijn cc en ik vriendinnetjes..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef vloeistofje het volgende:
Janetje en c_c ook weer vrienden? Ik blijf dat gewoon een mooie vriendschap vinden, namelijk. Een moslima en een gotisch-aandoende mevrouw.
De opwinding werd je even teveel, hmm?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een hele domme vraag.
Misschien een enkeling die zich minder dan een geregistreerd heeft ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieus. Er waren er nog altijd een paar.
Je wéét dat me dat mateloos opwindt en tóch doe je het.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn cc en ik vriendinnetjes..![]()
Fok heeft geen chatroom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!
Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kuttopics?
pffffff hoor hem!
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
. Mer, vies vuil stinkend ventje
.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuis.
[..]
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor? [afbeelding].
Wat, jij bent al je vingers verloren tijdens een woeste overval op je Kiosk waarbij ze je met papercuts bedreigd hebben en kan nog niet klikken met je stompjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
. Mijn Mer. En spreek me godverdomme nou eens aan op [dat ene medium].
Pffft...die grap is onderhand ouder dan de weg naar Kralingen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Mod zogenaamd ontslagen. Mislukt grapje.![]()
ahahaa die avatar!!!!!!!quote:
Na u master!!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij komt écht in aanmerking voor een mooie dwangbuis.
[..]
Ja hallo. Weet je hoeveel etensresten er blijven hangen in z'n snor? [afbeelding].
irc is een chatroom...daarbij staat er hierboven aan chat!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fok heeft geen chatroom.
Wel irc.. en om nou een topic te openen om die mooie smileys en leuke toevoeginkjes te geven is mijns inziens... ehh.. stom? En nutteloos ook nog![]()
Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...quote:
Dus náást het forum, náást het fotoboek, náást de PM functie, náást IRC.. nóg een chatroom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
irc is een chatroom...daarbij staat er hierboven aan chat!
mijn tip is maak eens een echte chatroom!
Denk dat het er erg druk zal worden!
Paar banners erin..hmm verdiend weer lekker dus...think before you react!
Nou, eigenlijk is een chatboxfunctie ook onzin, dus het zou best passen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus náást het forum, náást het fotoboek, náást de PM functie, náást IRC.. nóg een chatroom.
Die discussie voeren we trouwens niet in dit topic.
Laat ik het zo zeggen; de tijd dat ik clumsy_clown kende was het volgens mij een baggeraar die ingedaalde testikels laakte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...
dat is toch blaatski?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat zouden ze natuurlijk ook aan jou kunnen vragen...
ja ik laat haar maar lachen hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is een chatboxfunctie ook onzin, dus het zou best passen.
Ah, kijk aan, in de tussentijd heb ik borsten en schaamlippen gekweekt. Die testikels zijn er nooit meer van gekomen though.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:20 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; de tijd dat ik clumsy_clown kende was het volgens mij een baggeraar die ingedaalde testikels laakte.
tjekt foboquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, in de tussentijd heb ik borsten en schaamlippen gekweekt. Die testikels zijn er nooit meer van gekomen though.
Oh, en ik ben ook nooit bepaald baggeraar geweest dus waar jíj het over hebt...?
Mooi niet voordat ik heb gehoord wanneer ik testikels had.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef vloeistofje het volgende:
Goed. Als mod heb je nu de keuze:
a) Vol laten baggeren
b) Dichtgooien
c) Laten zakken.
Oh, dacht dat je een man was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi niet voordat ik heb gehoord wanneer ik testikels had.
Je moet inderdaad wel goed kijken, dat is zo.quote:
Snel doe dicht!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
Als dit topic niet héél snel dicht gaat, ga ik zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |