psies mods met een kleintje, moet je daar nu mee?pfffffquote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het standaard toontje wat je aan dient te nemen als je mod wordt he.
De nieuwe James Bond?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:33 schreef IQM het volgende:
Ja, hoor. Alicey die tegen een oud-collega aanschopt in een nét geopend topic.
Ik weet wel wie volgend jaar een Oscar gaat winnen, hoor!
Ah, daar is de eerste verzuurde reactie al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het standaard toontje wat je aan dient te nemen als je mod wordt he.
Pssst. Doe eens wat beter acteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste verzuurde reactie al.
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goede opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef PsyCha het volgende:
ik geloof er niks van
Hihi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Hij was niet lang zei ik. Hij was klein en moddervet.
Oh en nu?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Hij was niet lang zei ik. Hij was klein en moddervet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goed opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssstquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goed opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Een account op voorbij fok registreren duurt even hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssst. Niet najanken, doet je niet goed, hup!
Joh, ga slowchatten in ieder willekeurig topic in FC ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel mod af maar nog niet weg gaan? ksssst. Niet najanken, doet je niet goed, hup!
Renesite moet nu toch echt eens een keer acteerlessen nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit weer zo'n stoere van tevoren opgezette ''rel''?.
Misschien onbewust gedaan omdat je de macht hiet onzin vindt, of hoe mensen omgaan met je. Of misschien heb je gewoon geen zin meer, en daarom dus on-zin.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand het trouwens naar FB ofzo schoppen? Waarom het in ONZ staat is me een raadsel, blijkbaar niet goed opgelet tijdens het openen.
Snobs?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
De reden is simpel: ik weiger langer deel uit te maken van dat elitaire snobgroepje. Dat hele 'kijk mij 's een lange piemel hebben omdat ik (donker)blauw ben' komt me m'n strot uit. Je kan niéts vragen als newbiemod zijnde, zonder dat je aan de schandpaal wordt genageld.
M'n kleurtje heb ik al met Yvonne geregeld, als het goed is is dat weggehaald as we speak.
Dus. Leuk geweest. Dag.
Home is where the heart is!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand het trouwens naar FB ofzo schoppen? Waarom het in ONZ staat is me een raadsel, blijkbaar niet goed opgelet tijdens het openen.
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef remlof het volgende:
je staakt toch niet he c_c?
Gheghe, lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, jij doet SES hè? Daar is het toch wel zo handig dat je de beginselen voor een goede opleiding, bijvoorbeeld lezen en kleuren onderscheiden, onder de knie hebt. Zie je die zwarte nickname?
Open een nieuwe dan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.
nu niet meerquote:
Ja, je moet even een nieuwe openen enzo!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, dan kan ik niet meer BeFfen.
Je gaat er toch niet ook mee kappen hèquote:
Stap dan ook op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef NanKing het volgende:
Geen idee waarachter, maar dat boeit niet.
Oi, NanKing moet je koesteren. Met liefde enzo!quote:
Volgens mij wel..quote:
Inderdaadquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef Furious het volgende:
Roflmoffel Renesite heeft een bloempotkopsol!
Nee, alleen de goeden gaan in groepen wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja ho even! Straks zijn we weer alle mods kwijt.
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:54 schreef dawg het volgende:
Jammer, ik vond je de laatste tijd goed bezig eigenlijk.
Dus wat je nu eigenlijk zegt is dat Janetje niet Rita V is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk is.
Tja, "macht" en zo hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je samenwerkt met arrogante snolletjes. Zie janetje, eerst een goede vriendin, mens krjigt een kleurtje en hoppa, denkt dat ze Rita Verdonk is.
Nee jij dan, mevrouw labielo, paste prima op R&P, jammer alleen dat die zogenaamde macht die je had naar je harses steeg. Wij wáren vrienden inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
It's all in your mind.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:
Had ze me toch mooi tuk zeg.
Maar je hebt altijd wel een paar meelopers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen de goeden gaan in groepen weg
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij dezequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huh! Dit heb ik niet gelezen achter de schermen. Praat me eens bij.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Is dit weer zo'n stoere van tevoren opgezette ''rel''?.
Nou ze gaat op zwart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet een maandelijkse neprel zijn, bij deze
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?quote:
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee jij dan, mevrouw labielo, paste prima op R&P, jammer alleen dat die zogenaamde macht die je had naar je harses steeg. Wij wáren vrienden inderdaad.
Ben blij dat je oprot.
Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
oké, praat me eens bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:Wrom moet alles maar achter gesloten deuren? Nu is het tenminste duidelijk voor de users.
Snap ook al dat sentimentele gedoe niet zo. Voor haar 10.000 andere users.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhhhh, naja ze is niet de eerste toch?
Het wordt saaiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh oke, jij bent al op de hoogte dus.
It's all in the nick.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, lees je eigen OP eens.. beginnende mods hebben het altijd lastig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach kom zeg, over labiel gesproken. "Huuuu, ik weet niet wat ik met dit topic aanmoet, heb jij een idee?". De helft van de topics die je gemod hebt heb je met mijn hulp gedaan. En dan nog arrogant lopen doen ook. En jezelf opstellen als de koningin van BeF is natuurlijk ook een beetje zielig hè.
Toch leuk dat ze het nog even vol houden.quote:
Doe niet zo arrogantquote:
Ah, de neprel komt nu op gangquote:
Bemoei jij je er eens niet mee zegquote:
Tof dan blijf ik nog ff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |